Bev 500 Cruiser

Da, i da jos dodam: integralna kocnica, koliko god drugi kudili, meni se svidja  (y)


:skuter:
 
Što se ulja tice, imam 3500 km i ukupno sam dolio pola litre ulja do sada ( kada sam ga preuzeo kupio sam litru nek se nadje ) i sad mi je jos ostalo pola s time da se uzme u obzir da je bila jedna izmjena ulja.
Straznji amortizeri su super, jako udobno po gradu a za otvorenu cestu ih treba staviti na 4.
Volan mi se cini prelagan :misli: ili sam ja presnazan :LOL:
 
MXC said:
2 mbz . . gdje ga servisiras ? Nadjemo se kada se vratim sa godisnjeg (y)

Na Samoborskoj, to mi je nekako najzgodnije. Do sada sam imao servis na 1000 i 3000; iduci tjedan cu vjerojatno na 6000 i otici cu opet tamo. Nemam nikakvih zamjerki.    (y)

:skuter:
 
znači i za tu mašinu naši propisuju servisni interval svakih 3000 km
a svugdje je vani svakih 5000 km
katastrofa :palacdolje:

prevelika je to tlaka nama koji mjesečno pređemo 1000-1500 km

svaki put zvati bar 7 dana prije
pa kalkulirati kilometražu
kaatastrofa :palacdolje:
 
liberty said:
prevelika je to tlaka nama koji mjesečno pređemo 1000-1500 km

svaki put zvati bar 7 dana prije
pa kalkulirati kilometražu
kaatastrofa :palacdolje:

to je najveci bed  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
 
na 3 soma je samo kontrola vitalnih djelova, tko misli da opreza nikad dosta nek preskače kontrolne, a na 6000 je redovni.

Meni nije jasno to sa servisom na 6000 jel u servisnoj knjižici koja je prevedena sa talijanskog na hr. vjerojatno? navodi se servisni interval tek svakih  10 000 km.
 
i tako je ne samo za 500 ccm nego i za 250 ccm
to samo nas vuku za nos što se tiće servisnog intervala

to je i jedan od razloga zašto prodajem skuter - tlaka mi je 4x godišnje dogovarati servis, voziti ga na servis, preuzimati ga sa servisa...
 
liberty said:
znači i za tu mašinu naši propisuju servisni interval svakih 3000 kma svugdje je vani svakih 5000 km
katastrofa :palacdolje:

prevelika je to tlaka nama koji mjesečno pređemo 1000-1500 km

svaki put zvati bar 7 dana prije
pa kalkulirati kilometražu
kaatastrofa :palacdolje:
krivo - meni je svakih 5 tisuća kma. Prvi na 1tkma. i to ovaj na 5 je samo pregled i dolijevanje tekućina po potrebi.

.:.
 
Što se tiče servisa mislim da nas varaju, tj. imaju stare servisne knjižice na hrvatskom oštampane viška i podvaljuju nam sa novim skuterima  :palacdolje:
 
U Samoborskoj, to je moto 01 ?!
Kod njih sam imao neugodnih iskustava sa prijasnjim skuterom.
Ovaj tjedan idem kod onog tipa na Crnomercu.
Jucer vozio Zagreb- Rijeka sa suvozacem. 190 km za 2 h i 20 min, stara cesta. Potrosnja nesto ispod 5 l. Isprobao max brzinu na auto putu 160 kmh pri 6000 rpm.
 
taj na cernomercu moto horvat ja imam samo pohvale,je da je covjek sutljiv da trebas sve iz njega izvlacit ali zato zna svoj posao i posten je.ja sutra furam skut kod njega na servis 6000km..
 
Decki mozda nije mjesto, ali mi je vrijeme :) Prodajem beverly 250 pa ako ima zainteresiranih moze porukica na private!
I citam malo vase usporedbe glede ubrzanja maxi skutera i jacih motora. Nedavno sam uzeo shivera 750 sa nekih 95 ks. Moj prvi motor nakon beverlya i moram priznat da motor ide ko lud. Razlika je strasna, ali opet na semaforima i najvise po gradu opako zaostajem za skuterima ako se ozniljno ne krenem ganjat. Saltanje oduzima vremena, pri brzoj voznji su ubrzanja jaca pa si sav nekako gas-kocnica dok skuterasi ko zvrkovi samo sibaju medju autima. Def. se po gradu sa dobrim skuterom moze barem jednako brzo, ako ne i brze nego na vecem i jacem motoru. Usto, vremena reakcije na skuteru su trenutacna i svakome je lako iskoristit maximum, samo odvrnes rucicu i ides koliko moze. Na motoru saltanje ipak oduzima vremena i paznje, ali opet ako motor stisnes "muski" na ravnome mu nitko ne moze uzet mjeru. Rodjak mi je uzeo Gileru SP 800 i taj skuter je prica za sebe. Ubrzava skoro kao RR, a na 200 je domah bez ikakve muke i porblema. Ja se recimo na shiveru pri 190 drzim za volan da me ne odpuhne! Toliko o usporedbama!
 
koliko imas postova toliko imas i iskustva na novom motoru. To si i sam priznao. RR motori  u 1 brzini idu i do 160 km/h pa ne vidim priliku za ikakvo šaltanje i gubljenje vremena. Pusti malo vremena pa buš i ti pičio prije skuteraša. Ajd
 
kufner said:
koliko imas postova toliko imas i iskustva na novom motoru. To si i sam priznao. RR motori  u 1 brzini idu i do 160 km/h pa ne vidim priliku za ikakvo šaltanje i gubljenje vremena. Pusti malo vremena pa buš i ti pičio prije skuteraša. Ajd

Ispadam iz topica ali vidim da voziš Scarabeo 500 - to je ovaj 2006 pa nadalje, tzv "light", ili voziš onu lađu? Ako je noviji, podijeli malo iskustva ako ti se da, posebno me zanima udobnost suvozača i sl., koliko si prešao, kvarovi i tako...
 
Da noviji je, nije lađa nažalošt jel smanjenjem dužine imaš proizvod kao beverli i ostali. Uzastopno se kuckamo kacigama moja mala i ja i to s vremenom izludi čovjeka. Udobnost je sasvim ok makar sam sjeo neki dan na x9 i utopio sam se u njegovom sicu za razliku od mog koji je ergonomski ali pomalo tvrd.

Ženi je super ona ima fotelju i mislim čak da je na sredini sica neki gel koji joj još olakšava/omekšava. Kofer 46l sa naslonom da se mala može opustiti ali nije skroz fiksiran već se lagano klima i zvoca, što kod x9 nije u pitanju.

Ja osobno imam 177cm i nisam presretan kada na semaforu moram stati i držati ravnotežu svih tih 190kg + bolja polovica, jel silueta scootera je dosta široka pa jedva dohvatim prstima na obje strane asfalt. Btw ak imam slučano neke skliske tene lagano sam u banani, tak da svako stajenje podrazumjeva primicanje guze na rub sica i onda sam ja sigurno ukopan.

Scarabeo ide odlično, to je 08´ tak da je mašina 493ccm sa dvije sviječice i potrošnja od 3.5 do 4.5 L. Zaštita od vjetra je za 3 i pada sa povečanjem brzine. Znam da postoji veći vjetrobran ali trudim  ga se ne kupiti jel mi onda scooter ne zgleda nikak. Možda jednog dana kad ostarim i kad me živci nebudu slušali odem i kupim ga.

Malo sam razočaran kočnicama, tipa dupli disk ali  po mom mišljenju ipak je to slabo pogotovo sa suputnikom. Eto to je to u kratko, pozdrav!
 
kufner said:
Ja osobno imam 177cm i nisam presretan kada na semaforu moram stati i držati ravnotežu svih tih 190kg + bolja polovica, jel silueta scootera je dosta široka pa jedva dohvatim prstima na obje strane asfalt. Btw ak imam slučano neke skliske tene lagano sam u banani, tak da svako stajenje podrazumjeva primicanje guze na rub sica i onda sam ja sigurno ukopan.

ja imam 180 i takoder malo teže hvatam pod jer je sic na ovom čudu dosta širok, tj uhvatim ja pod s obje noge ali na prstima moram otić skroz naprijed ako hoču cijelim stopalom na pod
 
Da li je kocnica integralna kao i na Bev-u ? Ako je, onda nema veze dupli disk jer kocis samo sa jednim kada stisnes prednju kocnicu. Osobno bih vise volio da je odvojeno prednja i zadnja.