Bev 500 Cruiser

MXC said:
Vidim da nije nitko spomenuo. Zasto na Bevu nema instrumenta za temp. rashladne tekucine ?
Imaju to i puno manji i jeftiniji motori i skuteri . . . :misli:

Da nas ne bi panika lovila  :mrgreen:

Kad nam rokne antifriz po licu znamo da se pregirjo  :D
 
meni se ventilator upalio samo par puta i to pri laganijoj voznji uzbrdo po makadamu...vjerovatno su skontali da ne treba

 
Meni se po gradu redovito pali, pogotovo po ovim temp :(
 
Ma je, ali sam citao na netu da se navodno te masine (i on stare 460) dosta zagrijavaju i da postoje problemi oko hlađenja, ali osim vodene pumpe nisam uspio skuziti koji., pa bi mozda bilo u redu da su to stavili i na novi model.
 
MXC said:
Ma je, ali sam citao na netu da se navodno te masine (i on stare 460) dosta zagrijavaju i da postoje problemi oko hlađenja, ali osim vodene pumpe nisam uspio skuziti koji., pa bi mozda bilo u redu da su to stavili i na novi model.

Ak' nema kazaljke - nema ni problema...  :LOL:

:skuter:
 
problem hlađenja je samo problem vodene pumpe - ali, barem je jeftina ako ode

eventualno zna koja braga (obujmica) popustiti jer su one koje se ne mogu dotezati

za ev ne brinite - normalno je da mu je temperatura stalno iznad polovice i da ide u crveno po ljeti
veći je problem što 500 ccm tada zna fino i espotreno grijati za noge

nadam se da ste svi lijepo dotegli iza amortizere, jer voziti bev 500 s položajem amortizera na najmekše zna biti opasno,
kako po ravnom , tako i po zavojima
 
Velika je razlika po zavojima sa i bez dotegnutih amortizera. Zapravo mi je i nezamisliva brza voznja po zavojima bez amortizera na max. dotegnutosti. :misli:
 
ja sam od prvog dana namjestio na prvi zub od najmekseg..kad sam sam bas mi odgovara cak i za sportskiju voznju a i sa suvozacem nije toliko lose. Sve preko toga mi je pretvrdo pogotovo za suvozaca a i kad se vozim udvoje uvijek je bar za trecinu gasa manje. Znam sta beverly moze a sta nemoze pa tako i vozim