Beverly 200 struja

mountain36

Member
Imam veliki nejasan problem pa bih molio ako se netkom to dogadjalo da mi objasni sto je ucinio.Naime jucer popodne se krenem vozit,predjem nesto manje od kilometra i motor se sam od sebe zgasi.Stanem sa strane pokusam ga upalit(nista i na kraju pocica akumulator) uzmem kleme i preko akumulatora ga upalim i poslje radi ko urica.Jutros idem s posla doma i opet isto upali super dovezem se od dubrave do kvatrica i tam se zgasi opet pokusam zaverrglat(nista) odguram ga jedno 500 metara pokusam ga upalit i on nevrerovatno ali upali(nis mi nije jasno).Znam da zvuci opiceno ali fakat mi nije jasno kaj bi mu moglo biti.S tim da naravno jos nisam promjenio akumulator koji je u komi definitivno ali zasto onda upali a poslje zgubi struju?
Pomagajte ...
 
to ti je normalno.  8)  "idle" funkcija za štednju goriva. na semaforu se zgasi, pa se opet upali.... :wink:
 
Evo sad glupo pitanje, uzeo sam vx 2005 godište, pa me zanima gdje mu se nalazi kutija s osiguračima (stavio sam u ovu temu jer ima veze sa strujom pa da neotvaram novu)
 
ax18 said:
Evo sad glupo pitanje, uzeo sam vx 2005 godište, pa me zanima gdje mu se nalazi kutija s osiguračima (stavio sam u ovu temu jer ima veze sa strujom pa da neotvaram novu)

imas dva osiguraca kod akumulatora, i cetiri naprijed, skines masku u sredini i vidjet ces...
 
X-Spirit said:
imas dva osiguraca kod akumulatora, i cetiri naprijed, skines masku u sredini i vidjet ces...

ok, hvala, pitam zato što mi neradi štop svjetlo a žarulja je u redu pa mi reko prijatelj da pogledam osigurač (to je ovaj kod akomulatora :misli:)
 
ne vjerujem da je osigurac, zarulja ima dvije niti, jednu za svijetlo jednu za stop, pregledaj malo to, malo promrdaj zna da se desit da kontakti stekaju....
 
ax18 said:
ok, hvala, pitam zato što mi neradi štop svjetlo a žarulja je u redu pa mi reko prijatelj da pogledam osigurač (to je ovaj kod akomulatora :misli:)
prekidac od stopa u rucki zna cesto crknuti....Pali na anlaser ? Ako pali na kad stisnes kocnicu onda moze biti samo zarulja...Nis ne kosta staviti drugu.
 
mountain36 said:
Imam veliki nejasan problem pa bih molio ako se netkom to dogadjalo da mi objasni sto je ucinio.Naime jucer popodne se krenem vozit,predjem nesto manje od kilometra i motor se sam od sebe zgasi.Stanem sa strane pokusam ga upalit(nista i na kraju pocica akumulator) uzmem kleme i preko akumulatora ga upalim i poslje radi ko urica.Jutros idem s posla doma i opet isto upali super dovezem se od dubrave do kvatrica i tam se zgasi opet pokusam zaverrglat(nista) odguram ga jedno 500 metara pokusam ga upalit i on nevrerovatno ali upali(nis mi nije jasno).Znam da zvuci opiceno ali fakat mi nije jasno kaj bi mu moglo biti.S tim da naravno jos nisam promjenio akumulator koji je u komi definitivno ali zasto onda upali a poslje zgubi struju?
Pomagajte ...
kontroliraj punjenje...kao prvo...Onda stavi novi akumulator..kao drugo...Probaj..ako ne ide onda "idemo dalje".. :mrgreen:
 
Evo mog rjesenja koje za sada funkionira i vise mi se ne gasi.Akumulator sam promjenio,sve kontakte pospricao sa WD-om podigao mu malo ler gas i sada radi ko urica
 
imaš obrtomjer ako imaš ler bi ti trebao biti na 1600/1700 okretaja.
 
mountain36 said:
Evo mog rjesenja koje za sada funkionira i vise mi se ne gasi.Akumulator sam promjenio,sve kontakte pospricao sa WD-om podigao mu malo ler gas i sada radi ko urica

Hmm... :misli: :misli:


Aaaaa jel ti pucalo iz auspuha  kad ga u voznji  stisneš pun gas pa pustis? Zato šta meni puca
I jel bi ti se resetirao onaj display pri verglanju?  Zato sta se meni resetira...
 
Displej mi se resetirao sa starim akumulatorom,kada bi ga pocicao cjelog.Auspuh mi nije pucao.Neznam kaj bi to moglo biti probaj nazvati servis
 
mountain36 said:
Displej mi se resetirao sa starim akumulatorom,kada bi ga pocicao cjelog.Auspuh mi nije pucao.Neznam kaj bi to moglo biti probaj nazvati servis

Nisan objasnia svoj slučaj do kraja:

Ja san u procesu rjesavanja problema,najvjerovatnije je pick-up senzor u pitanju,a on se nalazi saliven na statoru paljenja i mora se cili taj komad (stator) minjat  Sad cekan da mi mehaničar nabavi taj polovni dio da vidimo oce li sa njim bit promjena,ali san bacia  oko i na tvoj problem da vidin ima li kakvog drugog rješenja mozda .
Znači ako san  dobro skuzia, tebi se resetirao display NAKON sto ti se BATERIJA ISPRAZNILA,a ne PRI POKUSAJU PALJENJA (dok motor vergla)  nakon sta  se skuter ugasia taj put?

 
Da,da meni se motor gasio na semaforu sam od sebe i nisam ga mogao upaliti 10-tak minuta.Posto mi je akumulator bio u komi to je bila od stvari koju sam morao mjenjati(brzo se praznio-nije imao kapacitet).Ali naravno akumulator nije bio problem samo sto mi akumulator sad super drzi i nemam brige jer ce mi upalit ili ne.Jedan dan sam malo kopao po njemu i pronasao da je crijevo od hladjenja variomata ispalo,nakon toga sam sve strujne djekove pospricao sa WD-om i podigao mu ler gas jer mi se cinilo kao da kad mu se ugasi cok nekako jadno radi.Podigao sam mu ler gas i promjenio tocenje 95 u 98 oktanski benzin i sada radi kao urica a ja sretan kao malo djete  :D
Eto to ti je ukratko kaj se meni dogadjalo a ti nam javi kaj bu bilo da naucimo jos nesto o tim nasim ljubimcima ...
 
Evo ovako:
Mehanicar mi se još nije javia (iman osjecaj da me zavlači) ali ima bit da san negdi na tragu problema.
Naime,prekjucer san iša napravit pokusni djir s namjerom da mi se motor namjerno ugasi,sto se i dogodilo nakon 10-ak minuti voznje.
Nakon sta san ga pustia da se ohladi,(jedno 10 min cca) motor je očekivano i upalia te san otisa doma . Kad san dosa doma,skinia san lulu sa svičice i dobro dobro  je nabia nazad na svicu. Tek sutra (tj. jučer) san sia na motor i isa u probni djir (ponia san kacavidu sa sobon :D) . Napravia san jedno 25 - 30 km od šuca (manje vise u svim režimima voznje) i motor se NIJE ugasia.
Dopizdilo mi vozit se,otisa popit kavu te nakon toga san opet isa u djir (znaci 30 min. nakon sta san parkira motor ispri kafica) . Vozin se, vozin,stanem ,ugasin motor ,te ga opet upalin nakon 10 min.(upali iz prve) . Krenen put doma, motor se ugasi opet u voznji. Uzmen kacavidu,skinem poklopac,skinem lulu iopet je vratin nazad. Motor UPALI iz prve.
Ista stvar mi se desila jos par puta navecer i isto "rješenje": Skini lulu i nabij je nazad. Rekoh sam sebi nema druge iden uzet drugu lulu. Doden u Piaggia kupit lulu,kad ono NEMAJU JE!!! ( a zva san ih prije 10 dana na telefon isto radi lule (mislia san je preventivno zaminit) da vidin cijenu ,i kaze mi lik,nemamo ali smo je naručili).

Btw, ima li ko ideje di još u Splitu ima kupit lulu za Bev. 200 2001. ?



Inače malo san prolista forum i naletia san na ovaj topic :

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,119290.0.html

Desava mi se ista stvar ko i kolegi iz prvog posta,tako da cu sad:

Kupit lulu,

Skinit mikroprekidac na bočnoj nogari  ,(koji je btw. stavljen novi jer ga motor nije ima kad san ga kupia i kojeg je mestar bia "Spojia ukratko" kako on kaze,  kad je motor zadni put  bia  kod njega radi tog yebenog gašenja)

Očistit ga kontakt sprejem po naputku kolege  BMW ///M5

Skinit,očistit te nasprejat kontakte od bobine te i izolirat izolirkom.

A nije mi ni na odmet provjerit i stanje akumulatora

Pa cemo vidit.

Javin se još!  (y)

 
prijatelju.....ako to ne pomogne...moguce je da je cdi defektan...Imao sam slucajeva na bev 200...Napravi ovako...skini prednji stit....upali motor...uzmi fen za kosu...i grij cdi...dok motor radi....ako se ugasi....dok grijes...to je problem...Ali nemoj pretjerati pa da zapalis cijeli skuter... :mrgreen: