Evo ovako:
Mehanicar mi se još nije javia (iman osjecaj da me zavlači) ali ima bit da san negdi na tragu problema.
Naime,prekjucer san iša napravit pokusni djir s namjerom da mi se motor namjerno ugasi,sto se i dogodilo nakon 10-ak minuti voznje.
Nakon sta san ga pustia da se ohladi,(jedno 10 min cca) motor je očekivano i upalia te san otisa doma . Kad san dosa doma,skinia san lulu sa svičice i dobro dobro je nabia nazad na svicu. Tek sutra (tj. jučer) san sia na motor i isa u probni djir (ponia san kacavidu sa sobon
) . Napravia san jedno 25 - 30 km od šuca (manje vise u svim režimima voznje) i motor se NIJE ugasia.
Dopizdilo mi vozit se,otisa popit kavu te nakon toga san opet isa u djir (znaci 30 min. nakon sta san parkira motor ispri kafica) . Vozin se, vozin,stanem ,ugasin motor ,te ga opet upalin nakon 10 min.(upali iz prve) . Krenen put doma, motor se ugasi opet u voznji. Uzmen kacavidu,skinem poklopac,skinem lulu iopet je vratin nazad. Motor UPALI iz prve.
Ista stvar mi se desila jos par puta navecer i isto "rješenje": Skini lulu i nabij je nazad. Rekoh sam sebi nema druge iden uzet drugu lulu. Doden u Piaggia kupit lulu,kad ono NEMAJU JE!!! ( a zva san ih prije 10 dana na telefon isto radi lule (mislia san je preventivno zaminit) da vidin cijenu ,i kaze mi lik,nemamo ali smo je naručili).
Btw, ima li ko ideje di još u Splitu ima kupit lulu za Bev. 200 2001. ?
Inače malo san prolista forum i naletia san na ovaj topic :
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,119290.0.html
Desava mi se ista stvar ko i kolegi iz prvog posta,tako da cu sad:
Kupit lulu,
Skinit mikroprekidac na bočnoj nogari ,(koji je btw. stavljen novi jer ga motor nije ima kad san ga kupia i kojeg je mestar bia "Spojia ukratko" kako on kaze, kad je motor zadni put bia kod njega radi tog yebenog gašenja)
Očistit ga kontakt sprejem po naputku kolege BMW ///M5
Skinit,očistit te nasprejat kontakte od bobine te i izolirat izolirkom.
A nije mi ni na odmet provjerit i stanje akumulatora
Pa cemo vidit.
Javin se još!