Beverly club

Za sad izgleda ok i čini se pregledno.
Od deflektora sam za sad odustao. Cijena je gotovo kao i cijeli vizir.
 

Attachments

  • IMG-20240430-WA0001.jpg
    IMG-20240430-WA0001.jpg
    237.1 KB · Views: 0
  • IMG-20240430-WA0002.jpg
    IMG-20240430-WA0002.jpg
    234.3 KB · Views: 0
  • IMG-20240430-WA0000.jpg
    IMG-20240430-WA0000.jpg
    185 KB · Views: 0
Kakva su iskustva sa trajanjem guma na 300hpe? Na koliko KM su vec za zamjenu? Meni su dosle CityGrip2 imam oko 9000km i ne primjecujem da su oslabile niti su se istrosile ali počeo sam da ih čujem,ono kao zimske gume kako ripnama udaraju u asfalt.

Da počnem sa trazenjem i proucavanjem ako su blizu kraja,jedno je sigurno a to je da ću montirati neeke druge,ove mi se nisu dopale još od prvog dana.
 
Pozdrav, imam problem s Beverly 2023 prednje svjetlo kada iskljucim motor i kontakt ostane upaljeno i ne gasi se. Zna netko mozda do cega je problem?
 
Pitanje za znalce,
Beverly 2004, nakon dužeg perioda bez tankiranja, napunio sam spremnik, i sljedeći dan počne karburator curit gorivo, tj pušta mi benzina sa svakim otvaranjem gasa po pumpici sa slike (accelerator pump) čak i kad je motor ugašen. Kada je upaljen onda prelijeva s druge strane karburatora, znači isključivo pušta po pumpici i na drugoj strani po overflowu.
Je li ovdje riječ samo o začepljenju karburatora (tankirao sam nakon dugo vremena, a prije toga se nije dugo vozio skuter) i onda otvaranjem gasa ne može proć gorivo i krene linijom manjeg otpora kroz pumpicu, ili je potrebno kupiti komplet donju posudu, jer se pumpica pohabala, koliko vidim nema neke brtve unutar njega, nego samo ova vanjska rebrasta guma?
Skuter se ne može ni upaliti, a kad i upali onda se jedva održava upaljen s gasom , tako da je sigurno začepljen karburator.
Prošao sam cijeli net, beverlyclub.net, modernvespa.com i nema te pumpice za kupit odvojeno, samo komplet s donjom pumpicom, a ako netko ima iskustva da zna tuda puštat i inače ako je karburator začepljen, bilo bi mi od pomoći, da ne kupujem bezveze posudu, koje baš i nema kod nas nego sve iz vana.

1000053761.jpg
1000053118.jpg
 

Attachments

  • 1000053761.jpg
    1000053761.jpg
    587.8 KB · Views: 0
Koliko vidim, jeftinije ces naci cijeli polovni ispravni karburator cca 100e, nego samo novi acceleration pump cca 70e ili doljnji dio karburatora "casica sa pumpicom" cca 110e
 
  • Like
Reactions: cheeso
Rastavi i očisti karburator, zamijeni iglicu i sve propuši dobro. Zamijeni filter goriva. Sve sastavi i onda vidi kakvo je stanje. Nema se tu šta pokvariti. U krajnjem slučaju ima za kupiti set za reparaciju karburatora. Nove brtve i mora bit dobro. Pumpica se prodaje u setu sa čašicom (66 eura je za bev 250).
 
  • Like
Reactions: hondimir and cheeso
Koliko vidim, jeftinije ces naci cijeli polovni ispravni karburator cca 100e, nego samo novi acceleration pump cca 70e ili doljnji dio karburatora "casica sa pumpicom" cca 110e
Rastavi i očisti karburator, zamijeni iglicu i sve propuši dobro. Zamijeni filter goriva. Sve sastavi i onda vidi kakvo je stanje. Nema se tu šta pokvariti. U krajnjem slučaju ima za kupiti set za reparaciju karburatora. Nove brtve i mora bit dobro. Pumpica se prodaje u setu sa čašicom (66 eura je za bev 250).
1000053873.jpg

Na kraju kupio drugi polovan, ispostavilo se da je na motoru karburator od libertija 125, a moj beverly je 200kubika😵 koji maher je to pripasao, stvarno nije normalan. Hvala na pomoći dečki
 
Sto se tice mogucnosti Beverlya 400 za voznjom otvorenom cestom...mislim da je skuter sasvim ok za neku normalnu voznju npr oko ogranicenja ili malo preko

Danas sam se vozio cestama juzno od Zagreba i u jednom trenutku su ispred mene bili neki novije adventure motor i neki klasicni kao chopper, oba sigurno sa masinama preko 750 ccm...uglavnom ljudi su isli onako skroz umjereno, malo preko ogranicenja, koliko sam skuzio dobri su vozaci u zavojima, prolaze ih brzo i uspio sam pratiti njihov tempo otprilike 10 km...onda smo dosli do slepera, oni ga presli, ja zaglavio iza predugo jer je bilo nepregledno za preci ga i vise ih nisam vidio :mrgreen:

Sto zelim reci...da sam bolji vozac siguran sam da sa Beverlyem mozes pratiti jako puno ekipe na jacim motorima do brzine cca 100 km/h, tako da taj skuter definitivno moze posluziti za neka umjerena putovanja, manjom brzinom naravno, ali vrlo udobno, a opet s druge strane prilicno je sposoban u gradu gdje su ceste sire

Danas sam se vracao preko Zagreba zapad...kolona na aveniji od king krosa do spanskog...i filtrira Beverly prilicno dobro...no tamo na horvacanskoj...vec je malo teze...tj. treba biti bolji vozac od mene :geek:
Ma prijatelju , ti si se malo uplašio od tog šlepera 😳 🙂

..evo sad imam mog 400 hpe , 11 mjeseci i napravio sam već 10 000 km i spremam se do kraja mjeseca po drugi put u Dalmaciju iz Pule .
Ići ću do Hvara i Korčule..

Znači , putna brzina kad je lijepa cesta koja to dopušta je 120-130 kmh , pri tom , 120 kmh ide na 6200 okretaja a 130 kmh na 6800 okretaja što je po meni super omjer !

Kad voziš 120 kmh bez problema obilaziš ako hoćeš i digneš ga na 130+ ...
Dakle te šlepere koji se vuču po cesti
70-80 kmh obilaziš ko od šale , samo gledaj da je ispred tebe pregledno i ništa drugo....

Normalno da će motori koji imaju 80 ks i više to odraditi malo lakše ali i sa tvojim 400 hpe nećeš imati problema i uletiti u nevolju , samo moraš stalno trenirati/voziti da upoznaš njegove mogućnosti i to je to...

..i još nešto , ako i uletiš u malu nevolju , kočnice su izvrsne i na 110 kmh koče odlično , samo žestoko stisneš (imaš ABS) tako da nemaš problema i vratiš se u svoju traku....

Sretni kilometri !
 
Last edited:
  • Like
Reactions: rebell and cheeso
Kakva su iskustva sa trajanjem guma na 300hpe? Na koliko KM su vec za zamjenu? Meni su dosle CityGrip2 imam oko 9000km i ne primjecujem da su oslabile niti su se istrosile ali počeo sam da ih čujem,ono kao zimske gume kako ripnama udaraju u asfalt.

Da počnem sa trazenjem i proucavanjem ako su blizu kraja,jedno je sigurno a to je da ću montirati neeke druge,ove mi se nisu dopale još od prvog dana.
15 000 km bez problema