Beverly club

S obzirom na odličan osvrt koji je ,,povjeretarac’’ napisa za Bev 400, odlučia sam se i ja napisati nešto o novom Bev 300, 2023.

Moj osvrt:
pleše priko 130
Kupi 400 pa ti neće plesati 😉
..ma daj "leCo" ...skuteri su idealni za do 120 kmh..
Čak i T-Max nije na 140 kmh ono šta ljudi misle ...vozio sam je , i na 140 kmh sam spustio gas , jer sam imao ljetnu kacigu.
Preko 130 kmh treba imati integralnu kacigu i moto jaknu , a to onda meni nije skuteraška "opuštena" vožnja ..
Za preko 130 kmh , treba imati ili sportski motor na kojem zalegneš , ili neki težak motor preko 220 kg sa pravim vjetrobranom .
Sa nakedima tipa Fazer , Bandit , Hornet i sl. , gdje nemaš nikakvu zaštitu od vjetra i sjediš poluuspravno , preko 120 kmh je za mene patnja.....tuče ti ravno u prsa ...

Meni je sa skuterom idealna brzina između 90 i 110 kmh ....čisto uživanje ! 🙂
Ja sam od Zadra do Pule vozio u kratkim hlačama i kratkoj majici sa ljetnom kacigom.
Samo sam između 11 i 16 h stavio trenerku i tanke rukavice da ne bi izgorio od sunca 🌞😓
 
  • Like
Reactions: hondimir and leCo
Moj prvi moped , naslijedio ga od starije sestre . Počeo sam voziti dvotočkaše 1979.

Naziv: Tomos Automatic N
Zemlja porijekla: Jugoslavija
Proizvođač: Tomos, Koper
Godina proizvodnje: 1972
Model: Automatski
Broj šasije: 010188
Broj cilindara: 1
Radni ciklus motora: 2-takt, Otto
Radni volumen cc: 48
Snaga motora (HS): 1,8
Nazivni broj okretaja: 4.500
Vrsta goriva: Mješavina benzina i ulja
Hlađenje: Zračno
Mjenjač: Automatski
Električna instalacija u voltima: 6
Najveća brzina km/h: 40
Težina motocikla u kg: 43
 

Attachments

  • Screenshot_20230721_201708_Chrome.jpg
    Screenshot_20230721_201708_Chrome.jpg
    690.2 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: hondimir
Evo i moj osvrt na bev 400 nakon 2 mjeseca i 3000 km...taj skuter je imao sve predispozicije da bude idealno prometalo za moje svakodnene potrebe. To je uglavnom nešto ZG obilaznice i Slavonske avenije, otprilike 60-100 km dnevno. Međutim treskanje volana, lelujanje (vjerojatno zbog otpuštenog ležaja volana) i uvjeravanje sa servisom da nešto ne valja mi ga je ogadilo. Kad su napokon riješili lelujanje i naručili novu felgu u garanciji (prva je loše izlivena) već sam bio debelo razočaran i odlučio završiti odnos sa Piaggiom. Vjerojatno će novi vlasnik biti zadovoljan, jer sam uspio riješiti probleme, ali za mene je to gotova priča. Jednostavno mi je neprihvatljivo da mi u 2023. godini, na moju opasku da je skuter nevozan iznad 130 i da se uvija očajno, u dva ovlaštena servisa (ZG i KA), odgovore da je to nažalost tako kod Beverlija. Ono, možemo pogledati, ali to je tako kod većine...i onda na kraju ipak nije. Ipak je lager volana i felga. Za felgu sam btw ja platio balans i utvrdio da je u banani, iako navodno postoji servisna informacija da ih dio ima falične felge. Uglavnom, beverly je završio na njuškalu i otišao uz sasvim pristojan pušing za samo 2 mjeseca. Novi gazda još čeka felgu i baš me zanima koliko će to čekanje trajati. Sad je na njegovom mjestu u garaži t-max, a vama ostalima želim puno sretnih km.
 
  • Wow
Reactions: Marin0
Glasvno da si ti zadovoljan, nekad se jednostavno stvari ne poklope. Kod mene su rak rana njemački auti:mrgreen:i jedino ovaj trenutni pokazuje znakove prijateljstva. Nadam se da će potrajati.:p
Prošli tjedan sam napravio servise na 1000 km na Libertyju i Beverlyju. Nemam nikakvih kritika, osim naravno pijanih plastika na Bevu.:mrgreen:

EDIT: Zapravo imam kritiku i na lika koji im odabire boje. Taj je još gori od plastičara ali isto izrazito konzistentan. :p
 
Evo i moj osvrt na bev 400 nakon 2 mjeseca i 3000 km...taj skuter je imao sve predispozicije da bude idealno prometalo za moje svakodnene potrebe. To je uglavnom nešto ZG obilaznice i Slavonske avenije, otprilike 60-100 km dnevno. Međutim treskanje volana, lelujanje (vjerojatno zbog otpuštenog ležaja volana) i uvjeravanje sa servisom da nešto ne valja mi ga je ogadilo. Kad su napokon riješili lelujanje i naručili novu felgu u garanciji (prva je loše izlivena) već sam bio debelo razočaran i odlučio završiti odnos sa Piaggiom. Vjerojatno će novi vlasnik biti zadovoljan, jer sam uspio riješiti probleme, ali za mene je to gotova priča. Jednostavno mi je neprihvatljivo da mi u 2023. godini, na moju opasku da je skuter nevozan iznad 130 i da se uvija očajno, u dva ovlaštena servisa (ZG i KA), odgovore da je to nažalost tako kod Beverlija. Ono, možemo pogledati, ali to je tako kod većine...i onda na kraju ipak nije. Ipak je lager volana i felga. Za felgu sam btw ja platio balans i utvrdio da je u banani, iako navodno postoji servisna informacija da ih dio ima falične felge. Uglavnom, beverly je završio na njuškalu i otišao uz sasvim pristojan pušing za samo 2 mjeseca. Novi gazda još čeka felgu i baš me zanima koliko će to čekanje trajati. Sad je na njegovom mjestu u garaži t-max, a vama ostalima želim puno sretnih km.
Ti si odustao od proizvoda zato što naši prekupci ne mare za dobar odnos s potrošačem !
 
  • Like
Reactions: Breeze
Sa nakedima tipa Fazer , Bandit , Hornet i sl. , gdje nemaš nikakvu zaštitu od vjetra i sjediš poluuspravno , preko 120 kmh je za mene patnja.....tuče ti ravno u prsa ...

Meni je sa skuterom idealna brzina između 90 i 110 kmh ....čisto uživanje ! 🙂
Ja sam od Zadra do Pule vozio u kratkim hlačama i kratkoj majici sa ljetnom kacigom.
Samo sam između 11 i 16 h stavio trenerku i tanke rukavice da ne bi izgorio od sunca 🌞😓
Vozit ćeš neobučen dok ne uvatiš zeca.
Mi vlasnici nakeda imamo pojači vrat.
A inače od 150 kmh surfamo na vjetru ka zmajevi. Malo si na nakedu nagnut naprijed.
 
Nisu svi nakedi isti ali generalno bi granicu postavio na cca 160-180 iako vecina danas zalijeganjem na rezervar uvelike rjesava problem. Moj coper nema bas nista od zastite pa legnem i dogura do 270.

Nego, danas sam isprobavao bez ruku, od 100 na dole. Bev je miran i čvrst ko Blek Stena.
 
Pozdrav ekipa. Ja sam jucer kupio novog Beverly 300 HPE i zadovoljan sam mnogim stvarima ali ima i nekih od kojih me vec boli glava. Pa bih volio da podjelim neka iskustva i cujem da li ste se i vi susreli sa slicnim stvarima.

Prvo do juce sam vozio Medley 155 kojeg sam takodje kupio novog i slusao me je odlicno al poslije 5 godina odlucim prec na malo jaci i veci skuter. Ocekivao sam slicno iskustvo ali sa vise snage medjutim medley je se vozio puno glađe nego ovaj beverly,pogotovo spora voznja do 30kmh beverly kao da predugo stoji u "prvoj" brzini i s mjesta krece na prilicno vecim okretajima nego sto je medley al ajd to cemo zanemariti jer razliciti su motori i treba malo da se naviknem. Medjutim najbolnija stvar je buka iz masine i uopće ne djeluje normalna. Na brzini oko 40kmh kad se vozim na vrlo malom gasu čuje se zvuk kako da neke plastike škripuću jedna od drugu,čim malo pojacam gas i motor počne vući taj zvuk prestane ili ako pustim gas i motor počne kočiti opet zvuk prestane. Druga stvar je kad ga tek upalim hladnog mašina baš ima neki neprirodan zvuk koji se kasnije smiri kad odradi bar dvije minute.
Servisera sam zvao i kaze da je to normalno kod ovih novijih beverlyja. Hmmm meni to nije normalno.

Sto se snage tice nemam zamjerki. Vuče nenormalno za 278ccm usporedivo sa starom 350kom.
 
Moras glasno slusati muziku i onda je ok. Kad stisas i slusas masinu mislis da ce se razletit svaki cas. Tak je kod Beva i vecine velikih motora, navikni se. Nema da lagano prede ko ovi do 150 ccm.😄
 
Pozdrav ekipa. Ja sam jucer kupio novog Beverly 300 HPE i zadovoljan sam mnogim stvarima ali ima i nekih od kojih me vec boli glava. Pa bih volio da podjelim neka iskustva i cujem da li ste se i vi susreli sa slicnim stvarima.

Prvo do juce sam vozio Medley 155 kojeg sam takodje kupio novog i slusao me je odlicno al poslije 5 godina odlucim prec na malo jaci i veci skuter. Ocekivao sam slicno iskustvo ali sa vise snage medjutim medley je se vozio puno glađe nego ovaj beverly,pogotovo spora voznja do 30kmh beverly kao da predugo stoji u "prvoj" brzini i s mjesta krece na prilicno vecim okretajima nego sto je medley al ajd to cemo zanemariti jer razliciti su motori i treba malo da se naviknem. Medjutim najbolnija stvar je buka iz masine i uopće ne djeluje normalna. Na brzini oko 40kmh kad se vozim na vrlo malom gasu čuje se zvuk kako da neke plastike škripuću jedna od drugu,čim malo pojacam gas i motor počne vući taj zvuk prestane ili ako pustim gas i motor počne kočiti opet zvuk prestane. Druga stvar je kad ga tek upalim hladnog mašina baš ima neki neprirodan zvuk koji se kasnije smiri kad odradi bar dvije minute.
Servisera sam zvao i kaze da je to normalno kod ovih novijih beverlyja. Hmmm meni to nije normalno.

Sto se snage tice nemam zamjerki. Vuče nenormalno za 278ccm usporedivo sa starom 350kom.
dino73n

Svi Beverly 200-300 imaju tu malu rupu do 30 kmh kad kreće i tu ti se može činiti da je zvuk malo čudan.

Ponekad ti se može čuti kao da nešto klacka iz prijenosa , nije to zvuk iz motora , samo mu treba da postigne veće okretaje i onda je sve Ok .

Samo si za početak kontoliraj ulje svakih 1000 km , jer već sam naglasio da sam na više mjesta po forumima pročitao da ovaj novi 300 hpe hoće potrošiti ulje.
 
Moras glasno slusati muziku i onda je ok. Kad stisas i slusas masinu mislis da ce se razletit svaki cas. Tak je kod Beva i vecine velikih motora, navikni se. Nema da lagano prede ko ovi do 150 ccm.😄
A šta tek reći za Ducati mašine ?
Ja njihov zvuk čujem već na pedesetak metara kad dolaze . Imam osjećaj da će se svaki trenutak razletiti i da će početi šerafi padati po cesti 😯 ...Ducati mašine melju ko kombajni ili drobilice za kamen 😟
 
Drobe isto dok se ne navikneš, nakon toga cuješ svaki šum. I to posebno mašinu i suhi kuplung. Sve je stvar navike odnosno treninga.
 
Pozdrav ekipa. Ja sam jucer kupio novog Beverly 300 HPE i zadovoljan sam mnogim stvarima ali ima i nekih od kojih me vec boli glava. Pa bih volio da podjelim neka iskustva i cujem da li ste se i vi susreli sa slicnim stvarima.

Prvo do juce sam vozio Medley 155 kojeg sam takodje kupio novog i slusao me je odlicno al poslije 5 godina odlucim prec na malo jaci i veci skuter. Ocekivao sam slicno iskustvo ali sa vise snage medjutim medley je se vozio puno glađe nego ovaj beverly,pogotovo spora voznja do 30kmh beverly kao da predugo stoji u "prvoj" brzini i s mjesta krece na prilicno vecim okretajima nego sto je medley al ajd to cemo zanemariti jer razliciti su motori i treba malo da se naviknem. Medjutim najbolnija stvar je buka iz masine i uopće ne djeluje normalna. Na brzini oko 40kmh kad se vozim na vrlo malom gasu čuje se zvuk kako da neke plastike škripuću jedna od drugu,čim malo pojacam gas i motor počne vući taj zvuk prestane ili ako pustim gas i motor počne kočiti opet zvuk prestane. Druga stvar je kad ga tek upalim hladnog mašina baš ima neki neprirodan zvuk koji se kasnije smiri kad odradi bar dvije minute.
Servisera sam zvao i kaze da je to normalno kod ovih novijih beverlyja. Hmmm meni to nije normalno.

Sto se snage tice nemam zamjerki. Vuče nenormalno za 278ccm usporedivo sa starom 350kom.
I meni se cini da mi je prijasnji libery 150 bio puno ugladjeniji za voznju recimo od 0-60 kmh nego stariji beverly 300. Isti komentar bi imao ko i ti - veci okretaji na beverlyu kod starta, buka iz masine. S vremenom sam se bio oglusio na sve zvukove koje mi je proizvodio moj beverly a pogotovo na zveckanje kvacila. Sve je to normala , samo vozi i ne obaziri se na to. :LOL:
 
Hvala ekipa za informacije. Danas sam vec bolje,izgleda da se ja navikavam a i Bev se razradjuje.

Nego jos nesto da upitam,ne mogu da se spojim na telefon nikako,Ima sad ta aplikacija koja se instalira na telefon i telefonom se uparis preko bluetootha na skuter i imas neke opcije tamo vamo ali nikako ne mogu da stavim skuter u pairing mode.Pratim upute iz app al nece.Trebao bi drzati multimedia tipku prije nego sto dam kontakt i onda kad dam kontakt treba da zablinka simbol na tabli i poslje toga ide uparivanje al poslije dosta pokusaja sam odustao jer simbol nece da zablinka na tabli i telefon ne nalazi piaggia kad skeniram s bluetooth.

Jel neko imao problem i kako je rijesio?

Hvala.
LP
 
Evo prvi izvještaj o potrošnji Beverlya 400 hpe mješovite gradske i prigradske vožnje.
Znači , kad mi je počela blinkati rezerva , nasuo sam 10,50 litara i sa tim sam prešao 255 kilometara.
Znači cirka 4 litre na 100 .
Ja sam zadovoljan ! 🙂