Beverly club

Puno sam blize tvojoj nego modernoj generaciji ali elementarne stvari moras znati ili barem razmisljati o njima...šŸ˜„

286 mogu dotaknuti samo u snovima.
.. na starijem bev400 nikad nisam toliko preÅ”ao s punim tankom, ako je doÅ”ao do 225 km to je već bilo šŸ”. Obično sam ga tankao na 200.
Ni prijaŔnji Beverly 300 ne bi mi toliko nagurao, max oko 265 km Ŕtedljive vožnje, tankao inače na 220.
 
Nadovezao bih se... ne drzite kljuc niti ispod sica niti u koferu ako preko njega stavite laptop.šŸ˜‚ Vec sam imao dvije situacije od kojih sam u jednoj morao po drugi kljuc. šŸ˜„ Inace kljuc drzim ispd sica u torbici gdje nema udaranja a sad vec imam grif da laptop ide u kofer.
Daljinski u pretincu stisnem s maramicama ili necim pa ne leti okolo, jedino sto se grije.
Sreca da sam ovo dozivio ispred kuce,kljuc bio ispod sica i stavim laptop preko zatvorim sic i da upalim nista.Da otvorim sic nista.Trknem po kljuc u kucu i otvorim sic i izvadim laptop.Mogao sam skolu nauciti u drugom gradu sa suzama u ocima.Ovako sam jeftino prosao.

A potrosnje sto se tice,jucer nalio 10,1L na 330KM.Trosi kao upaljac,doduse jos sam u prvoj hiljadi pa ne dajem gas do kraja nikako.Voznja kombinacija grad 30% magistrala 70%. 300HPE

Kako ste zadovoljni gumama? Ko mene su michelin citygrip 2,grip nije loÅ” al nikako mi nisu dobre na 80-90kmh,bas osjetim kako mi upravljac igra u rukama i kvari dozivljaj uzivanja u voznji.Rekao bih da nisu balansirane al tegovi su zaljepljeni za felge.
 
Prvi put sam popizdio jer mi se zurilo pa sam podignuo sic jednom rukom toliko da druga moze uci i pomaknuti laptop. Nije bilo druge opcije, testni model a rezervni ključ u Piaggiu u Splitu. Drugi put je bio moj tako da nisam riskirao razvaliti sic i bravu.šŸ˜„

Sad je dosao na Mitasu, nije losa po gradu. Sutra je u planu poligon Karlobag šŸ˜„ pa cemo vidjeti. Cim potrosim vracam se na ScootSmart.
 
Da zavrŔimo temu ključa...
Ključ se drži , ili u džepu , ili u torbici za oko struka , tzv. pederuÅ”i ..šŸ˜
 
Meni je ključ u pravilu visio na ključu od kofera, zaboden u kofer. Glovo nepalac me jednom prilikom upozorio taman na zadnjem zubu prije nego će ispast. šŸ¤£

Btw, broj beverlija, posebice 400 koji su zadnjih tjedana procirkulirali po njuŔkalu je impozantan. I to sve redom skoro novi skuteri.
 
Meni je ključ u pravilu visio na ključu od kofera, zaboden u kofer. Glovo nepalac me jednom prilikom upozorio taman na zadnjem zubu prije nego će ispast. šŸ¤£

Btw, broj beverlija, posebice 400 koji su zadnjih tjedana procirkulirali po njuŔkalu je impozantan. I to sve redom skoro novi skuteri.
..ima sad pogledao ...
..ali bogami ima i Yamaha Xmaxica poprilično šŸ˜
ā¬‡ļø

 
Nema niÅ”ta bez lampica i cajgera za moju analognu đenerejÅ”n..šŸ˜
Breeze, laickim rijecnikom duzan sam ispriku. Pa nema nikakve lampice nego samo one crtice a range sa 120 padne na nulu. Dosao do Karlobaga na parama, 16, 5 eur.šŸ˜„
 
Breeze, laickim rijecnikom duzan sam ispriku. Pa nema nikakve lampice nego samo one crtice a range sa 120 padne na nulu. Dosao do Karlobaga na parama, 16, 5 eur.šŸ˜„
Ali realno , zaista je taj displej preko dana , jedna siva masa sa tamnosivim crticama i brojevima , a ta informacija o stanju goriva bi trebala ipak biti bolje naglaÅ”ena , zato su i postojale žute lampice koje dodatno senilne motoriste šŸ˜” upozoravaju da je gorivo pri kraju...
Ali zato po noći puno lipo svitli...
Stavija san plavu boju displeja...prelipo
 

Attachments

  • Screenshot_20230809_165538_Chrome.jpg
    Screenshot_20230809_165538_Chrome.jpg
    291.1 KB · Views: 0
Dakle. danas odrađena prva duža vožnja... do Josipdola autoputem a onda zagrijavanje do Senja pa redovno dalje prema jugu. Nemam niti jednu zamjerku, čak niti na ovjes za koji sam mislio da će biti loÅ”iji a joÅ” me zadnjih dana zajebava iÅ”ijas, međutim nakon 400 km kao da sam bio na tureru. Za ovjes i bremze sam očekivao da će se ranije umoriti međutim nisu ni najmanje. Zadnja je odlična za doziranje kroz cijeli zavoj, mislim na one kratke oÅ”tre zavoje prema Starigradu. Mitasice isto za svaku pohvalu, kažu da su kao nove ok ali da to traje kraće nego kod konkurencije. Sve u svemu jako sam zadovoljan jer ga stvarno nisam Å”tedio. Kad uhvati brzinu i povežeÅ” nekoliko zavoja bez kočenja, stabilan je ko planina. Da je bilo malo viÅ”e snage ne bi ni skužio da nisam na motoru.
 
  • Like
Reactions: Breeze and t0malito
KRAJNJA BRZINA

Evo Å”ta sam napisao jednom Nizozemcu koji je stavio na Y.T. kratki video gdje ubrzava sa Beverlyem 400 hpe do krajnje brzine. ā¬‡ļø

"Mislim da je nepotrebno pričati o maksimalnoj brzini .
Nikad nećete voziti maksimalnom brzinom jer taj skuter nije napravljen za trke.
To je skuter za grad i za putovanja van auto ceste .
Najbitnija su međuubrzanja .
Ovaj 400 hpe odlično ubrzava u najbitnijim segmentima , a to su brzine između 40-70 kmh , i Å”ta je najbitnije između 60-90 kmh , jer te se brzine najviÅ”e koriste .
Ubrzanja između 90-120 su također vrlo dobra.
Preko 120 kmh će te ga vrlo rijetko voziti."

Dakle , ja sam probao voziti i 350 čim se pojavio , i ovaj 400 hpe prije nego sam ga kupio .
Bile su mi vrlo jasne prednosti i eventualne mane tih jačih verzija Beverlya .

Kad sam imao 300 ie i probao voziti 350 sve mi je bilo jasno nakon dve minute vožnje.
Pa naravno da se tih 13 konja razlike odmah osjeti , jer to je 30% viŔe snage i cca. 70% viŔe obrtnog momenta.
Ali ja sam sa 300-tkama bio prezadovoljan i nije mi ta razlika u snazi bila toliko bitna.
300-tke idu bez problema 120 kmh bez pretjeranog opterećenja , i to je meni bilo dosta.

Rekao sam sam sebi da ako jednog dana pređem na te jače Beverlye to neće biti zbog veće krajnje brzine nego zbog bolje elastičnost motora , boljih međuubrzanja i joÅ” sigurnijih preticanja.
Znao sam da ga neću voziti preko 120 kmh osim u kritičnim situacijama kod preticanja , npr. autobusa ili kamiona , ili možda samo vrlo kratko na nekim poluautocestama , i točno tako sada kao vlasnik 400-tke i vozim .

Na običnim hrvatskim cestama sa naŔim "fantastičnim asfaltom" zaista preko 120 kmh vožnja viŔe nije najugodnija , a i sigurnost dolazi u pitanje.
Za te brzine po loÅ”em asfaltu nisu skuteri , već enduro motori sa dugim hodom prednje vilice i sa velikim kotačima koji upijaju neravnine hrvatskih običnih cesta ....dakle razni BMW Gs-i , TDM-ovi , TDR-ovi , Varaderosi i slični modeli.

Eto , to je moje miÅ”ljenje , a mislim da iskustvo mojih pređenih 150 000 kilometara na skuterima po Istri i Dalmaciji ipak neÅ”to vrijedi ..

Zato mislim da kad neko postavi pitanje koja je krajnja brzina nekog skutera , ta informacija mu ne treba niŔta specijalno predstavljati , osim kao tehnički podatak .
Značaj krajnje brzine služi samo tome da se može hvaliti dok sjedi u kafiću i prepucava se sa vlasnicima drugih skutera čiji je skuter 3 kmh brži ...

Da li je Beverly 350 za tri ili pet kilometra brži u krajnjoj brzini od 400 hpe modela je za mene totalno nebitna stvar !

Apsolutno "najbitnija" stvar za mene je ustvari samo kvaliteta i pouzdanost skutera , a u tome sam sa starim "300 ie" modelima bio prezadovoljan !! šŸ™‚

Samo se nadam da sa ovim novim 400 hpe neću imati apsolutno nikakvih problema kao ni sa 300-tkama , i da ću napraviti tih cca. 40-50 tisuća kilometara , i četri do pet godina vožnje , radeći samo servise , dakle mijenjajući samo ulje , filter ulja , ulje u diferencijalu , svijećice , filtere zraka , 2 remena i ruline...i to je to....onda ide u prodaju i dolazi novi.. šŸ˜‰
 
Last edited:
Kad se već spominje kvaliteta i pouzdanost, kakva su vam iskustva s Moto mondom? Kako te ljude kontaktirati ako se ne javljaju na telefon i nema odgovora na mail?
 
Treba ih tužiti talijanima , dakle poslati pritužbu na njih direktno e-mailom u Piaggio Italija , mislim da se to može , i da su neki nezadovoljnici iz Hrvatske to i radili...