Beverly club

Kad se već spominje kvaliteta i pouzdanost, kakva su vam iskustva s Moto mondom? Kako te ljude kontaktirati ako se ne javljaju na telefon i nema odgovora na mail?
Moja su odlicna. U ovom periodu godine im je velika guzva i tesko se javljaju iz prve. Tamo uzimam sve i radim servise. Naravno da ima i nezadovoljnih.
Ali ja hvalim i Toncija pa me napadaju.😋😄
 
KRAJNJA BRZINA

Evo šta sam napisao jednom Nizozemcu koji je stavio na Y.T. kratki video gdje ubrzava sa Beverlyem 400 hpe do krajnje brzine. ⬇️

"Mislim da je nepotrebno pričati o maksimalnoj brzini .
Nikad nećete voziti maksimalnom brzinom jer taj skuter nije napravljen za trke.
Meni je bitna i koristim ju, nema veze s utrkama.
 
  • Like
Reactions: Marin0
Meni je bitna i koristim ju, nema veze s utrkama.
Ma daj "bombaš"....
Pa ne voziš se 140 kmh ...
Na 140 kmh i lošem asfaltu se Beverly drmucka i leluja 😯 ..ko i svi skuteri , osim ova tri najjača...

Voziš se max. do 130 kmh...
Za 140 kmh moraš imati odličan asfalt kao zaobilaznica Trogir - Split , a i tamo su kratke dionice od semafora do semafora...
..i bez vjetra...

Najbitnija su međuubrzanja između 90 i 110 ....to je brzina kojom se najčešće voziš po običnim vanjskim cestama...
 
  • Like
Reactions: maverick
Najcesce da, jucer sam isao na utakmicu u Split i max zabiljezeno 152. Cak i da ne koristim cesto, od viska glava ne boli.
 
Često probam limite svojih vozila , dal na dva il četiri kotača, tako da krajnja brzina - bitno je. Ako ne ide kako treba -ide u prodaju. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Naravno kad kupuješ auto , motocikl , skuter ili rombil , svejedno , da te interesiraju performanse i krajnja brzina vozila , ali htio sam naglasiti da je racionalno gledajući to samo jedan tehnički podatak da znaš koji je maksimum tvog vozila.

Sve pogonske mašine su napravljene da rade optimalno na "dvije trećine" snage.
Time tvornica garantira da je nećeš preforsirati i da takvim korištenjem možeš očekivati optimalni vijek trajanja te mašine.

..a čuj..... možeš ti motor i "gaziti" do daske , sve zavisi da li ti je tata kupio motor , ili si ga kupio sam na kredit , ili , da li imaš dobra primanja pa te baš briga koliko će ti vozilo trajati , jer bitno ti je da ti uživaš u adrenalinu , a kad rikne mašina , kupit će ti "babo" novi , ili ćeš ispeglati karticu i ići po novog prije vremena....

Meni ovih sedam iljada eura koje sam dao za skuter je maksimalno koliko se mogu financijski "rastegnuti" i moram dobro paziti kako ga "čuvam" tako mi pouzdano služi 4-5 godina , i da ga za četri godine mogu lako prodati...

Ali možda najbitnija stvar u cijeloj priči je... !
Treba čuvati glavu !! ...jer skuteri nisu napravljeni za nekakva sportska forsiranja (..osim možda Tmaxa) i njihov ovjes nije namijenjen za sportsku vožnju .
Maksi Skuteri su prvenstveno namijenjeni za gradske i prigradske vožnje , i za povremene "turističke" međugradske vožnje , a to znači da vožnja mora biti turistički "ugodna i sigurna" onoliko koliko ti skuter dopušta , a ta vožnja sigurno nije "bacanje" po đirima , i struganje koljenima po asfaltu !!
....ako neko želi takvu sportsku vožnju i držanje motora pod visokim okretajima , onda je 7000 € trebao uložiti u jedan 7-8 godina stari 600 kubični RR , a ne u Beverly 400 hpe.
 
  • Like
Reactions: maverick
Naravno kad kupuješ auto , motocikl , skuter ili rombil , svejedno , da te interesiraju performanse i krajnja brzina vozila , ali htio sam naglasiti da je racionalno gledajući to samo jedan tehnički podatak da znaš koji je maksimum tvog vozila.

Sve pogonske mašine su napravljene da rade optimalno na "dvije trećine" snage.
Time tvornica garantira da je nećeš preforsirati i da takvim korištenjem možeš očekivati optimalni vijek trajanja te mašine.

..a čuj..... možeš ti motor i "gaziti" do daske , sve zavisi da li ti je tata kupio motor , ili si ga kupio sam na kredit , ili , da li imaš dobra primanja pa te baš briga koliko će ti vozilo trajati , jer bitno ti je da ti uživaš u adrenalinu , a kad rikne mašina , kupit će ti "babo" novi , ili ćeš ispeglati karticu i ići po novog prije vremena....

Meni ovih sedam iljada eura koje sam dao za skuter je maksimalno koliko se mogu financijski "rastegnuti" i moram dobro paziti kako ga "čuvam" tako mi pouzdano služi 4-5 godina , i da ga za četri godine mogu lako prodati...

Ali možda najbitnija stvar u cijeloj priči je... !
Treba čuvati glavu !! ...jer skuteri nisu napravljeni za nekakva sportska forsiranja (..osim možda Tmaxa) i njihov ovjes nije namijenjen za sportsku vožnju .
Maksi Skuteri su prvenstveno namijenjeni za gradske i prigradske vožnje , i za povremene "turističke" međugradske vožnje , a to znači da vožnja mora biti turistički "ugodna i sigurna" onoliko koliko ti skuter dopušta , a ta vožnja sigurno nije "bacanje" po đirima , i struganje koljenima po asfaltu !!
....ako neko želi takvu sportsku vožnju i držanje motora pod visokim okretajima , onda je 7000 € trebao uložiti u jedan 7-8 godina stari 600 kubični RR , a ne u Beverly 400 hpe.
Najbolje da i vlasnici skutera od 50 kubika prijeđu na R motore, jer su i oni vječito u punom gasu.

Nego, Ontopic - je li moguće namjestiti da BC pokazuje potrošnju u l/100 km?

Hvala
 
Moj je beverly svaki dan
Moja su odlicna. U ovom periodu godine im je velika guzva i tesko se javljaju iz prve. Tamo uzimam sve i radim servise. Naravno da ima i nezadovoljnih.
Ali ja hvalim i Toncija pa me napadaju.😋😄
A ok, suzdržat ću se još neko vrijeme. I pretpostavio sam da će 20 radnih dana kod Piaggio grupe završiti kao 30-40. 🤣
 
Osim Beva
IMG_2331.jpeg
 
Da i ja iznesem neke svoje utiske poslije 20ak dana ownershipa. 300hpe
Jos nisam otkrio koja je max brzina,nemam ni uslove za probu a niti me interesuje.Vidio sam na YT da je neki izvukao skoro 150kmh al sto neko gore rece ne zanima me to.
Buka masine me i dalje pili po zivcima ali navikavam se polako da 300 ne moze da bude tih i ugladjen kao 150.Najgori mi je start s mjesta i voznja do 30-35kmh a poslije idi prilicno fino,tiho i moze se reci ugladjeno al problem je sto je vecina moje voznje to start i lagano 30-40kmh i tako danas 10ak puta.

Potrosnju ulja jos nisam primjetio,presao sam 2100km prva 1000 do servisa nije pokazala potrosnju a ni ovo sad nije a za kasnije cemo da vidimo.

Potrosnja goriva,poslije Medleya koji je kralj minimalne potrsonje ocekivao sam malo jaci udarac na novcanik medjutim odlican je.Jucer sam isao sa frendom na trip od 400km po medjugradskim cestama sa laganom voznjom 60-70-80kmh sa nesto uzbrdica i dosta preticanja i potrsonja je bila fantasticnih 2,45L na 100km.Pokazivac na BC je pokazao 40,1km/L a pistolj na benzinskoj 2,45L na 100km.Gradska je oko 3,5L gore dole malo zavisno od stanja na cesti.Na skuteru je orginal vjetrobran i kofer kappa 47L

Gume su citygrip2 zadnja na 2,6bar a prednja na umjesto na 2,2 je na 2,5bar jer sam tako negdje procitao da treba da se napuse kad se ima kofer al opet ne pomaze i upravljac drhti kad se puste ruke na brzini izmedju 60-80kmh (ima li neko rijesenje za ovo? I bez kofera je malo igrao a sad s koferom bas osjetno)
 
Da i ja iznesem neke svoje utiske poslije 20ak dana ownershipa. 300hpe
Jos nisam otkrio koja je max brzina,nemam ni uslove za probu a niti me interesuje.Vidio sam na YT da je neki izvukao skoro 150kmh al sto neko gore rece ne zanima me to.
Buka masine me i dalje pili po zivcima ali navikavam se polako da 300 ne moze da bude tih i ugladjen kao 150.Najgori mi je start s mjesta i voznja do 30-35kmh a poslije idi prilicno fino,tiho i moze se reci ugladjeno al problem je sto je vecina moje voznje to start i lagano 30-40kmh i tako danas 10ak puta.

Potrosnju ulja jos nisam primjetio,presao sam 2100km prva 1000 do servisa nije pokazala potrosnju a ni ovo sad nije a za kasnije cemo da vidimo.

Potrosnja goriva,poslije Medleya koji je kralj minimalne potrsonje ocekivao sam malo jaci udarac na novcanik medjutim odlican je.Jucer sam isao sa frendom na trip od 400km po medjugradskim cestama sa laganom voznjom 60-70-80kmh sa nesto uzbrdica i dosta preticanja i potrsonja je bila fantasticnih 2,45L na 100km.Pokazivac na BC je pokazao 40,1km/L a pistolj na benzinskoj 2,45L na 100km.Gradska je oko 3,5L gore dole malo zavisno od stanja na cesti.Na skuteru je orginal vjetrobran i kofer kappa 47L

Gume su citygrip2 zadnja na 2,6bar a prednja na umjesto na 2,2 je na 2,5bar jer sam tako negdje procitao da treba da se napuse kad se ima kofer al opet ne pomaze i upravljac drhti kad se puste ruke na brzini izmedju 60-80kmh (ima li neko rijesenje za ovo? I bez kofera je malo igrao a sad s koferom bas osjetno)
..već sam prije napisao .....ne puštaj volan na 70-80 kmh ! .."prosut" češ se po cesti !!
Nemoj da te to nervira , samo uvjek drži čvrsto volan !
Ako misliš da je to neki problem , zašto onda volan ne vibrira na 100 kmh ?
Probaj na ravnici pri 100 kmh i dobrom asfaltu mrvicu odvojiti ruke od volana , vidit češ da ne vibrira .
Ali ako baš želiš nešto probati poduzeti , stavi teže utege na volan . Meni su ih odmah stavili u dućanu čim sam ga kupio zbog kofera .
Drugo , naši asfalt majstori neznaju napraviti apsolutno ravan asfalt , neznam zašto ? 🫤 Evo u Puli asfaltirali novi Bulevar i osjeti se da nije ravan ko staklo...
 
Zar je stvarno normalno da na jednom motoru/skuteru upravljac drhti na bilo kojoj brzini do te mjere da ces se "prosuti po cesti" ako ne drzis upravljac cvrsto i da se to ne smatra kvarom? Taj problem sam imao jedino na Burgmanu 400 ali sam ga rjesio balansiranjem gume.
Htio bih uz Versysa i Intrudera imati i neki skuter za po gradu i evo vec par dana gledam te Beverly-je, ali ako mu moras grcevito drzati upravljac da se ne prospes po cesti, onda mi tu nesto ne stima.
Je li istina ovo sto sam nasao na Wikipediji da se na 350-ki mora svakih 15000km mijenjati glavni kocioni cilinder?
 
Zar je stvarno normalno da na jednom motoru/skuteru upravljac drhti na bilo kojoj brzini do te mjere da ces se "prosuti po cesti" ako ne drzis upravljac cvrsto i da se to ne smatra kvarom? Taj problem sam imao jedino na Burgmanu 400 ali sam ga rjesio balansiranjem gume.
Htio bih uz Versysa i Intrudera imati i neki skuter za po gradu i evo vec par dana gledam te Beverly-je, ali ako mu moras grcevito drzati upravljac da se ne prospes po cesti, onda mi tu nesto ne stima.
Je li istina ovo sto sam nasao na Wikipediji da se na 350-ki mora svakih 15000km mijenjati glavni kocioni cilinder?
Uzmi Đamahu, Sukukija ili Ondu. Ne drhti ništa i ne tribaš se prosipat po cesti jer asfalt nije ka staklo.
 
  • Like
Reactions: Marin0