Beverly club

Ma zbog tih 10 kg , sire gume iza , vise snage (manje uglađen na nižim brzinama) bev400 je manje sposoban od Beverly 300 za po gradu/guzvi i rekao bi vise naporan u tom kontekstu.
*teska kategorija to sigurno ne osjeti isto ko laka kategorija (gabariti vozača).
Onda je Medley jos bolja varijanta.😄 Ovisi i o mjestu. B400 mi je po Zagrebu taman a na moru ga koristim samo na otvorenoj cesti jer je po selu kao šleper. Svatko najbolje zna sto mu treba.
 
  • Like
Reactions: maverick and Marin0
Ma ti mali 110-155 cc su ko muhe zujis s njima kroz gužvu i najbrži si.
I oni aerox155 se daju nakitati, big bore pa idu ko blesavi . U Aziji je to skroz popularno i svi nešto kemijaju po tim skuterima.. kod nas baš nije toliko jaka ta skuter scena.
Meni je pcx bio super skuteric , evo i slikica mojih pcx150 i beva400 skupa ( prije 7g ..)
IMG_2539.JPG
 
@ Mate, jesi to ti danas bio izlazio sa servisa na zapadnom kolodvoru oko 9:20 :)
Ja sam danas ostavio skuter za prvi servis na 1000km pa mi se cini da si to bas bio ti na izlasku na cestu

Jos uvijek je dekica na beverlyu, bome kako je zahladilo dobro da si ostavio :)
 
Već sam pisao dosta o mojim iskustvima sa Beverlyima...

..znači ukratko , imao sam dva 300 ie. modela , prvi 2012 godište , drugi 2018. godište dizajn Police...

...sa prvim sam napravo za 6 godina 70000 bez ikakvih problema , a sa drugim 40000 za 4 godina isto bez ikakvih problema , dakle radim 10000 godišnje ..

Znači imam 110 000 kilometara iskustva sa Beverly modelima šta nije baš malo !

Sad sam kupio 400 hpe makar sam uvjek govorio da mi je 300 ccm. sasvim dovoljno jer sam sa njima prošao Dalmaciju 4 puta iz Pule do Zadra , Šibenika i Splita , i sve otoke gdje sam mogao sa skuterom od Cresa i Lošinja pa sve do Brača i Visa.

Ako se voziš sam , 300 ti je sasvim dosta , pa i u dvoje ako niste preteški .

300 zbilja troše ko upaljač.....3 l na 100 km vanjske vožnje..

Sad vozim taj 400 hpe od 7. mjeseca 2023 i odmah sam išao sa njim da ga razradim iz Pule do Zadra i Šibenika.

Nemojte uspoređivati 300 hpe sa 400 hpe , jer to je bez veze .
Osim što skoro isto izgledaju , druge sličnosti nema.

..ma gledajte , tih 10 ks više i 11 Nm je osjetna razlika !
Sa 300 ccm. se voziš 110/120 kmh na otvorenoj cesti , a sa 400 ccm. , 120/130 kmh što su već motorističke brzine , a i ubrzanja su isto osjetna kod obilaženja pogotovo kad ideš preko 100 kmh .
Sa 400 hpe možeš i na autocestu.

To šta pišete za po gradu , razlika nije prevelika jer su gabariti isti , a tih 10 kg težine nije nešto strašno .

Ali šta je velika prednost sa 400 hpe ? ....on jednostavno vuče od nule !
Nema one rupe u ubrzanju i lagane trešnje (šta se neki žale) do 30 kmh , i to čini vožnju po gradu ugodnijom .

Ovaj 400 hpe ima osjetno čvršći ovjes i prelasci preko šahtova i neravnina na asfaltu su osjetno neprimjetniji , i to te odmah oduševi .

Onda ..... to šta vuče od nule je velika prednost kad se vučeš po gradu u koloni i provlačiš između auta.

Onda .....kad se voziš po gradu i prigrađu , ubrzanje od 0-80 , koja se najviše koriste , su izvrsna , jer na 80 kmh si stigao dok si reko keks ! ...i to ti izmajmljuje osmjeh na lice 🙂

...i tako ...po meni , Beverly 300 hpe je dosta i za dalje ture ako si sam .
Ako želiš sa curom ili ženom jurcati po Hrvatskoj , uzmi 400 hpe !

Evo moj 300 ie. Police na Visu 2022. godine . ⬇️
 

Attachments

  • Picsart_22-07-08_00-05-10-851.jpg
    Picsart_22-07-08_00-05-10-851.jpg
    1.3 MB · Views: 0
Mene jedino zanima,može li mi itko kazati koji brže starta od nule...dakle kad de odvrne gas ...koji od dva beverlija 300 hpe ili 400 hpe brže "poleti"
 
..ma gledajte , tih 10 ks više i 11 Nm je osjetna razlika !
Sa 300 ccm. se voziš 110/120 kmh na otvorenoj cesti , a sa 400 ccm. , 120/130 kmh što su već motorističke brzine , a i ubrzanja su isto osjetna kod obilaženja pogotovo kad ideš preko 100 kmh .
Sa 400 hpe možeš i na autocestu.
Ovo mi je zanimljivo. Imam 300 ie iz 2010. godine i razmišljam o prodaji. Mislio sam na prelazak na ozbiljniji motor jer me pomalo strah sa Krka ići za Rijeku po brzoj cesti jer osjetim da kada ga natežem na 120km/h to je za njega opterećenje. Sad bi me još zanimala komparacija sa 500tkom jer Beverly 400 ili 500 još nisam u potpunosti izbacio iz kombinacija za zamjenu.
 
Ovo mi je zanimljivo. Imam 300 ie iz 2010. godine i razmišljam o prodaji. Mislio sam na prelazak na ozbiljniji motor jer me pomalo strah sa Krka ići za Rijeku po brzoj cesti jer osjetim da kada ga natežem na 120km/h to je za njega opterećenje. Sad bi me još zanimala komparacija sa 500tkom jer Beverly 400 ili 500 još nisam u potpunosti izbacio iz kombinacija za zamjenu.
Ako govoriš o starijim injection mašinama 300cc naspram 400cc razlika je velika, 21 ks vs 33 ks. Za 500cc još i veća mislim da su imale oko 38 ks. Samo ako govoriš o zamjeni radije onda dodaj nešto para pa gledaj noviji 350.
 
Ovo mi je zanimljivo. Imam 300 ie iz 2010. godine i razmišljam o prodaji. Mislio sam na prelazak na ozbiljniji motor jer me pomalo strah sa Krka ići za Rijeku po brzoj cesti jer osjetim da kada ga natežem na 120km/h to je za njega opterećenje. Sad bi me još zanimala komparacija sa 500tkom jer Beverly 400 ili 500 još nisam u potpunosti izbacio iz kombinacija za zamjenu.
Sve sam napisao iznad ako si sve pročitao ...⬆️
500-tka je bila legendarna prije petnaestak godina , sad je to prevaziđen skuter , pretežak , sa teškom guzicom i teži za po zavojima i sl....
Onaj ko ga ima ga drži jer je navikao na njega .
Od kad je izašla 350-tka i sad 400 hpe oni su preuzeli njezino mjesto.

Kupi si očuvanu 350-tku , ili ako imaš para 400 hpe , biti češ zadovoljan...
 
Mene jedino zanima,može li mi itko kazati koji brže starta od nule...dakle kad de odvrne gas ...koji od dva beverlija 300 hpe ili 400 hpe brže "poleti"
...pa napisao sam sve iznad ako si pročitao do kraja...⬆️
..kako možeš misliti da 10 ks slabiji skuter može u startu biti jednak sa 10 ks jačim ?
 
...pa napisao sam sve iznad ako si pročitao do kraja...⬆️
..kako možeš misliti da 10 ks slabiji skuter može u startu biti jednak sa 10 ks jačim ?
Svaka čast na napisanome,vrijedilo je pročitati i saznati baš ono ,što bi rekli...to te ja pitam.
Jasno mi je iz teksta da je 400 -ka bolja , jača i uglađenija u svim režimima vožnje,ali pošto je nisam probao...zanima me jeli se vidi razliku u snazi u slučajuu režima vožnje ...stani-kreni?

Dali bi 400 ka ostavila 300 ku od semafora do semafora tipa neke udaljenosti od 200 metara npr?

I još jedno pitanje,jeli itko imao problem sa sjedalom,naime pukla mi je plastika na donjoj podlozi ,a skuter je još pod garancijom?
 

Attachments

  • IMG-20240422-WA0000.jpg
    IMG-20240422-WA0000.jpg
    201.5 KB · Views: 0
Svaka čast na napisanome,vrijedilo je pročitati i saznati baš ono ,što bi rekli...to te ja pitam.
Jasno mi je iz teksta da je 400 -ka bolja , jača i uglađenija u svim režimima vožnje,ali pošto je nisam probao...zanima me jeli se vidi razliku u snazi u slučajuu režima vožnje ...stani-kreni?

Dali bi 400 ka ostavila 300 ku od semafora do semafora tipa neke udaljenosti od 200 metara npr?

I još jedno pitanje,jeli itko imao problem sa sjedalom,naime pukla mi je plastika na donjoj podlozi ,a skuter je još pod garancijom?
Koja ti je poanta pitanja usporedbe startnosti sa semafora, tih 200 m čak i da si brzi , opet nakon 220 m ćeš bit sporiji. Ako te muci nadji nekog s 400 pa javi kako je prošlo lol.
Sjedalo mi je bilo puknuto od ispod na prijasnjem modelu 300 . Takvog sam ga bio kupio.
Ako imaš garanciju idi traži zamjenu sica , pretpostavljam da nisi sam stavio 200 kg uteg i slomio sic namjerno.
 
Svaka čast na napisanome,vrijedilo je pročitati i saznati baš ono ,što bi rekli...to te ja pitam.
Jasno mi je iz teksta da je 400 -ka bolja , jača i uglađenija u svim režimima vožnje,ali pošto je nisam probao...zanima me jeli se vidi razliku u snazi u slučajuu režima vožnje ...stani-kreni?

Dali bi 400 ka ostavila 300 ku od semafora do semafora tipa neke udaljenosti od 200 metara npr?

I još jedno pitanje,jeli itko imao problem sa sjedalom,naime pukla mi je plastika na donjoj podlozi ,a skuter je još pod garancijom?
..zanima me jeli se vidi razliku u snazi u slučajuu režima vožnje ...stani-kreni?

Dali bi 400 ka ostavila 300 ku od semafora do semafora tipa neke udaljenosti od 200 metara npr?

Odgovor :

Bi 😉
Zato si i platio 1000 eura više 🙂
 
Ovo mi je zanimljivo. Imam 300 ie iz 2010. godine i razmišljam o prodaji. Mislio sam na prelazak na ozbiljniji motor jer me pomalo strah sa Krka ići za Rijeku po brzoj cesti jer osjetim da kada ga natežem na 120km/h to je za njega opterećenje. Sad bi me još zanimala komparacija sa 500tkom jer Beverly 400 ili 500 još nisam u potpunosti izbacio iz kombinacija za zamjenu.

Za te brzine ipak uzmi nešto stabilnije s moto vilicom.

Puno ugodnija vožnja nego na Beverlyu koji je malo lelujav na većim brzinama.
 
Evo jos malo mojih dojmova, prosli tjedan sam odradio prvi servis na 1000km

sad bi mogao mozda malo vise isprobati jaca ubrzanja, no i ovako sa 70-80 % otvorenog gasa skuter vrlo brzo dodje do 80 km/h, brzinu od 110 km/h bez problema odrzava na cca 6000 rpm, i stabilniji je pri toj brzini nego npr 50-70 km/h gdje se javlja blago treskanje volana (mozda je samo moj primjerak takav, ne znam)

Potrosnja po gradu Zagrebu mi je gotovo uvijek oko 5 l/100km, no dosta znam biti u guzvama i ne mogu se uvijek provuci izmedju auta, potrosnja kad idem otvorenim cestama minimalno sto sam imao je bilo oko 3,6 l/100km, no uglavnom se krece oko 4 l/100km

Nedavno sam stavio veliki Givi vjetrobran i sada mi je osjecaj u voznji kao da vozim drugi skuter po pitanju udobnosti, pogotovo po pitanju buke vjetra i turbulencija na kacigi...dok sam imao onaj manji vjetrobran morao sam voziti sa cepicima za usi i preko 100km/h mi je doslovce treskalo kacigu turbulencije...mozda nizim vozacima ne bi bilo tako, no ja sam 190 cm visok pa mi ne odgovara taj nizi vjetrobran nikako...mislim dobro stiti trup i prsa, ali baca previse na kacigu, mozda bi bez vjetrobrana bilo ok, nisam probao

Sad sam na 1200 km i generalno sam zadovoljan sa skuterom. Slazem se da se ovaj skuter komotno moze koristiti i za duze relacije i pristojno pratiti promet. Neces biti najbrzi na cesti sa njime, ali od vecine automobila hoces i mislim da ima dovoljno snage za pretjecanja. Cak mislim da bi mogao i na autocestu neke krace relacije.

Sjedalo mi je odlicno, jedino mi nije jasno zasto su odabrali za materijal sjedala onu neku brusenu kozu, ako padne kisa, mislim da se taj materijal teze osusi i vjerojatno je osjetljiviji na habanje

Ja sa svojih 190 cm i skoro 100kg imam sasvim dovoljno mjesta na skuteru, mozda ne izgledam bas skladno na njemu, ali od svih skutera mislim da za moje gabarite najbolje odgovara bas Beverly 400 Hpe

Aplikacija mi je isto fora, i premda je ne koristim u voznji, mogu pogledati nakon voznje razne podatke koje sprema

Sto se tice potrosnje ulja, provjerio sam razinu neposredno prije 1.servisa i na 1030 km razina je bila tocno izmedju min i max, tako da vjerojatno ne trosi previse ulja
 
Znam da je korisno ali s kacigom , samo još palicu u ruku i pravi police. 😆
 

Attachments

  • IMG_20240424_163104.jpg
    IMG_20240424_163104.jpg
    254.8 KB · Views: 0
  • Haha
Reactions: hondimir
Pozdrav ljudi, imam od nedavno beverly 200 iz 2003., i ne mogu nigdje pronaći što tu nedostaje.. znači unutar oklopa ispod volana, odmah do tipke za otvaranje sica označeno na slici, prazan jack visi, i očit nosač za nešto?
Screenshot_2024-04-24-19-19-15-467_com.miui.gallery-edit.jpg