Bimota DB8 spied

mv_agusta

Active member
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/October/6-12/oct1008-new-bimota-db8-spied/

samo jedna slika na linku :palacdolje:

bazirana na DB7 što znači da koristi testastretta evoluzione agragat isti kao u ducatiu 1098
160ks i puno puno momenta na nakedu je čista boleština, meni se jako sviđa osim auspuha ali valjda če to riješti dok ne dođe u proizvodnju
 
Te Bimot-e su oduvijek pre jaki motor, pa niti ova nije iznimka, samo me zanima kakve su vozne karakteristike...  :misli: (y)
 
imala je Bimota i boljih izdanja... vidjet ćemo kaj će Ducati iskuhat 8)
 
Horny said:
Te Bimot-e su oduvijek pre jaki motor, pa niti ova nije iznimka, samo me zanima kakve su vozne karakteristike...  :misli: (y)

evo test BD6R Delirio(nešto lakši od "normalnog" DB6), ukratko vrhunske
http://www.youtube.com/watch?v=jpXmudBrqQo
 
mv_agusta said:
evo test BD6R Delirio(nešto lakši od "normalnog" DB6), ukratko vrhunske
http://www.youtube.com/watch?v=jpXmudBrqQo

Nemam riječi osim  :slinavac: (y)


stvarno pravi stroj!!!
 
mv_agusta said:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/October/6-12/oct1008-new-bimota-db8-spied/

samo jedna slika na linku :palacdolje:

bazirana na DB7 što znači da koristi testastretta evoluzione agragat isti kao u ducatiu 1098
160ks i puno puno momenta na nakedu je čista boleština, meni se jako sviđa osim auspuha ali valjda če to riješti dok ne dođe u proizvodnju
meni je odlican auspuh ....
 
a kaj je to bimota  :misli: jesu li oni ikad u povjesti nekaj sami napravili,uvijek imaju neke extremne varijante dizajna i ovjesa itd..ali ne svida mi se kaj nemaju svoje masine,nekad suzuki,u zadnje vrijeme ducati  :palacdolje:
 
mala su tvrtka i vjerojatno nemaju resurse i mjesta za proizvodnju vlastitih agregata
a šta fali suzukijevim i ducatievim mašinama??

možda su u prošlosti i radili svoje, neznam :misli:
 
mozda ali samo 2t  :misli:
 
inace toj wikipediji i nije bas za vjerovat ali ajde u ovom slucaju mislim da je dosta mjerodavna (y)

http://en.wikipedia.org/wiki/Bimota
 
nixy said:
inace toj wikipediji i nije bas za vjerovat ali ajde u ovom slucaju mislim da je dosta mjerodavna (y)

http://en.wikipedia.org/wiki/Bimota

Pa kaj imaju tuđe agregate, ali su zato dizajnerski najjači, barem meni  8) (y)
 
ovo nisam znal , :mrgreen: pa oni su koristili motore od vecine proizvodaca :palacdolje:
 
za mene jedina koja je ostavila traga-MANTRA

bimota900db3mantra.jpg


ako se dobro sjecam imala masinu od M900..
----------------------------------------------

jedini model koji je imao njihov agregat je 500-v2,cvajo  :wink:

500vdue.gif
 
mv_agusta said:
mala su tvrtka i vjerojatno nemaju resurse i mjesta za proizvodnju vlastitih agregata
a šta fali suzukijevim i ducatievim mašinama??

možda su u prošlosti i radili svoje, neznam :misli:

pa kolko love traze za te modele trebali su vec nekaj skupit i napravit sami motor
 
Oni su i prvi napravili ramu u vidu aluminijskog koša (deltabox) koji je zatim preuzeo (prekopirao) razvojni odjel Yamahe , a nakon toga svi japanski RR motori izvode derivate deltaboxa .
Sjetite se Al rama prije deltaboxa (Honda VFR,GSXR, Gamma) sve tanko , lomljivo i ispresavijano u razne bogle .

A FZR i ZXR su realno preteče modernih koncepcija RR motora .

Osim toga zašto svi custom  i streetfighter prerađivači ne rade svoje agregate ?
Po toj logici trebali bi raditi i svoje amortizere , kočnice itd.itd.