bip

Status
Not open for further replies.
imao sam isti problem s istim servisom dao skuter na generalnu oni su ga drzali 4 tjedna lagali mi mi priko telefona da je motor rastavljen i da se radi da bi na kraju samo promjenili svjecicu za 50 kn i rekli da nazovem u 9.misec.  :palacdolje:
 
tamo se uglavnom vise ne vracam al zato pohvale aljinovicu cijeli posao obavio u 5 sati i skuter radi savrseno
 
a nije to nista to je vrh ledene sante..... :mrgreen: :mrgreen:(kakvih problema bude) :shock: :shock: :shock:
Horor................ :palacdolje:

 
iluvatar said:
tamo se uglavnom vise ne vracam al zato pohvale aljinovicu cijeli posao obavio u 5 sati i skuter radi savrseno
jeli on radi na crno ili je ovlasteni serviser :misli:
 
CH4 said:
jeli on radi na crno ili je ovlasteni serviser :misli:
mislin da je on bija ovlasteni ali je izgubija licencu ili je vise nema, ali covik radi vec 100 god sa skuterima piaggio
 
mislim da bi na ovo mogli odgovorit joke ili nike....Oni bi trebali znati tko sto i kako....
 
CH4 said:
jeli on radi na crno ili je ovlasteni serviser :misli:
može radit i na čisto a ne bit ovlašteni serviser...ako se ne varam piaggio grupacija ima politiku da ko nema prodaju ne može bit ni ovlašteni serviser,ali to su samo puka birtijaška nagađanja,ne mogu tvrdit vjerodostojnost iste izjave.
Što ne znači da taj isti neće obavit posao puno bolje,brže i jeftinije od ovlaštenog servisera!
 
Pedrosa said:
može radit i na čisto a ne bit ovlašteni serviser...ako se ne varam piaggio grupacija ima politiku da ko nema prodaju ne može bit ni ovlašteni serviser,ali to su samo puka birtijaška nagađanja,ne mogu tvrdit vjerodostojnost iste izjave.
Što ne znači da taj isti neće obavit posao puno bolje,brže i jeftinije od ovlaštenog servisera!
ja san bija do njega kad san isa reg skuter 50ccm i covik mi je naplatija NISTA ono sta su u servisu trazili 200kn. naravno da san ostavija radniku za cugu.
 
Koliko znam a mislim da sam dobro upucen Điđi je ovlasteni serviser Piaggio i Gilera. On je prije servisira bas za njih motore dok oni nisu napravili svoj servis ili tako nesto. Znaci da se on odvoija, dalje je ovlasteni serviser samo privatnik tj ne radi kao prije za Piaggio Hr. Kako sam cuja da je planira i prodavat motore i imat ducan ali posto mu je bivsi gazda uvoznik to mu nije da i tu ga malo sje. Ovo je sve rekla, kazala ali znam da sam prvi servis obavija kod Piaggio Hrv i reka nikad vise. Isa sam kod Điđija nekoliko servisa pa sam se pribacija u Petra Tokica koji je isto ovlasteni i bija sam zadovoljniji sa njim posto je Điđi odlican mestar ali se taman u to vrime vraca na stazu pa nije bija u mogucnosti radit koliko je prije radija. To je moje misljenje tako da sta se tice Piaggia i Gilere samo Điđi i Petar su moja preporuka sta se tice St-a (y)
 
full88 said:
CH4..... govorim o distributeru  za Piaggio, Vespa i Gilera za Hrvatsku,Bosnu i Hercegovinu i Makedoniju, ne o serviseru :)
njihovo sjediste je u Splitu,Put Brodarice 6 ....
sad vjerojatno oni imaju i servis u skolpu svega,kakav je njihov servis i kako oni rade ja neznam...

ja sam iz zg-a i servisiram ga u ovlastenom servisu kod sebe :)

al posto je u Splitu glavni distributer za te motore i njihove dijelove sve ide preko njih, pa tako i moj serviser kad nesto ode ili se treba zamijeniti dio mora naruciti iz Splita..

tako da ja imam primjedbu( s obzirom na moju situaciju) na DISTIBUTERA i njihovo vodenje poslova, a ne servisera u Splitu..
Naslov :piaggio i Gilera Split. ne pise ni servis ni distributer :misli:

sorry ako san ti inficira temu. oces da pobrisen postove :misli: :jesus:
 
Samo da kažem da je servis Variomat,vlasnik Aljinović Điđi ,ovlašten servis za Piaggio i Gileru.To uredno piše na servisnoj knjižici ženine mi nove Vespe kupljene prije par mjeseci.Znam čovika od djetinstva i njegovo znanje je neupitno,vozi i rastavlja motore još od osnovne škole. Sve preporuke (y)!
 
st_ninja said:
mislim da bi na ovo mogli odgovorit joke ili nike....Oni bi trebali znati tko sto i kako....

mislim da njih ne treba prozivati jer su već milion puta objašnjavali  (y)


i nemaju više nikakve veze sa tom firmom :wink:
 
tutankamon said:
mislim da njih ne treba prozivati jer su već milion puta objašnjavali  (y)


i nemaju više nikakve veze sa tom firmom :wink:

nemaju više nikakve veze ali mislim da bi mu oni mogli pomoc tj odgovorit i komentirat nesto vise nego itko drugi... :mrgreen:
 
st_ninja said:
nemaju više nikakve veze ali mislim da bi mu oni mogli pomoc tj odgovorit i komentirat nesto vise nego itko drugi... :mrgreen:

ne vidim zašto ih daviti jer su već milion puta objasnili neke stvari (y)


a ima već cca godina dana da nisu tamo :wink: :mrgreen:
 
A eto imam malo vremena pa da nešto razjasnimo.

Naime, nebi baš odmah napadao uvoznika jer ima samo jednu masku na lageru. To bi moglo značiti da ih ima i 3 ili 4 jer ti računaš samo svoju boju, a skuter se proizvodi u nekoliko boja.
Ono što treba napasti je način dobave i vrijeme potrebno za to. Dakle, naruđba tvoja, proslijeđivnje u Italiju, čekanje 14 dana, dobivanje u Split i proslijeđivanje dealeru. Na taj način se stvori ogroman vremenski period.
Sve ovo je donekle normalno ako sagledate mjesto i cjenovni razred proizvoda Piaggio na tržištu.

Dakle, uvjek treba na umu imati koliko para, toliko muzike, ili kad kupujete motor ne plačate samo plastiku i željezo, več i uslugu dobave dijelova i sve ono što vam treba u budučnosti (y)
 
Nažalost, ovakve stvari grubo su buđenje i dolazak na realne okvire tržišta u RH. Puno ljudi poklekne pred masovnim marketingom i vanjskim izgledom, ali činjenice su činjenice. Motori za dušu, nisu ujedno i oni koji su najbolji za džep
 
joke said:
A eto imam malo vremena pa da nešto razjasnimo.

Naime, nebi baš odmah napadao uvoznika jer ima samo jednu masku na lageru. To bi moglo značiti da ih ima i 3 ili 4 jer ti računaš samo svoju boju, a skuter se proizvodi u nekoliko boja.
Ono što treba napasti je način dobave i vrijeme potrebno za to. Dakle, naruđba tvoja, proslijeđivnje u Italiju, čekanje 14 dana, dobivanje u Split i proslijeđivanje dealeru. Na taj način se stvori ogroman vremenski period.
Sve ovo je donekle normalno ako sagledate mjesto i cjenovni razred proizvoda Piaggio na tržištu.

Dakle, uvjek treba na umu imati koliko para, toliko muzike, ili kad kupujete motor ne plačate samo plastiku i željezo, več i uslugu dobave dijelova i sve ono što vam treba u budučnosti (y)

eto ko je reka da Joke nema vrimena.... :jesus: :LOL:
 
full88 said:
pozdrav Joke :)

e vidis ja se nebi slozio s tobom da nebi napao uvozika zbog jedne maske na lageru...

s obzirom na to ( kao sto sam vec napisao nekoliko puta ) oni su zastupnici za Hr., BIH i Makedoniju, to su tri drzave Joke i veliko podrucje, tako da jedna maska na lageru, mislim o cemu mi pricamo,to je katastrofa!!!! a ako pricamo o boji boja je crna, kolko sam ja imao priliko vidati nexuse po zg i hr vidao sam najvise crne.

kaj se tice narudbe i tog procesa( narudba, put itd. ) slazem se s tobom to je proces koji traje, ali da se 2 puta zaredom posalju potrgane maske meni u servis to je zalosno...
da oni nisu krivi..mozda..ali postavlja se pitanje transporta s kojim suraduju ( nisam ga ja izabrao oni su) pa nek se izvole baviti time,ako imaju problem neka ga rijese...
Ovo drugo si u pravu
Šta se tiče skladišta, koliko bi ono trebalo biti kad bi za sve za sve plastike u svim bojama samo za sve Nexuse trebao imat veću količinu od jedne...
 
a je sad ispada da 50 plastika od nexusa zauzimaju 100 kvadrata skladisnog prostora... ajme neojte pricat gluposti.. za narucit forcele cekas pun qurac vrimena jer oni nemogu narucit za "tebe" nego cekas da njima nestane robe... pa ide grupa narudzba da oni "vise" zarade... i na kraju ni ne dobijes jebene forcele jer je razlog xxx ...  (forcele su samo primjer)

cinjenica je da njih boli jaje za svoje kupce... necu niti govorit o NESTRUCNOSTI prodavaca u piaggiu...

piaggio zivi na staroj slavi..

sta se tice gigi-a ... gigi je vrhunski mestar, al za njega nerade vrhunski mestri.. i veca je sansa da cete dobit sjeban skuter nego dobro slozen... ako ga gigi radi dobro je, ako mu radi koji od radnka pozdravite se...

sta se tice piaggio servisa morate svatit kad dovedete skuter da tamo ima jos 50 motora i da to sve triba napravit.. i kako oni to rade na brzake.. lipo se dogovoris s mestron i das mu za pice.. pa ces dobit motor pic pic... jer doli ima ludilo servisera

 
Status
Not open for further replies.