jeli on radi na crno ili je ovlasteni serviser :misli:iluvatar said:tamo se uglavnom vise ne vracam al zato pohvale aljinovicu cijeli posao obavio u 5 sati i skuter radi savrseno
mislin da je on bija ovlasteni ali je izgubija licencu ili je vise nema, ali covik radi vec 100 god sa skuterima piaggioCH4 said:jeli on radi na crno ili je ovlasteni serviser :misli:
može radit i na čisto a ne bit ovlašteni serviser...ako se ne varam piaggio grupacija ima politiku da ko nema prodaju ne može bit ni ovlašteni serviser,ali to su samo puka birtijaška nagađanja,ne mogu tvrdit vjerodostojnost iste izjave.CH4 said:jeli on radi na crno ili je ovlasteni serviser :misli:
ja san bija do njega kad san isa reg skuter 50ccm i covik mi je naplatija NISTA ono sta su u servisu trazili 200kn. naravno da san ostavija radniku za cugu.Pedrosa said:može radit i na čisto a ne bit ovlašteni serviser...ako se ne varam piaggio grupacija ima politiku da ko nema prodaju ne može bit ni ovlašteni serviser,ali to su samo puka birtijaška nagađanja,ne mogu tvrdit vjerodostojnost iste izjave.
Što ne znači da taj isti neće obavit posao puno bolje,brže i jeftinije od ovlaštenog servisera!
Naslov iaggio i Gilera Split. ne pise ni servis ni distributer :misli:full88 said:CH4..... govorim o distributeru za Piaggio, Vespa i Gilera za Hrvatsku,Bosnu i Hercegovinu i Makedoniju, ne o serviseru
njihovo sjediste je u Splitu,Put Brodarice 6 ....
sad vjerojatno oni imaju i servis u skolpu svega,kakav je njihov servis i kako oni rade ja neznam...
ja sam iz zg-a i servisiram ga u ovlastenom servisu kod sebe
al posto je u Splitu glavni distributer za te motore i njihove dijelove sve ide preko njih, pa tako i moj serviser kad nesto ode ili se treba zamijeniti dio mora naruciti iz Splita..
tako da ja imam primjedbu( s obzirom na moju situaciju) na DISTIBUTERA i njihovo vodenje poslova, a ne servisera u Splitu..
st_ninja said:mislim da bi na ovo mogli odgovorit joke ili nike....Oni bi trebali znati tko sto i kako....
tutankamon said:mislim da njih ne treba prozivati jer su već milion puta objašnjavali
i nemaju više nikakve veze sa tom firmom :wink:
st_ninja said:nemaju više nikakve veze ali mislim da bi mu oni mogli pomoc tj odgovorit i komentirat nesto vise nego itko drugi...
joke said:A eto imam malo vremena pa da nešto razjasnimo.
Naime, nebi baš odmah napadao uvoznika jer ima samo jednu masku na lageru. To bi moglo značiti da ih ima i 3 ili 4 jer ti računaš samo svoju boju, a skuter se proizvodi u nekoliko boja.
Ono što treba napasti je način dobave i vrijeme potrebno za to. Dakle, naruđba tvoja, proslijeđivnje u Italiju, čekanje 14 dana, dobivanje u Split i proslijeđivanje dealeru. Na taj način se stvori ogroman vremenski period.
Sve ovo je donekle normalno ako sagledate mjesto i cjenovni razred proizvoda Piaggio na tržištu.
Dakle, uvjek treba na umu imati koliko para, toliko muzike, ili kad kupujete motor ne plačate samo plastiku i željezo, več i uslugu dobave dijelova i sve ono što vam treba u budučnosti
Ovo drugo si u pravufull88 said:pozdrav Joke
e vidis ja se nebi slozio s tobom da nebi napao uvozika zbog jedne maske na lageru...
s obzirom na to ( kao sto sam vec napisao nekoliko puta ) oni su zastupnici za Hr., BIH i Makedoniju, to su tri drzave Joke i veliko podrucje, tako da jedna maska na lageru, mislim o cemu mi pricamo,to je katastrofa!!!! a ako pricamo o boji boja je crna, kolko sam ja imao priliko vidati nexuse po zg i hr vidao sam najvise crne.
kaj se tice narudbe i tog procesa( narudba, put itd. ) slazem se s tobom to je proces koji traje, ali da se 2 puta zaredom posalju potrgane maske meni u servis to je zalosno...
da oni nisu krivi..mozda..ali postavlja se pitanje transporta s kojim suraduju ( nisam ga ja izabrao oni su) pa nek se izvole baviti time,ako imaju problem neka ga rijese...