bip

Status
Not open for further replies.
joke said:
Dakle, uvjek treba na umu imati koliko para, toliko muzike, ili kad kupujete motor ne plačate samo plastiku i željezo, več i uslugu dobave dijelova i sve ono što vam treba u budučnosti (y)

nije bas da piaggio kosta malo kad ga kupis. tom logikom bih ja trebao za svoj motor dobiti (kupiti) plastike u svojoj boji, a ne da me servis jebe i kaze da to ne postoji, a farbanje ce mi platiti sv.petar!
 
full88 said:
evo mali update  :wink:

jos uvijek cekam dijelove, neki su stigli ali fali mi glavni dio bez kojeg nema smisla ikaj radit, pa mi ostaje jos cekati dok ne dode taj dio ...

a motor mi je trenutno u ovom stanju..

pa sam si razmisljao malo dok sam ga gledao da zajebem  :jesus: ove iz piaggia i gilere i njihove dijelove, pa da napravim neki naked od ovog kaj je ostalo  :D 

heheeh  :LOL:

ja ipak imam vise srece - moj motor je skoro sklopljen, ali ce ga morati ponovno ogoliti da lakiraju zadnji dio (ako se poklope zvijezde i okolnosti koje sam objasnio u PP koji sam ti napisao)
 
Servise za X9 sam radio u Trogiru kod Franca -ovlašteni servis za PIAGGIO,Apriliu i Gilleru.Nikada nisam imao problema a što se tiće dijelova sve je stizalo za nekoliko dan (doduše nisan se razbija tako da mi plastike nisu tribale).Ali sam ima jednom iskrivljenu felgu i za 5 dana sam dobio novu (smatrano je da je tvornička greška).Sve sitne kvarove koje sam ima riješavali su doslovno ODMAH.Da ponovo kupujem nešto od ovih motora opet bi tamo kupovao.
 
Vidiš i ja sam nekidan skida blokadu na vespi lx 50 u Franca na Čiovu,zadovoljan sam pristupom i obavljenim poslom.Nije to neki veliki posal ,ali budali dovoljno da napravi problem .Moram pohvalit Francov servis ,a i butigu Piaggio-Gilera na ulazu u Trogir,di sam skuter i kupija.Prodavač se zove Ivo i više je nego uslužan. Sve obavljeno u roku i kvalitetno.
 
evo meni javili da mi ponovni izvid stete ne prolazi i da sto se servisa tice prica tu zavrsava.
sutra dovrsavaju motor i mogu ga preuzeti.
ali necu, jer sam upravo popickarao neku ekipu iz smrdljivog euroherc osiguranja i potegnuo neke veze da mi ipak naprave ponovnu procjenu, da vidimo sto ce biti na kraju od mog sada dvobojnog i polukromiranog-poluluminijskog jebenog skutera. vidim da ce najbolji razvoj situacije biti kad se na kraju zabijem malim kineskim skuterom  u izlog od euroherca i dam im njihovu policu da si naplate stetu  :mrgreen:
 
full88 said:
EHEHEHEHEHHEEHEHEHEH   :D  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:


Ajde drz se, a mi cemo ti drzat fige da prode sve uredu  (y)

evo sad je susjeda preuzela stvar u svoje ruke, a kako radi u tom sugavom osiguranju valjda ima neki utjecaj...
bas cu sutra malo zvati piaggio split, da vidim ja tko tu mene mulja i tko je kriv kad me nitko nije obavijestio da nema original dijelova i boje za moj model.
tko si uzima za pravo odluciti kako ce se i na koji nacin popravljati tudji, relativno skupo placen motor? strasno sam napizdjen i na servis u rijeci i na osiguranje koje glumi boga.
 
evo danas sam kontaktirao generalnog zastupnika za piaggio dijelove u splitu. covjek je bio vise nego usluzan, saslusao je sve moje probleme oko motora, servisa i osiguranja, potvrdio da sam potpuno u pravu. nakon toga je poduzeo korake da se nabave dijelovi u orginalnoj boji mog motora, jer ih kaze ima u italiji i sve sto je matusic trebao napraviti je javiti njima o cemu se radi i do problema ne bi niti doslo. kaze da servisi nemaju bas prave podatke o stanju zaliha dijelova u italiji jer se neki kataloski brojevi ne slazu. sreca pa sam naletio na vrlo ljubaznog djelatnika u piaggio split, koji je nazvao matusica i rijesio (za sad barem obecanjem da ce sve biti ok) rpoblematiku. jedini problem je sto cu motor cekati jos najmanje 20 dana.
 
full88 said:
a kaj ti vele ovi iz servisa zakaj su tak zajebali ?

joj kako nam odlazti sezona zbog tih sranja ja cu poludit,motori nam stoje doma mjesecima, sve neki pokvareni telefoni u igri, sve ih treba na kolac nabit!!

nisam ih jos zvao, jer se bojim da ih ne posaljem u ku...!
uglavnom - lik iz piaggio hrvatska je pojasnio da servisi nemaju vise kataloske brojeve za narucivanje 'starih' dijelova, ali da su u tom slucaju trebali kontaktirati direktno njih kao generalne distributere, a ne kemijati s oklopom motora u drugoj boji.
sto se sezone tice - meni traje i dalje, a trajat ce i cijelu zimu. nemam namjeru parkirati sa strane i cekati da prodje. i proslu sam zimu cijelu bio na dva kotaca.
 
evo meni se beverly vratio sa servisa! :) izgleda super, vozi se super, plastike su dosle u boji u kojoj su trebale doci, a decki u moto matusicu su se potrudili i sve lijepo slozili na vrijeme, cak i prije dogovorenog roka.
meni su u piaggio hrvatska decki iz splita uvelike pomogli, jer da nije bilo njih, ja ne bih dobio dijelove u obicnoj crnoj boji, nego u crnoj-grafit kakva se nalazi na novim modelima piaggiovih dvokotacnih vozila.
uglavnom - servis je obavljen profesionalno, i postavljanje plastika i ostali detalji oko motora. prilikom izmjene ulja u kocnicama decki su stavili i nove vijke za stezanje posude s uljem, tako da je motor sad vizualno kao nov i ne vidi se da je ista na njemu radjeno. pohvale!
 
full88 said:
Dragio mi je kaj ti je motor slozen i sve stima (y)


moj je tenutno u voznom stanu, slozili su ga u servisu od djelova koji su dosli, al jos uvijek cekam novi volan( mjesec dana) koji treba doci iz Splita tako da,nemam komentara vise  :palacdolje:






Ajde da jedan put i vi iz Zagreba čekate nešto iz Splita ,inaće je uvik obrnuto :mrgreen:.Ovde kod nas ,šta god ti prne od el. uređaja i sl. treba čekat dio iz Zagreba.
 
vezano za gileru runner, frendu je ona nogara di suvozac drzi noge
ispadala te je nikako nije mogao staviti gore kada niko ne vozi, a kako su plasticne, kada je odnjeo nakon 1 tjedan sto ga je kupio reko je ovaj sredit cemo, kada je dosao tamo lik mu na brzinu pokaze i ok, kada je dosao doma, pogleda, ona opet dole, ovaj mu je jos zamjenio za neku poguljenu ... sta reci
 
malo off, al ako bolje pogledate sliku rastepenog skutera od prije
i pogledate dio koji sam označil na ovoj slici koja je u privitku ovog
odgovora, možete shvatit kaj očekivat od firme kojima dijelovi
motora tak izgledaju.

:LOL:
 
Hevinio said:
malo off, al ako bolje pogledate sliku rastepenog skutera od prije
i pogledate dio koji sam označil na ovoj slici koja je u privitku ovog
odgovora, možete shvatit kaj očekivat od firme kojima dijelovi
motora tak izgledaju.

:LOL:

znakovito! covjeku dodje da se zapita neke stvari...  :mrgreen:
 
sličajno sam saznao da servisi u pravilu za prodana vozila u hrvatskoj moraju imati na lageru 2/3 djelova za ugradnju ODMAH. Nazalost nigdje ne piše kojih to točno dielova treba biti, ali zato postoji i ona druga strana medalje gdje se svi popravci moraju izvršiti unutar 45 dana ili vraćam proizvod i daj  pare nazad, ok to je za vrijeme garancije što se vraćanja novaca tiče, ali 45 dana bi trebao biti zadnji rok.
 
Ta informacija ti inače piše u uvodu Garancijske knjižice koju bi trebao dobiti s vozilom
 
alien said:
Ajmo još jedanput obzirom da me Joke uredno briše:
Jookeeee, odgovaraš čoviku na post star misec i po dana!   :misli: :palacdolje: Je da se radi o tvojoj bivšoj firmi al brate mili aj ne budi dosadan!  :jesus:

Doktore, ako več pišeš post koji je netko(ali ne ja) izbrisao, onda je na meni da te upozorim da to znači automatski bann.
Isti taj netko je izbrisao i moj odgovor tebi, a glasio je; Da, tražio sam neke svoje stare postove i naletio sam na ovu temu.

I bolje tamo rješi frku kod sebe sa falsificiranim fotografijama, nego da ovde mene *ebeš.
I mala djeca znaju moje mišljenje o bivšoj firmi, glupo je da to ponavljamo gdje god stignemo.
 
oko cega vi pravite tragediju....znam da su u ljetnim mjesecima svi posebno osjetljivi....pogotovo kad se radi o skuterima i motorima. Ali nemoguce je imati sve plastike u svim bojama za sve motore....A da vidite sta je tek u auto industriji....posebice kod japanskih i koreanskih proizvodaca.... :(
 
Može se reć da je Nike bio glavna karika u Piaggiu šta se tiče rezervnih djelova otkad je on otisao s njim je otišlo i poslovanje i sve ostalo.......

Nike pozdrav!
 
Glede Nike i Piaggia, ne treba povezivati brzinu dostave, jer je ona nepromijenjena, odnosno možda je čak i ubrzana od vremena kad je napustio Piaggio.
Nike je "samo" bio uslužan i poznavao je sustav i ljude u detalje, te je pametno znao predvidjeti i zaobiči ili iskoristiti prednosti ili mane Piaggio uvoznika.
Naravno, glupo je spominjati uopče čiji je Nike bio učenik 8), ali dosta toga je sam unaprijedio i doveo do maximuma.

Anyway, Piaggio je u Splitu definitivno puno izgubio njegovim, mojim i tko zna čijim još odlaskom. Tamo se kvaliteta ljudi ne cijeni :palacdolje:
 
Status
Not open for further replies.