BMW 1150 gs adventure ili KTM 95O adventure

dalton

New member
Odlučio sam se za ovu klasu motora pa molim za pomoć. Nebi o tome koji je bolji nego da mi skrenete pažnju za njihove nedostatke koji su manje poznati široj javnosti. Pošto imam sasvim drugačiji motor mogu reći da o ovoj klasi jako malo znam. Kako imam namjeru u skoroj budućnosti posjetiti centralnu aziju mislim da moj XJR baš i nebi bio dovoljno dobar za takav podvig. KTM je malo jeftiniji tako da je za sada 1 : 0 za njega. Da vas čujem.
 
Mislim da neres fulat koji god da uzmes. Ja bi osobno uzeo Bmw. KTM je sa svim svojim modelima uvijek negdje pri vrhu klase, pa je vjerojatno tako i s Adventure-om , ali gs je ipak veteran koji se jako puno puta dokazao. Jel bi uzimao nove motore ili polovne?
 
definitivno jos jedan motor koji cu si kupit pa na proputovanja sa boljom polovicom. :wink:

zasto!? jer ima samo jedan " nedostatak ", ne znam koju boju odabrati. (y)

 
Nebi nove jer su mi preskupi. Zato mislim na BMW1150 umjesto 1200. cca 2-3 god starosti. Problem je što su mi i jedan i drugi preljepi, svaki na svoj način.
 
Što se tiče boje, vozio bi i ljubičastog samo da mogu do njega. U Minhenu na IMOT-i nisam se skidao sa njega, švabe su čekali u redu da i oni mogu malo sjesti i osjetiti taj osjećaj. Ali kad tad će biti moj  :mrgreen:
 
Imaš dva BMW-a u oglasima za cca 10000€. Mislim da je 1150 imao problem s curenjem ulja iz kardana, za 1200 sam čuo da troši ulje.....za kardan je ziher ovo drugo je kao što sam rekao rekla-kazala....
Iako vozim KTM 640 Adv, veliki sam zaljubljenik u BMW.

Mislim da ni s jednim nećeš pogriješiti, kao što su ti već rekli....ali ipak mislim da je BMW prvi izbor svjetskih putnika.

Sve informacije, a i mnogo više o tim motorima, možeš saznati ovdje:

http://www.advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=12

Registriraj se, isplati se.

BTW. Mislim da u oglasima ima jedan KTM 950 ADv....
 
Na toj stranici sam se i zapalio za te motore. No dobro, imam vremena. Treba najprije prodati XJR-a pa onda po drugoga. Što se tiče curenja ulja iz kardana mislim da to i nije neki nerješiv problem za razliku od onog drugog što troši ulje.
 
Ja bi nekak BMW-a. Kako se to lako baca u zavoje :D Ne troši niš, grijanje ručki, fotelja za put oko svijeta.....
 
...ova slika podosta govori o oba motora i njihovim vlasnicima. GS1200 sam vozio velikog KTM adventurera nisam, ali mislim da je slika dobro pogodjena.

...neces fulati svakako!  (y)
 
Nekako mi se čini da je BMW precijenjen, navodno da na putovanjima ostavlja dijelove iza sebe (enduro vožnja), pa se kasnije začudiš gdje su ti sve te stvari. Možda bih zbog tih razloga dao prednost KTM-u, a i više mi se sviđa. Ali opet ne znači da je GS ne kvalitetan, nego za velike napore nije dovoljno čvrst i kompletan.

Sjetio sam se u LWR da je rama pukla nekoliko puta, i xcrossiberia ako se ne varam kad su Dane i Koma izvještavali o GS -u nekog europljanina  :mrgreen: svako malo su nalazili na dijelove njegovog motora.
 
Ja bi to ovak rekal:bmw  (y) (y)
                        ktm  : (y)
ak me razmete. 
 
Alera Dugi said:
...ova slika podosta govori o oba motora i njihovim vlasnicima. GS1200 sam vozio velikog KTM adventurera nisam, ali mislim da je slika dobro pogodjena.

...neces fulati svakako!  (y)
Hvala na slici, strašna je. (y) Ja sam vozio GS1150, samo po cesti pa i neznam koliko je ok, a KTM tek treba provati.
 
putnik said:
Nekako mi se čini da je BMW precijenjen, navodno da na putovanjima ostavlja dijelove iza sebe (enduro vožnja), pa se kasnije začudiš gdje su ti sve te stvari. Možda bih zbog tih razloga dao prednost KTM-u, a i više mi se sviđa. Ali opet ne znači da je GS ne kvalitetan, nego za velike napore nije dovoljno čvrst i kompletan.

Sjetio sam se u LWR da je rama pukla nekoliko puta, i xcrossiberia ako se ne varam kad su Dane i Koma izvještavali o GS -u nekog europljanina  :mrgreen: svako malo su nalazili na dijelove njegovog motora.
Gledao sam LWR i mene je malo začudilo što je bilo dosta varenja, a opet mislim kako su bili dobrano nakrcani pa je zato i pucala rama. Ali kad i ideš na dug put moraš bit nakrcan, ako ne i prekrcan.
 
dalton said:
Odlučio sam se za ovu klasu motora pa molim za pomoć. Nebi o tome koji je bolji nego da mi skrenete pažnju za njihove nedostatke koji su manje poznati široj javnosti. Pošto imam sasvim drugačiji motor mogu reći da o ovoj klasi jako malo znam. Kako imam namjeru u skoroj budućnosti posjetiti centralnu aziju mislim da moj XJR baš i nebi bio dovoljno dobar za takav podvig. KTM je malo jeftiniji tako da je za sada 1 : 0 za njega. Da vas čujem.
Prošle jeseni sam kupovao motor,birao sam između gs 1200 i ktm 990sm,znam , nisu baš u istom rangu ali bmw da sam kupio išle bi na njega od R-a felge 120/180 i bla bla....
probao sam oba motora i Gs 1200 i 1150 i adv 950 , iako sam Ktm fan Gs mi je strašna  i pila i možda ju kupim dok izađe neki novi gs 1300 sa SM točkovima,Gs mi se svidio u vožnji,zaštita od vjetra je vrhunska,ovjes je super,kočnice su srednje među istima i imaju se ćime boriti,motor ide stalno konstantno,nekako nema karaktera,najbolje bi to opisao kao elektromotor a ne mrcinu od 1200ccm no to sigurno ima svojih prednosti na duuugim turama.
Ktm je puno življi i boljih kočnica te je dosta uži što ga ćini pogodnijim za teren i lošiju cestu,održavanje je jeftinije a i djelovi su duplo jeftiniji te su dostupni odmah , ktm ti je usudim se reči najbolji što se tiće isporuke djelova u hr,nema mu ravnog.
Na kraju balade uzeo sam ktm jer je  više za moj stil vožnje,jednostavno kad sam ga probo to je bilo to dok za gs-a moram još malo smiriti hormone,slab mi je bio.
Oba su super,gledaj koji ti se više sviđa i bok,znaš ono,kojeg od početka bolje zagledaš tog i kupi,pusti srcu na volju i to je to ...

Evo ti slika moje pile u putnom izdanju...

pozzzz iz VTC.. (y)
 
Pila ti je strava  (y)
GS 1150 se i meni čini malo lijen. Vjerujem ti da je KTM življi a i to što su mu djelovi dosta jeftiniji od BMW-a i lako dostupni bitna je stvar. Usvakom slučaju hvala ti na sugestijama.
 
Frane said:
KTM je jači, bolje koči, kvalitetniji je, daleko boljeg ovjesa za cestovnu i terensku primjenu. KTM je prvenstveno terenski motor, dok je BMW više za cestu. Taj motor se po težem terenu jednostavno raspada (kardan) i jako je osjetljiv kod najmanjeg pada (zbog koncepcije motora), čitao sam na jednom stranom forumu da mu doslovno izbije motor sa nosača i kod laganih padova. Opet BMW je sigurno bolji na dužim turama zbog udobnosti, ali nije ni to neka drastična razlika jer svaka dnevna tura duža od 500km je napor, a tih 500km nije problem ni za BMW, a ni za KTM. Šta se tiće dijelova i dilera, u HR se Tomić pokazao dosta ne ozbiljan (bar po pisanju vlasnika s foruma), tako da su prisiljeni ići na servise u Sloveniju šta je po meni velika mana.


Sigurno ispada da sada lobiram za KTM i žao mi je šta tako ispada, ali trebaš probati oba pa vidi šta ti paše...  (y)

jel to iz iskustva ili...
 
dalton said:
Pila ti je strava  (y)
GS 1150 se i meni čini malo lijen. Vjerujem ti da je KTM življi a i to što su mu djelovi dosta jeftiniji od BMW-a i lako dostupni bitna je stvar. Usvakom slučaju hvala ti na sugestijama.
HVALA  :mrgreen:!!!!

Nego rastavljali su Superduka 990 na 50.000 km u Motoreviji i sve 5 , pokazao se kao uzoran....

Što se tiće djelova,ajmo ovako,preklani padnem sa 640sm-a i napravim štete za cca 600kn s time da mjenjam jedan fuzer i jedan štitnik ruke te cijelu kadicu ispod sica motora sa zadnjim blatobranom,recimo te kadice nije bilo ali mi je nećeš vjerovat došla iz Austrije za 3-5 dana i što je najbolje koštala je 180hrk,mislim stvarno smješno.
Znam da su komplet plastike za mali 640sm došle ispod 2000kn nove....
Ovaj veliki sm isto tako ima plastike nefarbane nego brizgane u boji i to je bitno,pojeftinjuje puuuno cijelu stvar kod padova...

Ono zamisli si,ljeto,vani lijepo,ti došao do limita u km za servis i trebaš raditi recimo izmjenu faznog lanca i zatezaća i odvezeš motor te ti je on gotov u roku cca 48 h,e to je posao.
 
Frane said:
KTM je jači, bolje koči, kvalitetniji je, daleko boljeg ovjesa za cestovnu i terensku primjenu. KTM je prvenstveno terenski motor, dok je BMW više za cestu.

Nije to baš istina Franc, rekao bih da je na GS-u ovjes dosta bolji za cestovnu vožnju. BMW nudi ABS koji kod svjetskih putnika dobro dođe, a vjeruj mi, iz iskustva kažem, da za duge cestovne ture ne postoji bolje od paralever sistema....uopće ne umara....KTM je bolji na terenu...apsolutno!

Također, mislim da je nomnalna snaga tu negdje kod oba motora, KTM djeluje jače jer je nešto lakši, ali BMW ima prednost momenta. Osjetljivost kod padova se može regulirati crash barovima koji su kod ADV modela serijski, ali boxeri jesu općenito osjetljivi....dekle ventila mijenjaš ko čarape....a zna se i glava pomaknut....

Osobno, nekako mi se čini da je jedino stari 1100 apsolutni član BMW-ove familije koja je još imala staru-pravu kvalitetu.
 
Frane said:
KTM je jači, bolje koči, kvalitetniji je, daleko boljeg ovjesa za cestovnu i terensku primjenu. KTM je prvenstveno terenski motor, dok je BMW više za cestu. Taj motor se po težem terenu jednostavno raspada (kardan) i jako je osjetljiv kod najmanjeg pada (zbog koncepcije motora), čitao sam na jednom stranom forumu da mu doslovno izbije motor sa nosača i kod laganih padova. Opet BMW je sigurno bolji na dužim turama zbog udobnosti, ali nije ni to neka drastična razlika jer svaka dnevna tura duža od 500km je napor, a tih 500km nije problem ni za BMW, a ni za KTM. Šta se tiće dijelova i dilera, u HR se Tomić pokazao dosta ne ozbiljan (bar po pisanju vlasnika s foruma), tako da su prisiljeni ići na servise u Sloveniju šta je po meni velika mana.


Sigurno ispada da sada lobiram za KTM i žao mi je šta tako ispada, ali trebaš probati oba pa vidi šta ti paše...  (y)
Frane, prilično si me uvjerio. Sreo sam čovjeka na blagoslovu motora u Sv. Ivan Zelini, kaže vozi Bmw-e 30 god i na svakom je imao problema sa mjenjačem. Kardan? Ima mane (probuši se guma pa je skini na cesti u pripizdini) ali isto tako i prednosti.  :misli: