BMW 1150 gs adventure ili KTM 95O adventure

Frane said:
KTM je jači, bolje koči, kvalitetniji je, daleko boljeg ovjesa za cestovnu i terensku primjenu. KTM je prvenstveno terenski motor, dok je BMW više za cestu. Taj motor se po težem terenu jednostavno raspada (kardan) i jako je osjetljiv kod najmanjeg pada (zbog koncepcije motora), čitao sam na jednom stranom forumu da mu doslovno izbije motor sa nosača i kod laganih padova. Opet BMW je sigurno bolji na dužim turama zbog udobnosti, ali nije ni to neka drastična razlika jer svaka dnevna tura duža od 500km je napor, a tih 500km nije problem ni za BMW, a ni za KTM. Šta se tiće dijelova i dilera, u HR se Tomić pokazao dosta ne ozbiljan (bar po pisanju vlasnika s foruma), tako da su prisiljeni ići na servise u Sloveniju šta je po meni velika mana.


Sigurno ispada da sada lobiram za KTM i žao mi je šta tako ispada, ali trebaš probati oba pa vidi šta ti paše...  (y)
BMW GS je makina i po ali prošla su vremena kad je konkurencija kaskala za njim....
 
nisam neki fan ovakve vrste motora, a isto tako nemam iskustva s istima, ali ovaj ktm mi izgleda odlično..
 
Webfreak said:
Nije taj model BMW-a al ovo sam našao prije nekih pola godine

http://www.youtube.com/watch?v=YnAZGsXEA9A

Uspoređuju ih čisto iz daleka al vrijedi ...
Pogledao sam ga, vrlo zanimljivo. Hvala. (y)
 
Frane said:
A ako ti se svidi 950 znam ja jednog u odličnom stanju.. :mrgreen:


KTM 950 adv 2004.
reg i kasko 25/08/09, 47000 km,servisna knjižica, nove gume, kpl lanac i lančanici, pumpa goriva, memebrane karburatora   

Lokacija: Split-O.Hvar

Cijena: 64.000,00 kn

Telefon: 091/4444 991
Hvala! Upravo sam nazvao čovjeka. U fazi su pregovori  (y)
 
Čovjek koji ti je rekao da BMW ima problema s mjenjačem, a uz to navodno trideset godina vozi BMW-a si je malo previše popil.....BMW nikad nije imao problema s mjenjačima u smislu tehničkih problema. Mjenjači na tim motorima su grubi, zahtijevaju mušku nogu i kad se navikneš, nema problema....a uz to su se u zadnjih 5-6 g. jako popravili po tom pitanju...(ako za standard uzmemo nježne japanske mjenjače).

Ako planiraš duuga putovanja na kojima ćeš imati puno makadama, blata, rupa ili off road-a uzmi KTM-a, ako planiraš uglavnom cestovna putovanja s povremenim izletima van ceste i/ili loše ceste uzmi GS-a, vjeruj, nećeš požaliti.

BMW ne umara i svatko tko je imao priliku voziti taj motor više od 200 km u komadu će ti to reći. Još jedna prednost BMW-a je vožnja sa suvozačem...tu je još i ABS, 12V utičnica, grijane ručke....GS je više putni motor....kažem opet....ako imaš para uzmi BMW-a, nećeš požaliti....
 
makazica said:
Čovjek koji ti je rekao da BMW ima problema s mjenjačem, a uz to navodno trideset godina vozi BMW-a si je malo previše popil.....BMW nikad nije imao problema s mjenjačima u smislu tehničkih problema. Mjenjači na tim motorima su grubi, zahtijevaju mušku nogu i kad se navikneš, nema problema....a uz to su se u zadnjih 5-6 g. jako popravili po tom pitanju...(ako za standard uzmemo nježne japanske mjenjače).

Ako planiraš duuga putovanja na kojima ćeš imati puno makadama, blata, rupa ili off road-a uzmi KTM-a, ako planiraš uglavnom cestovna putovanja s povremenim izletima van ceste i/ili loše ceste uzmi GS-a, vjeruj, nećeš požaliti.

BMW ne umara i svatko tko je imao priliku voziti taj motor više od 200 km u komadu će ti to reći. Još jedna prednost BMW-a je vožnja sa suvozačem...tu je još i ABS, 12V utičnica, grijane ručke....GS je više putni motor....kažem opet....ako imaš para uzmi BMW-a, nećeš požaliti....
a kolika je razlika u potrošnji u odnosu na KTM-a? Malo je bed što je za gs-a ipak duplo skuplje osiguranje, no sve to se sredi ako godišnje radiš određenio broj km. Kao i kod svih drugih motora, tako i kod ova dvao...koliko god bili slični, ipak su različiti. Ne bi bilo loše da napišeš gdje se vidiš s motorom. Ako misliš putovati u dvoje i još k tome raditi dosta km meni nekak vuče na BMW-a, ako planiraš sam, tad ti je svejedno....
 
...svi pa i ja spominjemo GS 1200, a covjek je pitao za 1150. Vozio sam 1200, ali nisam 1150. Razlike navodno ima i to velike. Po specifikacijama je vec vidljivo da je 1200 laksi i jaci!
...razlika je i izmedju KTM-a 950 i 990, pogotovo u pouzdanosti.  :wink:
 
Alera Dugi said:
...svi pa i ja spominjemo GS 1200, a covjek je pitao za 1150. Vozio sam 1200, ali nisam 1150. Razlike navodno ima i to velike. Po specifikacijama je vec vidljivo da je 1200 laksi i jaci!
...razlika je i izmedju KTM-a 950 i 990, pogotovo u pouzdanosti.  :wink:

Pa mislim da sam mu rekao o razlikama....s 1150 nemam ni kilometra, ali pretpostavljem da je najnoviji 1200 riješio probleme koje je imao 1150. Bilo bi jako korisno za temu kad bi čovjek malo bolje opisao svoje namjere vezano za putovanja.....
 
ktm adv = sport, voznja van asfalta, voznja po zadnjem, divljanje, adrenalin...  :blahblah:

bmw gs = za starije ili ozbiljnije, za doci od tocke A do tocke B.   :sleep:




kupiti cu gs kad budem imao 60 god!   :mrgreen:
 
dalton said:
Hvala! Upravo sam nazvao čovjeka. U fazi su pregovori  (y)

Po ovome sto pise u oglasu, svi veci poznati problemi(pumpa goriva i cilindar kvacila) su otklonjeni, tako da sto se toga tice to bi trebalo biti u redu. Provjeriti kocioni cilindar zadnje kocnice u kakovom je stanju, ukratko to bi bilo to  :mrgreen: . Sretno sa kupovinom  (y)
 
kron said:
gs van asfalta:

http://www.moto.it/news/comunicato.asp?ID=3647


:mrgreen:

ovo je ako se ne varam neka škola vožnje ''za svjetske putnike'', tu se pada zbog vozaca koji neznaju, ne zbog motora

http://www.youtube.com/watch?v=cbbT1gTdRkM
http://www.youtube.com/watch?v=UAhLMwm56hE&feature=related
 
tigufisis said:
ovo je ako se ne varam neka škola vožnje ''za svjetske putnike'', tu se pada zbog vozaca koji neznaju, ne zbog motora

http://www.youtube.com/watch?v=cbbT1gTdRkM
http://www.youtube.com/watch?v=UAhLMwm56hE&feature=related

Kron, nemoj stvari postavljati kako tebi paše u određenom trenutku nego pokušaj biti objektivan.
Da li KTM može ovo brže, bolje, jače.....vjerojatno da, ali postavi ovakvog jebača na GS-a i KTM više nije favorit.
 
kron said:
gs van asfalta:

http://www.moto.it/news/comunicato.asp?ID=3647


:mrgreen:

pa to nema nikakve veze sa motorom, ovi nemaju blage veze o voznjom. ne vozim po takvom terenu niti takav motor ali se vidi da padaju ili zbog kocenja s prednjom ili zbog premalo gasa pa ostanu na mjestu.
fulal si ti kron nekaj, samo me cudi za nekog tko vozi takav motor. :misli:
 
makazica said:
Pa mislim da sam mu rekao o razlikama....s 1150 nemam ni kilometra, ali pretpostavljem da je najnoviji 1200 riješio probleme koje je imao 1150. Bilo bi jako korisno za temu kad bi čovjek malo bolje opisao svoje namjere vezano za putovanja.....
Makazice, napisao sam kuda mislim putovati. Kazahstan, Kyrgistan do Irana pa na Tursku i Grčku pa doma. Putovao bi sam. Mislim da mi KTM nebi stvarao većih problama sa udobnošću.
 
dalton said:
Makazice, napisao sam kuda mislim putovati. Kazahstan, Kyrgistan do Irana pa na Tursku i Grčku pa doma. Putovao bi sam. Mislim da mi KTM nebi stvarao većih problama sa udobnošću.
već te vidim na gs-u (y) troši pola manje, nisko težište....joooj, ja bi isto...
 
Frgich said:
Po ovome sto pise u oglasu, svi veci poznati problemi(pumpa goriva i cilindar kvacila) su otklonjeni, tako da sto se toga tice to bi trebalo biti u redu. Provjeriti kocioni cilindar zadnje kocnice u kakovom je stanju, ukratko to bi bilo to  :mrgreen: . Sretno sa kupovinom  (y)
Hvala Frgich. Čovjek mi ja rekao sve mane tog modela i koje probleme je otklonio. Mislim da je pila ok. Moram je skočit pogledati.
 
dalton said:
Makazice, napisao sam kuda mislim putovati. Kazahstan, Kyrgistan do Irana pa na Tursku i Grčku pa doma. Putovao bi sam. Mislim da mi KTM nebi stvarao većih problama sa udobnošću.

Nadam se da si onda već vidio ovu temu  http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,43741.0.html