BMW 1150 gs adventure ili KTM 95O adventure

1150GS ima boljku sto se posle 70-80.000km dobijaju luftovi u kardanu i menjacu. Masina je za razliku od 1200 neunistiva. 1200 je imao problem sa pucanjem alu repa kad se pretovari (1150 ima metalni rep)...
Vozio sam 1150GS i motor je veoma zahvalan za sve terene i uslove  :wink:
 
putnik said:
Nadam se da si onda već vidio ovu temu   http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,43741.0.html
Jesam i to nekoliko puta. Fantazija od ture. Gledao sam i one Poljake i Sambora. Kao što vidiš više ima makadama nego asvalta, tako da dajem prednost KTM-u.
 
dalton said:
Jesam i to nekoliko puta. Fantazija od ture. Gledao sam i one Poljake i Sambora. Kao što vidiš više ima makadama nego asvalta, tako da dajem prednost KTM-u.
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,58683.0.html
jesi gledao njihov film. Pogotovo onaj dio kad ulaze u Mongoliju.....predobro (y) vidio sam dosta gs-ova...
 
live-for-ride said:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,58683.0.html
jesi gledao njihov film. Pogotovo onaj dio kad ulaze u Mongoliju.....predobro (y) vidio sam dosta gs-ova...
Nisam na žalost. Ali doći će i on na red. Ja sam po struci vozač o nagledao sam se svakakvih motora po cesti. Npr. honda xl400 stara ko Isusov magarac, i čovjek iz Irske putuje na Tajvan pun prtljage i još žena snjim. Ima još takvih primjera da ne nabrajam. Kad bolje razmislim onda ja pucam na vrh vrhova što se tiče motora. Sve ostalo su nijanse, bmw ili ktm :D
 
dalton said:
Hvala Frgich. Čovjek mi ja rekao sve mane tog modela i koje probleme je otklonio. Mislim da je pila ok. Moram je skočit pogledati.

Nema na cemu, posto je ajmo reci motor vise manje dosta onako sklon mušicama, treba mu se posvetiti. Ima sitnica na koje treba obracati paznju, kao na nekog malo finijeg komada  :mrgreen: . Ali sve u svemu to se vrati sa velikim gustom  (y)
 
live-for-ride said:
A video se zove "Falls and crashes"... Ja bi se pitao zašto su uzeli BMW-a za školu off roada a ne ktm-a :mrgreen:

:misli: milslim da to nije opcenito skola off-roada, nego bas BMW-ova skola.
 
live-for-ride said:
moglich (y)
svejedno....vidiš kakvi biseri uče na njima, a oni idu i samo iduuuuu..... :mrgreen:

a vidima. to su oni: imaju love, dosadno im je, pa se odluce da malo putuju motorom - e ali ne znaju vozit pa kupe GS-a i u školicu

šteta motora
 
pa morao sam malo zapaliti vatricu., nisam mogao odoliti kad sam nasao onaj filmic!   :vatrica:  :mrgreen:   

nema ljutnje!   :piva:


Prije ktm adv sam imao mali gs (dakar) i on je meni najbolji u klasi enduro 600-650.. Sada vozim ktm adv 990 i cinjenica je da taj motor ne mogu voziti "normalno" jer u vozacu budi divljaka. Vozio sam veliki gs i namjeravam ga u buducnosti imati.

Nadam se da ce me malo smiriti..   :mrgreen:
 
live-for-ride said:
A video se zove "Falls and crashes"... Ja bi se pitao zašto su uzeli BMW-a za školu off roada a ne ktm-a :mrgreen:

Zato što je BMW organizator. Iznenadio bi se koliko su KTMovi čvršći pri
padu, pogotovo od japanskih "putnih endura". Npr. rokneš sa 640 ADV i
isti pad sa Transalpom ili Stromom, uuuuuu, treba čuda para za plastike,
i dobro ako na tome samo ostane  :mrgreen:
 
AnteK said:
Zato što je BMW organizator. Iznenadio bi se koliko su KTMovi čvršći pri
padu, pogotovo od japanskih "putnih endura". Npr. rokneš sa 640 ADV i
isti pad sa Transalpom ili Stromom, uuuuuu, treba čuda para za plastike,
i dobro ako na tome samo ostane  :mrgreen:

Vidi moj pad, samo sam ga obrisao, nema ni ogrebotine!

http://www.youtube.com/watch?v=HbroHu-swaE&feature=channel_page
 
kron said:
Vidi moj pad, samo sam ga obrisao, nema ni ogrebotine!
http://www.youtube.com/watch?v=HbroHu-swaE&feature=channel_page

Ti inače ovdje imaš kvalitetne postove, neznam šta ti je sad......prvo one izjave s šibicama i benzinom u rukama, a sad ovo....
Na ovom clip-u izgleda ko da si baš želio završiti na surli, forsanje bez kacige, nabrijan jer znaš da te snima neko...tu si skakao sigurno 100+ puta, presiguran.....i onda ode na nos....suuper! Hvala bogu na WP-ovim uradcima....s nečim drugim bi tu bila i vilica, i felga, i mostovi.......

AnteK said:
Zato što je BMW organizator. Iznenadio bi se koliko su KTMovi čvršći pri
padu, pogotovo od japanskih "putnih endura". Npr. rokneš sa 640 ADV i
isti pad sa Transalpom ili Stromom, uuuuuu, treba čuda para za plastike,
i dobro ako na tome samo ostane  :mrgreen:

Pa 640 Adv ima ukupno 4 plastike, ak ćeš nešto sjebat, sjebat ćeš rezervoar....iako teško, navodno je čvrst u pm.
Još ako imaš nosače kofera i šus pleh ispod...ma padaj brate mili koliko te volja....
 
makazica said:
Pa 640 Adv ima ukupno 4 plastike, ak ćeš nešto sjebat, sjebat ćeš rezervoar....iako teško, navodno je čvrst u pm.

Da, ali te "plastike" na ADV 640 su jedno sedam klasa čvršće od onih na npr.
mojoj Tenerki ili Transalpu... (y)
 
AnteK said:
Da, ali te "plastike" na ADV 640 su jedno sedam klasa čvršće od onih na npr.
mojoj Tenerki ili Transalpu... (y)
istina. plastike na tenerki do 1994 su puno čvršće (ono malo što ih ima), tj nekako su "gumastije"
 
kron said:
Vidi moj pad, samo sam ga obrisao, nema ni ogrebotine!

http://www.youtube.com/watch?v=HbroHu-swaE&feature=channel_page

Vidio sam to već prije  :mrgreen: (y)
 
jolly the roger said:
istina. plastike na tenerki do 1994 su puno čvršće (ono malo što ih ima), tj nekako su "gumastije"

Točno, a i manje strše od ovih mojih. Crash barovi spašavaju stvar, al opet,
razlika u kvaliteti "plastika" je velika. Srećom sam imao prilike vidjeti nekoliko
japanaca u padu i štetu  :mrgreen:
 
AnteK said:
Da, ali te "plastike" na ADV 640 su jedno sedam klasa čvršće od onih na npr.
mojoj Tenerki ili Transalpu... (y)

jolly the roger said:
istina. plastike na tenerki do 1994 su puno čvršće (ono malo što ih ima), tj nekako su "gumastije"

Sad se to promijenilo na bolje. Bar sto se Tenerke tice  :wink: