BMW GS 08 modeli

Pudla said:
Sada je i službeno:

http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/individual/news/index.html&id=132

Jako dobro !!
A jesu diklići - na detuned 798 ccm engine nazvan F650 su stavili
prednju felgu 19 cola, a na F800 od 21 col !
Zašto ???? Inače, F650GS ima 71 KS što je super, ja sam očekivao da će ga
više ugušiti, no nisu  (y) A i težina od samo 171 kg za takav motor
djeluje sasvim OK  (y)
 
Da, vrlo obećavajući modeli. Ne sumnjam nažalost da će biti popraćeni vrlo visokom cijenom.
 
Freshman said:
Da, vrlo obećavajući modeli. Ne sumnjam nažalost da će biti popraćeni vrlo visokom cijenom.

Nije problem ako je cijena velika, nego ako je nerealno velika. Tu
bi naš zastupnik trebao odigrati ulogu, ako ga uopće to zanima.
 
Ovdje http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=124267 ima dobrih fotki, press relaease-ova i kaj ja znam čega još...
 
Cijene za 800 GS:

From MCN today, price will be between £6000 and £7000 but prices will be announced nearer the on sale date, this price is just the start as the 800gs will be offered with options such as heated grips, on board computer, centre stand and luggage.
 
Baš sam si pikirao žuti, a sad mi je ova malo pretamna. :?
Mamu im njihovu... I kaj ću sad? Koji?
 
shonyo said:
Baš sam si pikirao žuti, a sad mi je ova malo pretamna. :?
Mamu im njihovu... I kaj ću sad? Koji?

..a niš, zemi svjetložutog...  8)
 
shonyo said:
Baš sam si pikirao žuti, a sad mi je ova malo pretamna. :?
Mamu im njihovu... I kaj ću sad? Koji?

Ovaj?  :misli:  :mrgreen:

P0040189.JPG
 
Pudla said:
Ovaj?  :misli:  :mrgreen:

P0040189.JPG
Pa nekak sam ga počel mjerkat. :mrgreen:

Vrlo vjerojatno taj. Jedino još da vidim tu žutu uživo, ali sumnjam da je velika razlika uživo.
 
bmw f800gs - offroad
http://www.youtube.com/watch?v=kCeC2K_fBUg

bmw f800gs - road
http://www.youtube.com/watch?v=2JKUeFastwo

bmw f800gs - design
http://www.youtube.com/watch?v=zZFDJ9fjWmc

 
nekako mi se cini po ovim filmicima (pogotovo offroad film) da je motor dosta malen...  :misli:
 
dečki vaše mišljenje se traži.

razmišljam o kupnji enduro putnog motocikla. dvo(tro :misli:)umim se između novog transalpa, v storma i novog gs 1200. znam različite su "kategorije" i ne valja miješati kruške i jabuke. ali da li je zaista tako  :shock:? ono što mi je važno je da motor osim dobrih putnih svojstava kao tourer ima i dovoljno okretnosti za vožnju gradom i zavojitim cestama. bmw me jako pali.  :ludjak:

- sva tri imaju prednji kotač od 19 cola (tu je odmah ispao novi gs 800), kotači su na bmw-u zapravo identični onima na v stormu
- približno su jednake dužine sva tri (kraći od  suzukia i duži od transalpa), istina najširi je i to za 10 cm od suzukia (al dobro to i nije strašno)
- na težini isto gubi ali zanemarivo sobzirom što nudi (honda 214, suzuki 216, bmw 229) s punim tankom
- međuosovinski razmak je podjednak

sjedalo se da podesiti, odnosno naručiti niže, ali sjevši na ta tri motora definitivno je najudobniji bmw, pa honda i tek onda suzuki. s druge strane imam dojam da je transica najokretnija, pa onda daleko od nje suzuki i nakon njega bmw. naravno samo sam sjeo u milanu a ne i vozio.

definitivno najljepši mi je bmw, pa transica i na kraju suzuki.

o cijeni nećemo.

vozim tek dvije godine i to er 6n.

hajte mi recite jel preveliki skok sa kawasakia (naked, okretan i super lagan za vožnju) na ovaj bmw?
  :misli:
 
Ako cijena nije važna o čemu bi se onda uopće raspravljalo?



P.S. ako ti nije jasno onda evo hint: gs!  :D
 
shonyo said:
Pa nekak sam ga počel mjerkat. :mrgreen:

Vrlo vjerojatno taj. Jedino još da vidim tu žutu uživo, ali sumnjam da je velika razlika uživo.
PA to ti ja tvrdim od prvoga dana!
:mrgreen:
 
alien said:
Ako cijena nije važna o čemu bi se onda uopće raspravljalo?



P.S. ako ti nije jasno onda evo hint: gs!  :D

ma jasno mi je, da stvar bude gora odluku sam vjerojatno već donio, ali valja čuti što misle prave face o tome.
ma plašim se da to ne bude preveliki zalogaj nakon malog kawasakia. sumnjam da ću iskoristiti njegovih 100 konja zato su honda i uzuki u opciji. "trebam" motor koji ću moći voziti i po gradu, ali i kao turing, a kawa je bila super za gradske gužve i zavojite cestice, ne bih se toga rado odrekao. honda mi se čini najbliža er 6n, ali bmw je naravno priča za sebe, kada bi imao nekih 75% ciklistike kao taj kawasaki ne bih uopće razmišljao. pitanje je koliko li je "vozan" taj motocikl? ne želim na kraju ako ga uzmem dobiti nekakvu krstaricu poput kawasakia 1400 ili neki pravi enduro kao ktm (dobro to očito nije ali...).

thx na odgovoru
 
Ako je lova neogranicena onda propeler, iako po mom misljenju neopravdava tako visoku cijenu, ali sa druge strane taj motor se ne kupuje da ga prodas nakon 2-3 godine(doduse ovisi o kilometrazi). KTM adventure 990 po meni opravdava cijenu, u odnosu na propeler.
Transalp je odlican motor, jako kvalitetan agregat, dobro osmisljen motor po pitanju pristupa kod rada na istom, i veliki plus po meni je to sto su u pitanju fergazeri. Za putovanja u dvoje doduse malo mu fali snage kad je natovaren.
V-strom, osobno ga vozim, jako sam zadovoljan. Kocnice bi mogle biti bolje, agregat je najbolji dio motora, i po mom misljenju je u okviru cijene best buy,

poz
 
Hugo Grotius said:
ma jasno mi je, da stvar bude gora odluku sam vjerojatno već donio, ali valja čuti što misle prave face o tome.
ma plašim se da to ne bude preveliki zalogaj nakon malog kawasakia. sumnjam da ću iskoristiti njegovih 100 konja zato su honda i uzuki u opciji. "trebam" motor koji ću moći voziti i po gradu, ali i kao turing, a kawa je bila super za gradske gužve i zavojite cestice, ne bih se toga rado odrekao. honda mi se čini najbliža er 6n, ali bmw je naravno priča za sebe, kada bi imao nekih 75% ciklistike kao taj kawasaki ne bih uopće razmišljao. pitanje je koliko li je "vozan" taj motocikl? ne želim na kraju ako ga uzmem dobiti nekakvu krstaricu poput kawasakia 1400 ili neki pravi enduro kao ktm (dobro to očito nije ali...).

thx na odgovoru

bmw je toliko vozan da na njemu svaki papak bude brz (pa tako i ja). neopravdano skup, inace izvrstan motor. ako te lova ne zulja, ne premisljaj se. ako te lova zulja, kupi strom, nema bolje kupovine
 
franc said:
bmw je toliko vozan da na njemu svaki papak bude brz (pa tako i ja). neopravdano skup, inace izvrstan motor.


to te ja pitam!!! :hura:

za ovo drugo (preskup) sam svjestan  :vaga:

thx
 
Hugo Grotius said:
pitanje je koliko li je "vozan" taj motocikl?

Ja te na gs-u ne mogu provozat al te na r-u odveden do GAshe da vidis kako ide...GAsho za mnom kasni samo koji stotinjak metara...za razliku od nekih cb koje kasne po nekoliko kilometara... :mrgreen:
 
Kao što su te već savjetovali GS-a ako ne haješ za lovu  :). Ne brini za "iskorištavanje" snage. Nakon desetak dana, a i prije pitat ćeš se kako sam mogao do sad voziti nešto slabije - hoću još jače ! Šalu na stranu to je 105 vrlo pitomih konja, koji u kombinaciji sa BMWovom ciklistikom nemaju želje te zbaciti iz sedla. Vrlo mirno i fluidno uz očekivane reakcije. Terenska/vancestovna vožnja je malo zaje* zbog težine, ali to mu nije niti namjena. Naravno sve se odnosi na dosadašnji GS, a vjerojatno i na novi.