BMW GS 08 modeli

E Hugo, a zašto te smeta prednji kotač od 21"?

Imam GS 07, napravio sam 25.000 km ove godine i zadovoljan sam. Nisam imao nikakvih problema.

Sa GSom se da voziti po makadamu, ne kao sa 990 Adv, ali ide. Meni se ove godine otvorio jedan skroz novi svijet sa par izleta po makadamu. Kako sam to samo poetski rekao.  :lipotan: :povraca:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=257767

Motor je preskup i nije baš "bezgrešan", ali se stvarno lijepo vozi.

E da, tu imaš hrpu infa o GS (ako nisi već sve proučio).  :wink:

http://www.ukgser.com/forums/index.php

http://www.advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=3
 
zokx said:
Kao što su te već savjetovali GS-a ako ne haješ za lovu  :). Ne brini za "iskorištavanje" snage. Nakon desetak dana, a i prije pitat ćeš se kako sam mogao do sad voziti nešto slabije - hoću još jače ! Šalu na stranu to je 105 vrlo pitomih konja, koji u kombinaciji sa BMWovom ciklistikom nemaju želje te zbaciti iz sedla. Vrlo mirno i fluidno uz očekivane reakcije. Terenska/vancestovna vožnja je malo zaje* zbog težine, ali to mu nije niti namjena. Naravno sve se odnosi na dosadašnji GS, a vjerojatno i na novi.

:wink:

sve ljepše i ljepše.

iz  :misli: prešao u  :banana: dakle valja svega pričekati proljeće a onda  :peace:

ekipa, koju cijenu očekujete (abs, štitnici za ruke, grijane ručke, štitnici mašine, ESA)? plavi mi djeluje prilično atraktivan, ali na ovim fotkama:

hvala na odgovorima

pudla daj reci nešto o manama motora, to bih volio čuti jednako kao i dobre strane

po makadamu ne bih baš vozio, fali mi hrabrosti, znanja i iskustva, silom prilike malo sam vozio er 6n van ceste i nije mi se baš svidjelo. nemam ništa protiv kotača od 21 cola, stvar je u tome da, ako sam dobro shvatio, veći kotači smanjuju okretnost motora na cesti. moj er 6n ima oba od 17" i super skače iz zavoja u zavoj (iako nisam baš spretan iskusan i hrabar ipak mogu skužiti da je motor stvarno super što se toga tiče). s 21" neznam da li je to moguće
 
Ukoliko pogledaš ADVRider ili UKGSer vidjet ćeš hrpu tema o "FD failure". Uglavnom je većina problema vezana uz završni prijenos.

Stariji BMWi su bili robusniji, ovaj je nekako nježan.  :wink: Nije to panzer kao nekada.  8) GSovi se prodaju kao da se dijele besplatno, pa se gleda kako da se zašpara na sitnicama. Jedan banalan primjer, uvijek je BMW imao krasan alat koji je dolazio sa motorom, na novom GSu bi bilo bolje da ne daju niš, nego da se sramote sa onim sra... koje dobiješ. Imaš neka komplicirana tehnička rješenja koja mi nisu za "Adventure" motor. Npr. radio sam poseban alat da mogu skinuti prednji kotač, šarafi su torx, instalacija bez ziherunga (canbus). Sve je to super, ali prekomplicirano, IMO. Meni nekako nije bilo svejedno kada sam nakon 3.000 km na novom motoru išao u Tunis.

Istina, nisam baš čuo za probleme na 07 modelu, možda su nešto riješili.  :wink:

PS. meni je motor super, rekao sam, 25.000 bez problema, ali mi ne pada na pamet nekoga nagovarati/odgovarati od kupovine. Je.. mi se što ljudi rade sa svojim novcima.  :mrgreen:
 
Frgich said:
Ako je lova neogranicena onda propeler, iako po mom misljenju neopravdava tako visoku cijenu, ali sa druge strane taj motor se ne kupuje da ga prodas nakon 2-3 godine(doduse ovisi o kilometrazi). KTM adventure 990 po meni opravdava cijenu, u odnosu na propeler.
Transalp je odlican motor, jako kvalitetan agregat, dobro osmisljen motor po pitanju pristupa kod rada na istom, i veliki plus po meni je to sto su u pitanju fergazeri. Za putovanja u dvoje doduse malo mu fali snage kad je natovaren.
V-strom, osobno ga vozim, jako sam zadovoljan. Kocnice bi mogle biti bolje, agregat je najbolji dio motora, i po mom misljenju je u okviru cijene best buy,

poz

  Ako nije lova u pitanju nemas sta razmisljat propeler sve govori o sebi (y)
 
Hugo Grotius said:
po makadamu ne bih baš vozio, fali mi hrabrosti, znanja i iskustva, silom prilike malo sam vozio er 6n van ceste i nije mi se baš svidjelo. nemam ništa protiv kotača od 21 cola, stvar je u tome da, ako sam dobro shvatio, veći kotači smanjuju okretnost motora na cesti. moj er 6n ima oba od 17" i super skače iz zavoja u zavoj (iako nisam baš spretan iskusan i hrabar ipak mogu skužiti da je motor stvarno super što se toga tiče). s 21" neznam da li je to moguće

KTM 990 Adv ima 21' prednji kotac, daleko je bolje složen za terensku vožnju, dolazi sa terenskim gumama, pa je kron sa njim brz kao sotona po cesti... a po makadamu upravo smiješno neuhvatljiv...

dakle, ne drami, ne premišljaj se bez potrebe, veći prednji kotači su standard klase velikih endura uvjetovan potrebama, a motori su složeni za 5
 
Hugo Grotius said:
:wink:

iz  :misli: prešao u  :banana: dakle valja svega pričekati proljeće a onda  :peace:
Odma da se pripremiš! : a di ga misliš kupit, jer kad govoriš da u proljeće pretpostavljam da ti misliš na šemu, evo ja skupio pare jel mi ga popodne možete dat?  :mrgreen: Mislim da to tako kod nas baš ne ide!  :palacdolje:
 
Pudla said:
Ukoliko pogledaš ADVRider ili UKGSer vidjet ćeš hrpu tema o "FD failure". Uglavnom je većina problema vezana uz završni prijenos.

Točno, no ako malo proanaliziraš, uglavnom imaju probleme oni koji
koriste GS za vožnju van asfalta, a tu je kardan jako ranjiv. A i točno
je da su stari boxeri imali izdržljivije kardane, iako je i tamo znalo biti
problema, no ni blizu tako često.
 
franc said:
KTM 990 Adv ima 21' prednji kotac, daleko je bolje složen za terensku vožnju, dolazi sa terenskim gumama, pa je kron sa njim brz kao sotona po cesti... a po makadamu upravo smiješno neuhvatljiv...

dakle, ne drami, ne premišljaj se bez potrebe, veći prednji kotači su standard klase velikih endura uvjetovan potrebama, a motori su složeni za 5

franc, skuliraj se  :smoke:
biram putni enduro, dakle motor za putovanja i recimo grad. pitanje na koje nisi odgovorio je što je zgodnije na cesti voziti motocikle s manjim kotačima ili većim? enduro je enduro ali i među njima postoje razlike a gušt je razmišljati i birati. zato pitam i ne dramim. tu je bitna razlika.

plan zapravo i nije motor za van ceste. ali ovo što si napisao (pudla) i prema onom što mi vele na PM problem bi mogao zbog kardana biti gradska vožnja.

s obzirom da još pišem na ovoj temi znači da konačna odluka nije donesena (smajlići su tu više radi pristiglih pozitivnih odgovora kojima se radujem). slijedeći tjedan ću se zaletiti do tomića, ovog tjedna pogledam u slo (i na carini) a potom pročakam male dealere. naručiti ću ga vjerojatno u prvoj polovici prosinca ako ne doznam od vas o motoru nešto što mi ne paše. sudeći po stranim forumima čeka se tri mjeseca, vjerujem da bih ga u lijepoj našoj mogao dobiti do kraja travnja. optimista?
 
Hugo Grotius said:
... što mi vele na PM problem bi mogao zbog kardana biti gradska vožnja.

Moram priznati da mi to nije jasno. Te fame o kardanu su uglavnom rekla/kazala, rekao mi sused a njemu je rekao njegov sused. Pri tome naravno ne mislim na nepouzdanost, nego na "cukanje", "bacanje", "zanošenje" i sl. Ne znam nikoga ko se vozi na BMWu i žali se na nešto slično. BMW je malo "čudan" motor, i jasno mi je da se nekome ne sviđa, ali ima tu puno neutemeljenih priča.
 
Pudla said:
Moram priznati da mi to nije jasno. Te fame o kardanu su uglavnom rekla/kazala, rekao mi sused a njemu je rekao njegov sused. Pri tome naravno ne mislim na nepouzdanost, nego na "cukanje", "bacanje", "zanošenje" i sl. Ne znam nikoga ko se vozi na BMWu i žali se na nešto slično. BMW je malo "čudan" motor, i jasno mi je da se nekome ne sviđa, ali ima tu puno neutemeljenih priča.

prenosim (tip je očito znalac i vjerujem mu iako ga ne poznajem i još jednom hvala mu na savjetu  (y))

"Kardan ti je puno "tvrđi" i nakon nekog vremena, 2 - 3000 km se ćuje "klokanje" kada moraš češće mjenjati brzne a to ti je grad.  Lanac je puno "mekši" u gradu i na mkadamu se puno lakše kontrolira, nema trzaja ili proklizavanja kod grubljeg odpuštanja kuplunga. BMW ima elektoniku za kontrolu proklizavanja zadnjeg kotaća. Kardan ti kod žešće upotrebe se više i haba. ....."

ekipa, hvala na trudu i odgovorima
 
Hugo Grotius said:
prenosim (tip je očito znalac i vjerujem mu iako ga ne poznajem i još jednom hvala mu na savjetu  (y))

"Kardan ti je puno "tvrđi" i nakon nekog vremena, 2 - 3000 km se ćuje "klokanje" kada moraš češće mjenjati brzne a to ti je grad.  Lanac je puno "mekši" u gradu i na mkadamu se puno lakše kontrolira, nema trzaja ili proklizavanja kod grubljeg odpuštanja kuplunga. BMW ima elektoniku za kontrolu proklizavanja zadnjeg kotaća. Kardan ti kod žešće upotrebe se više i haba. ....."

ekipa, hvala na trudu i odgovorima

Za sve te priče je bitno naglasiti sa kojeg modela su ta iskustva. Ne može se npr. uspoređivati R80 sa 1200GS.
 
Pudla, poceo si filozofirati i razglabati pravise o nekim stvarima kojima nije ni vrijeme ni mjesto ako me kuzis kaj hocu rec...

Mislim da se GS mora kupiti ukoliko se vozac odluci za duze ture tipa 300-400km dnevno. Da je to jaaaabolji motor prikazuju znalci Ewan McGregor i Charley Boorman jer svi znamo da glumci uvjek voze nabolje stvari.

Prije nego me "moderator" obrise citaocu napominjem da za razumjevanje moje teorije potrebno je staviti navodnike i smajlice po principu rebusa ili vojne sifre.
 
Hugo Grotius said:
prenosim (tip je očito znalac i vjerujem mu iako ga ne poznajem i još jednom hvala mu na savjetu  (y))

"Kardan ti je puno "tvrđi" i nakon nekog vremena, 2 - 3000 km se ćuje "klokanje" kada moraš češće mjenjati brzne a to ti je grad.  Lanac je puno "mekši" u gradu i na mkadamu se puno lakše kontrolira, nema trzaja ili proklizavanja kod grubljeg odpuštanja kuplunga. BMW ima elektoniku za kontrolu proklizavanja zadnjeg kotaća. Kardan ti kod žešće upotrebe se više i haba. ....."

ekipa, hvala na trudu i odgovorima

kardan zbilja je tvrđi prijenos nego lanac, i zbilja malo zanosi motor kod šaltanja u nižu brzinu. doduše, to je toliko malo da predstavlja karakter motora, a ne uvjetuje tehniku vožnje

usput, bmw uopće nema na raspolaganju sustav za kontrolu proklizavanja zadnjeg kotača, osim abs-a

nakon 16.000 km, još se uvijek ne čuje ništa iz kardana
 
franc said:
kardan zbilja je tvrđi prijenos nego lanac, i zbilja malo zanosi motor kod šaltanja u nižu brzinu. doduše, to je toliko malo da predstavlja karakter motora, a ne uvjetuje tehniku vožnje

usput, bmw uopće nema na raspolaganju sustav za kontrolu proklizavanja zadnjeg kotača, osim abs-a

nakon 16.000 km, još se uvijek ne čuje ništa iz kardana

KAd se ne voziš po gradu!  :wink: Ja GS-a ne bi kupio ni u snu!Ružan je,bolji od svih drugih u klasi,ali je samo za duža putovanja.Ti problemi s kardanom nisu jedini.Cijena mu je previsoka i neopravdana,a ima 19 cola naprijed.Koja količina kontradikcija,ha????  :LOL:
 
Hugo Grotius said:
prenosim (tip je očito znalac i vjerujem mu iako ga ne poznajem i još jednom hvala mu na savjetu  (y))

"Kardan ti je puno "tvrđi" i nakon nekog vremena, 2 - 3000 km se ćuje "klokanje" kada moraš češće mjenjati brzne a to ti je grad.  Lanac je puno "mekši" u gradu i na mkadamu se puno lakše kontrolira, nema trzaja ili proklizavanja kod grubljeg odpuštanja kuplunga. BMW ima elektoniku za kontrolu proklizavanja zadnjeg kotaća. Kardan ti kod žešće upotrebe se više i haba. ....."

ekipa, hvala na trudu i odgovorima

Moj komentar na sve te priče o kardanu bi bio: JE... SVE MOTORE BEZ KARDANA! Toliko, NHF ekipa, samo moje skromno mišljenje...
 
franc said:
usput, bmw uopće nema na raspolaganju sustav za kontrolu proklizavanja zadnjeg kotača, osim abs-a
Ima od ove godine ASC (Automatic Stability Control), vjerojatno se na to misli.

http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/stability-control/
 
alien said:
Odma da se pripremiš! : a di ga misliš kupit, jer kad govoriš da u proljeće pretpostavljam da ti misliš na šemu, evo ja skupio pare jel mi ga popodne možete dat?  :mrgreen: Mislim da to tako kod nas baš ne ide!  :palacdolje:

Nigdje ne ide tako ako si zamislio određenu opremu u određenoj boji, a zastupnik nema na lageru. Ukoliko si fleksibilan glede opreme i boje zastupnik/dealer te najčešće nagradi i popustom uz promptnu isporuku.  :)
 
zokx said:
Nigdje ne ide tako ako si zamislio određenu opremu u određenoj boji, a zastupnik nema na lageru. Ukoliko si fleksibilan glede opreme i boje zastupnik/dealer te najčešće nagradi i popustom uz promptnu isporuku.   :)

Promtna isporuka 4 mjeseca????  :misli:  Spor si malo!  :mrgreen:
 
alien said:
Promtna isporuka 4 mjeseca????  :misli:  Spor si malo!  :mrgreen:

hajde reci gdje bi bilo brže? tražio sam u slo i i it ali još nemaju niti približne cijene (valjda). tomić - pula isto tako. kao "javiti ćemo vam ..." 
 
Hugo Grotius said:
hajde reci gdje bi bilo brže? tražio sam u slo i i it ali još nemaju niti približne cijene (valjda). tomić - pula isto tako. kao "javiti ćemo vam ..." 

Nema ga još zato nema ni cijena.
Moj primjer za moga, tj. osobno iskustvo: za mog su mi u Tomića rekli da moran platiti i čekat 3-4 mjeseca, a zovući Avtovala u Grosuplje, uplatio u ponediljak ujutro, a u sridu ujutro mi je bija na carini. Toliko o razlici brzine!  :mrgreen: