BMW k100 rs

grafit said:
navikni se jer ćeš još vjerovatno dugo uživati u njemu .nažalost ti se motori jako teško prodaju .Pokušaj pronaći malo višl volan sa lt .neznam da li se može upasati

Meni je Zlatko, kad sam imao R 80 RS-a, na njega ugradio volan od RT-a - vjerojatno se i na K 100 RS može ugraditi od RT-a ili LT-a, čak i od K 75 RT. Pitati kod Motorworks-a - oni obično imaju rabljenih na lageru, cijena je £45.00 i ne plaća se PDV:

http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=10&M=40&Ct=QA&SbCt=BA_10_40_QA_20

Imaju i NOVE rađene po uzorku:

http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=40&Ct=PA&SbCt=BA_15_40_PA_15

Cijena je £39.00 sa uključenim PDV-om - znači jeftinije od rabljenih  :misli:

Motobins ima original nove ali samo crne, £132.60 za uklj. PDV

61026.jpg


Ima ih par i na eBay-u:

http://www.ebay.de/itm/BMW-K-100-K100-K75-1100-RT-LT-original-Lenker-AUCH-HEIZGRIFFE-/291913638974

http://www.ebay.de/itm/86-BMW-k100-rt-Handlebar-/141845765648

http://www.ebay.de/itm/86-BMW-k100-rt-Handlebar-/141845766095

Jedino još treba onda mijenjati najvjerojatnije i sajle, jer su različite duljine


 
Ma nije me briga oću li ga prodat ili ne, stavio sam ga u prodaju, ako se netko javi, javi. Ako se ne proda opet dobro imam garažu ima di bit, provozat ću se s njim uvik s guštom, jer ovo mi je prvi motor u životu da sam ga ovako uredio i napravio, rastavio i sastavio.Tako da doslovno znam svaku vidu na njemu. (y)
 
i triba da te bole ruke bia si u Zadru i nisi se javia
 
A vidit ću sa Zlatkom ako je samo promjeniti volan bez kabela,sajli itd..Sigurno ću ga zamjeniti ,a ako nije onda ništa, jer sam sada kupio sve novo, sajle, štop šaltere od kumpluga,kočnica itd, a to košta dosta,
tako da bi bio lud kada bih opet to sve kupovao novo. :misli:
 
grafit said:
i triba da te bole ruke bia si u Zadru i nisi se javia
Jemaš prav, ali smo napravili đir nismo niti u Zadru popili piće nego smo u povratku stali u Šibeniku jer više nisan moga izdržat sport položaj  :(.
Kad opet idem put tamo obavezno se javim. (y)
 
stsoso said:
A vidit ću sa Zlatkom ako je samo promjeniti volan bez kabela,sajli itd..Sigurno ću ga zamjeniti ,a ako nije onda ništa, jer sam sada kupio sve novo, sajle, štop šaltere od kumpluga,kočnica itd, a to košta dosta,
tako da bi bio lud kada bih opet to sve kupovao novo. :misli:

MENI kad je mjenjao na R 80, trebalo je samo volan i sajle. Stop šaltere i bilo što drugo na lijevoj i desnoj "armaturi" ne moraš mjenjati, jer su isti i kod RS-a i ostalih K modela. Motorworks prodaje i rabljene sajle, tako da te ni to ne treba mnogo "opeći" (a svi njihovi rabljeni dijelovi dolaze s agrancijom ispravnosti), a isto ih ima i po eBay-u. Rabljene sajle su kod Motorwork-a £4.00 po komadu, tu ni poštarina nije skupa jer su lagane.

Tu stoji i: "We have a wide selection of good used cables availble; please call us with your requirements. Most BMW cables have part numbers on them to aid identification."

Ne moraš ih naravno zvati, samo napiši mail na [email protected]
Treba im negdje dan ili dva da odgovore

http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=4&NU=10&M=40&Ct=RA

Kad sam pogledao na stranici Motorworksa sa NOVIM sajlama, vidio sam da se kod RS-a i RT/LT-a razlikuju, prema tome morat ćeš ih mjenjati:

Nove za saug stoje £11.70

http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=40&Ct=QA&SbCt=BA_15_40_QA_20

Kuplung £19.20

http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=40&Ct=QA&SbCt=BA_15_40_QA_80

Gas £11.70

http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=40&Ct=QA&SbCt=BA_15_40_QA_50

 
stsoso said:
A vidit ću sa Zlatkom ako je samo promjeniti volan bez kabela,sajli itd..Sigurno ću ga zamjeniti ,a ako nije onda ništa, jer sam sada kupio sve novo, sajle, štop šaltere od kumpluga,kočnica itd, a to košta dosta,
tako da bi bio lud kada bih opet to sve kupovao novo. :misli:

A imao je i Zlatko rabljenih sajli, ili kod Špice
 
stsoso said:
Ma jednostavno me motor toliko umori od Solina do Zadra kad smo ja i žena išli napraviti đir da još nisam doša sebi od bolova u rukama.  :wink: Što se tiče moje težine on i mene i ženu od 60 i koje kg nosi ko da nema nikog na motoru, što se tiče i vožnje i svega ostalog motor je fantastičan za moje pojam motora, uzimam u obzir motore koje sam prethodno vozio, ali mi jednostavno ne odgovara položaj u kojem sjedim, nagnut put naprijed tj oslonjen na ruke. Ali tko zna možda se s vremenom i naviknem  :misli:.
Štitnici ne idu na ovaj motor jer ima ralicu ispod mašine.
Što se tiče lickanja, motor sam uređivao isključivo za sebe i svoje gušte, vjeruj mi da se nebi ovoliko mučio i potrošio love da nije tako ( ali jebi ga), a Givijev kufer sam stavio zato što u njega stanu dvije velike kacige, a i mogu ukrcat sve što mi treba, na kraju krajeva imao sam ga od starog motora Honda cbf 600n, samo sam opiturao poklopac u boju motora i kupio nosač od Givija (naručio iz Italije za 37 eura sa shipingom). Evo i koja slika kad smo se ja i bolja polovica uputili na  :021: Zadra. I komodno sidimo i ja i ona.

Stvarno izgledaš pogrbljeno na tim slikama.

Nisam previše tražio, ali evo http://www.k100-forum.com/t5343-k100rs-to-k100rt-handlebar-swap . Promijenjen volan sa RTa i naizgled izgleda puno uspravnije. Koliko vidim, mogu se promijeniti i riseri, što znači da možeš dobiti koliko god trebaš i prema gore i prema nazad.
Imaš krasan oldtimer, nitko ti nažalost to neće platiti, uredi do kraja i uživaj.  :021:
 
Vidit ću za sada će stati ovako kako je, nego opet me mući tacho, ne radi mi đirometar kako treba, kad dam gas radi i dok voziš 70-80 km/h ali dok pustim gas kazaljka padne na nulu!!!!????? I tako stalno dok dam gas on opet radi i kad ga pustim kazaljka opet na nulu, a idem 70-80 km/h.
 
stsoso said:
Vidit ću za sada će stati ovako kako je, nego opet me mući tacho, ne radi mi đirometar kako treba, kad dam gas radi i dok voziš 70-80 km/h ali dok pustim gas kazaljka padne na nulu!!!!????? I tako stalno dok dam gas on opet radi i kad ga pustim kazaljka opet na nulu, a idem 70-80 km/h.

Taj sam problem i ja imao. Treba očistiti kontakte na da davaču signala, to mi je obavio dečko koji mi motor tu u Sarajevu održava.

to je ovo čudo:

http://www.ebay.de/itm/Tachosensor-Tachogeber-Impulsgeber-neue-Ausfuhrung-BMW-K75-K-75-K100-K-1100-/272289012378

na njemačkom ima više naziva, Signalgeber Impulsgeber Tachosignalgeber Geschwindigkeitssensor Tachosensor
progoglaj ili pogledaj na online katalogu za BMW K 100, koliko se sjećam to je na diferencijalu

kod nas u kontinentalnom dijelu ti kontakti, ili oni na sensoru temperature, brzo korodiraju jer se ceste zimi sole - kod vas dole možda zbog posolice od bure?
 
FFBikerSar said:
Imaš bar 3 dobra foruma za K 100 i K 1100, na engleskom i njemačkom. Tu se uvijek može dobiti odgovor na ovakva pitanja,  a ne jednom su mi članovi i poslali neki dio koji nisam mogao da nađem... Naravno tu se i prodaje i kupuje

http://www.k100-forum.com/forum

http://www.motobrick.com/index.php

http://www.flyingbrick.de/
Prijo ti si car, od samog početka si mi dao tonu informacija i zbog toga ti stvarno hvala od srca.Kad budeš u Splitu ili u prolazu obavezno se javi da nešto popijemo a i zamezimo  :D (y)
 
FFBikerSar said:
Taj sam problem i ja imao. Treba očistiti kontakte na da davaču signala, to mi je obavio dečko koji mi motor tu u Sarajevu održava.

to je ovo čudo:

http://www.ebay.de/itm/Tachosensor-Tachogeber-Impulsgeber-neue-Ausfuhrung-BMW-K75-K-75-K100-K-1100-/272289012378

na njemačkom ima više naziva, Signalgeber Impulsgeber Tachosignalgeber Geschwindigkeitssensor Tachosensor
progoglaj ili pogledaj na online katalogu za BMW K 100, koliko se sjećam to je na diferencijalu

kod nas u kontinentalnom dijelu ti kontakti, ili oni na sensoru temperature, brzo korodiraju jer se ceste zimi sole - kod vas dole možda zbog posolice od bure?

Ovo nije senzor okretaja motora (đirometar) nego senzor brzine i on mi redi bez problema, meni nevalja Pokazivač okretaja motora. Ili ja griješim??? :misli:
 
stsoso said:
Ovo nije senzor okretaja motora (đirometar) nego senzor brzine i on mi redi bez problema, meni nevalja Pokazivač okretaja motora. Ili ja griješim??? :misli:

Joj imaš pravo, meni je kazaljka brzinomjera padala na nulu, a ne obrtomjera. Ovdje na shemi gdje uz lijevi rub pise INSTRUMENTS, obrtomjer je oznacen sa B. Na njemu ima u sredini masa, pod 16 ide "SW/BL" (Schwarz/Blau - crno/plava) žica i vodi do bobine, druga pod 9 "BL" (Blau - plava) do alternatora. Prije 9 je tu i žaruljica D u krugu, ne pitaj me koja. E sad, jedino proslijediti te kablove, s unimerom ispitati da ne prekidaju, očistiti kontakte i na instrument tabli i na bobini odnosno alternatoru. Što bude ako je žaruljica crkla? Radi li? Toliko već ne znam.

electr10.jpg


Imaš online za "skinuti" i original BMW servisno uputstvo, i Haynes

http://www.k100.biz/pdf/OFF/K100_K75_2V_eng.pdf

http://service.tanga-moteurs.ro/data/BMW__k100%20%26%20k75%20Haynes%20Manual.pdf

A ako mi daš e-mail mogu ti poslati i pdf Clymer uputstva

Vjerojatno u njima negdje piše šta bi ti unimer trebao očitavati, koji napon, tu gdje dolaze žice do obrtomjera ako je sve OK dok mašina radi, a najbolje - pitaj Zlatka  :mrgreen:






 
stsoso said:
Prijo ti si car, od samog početka si mi dao tonu informacija i zbog toga ti stvarno hvala od srca.Kad budeš u Splitu ili u prolazu obavezno se javi da nešto popijemo a i zamezimo  :D (y)

Hvala na pozivu, ja obavezno naiđem bar dvaput godišnje u Split, krajem 5. - početkom 6. mjeseca, i u 9.

Mogao si primjetit prije nešto vremena moje upite za prijevoj Malaćku, i janjetinu oko Klisa  :D

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,254101.0.html

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,254099.0.html
 
Tarik, vidim da na kraju nisi odvozio Malacku...a mozda i bolje jer definitivno je moras "napast" sa sjeverne strane di se voze brdske trke...ova juzna su tri okuke i duge ravne dionice...
Ja cesto vozim taj djir...idem Split-Dugopolje-Konjsko-Lecevica-Radosic-Malacka-Split..
Konjsko-Lecevica je sve novi glatki asfalt...lagane okuke krasno za zagrijat se za prijevoj...takodjer lipo se i zavrtit malo preko Radosica i Trolokvi nazad na Lecevicu...
Taj dio i Poljicka republika su najlipsi oko Splita...javi se kad budes sljedeci put pa mozemo uprilicit mini "cigla" sustet mas troje ;)
 
alen_ST said:
Tarik, vidim da na kraju nisi odvozio Malacku...a mozda i bolje jer definitivno je moras "napast" sa sjeverne strane di se voze brdske trke...ova juzna su tri okuke i duge ravne dionice...
Ja cesto vozim taj djir...idem Split-Dugopolje-Konjsko-Lecevica-Radosic-Malacka-Split..
Konjsko-Lecevica je sve novi glatki asfalt...lagane okuke krasno za zagrijat se za prijevoj...takodjer lipo se i zavrtit malo preko Radosica i Trolokvi nazad na Lecevicu...
Taj dio i Poljicka republika su najlipsi oko Splita...javi se kad budes sljedeci put pa mozemo uprilicit mini "cigla" sustet mas troje ;)

Ma prijatelj iz Splita (doduše, nije bajker) mi je savjetovao samo se odozdo iz Kaštela uspeti do vrha i istim se putem vratiti natrag, da se ne isplati zavlačiti po tim selima gore, ceste uske i još samo gledaš gdje će ti kakav traktor presjeći put, ili u krivini naletiti na šljunak. A onda nisam uspio ni to - jer nije bilo označeno skretanje zbog radova na brzoj cesti. Treba nešto ostaviti i za slijedeću godinu :)

 
alen_ST said:
Tarik, vidim da na kraju nisi odvozio Malacku...a mozda i bolje jer definitivno je moras "napast" sa sjeverne strane di se voze brdske trke...ova juzna su tri okuke i duge ravne dionice...
Ja cesto vozim taj djir...idem Split-Dugopolje-Konjsko-Lecevica-Radosic-Malacka-Split..
Konjsko-Lecevica je sve novi glatki asfalt...lagane okuke krasno za zagrijat se za prijevoj...takodjer lipo se i zavrtit malo preko Radosica i Trolokvi nazad na Lecevicu...
Taj dio i Poljicka republika su najlipsi oko Splita...javi se kad budes sljedeci put pa mozemo uprilicit mini "cigla" sustet mas troje ;)

Eto susret dogovoren  :D (y) :021: :021: :021:
 
stsoso said:
Eto susret dogovoren  :D (y) :021: :021: :021:

Daaa.

Poslao sam ti dokumentaciju na mail, samo je Clymer prevelik (150 i kusur Mb) pa mora preko "Google Drive"-a
 
stsoso said:
Ma neželi tu niko ništa jer ne bi se on radio godinu dana, ali ne paše mi za vozit malo dulje i isključivo zbog toga, ne odgovara mi i to je to, ali mogli bi reć da je pukla ljubav :cry: :cry:.
Eto ako neko zna nekoga da bi kupio ovaj motor neka se javi.

Probaj se još malo priviknut. Nemoj odma odustat. A i kondicija je važna za vožnju pa i toga treba.