BMW k100 rs

Pinta 001 JA said:
Probaj se još malo priviknut. Nemoj odma odustat. A i kondicija je važna za vožnju pa i toga treba.

Meni su motori sve i svja u životu, ali me ne bi ni motor natjerao u teretanu ili da se bavim bilo kakvim športom  :LOL:  Zato sam i kupio K 100, a ne (10 kg teži i 10 cm dulji) K 1100 LT. A na ove modernije BMW tourere a la K 1600 GTL, sa 320 i kusur kg, nema sile koja bi me stavila. Trebaju trojica da ih podignu... (da ne spominjem Gold Wing i sl.)
 
FFBikerSar said:
Meni su motori sve i svja u životu, ali me ne bi ni motor natjerao u teretanu ili da se bavim bilo kakvim športom  :LOL:  Zato sam i kupio K 100, a ne (10 kg teži i 10 cm dulji) K 1100 LT. A na ove modernije BMW tourere a la K 1600 GTL, sa 320 i kusur kg, nema sile koja bi me stavila. Trebaju trojica da ih podignu... (da ne spominjem Gold Wing i sl.)

Evo dva načina  :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=kSgJ8O_atIs

https://www.youtube.com/watch?v=HhUj7EJhZiE

Inače K1600 je stvarno biciklić za vozti. Ne osjeti se njegova težina uopće. Nije baš za Alpe i uske zavoje, serpentine, ali za normalne ceste avion. Isto i Goldwing.
 
zokx said:
Evo dva načina  :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=kSgJ8O_atIs

https://www.youtube.com/watch?v=HhUj7EJhZiE

Inače K1600 je stvarno biciklić za vozti. Ne osjeti se njegova težina uopće. Nije baš za Alpe i uske zavoje, serpentine, ali za normalne ceste avion. Isto i Goldwing.

Ma o putnim endurima kao R 1150 ili 1200 GS, Ducati Multistrada, Kawaski Versys, KTM Adventure itd nisam ni govorio, oni em su teški, em im je težište visoko, em nisu za vozače ispod barem 180 cm bilo da imaju sjedište s regulacijom visine ili ne. Ja sam visok 178 cm i nemam što tražiti na motoru kod koga mi noge ne dosežu tle ispod (a sem toga - šta će mi enduro, kad nikad ne silazim s asfalta???).

Ja sam govorio o tome što raditi - ako nemaš jake mišiće - kad ti se motor tešak kao K 1600 GTL ili Gold Wing počne "povaljivati", kad izgubiš ravnotežu, ili i padne. Ja jedva i K 100 uspravim bez tuđe pomoći... Jesam doduše jednom na TV-u gledao kako omanja žena uspravlja Gold Wing, okrenula se ka motoru leđima i tako ga podigla, ali ja to ne bi probao.

U tom su pogledu dobri, stari dvoventilski R 100 RT bili "zakon" - full tourer, s oklopom i kuferima, a još uvijek samo 190 kg
 
FFBikerSar said:
Ma o putnim endurima kao R 1150 ili 1200 GS, Ducati Multistrada, Kawaski Versys, KTM Adventure itd nisam ni govorio, oni em su teški, em im je težište visoko, em nisu za vozače ispod barem 180 cm bilo da imaju sjedište s regulacijom visine ili ne. Ja sam visok 178 cm i nemam što tražiti na motoru kod koga mi noge ne dosežu tle ispod (a sem toga - šta će mi enduro, kad nikad ne silazim s asfalta???).

Ja sam govorio o tome što raditi - ako nemaš jake mišiće - kad ti se motor tešak kao K 1600 GTL ili Gold Wing počne "povaljivati", kad izgubiš ravnotežu, ili i padne. Ja jedva i K 100 uspravim bez tuđe pomoći... Jesam doduše jednom na TV-u gledao kako omanja žena uspravlja Gold Wing, okrenula se ka motoru leđima i tako ga podigla, ali ja to ne bi probao.

U tom su pogledu dobri, stari dvoventilski R 100 RT bili "zakon" - full tourer, s oklopom i kuferima, a još uvijek samo 190 kg


Ovi clipovi su samo za primjer. Evo primjera i Goldwinga

https://youtu.be/-8Er4FFEQ8I

Baš je Goldwing izrazito nizak i vozači svih visina ga mogu bez problema voziti i imati full stopalo na cesti. Ali poanta je da se vozi izuzetno lagano i da se ta težina u vožnji ne osjeća.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
moj rt mi je dva puta pao na pod  cca 290 kg ,zavrneš volan ćućneš i hop bez neke muke .
 
grafit said:
moj rt mi je dva puta pao na pod  cca 290 kg ,zavrneš volan ćućneš i hop bez neke muke .

jbg ja K 100 dizem koristeci onu rucicu sa strane koja je za to i predvidjena
i otegnem nepristojno-kazati-sto pri tome  :misli:
 
zokx said:
Ja ću opet isto (kao i FZ1). Nemoj se ljutiti, motor je stvarno savršen ali Givi mi je tragičan na ovom motoru. Ne znam što prevoziš da ti treba takav kofer na svakodnevnoj bazi, a imaš originalni set..

Od GIVI-a ipak nešto "paše" za ovaj motor - Givi E 180 ili E 181 Top Case (ili top Box, ovisno je li US ili UK English) Rack, Monokey Metal Mount, nosač  topcase-a koji se isporučuje sa plastičnom ili aluminijskom pločom za montažu Givi Monoeky topcase-a. Odstranite tu ploču (ja sam je liejpo prodao na eBay-u i pokrio veći dio troškova), ostane vam univerzalni nosač na koji možete prikačiti bilo koju topcase - a značajno jeftiniji od onog Hepco & Becker-a:

http://www.motorcycleplanet.co.uk/products/c232-bmw-k100-1000-90/

GIVI%20E181-2.jpg


GIVI%20E180-2.jpg


Imaju ih i masa drugih online prodavnica, a odgovaraju i za K 1100 RS


 
Elias said:
Evo ti rješenje.
S ovim mostom i riserima moreš stavit bilo koji upravljač.

upri ovdi

Jedino prodavac ne šalje za Hrvatsku (ili BiH)  :?
Mora se naći od nekog tko šalje
 
Elias said:
Evo ti rješenje.
S ovim mostom i riserima moreš stavit bilo koji upravljač.

upri ovdi

Takvog imam i sada na motoru, samo mi je volan skroz nizak.
 
Sredju said:
https://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic

Ovaj je dobar, kad stane na semafor svaki put mora skočit sa motora  :LOL:
 
FFBikerSar said:
Od GIVI-a ipak nešto "paše" za ovaj motor - Givi E 180 ili E 181 Top Case (ili top Box, ovisno je li US ili UK English) Rack, Monokey Metal Mount, nosač  topcase-a koji se isporučuje sa plastičnom ili aluminijskom pločom za montažu Givi Monoeky topcase-a. Odstranite tu ploču (ja sam je liejpo prodao na eBay-u i pokrio veći dio troškova), ostane vam univerzalni nosač na koji možete prikačiti bilo koju topcase - a značajno jeftiniji od onog Hepco & Becker-a:

http://www.motorcycleplanet.co.uk/products/c232-bmw-k100-1000-90/

GIVI%20E181-2.jpg


GIVI%20E180-2.jpg


Imaju ih i masa drugih online prodavnica, a odgovaraju i za K 1100 RS

E pa taj nosač E180 sa aluminijskom pločom sam i kupio preko e-baya za samo 37 eura sa shipingom, a model E181 je isti samo je plastična ploča i to su ploče za monokey kofere od givija.
 
stsoso said:
Takvog imam i sada na motoru, samo mi je volan skroz nizak.

Pa ništa lakše od toga, LSL, Lucas, ABM, i još bezbroj proizvođača imaju upravljače različitih konfiguracija i ergonomije.
 
Ove cijene su ti ko u Tomić-BMW nisu baš povoljne.