meni je totalno suludno da oni to radi.
bmw se kotira kao premium segment trzista a idu pravit motore za publiku koja trazi one sa manjim obimom jer je to, u prvom redu, jeftinije za kupit i manje se placa poreza da ne govorimo o servisiranju.
i vidi sad - naprave oni 300ccm nesto ili 400 - hoces ic kupit njihov za uslovnih 5 kuna i 3 kune servisiranje u godini dana ili istu takvu hondu koja je 3-3.5 kune z amotor i kunu i pol za odrzavanje?
nisu mi jasni, materem....
meni je totalno suludno da oni to radi.
bmw se kotira kao premium segment trzista a idu pravit motore za publiku koja trazi one sa manjim obimom jer je to, u prvom redu, jeftinije za kupit i manje se placa poreza da ne govorimo o servisiranju.
i vidi sad - naprave oni 300ccm nesto ili 400 - hoces ic kupit njihov za uslovnih 5 kuna i 3 kune servisiranje u godini dana ili istu takvu hondu koja je 3-3.5 kune z amotor i kunu i pol za odrzavanje?
nisu mi jasni, materem....
Slično je i u klasi 1200 i opet se prodaju :wink:
Ali razlike u cijeni nisu tolike, npr. (opet u klasi 1200, GS i Crosstourer) novi BMW je skuplji 15ak%, a i servisi su tu negdje (u HR).
meni je totalno suludno da oni to radi.
bmw se kotira kao premium segment trzista a idu pravit motore za publiku koja trazi one sa manjim obimom jer je to, u prvom redu, jeftinije za kupit i manje se placa poreza da ne govorimo o servisiranju.
i vidi sad - naprave oni 300ccm nesto ili 400 - hoces ic kupit njihov za uslovnih 5 kuna i 3 kune servisiranje u godini dana ili istu takvu hondu koja je 3-3.5 kune z amotor i kunu i pol za odrzavanje?
nisu mi jasni, materem....