BMW R1200GS ADVENTURE

Attachments

  • 3,h=343.bild.jpg
    3,h=343.bild.jpg
    30.5 KB · Views: 187
oceangoing said:
samo tvrdim da pricas nebuloze kako  jedan motor koji ima 20ak konja manje i 25% manji okretni moment od drugoga ima bolji odaziv na gas....

Nemoj tako, on zna bolje. A zna i da nitko tko vozi GS-a nije probao apsolutno ništa drugo u životu, svi pričamo napamet...  :LOL:  :LOL:
 
F800X said:
Strom je 3,6 sekundi do 100, točno i isto koliko treba i GS-u.


Nije istina, stari strom je 3,6. A pričamo o mom stromu :mrgreen:
Evo podataka:

0 to 100 km/h 3,61 sec – DL1000 (2002-2012)
                      3,02 sec – DL1000 (2013+)

http://bikeswiki.com/Suzuki_DL1000_V-Strom

oceangoing said:
  Kalimero citaj s razumjevanjem... nisu to bajke to se zove tehnicki podaci..... ja nisam pricao da imam vrhunski proizvod niti sam ga spomenuo nego samo tvrdim da pricas nebuloze kako  jedan motor koji ima 20ak konja manje i 25% manji okretni moment od drugoga ima bolji odaziv na gas....

Da, tehničke podatke treba znati čitati i težinu uzeti u obzir :mrgreen:.... i vw ima emisiju ispušnih plinova kao kad beba prdne :LOL:
Kako to da +20ks  i superiornost u svim segmentima :LOL:  ima preko pola sekunde kašnjenja do 100 u odnosu na običnog stroma.
I onda reci da ne živiš u bajkama :LOL: :LOL:
 
kalimero said:
Nije istina, stari strom je 3,6. A pričamo o mom stromu :mrgreen:
Evo podataka:

0 to 100 km/h 3,61 sec – DL1000 (2002-2012)
                      3,02 sec – DL1000 (2013+)

http://bikeswiki.com/Suzuki_DL1000_V-Strom

Da, tehničke podatke treba znati čitati i težinu uzeti u obzir :mrgreen:.... i vw ima emisiju ispušnih plinova kao kad beba prdne :LOL:
Kako to da +20ks  i superiornost u svim segmentima :LOL:  ima preko pola sekunde kašnjenja do 100 u odnosu na običnog stroma.
I onda reci da ne živiš u bajkama :LOL: :LOL:

  Je Kalimero je, sve je tako kako ti kazes i nikako drugacije ... je, ma 100% je tako, evo i u novinama pise    (y)  :wink:   
 
https://www.cycleworld.com/2014/03/31/bmw-r1200gs-vs-ktm-1190-adventure-vs-suzuki-v-strom-1000-abs-comparison-test-review-photos-specifications#page-4 
 
oceangoing said:
  Je Kalimero je, sve je tako kako ti kazes i nikako drugacije ... je, ma 100% je tako, evo i u novinama pise    (y)  :wink:   
 
https://www.cycleworld.com/2014/03/31/bmw-r1200gs-vs-ktm-1190-adventure-vs-suzuki-v-strom-1000-abs-comparison-test-review-photos-specifications#page-4

Samo ti uživaj, a to što ti motor ne ide, a ti misliš da ide, nisam ja kriv :LOL: :LOL:
 
Kalimero, jesi li ti lik od nekud a živiš u Vela Luci? Ako jesi, onda imaš malog Stroma osim ako nisi što mijenjao.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
zokx said:
Kalimero, jesi li ti lik od nekud a živiš u Vela Luci? Ako jesi, onda imaš malog Stroma osim ako nisi što mijenjao.


Sent from my iPhone using Tapatalk

A šta to tebe briga, jel ja pitam tebe gdje živiš?
I rekao sam što vozim.
A da napravim popis što sam vozio server bi pao :LOL: :LOL:
 
Nemoj me krivo shvatiti, ali nema nastup.
Pogledaj kompletan red tih SV/DL/TL motocikala od 650/1000, mislim cak da 650 v90° spada medju 10 najboljih agregata svih vremena, svi su nekako sivi, neatraktivni.
Ali kupis, odvozis tvojih 100000 kilometara bez problema i s uzivanjem.
 
kalimero said:
A šta to tebe briga, jel ja pitam tebe gdje živiš?
I rekao sam što vozim.
A da napravim popis što sam vozio server bi pao :LOL: :LOL:
Prvo, htio sam normalno komentirati i argumentirati, a drugo, mislim da je nepotrebno biti bezobrazan


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
zokx said:
Prvo, htio sam normalno komentirati i argumentirati, a drugo, mislim da je nepotrebno biti bezobrazan


Sent from my iPhone using Tapatalk

1) Što komentirati i argumentirati, gdje živim?

2) Kada sam bezobrazan, to puno puno drugačije zvuči :mrgreen: Pričamo li kao muškarci ili kao geyevi? :LOL:
 
Sredju said:
Nemoj me krivo shvatiti, ali nema nastup.
Pogledaj kompletan red tih SV/DL/TL motocikala od 650/1000, mislim cak da 650 v90° spada medju 10 najboljih agregata svih vremena, svi su nekako sivi, neatraktivni.
Ali kupis, odvozis tvojih 100000 kilometara bez problema i s uzivanjem.

Uzet cu si za pravo da komentiram jer sam prije BMW imao v-stroma 1000 (10 god od toga). I zbilja o agregatu sve najbolje, odlican.  (y)  Ali nemojmo smetnit s uma da nije samo agregat ono sto cini jedan motorkotac kompletnim. Meni je osobno na v-stromu smetalo sta su kocnice bile katastrofa, jos kad se to nadoveze s losim i mekim vilicama i neudobnim sicom stvorio se razlog da ne ostane u mom vlasnistvu previse dugo. Znam da su se mogla kociona  kljesta zamjeniti s Brembovim, da su se mogle vilice malo poboljsati s oprugama i guscim uljem ili cak zamjeniti s nekim drugim, sic novi naruciti...ali meni se to nije dalo radit pogotovo jer sam u medjuvremenu probao vozit GS-a i otkrio da to sve sto mi smeta na V-stromu GS ima vrlo dobro rijeseno.  Dileme nije bilo.  V-strom out, GS in. 
 
kalimero said:
Nije istina, stari strom je 3,6. A pričamo o mom stromu :mrgreen:
Evo podataka:

0 to 100 km/h 3,61 sec – DL1000 (2002-2012)
                      3,02 sec – DL1000 (2013+)

http://bikeswiki.com/Suzuki_DL1000_V-Strom

Zaboravio si napomenuti da tvoj Strom ima Power Comander...