BMW R1250RS

Pozdrav, na ovom R1250RS imam sic visine 820mm na moju visinu 1640mm s tim da imam i volan pomaknut za 21mm prema meni i podignut za 30mm i nemam obje noge potpuno na podu, dok sam na R1200RS imao sjedalo 760mm također s pomaknutim volanom i tada sam imao obje noge na podu.
Sic ti je vrlo jednostavno zamjeniti, pa ak hoćeš možemo se naći negdje u ZG pa zamjenimo siceve pa probaš...
Hvala na info. Naručio sam si 790mm sic i nadam se da će biti bolje u vožnji. Probao sam sjesti na 840 mm sic i to mi je previsoko. Jesi primjetio neku bitnu razliku između 1200 i 1250. Osim izgleda i tih elektroničkih sitnica, mislim da je to u biti isti motor, zar ne?
 
Ovako bih rekao da je najveća razlika u samoj mašini R1250 ima shift cam mašinu, što bi značilo da dva načina rada motora, tj. u nižim okretajima su ventili na usisu poštimani za bolji rad na nižim okretajima, dok u višim tamo cca iznad 4 tisuće se bregasta pomakne i na usisne ventile dođe bregasta sa drugačijim brijegovima te su sad ventili poštimani za bolji rad na višim okretajima, time su na R1250RS, zapravo ne samo RS nego i RT, R, GS i GS-A riješili veliku manu gubitka snage i momenta na nižim okretjima. Iskreno meni to na R1200RS nije smetalo dao bi više gasa kad bi kretao i to je to, na R1250 treba dati puno manje gasa za start, ali uz postojeće modove road, dinamic, rain točno osjetiš kad se bregasta pomakne i motor promjeni zvuk usisa i "poludi"... e sad... R1200 je stalno "lud" :) pa sad šta je bolje... kako kome...
Primjetio sam da je mjenjač dorađeniji, tiši, precizniji, dok je na R1200 više sirov.
D-ESA je također malo dorađenija, najviše što ima auto mod da te sama vagne pa poštima ovjes. (osjećam se ko prasac vagi svaki put kad me vagne :))
Instrument tabla drugačija, ima onaj sport ekran koji ti pokazuje kut nagiba u realnom vremenu pa možeš gledat kolko si se nagno, ali generalno R1200 mi je mogao prikazati više informacija odjednom nego R1250 na svom TFT zaslonu... nisu to neke prebitne stavke ali volio sam pratiti koliko sam km prešao u TRIP 1, koliko goriva još imam, koja je temperatura i to sam na R1200 mogao vidjeti jednim pogledom na instrument tablu, na R1250RS ne mogu...
Svjetla su na R1250RS bolja.
Položaj sjedenja, osjećaj, guvernal, bočni koferi, fuzići, kočnice, to je po meni identično...
Ima R1250 još neke nove điđe, ali generalno jako je mala razlika.
Najveća razlika i velika prednost R1200RS naspram novijeg R1250RS je kvaliteta izrade i završni osjećaj kvalitete izrade, moj bivši R1200 RS iz 2015 je bio puno kvalitetnije napravljen nego ovaj iz R1250RS iz 2023, počevši od samog ključa do plastika, guvernala, imam osjećaj kao da su išli štedjeti u proizvodnji pa su neke manje bitne stvari namjerno proivzeli jeftinije, npr. na poklopacu navigavije se vidi uljevni sustav od brizganja s gornje strane kolko je tanka plastika, ključ kad primiš je ko pipialarm s placa, vizir se više trese jer su zračnosti na mehanizmu veće itd... sve to daje dojam manje kvalitete... ali to su sve manje bitne stvari i ne utječu na vožnju...

Zaključak: u biti to je gotovo isti motor.
 
Odličan tekst, točno si pogodio ovo za 1200 i kretanje, ako zaboravim da moram dat ekstra gasa (pogotovo ful natovaren +suvozač) krepat će 100%.
 
Odličan tekst, točno si pogodio ovo za 1200 i kretanje, ako zaboravim da moram dat ekstra gasa (pogotovo ful natovaren +suvozač) krepat će 100%.
Ne znam za taj problem sa kretanjem. Moj nekadasnji R1200R 2016 godiste je kretao uz minimalan gas, doslovno na kvacilu. Ono sto se sa predjenim kilometrima javilo jeste povremeno naprasno gasnje kod kretanja. To je radio uglavnom kada je skroz zagrijan, nikada hladan. Znaci krenes normalno, kao milion puta prije, i samo se zagrcne i ugasi. Jedan medjugas, onako na leru i trenutak prije kretanja je rjesavao taj problem. Ali da je bilo prilicno iritantno - jeste.

Sto se tice poredjenja 1200 R/RS sa novijom 1250 bracom, osim masine i uvodjenja TFT i LED farova ti se motori nisu nista ni promijenili. Na RS-u pokoja kozmeticka varijacija na plastikama. Rame, tockovi, ovjes (osim auto preloada), kocnice, sicevi, sve je identicno, tj. preneseno sa 1200 serije. Isto kao i na GS-u
 
Hmmm, obratit ću pozornost na medugas, možda je to
 
Hmmm, obratit ću pozornost na medugas, možda je to
Ma ne bi se trebalo desavati nikako. Ja mislim da je to nesto do softvera ili nekog senzora. Meni ae R1200R normalno ponasao, kretao iz mjesta kao i svaki drugi motor, a onda je poslije 20.000 predjenih km poceo sa tim povremenim, naprasnim gasenjima.
Cak sam kod Tomica trazio da mi ubace nove mape, nadajuci se da ce to rijesiti problem, odradili i bilo sve ok nekih 2-3k km pa onda opet sve po starom…
Poslije toga ga “trznem” malo na gasu, onako dok sam u 1 i drzim stisnuto kvacilo, i odmah poslije toga krenem. Tako mi se nikada ne bi ugasio
 
  • Like
Reactions: DacMan
evo malo slikica natovarenog R 1250 RS...

20230914_180029.jpg
20230909_155733.jpg
20230909_150642.jpg
 
To mi je prvo palo napamet. :mrgreen:

Pitanje za vlasnika,
gledao sam jučer R1250R u Tomića i kada sam sjeo na njega bio je tvrd kao kamen (na motor mislim :mrgreen:).
Jel taj Dynamic Pro ovjes bude zaključan kada nije upaljen kontakt ili je nešto drugo u pitanju?

Znači sjedalo je dosta tvrdo i zadnji amortizer je jedva malo radio a prednji kao da je kruta vilica.

Malo me i iznenadilo kako je motor uzak kod sjedala i nogu. Imam osjećaj da je moj Tuono 660 širi od njega u tome dijelu gdje su noge.
 
  • Haha
Reactions: t0malito
Tocno vidim kako prolazi kraj gs-a i odvaljuje mu glavu
 

Attachments

  • Screenshot_20231025_000111_Instagram.jpg
    Screenshot_20231025_000111_Instagram.jpg
    432.6 KB · Views: 0
3 kufera + cca 40L, put oko svijeta? :mrgreen:
Putovanje od 17 dana, svašta treba ponest, inače tu se ne vidi ali 6 butelja vina je spremljeno :)

Što se tiče ovjesa dok je ugašen, ako je ostao na dynamic bude jako tvrd, pogotovo s novjim verzijom D-ESA-e koja ima opciju automatic preload.
U vožnji je potpuno druga priča...
Što se tiče širine, u tom dijelu je uski, po meni najviše zato jer u tom dijelu nema airbox i realno nema zašto tu biti šriok, za mene je to prednost jer sam nizak i imam kratke noge, te mi ta širina lakše omogućuje da nogama dođem do poda.
20230906_080357.jpg
P1000474.JPG
 
  • Like
Reactions: Medo, Spori and gvo
Ja sa nogama nemam problema kad stanem, puna oba stopala na podu, sve drukčije nije dobro, te je pitanje kad ćeš se prevalit na mjestu...a-hoćeš sigurno...