Shepa
Well-known member
U strojarstvu se miri u milimetrima, u stolariji centimetrima, na bauštelu u metrima.
🤓
🤓
Motocikl je umjetnost strojarstva, pa poštivajući struku ako izražavam visinu sjedala u mm izrazim i svoju visinuhaha ovo još nisam vidio da je neko izrazio svoju visinu u mm 😂😄
Hvala na info. Naručio sam si 790mm sic i nadam se da će biti bolje u vožnji. Probao sam sjesti na 840 mm sic i to mi je previsoko. Jesi primjetio neku bitnu razliku između 1200 i 1250. Osim izgleda i tih elektroničkih sitnica, mislim da je to u biti isti motor, zar ne?Pozdrav, na ovom R1250RS imam sic visine 820mm na moju visinu 1640mm s tim da imam i volan pomaknut za 21mm prema meni i podignut za 30mm i nemam obje noge potpuno na podu, dok sam na R1200RS imao sjedalo 760mm također s pomaknutim volanom i tada sam imao obje noge na podu.
Sic ti je vrlo jednostavno zamjeniti, pa ak hoćeš možemo se naći negdje u ZG pa zamjenimo siceve pa probaš...
Ne znam za taj problem sa kretanjem. Moj nekadasnji R1200R 2016 godiste je kretao uz minimalan gas, doslovno na kvacilu. Ono sto se sa predjenim kilometrima javilo jeste povremeno naprasno gasnje kod kretanja. To je radio uglavnom kada je skroz zagrijan, nikada hladan. Znaci krenes normalno, kao milion puta prije, i samo se zagrcne i ugasi. Jedan medjugas, onako na leru i trenutak prije kretanja je rjesavao taj problem. Ali da je bilo prilicno iritantno - jeste.Odličan tekst, točno si pogodio ovo za 1200 i kretanje, ako zaboravim da moram dat ekstra gasa (pogotovo ful natovaren +suvozač) krepat će 100%.
Ma ne bi se trebalo desavati nikako. Ja mislim da je to nesto do softvera ili nekog senzora. Meni ae R1200R normalno ponasao, kretao iz mjesta kao i svaki drugi motor, a onda je poslije 20.000 predjenih km poceo sa tim povremenim, naprasnim gasenjima.Hmmm, obratit ću pozornost na medugas, možda je to
Putovanje od 17 dana, svašta treba ponest, inače tu se ne vidi ali 6 butelja vina je spremljeno3 kufera + cca 40L, put oko svijeta?