Brammo

pak

New member
Revolucija je počela

www.brammo.com

http://www.youtube.com/results?search_query=brammo&aq=f


(ako je već bilo,.... brišite)

radi se o električnim motorima,al to sad stvarno i liči na motore tj izgleda da su čak i bolji od pravih benzinaca :)

što je revolucionarno....pa cijana od ,oko 9 900$.....i domet od 100 milja.....uz brzinu koju razvijaju......s ovime bi se već moglo voziti

dobre strane......nema razrade,ne može se takav motor zaklati,maximalni okretni moment dostupan na minimalnim okretajima,malo iznad nule,....nema se što pokvariti na tom motoru,par ležajeva,malo elektronike i bakrene žice,baterije.....što god da rikne ne bi trebalo bit skupo,a s velikoserijskom proizvodnjom još i jeftnije.....kočnice koje traju 50 000 jer se velikim dijelom koči u reverzibilnom modu kad motor postaje generator i krca strujom baterije....cijena vožnje...zanemariva :)

nema servisa ,generalki,loših ulja,polupanih vantila,antifriza,mjenjača,zdrobljenih zupčanika,posavijanih vilica za odabir brzina,kvačila....neam trokiranja,krivih smijesa,senzora zraka,mušićčavih injektora....krivih sviječica po tpolinskom koeficijentu..nije bitno jel benza čista ili koje je oktanske vrijednosti....nema debilnih meštara u servisu koji ti razjebu pola motora,i ostalih fušera,kvazi znalaca :)

samo peri deri i nikad u servis ne dođi :)......
 
pak said:
Revolucija je počela

www.brammo.com

http://www.youtube.com/results?search_query=brammo&aq=f


(ako je već bilo,.... brišite)

radi se o električnim motorima,al to sad stvarno i liči na motore tj izgleda da su čak i bolji od pravih benzinaca :)

što je revolucionarno....pa cijana od ,oko 8000$.....i domet od 100 milja.....uz brzinu koju razvijaju......s ovime bi se već moglo voziti

dobre strane......nema razrade,ne može se takav motor zaklati,maximalni okretni moment dostupan na minimalnim okretajima,malo iznad nule,....nema se što pokvariti na tom motoru,par ležajeva,malo elektronike i bakrene žice,baterije.....što god da rikne ne bi trebalo bit skupo,a s velikoserijskom proizvodnjom još i jeftnije.....kočnice koje traju 50 000 jer se velikim dijelom koči u reverzibilnom modu kad motor postaje generator i krca strujom baterije....cijena vožnje...zanemariva :)

nema servisa ,generalki,loših ulja,polupanih vantila,antifriza,mjenjača,zdrobljenih zupčanika,posavijanih vilica za odabir brzina,kvačila....neam trokiranja,krivih smijesa,senzora zraka,mušićčavih injektora....krivih sviječica po tpolinskom koeficijentu..nije bitno jel benza čista ili koje je oktanske vrijednosti....nema debilnih meštara u servisu koji ti razjebu pola motora,i ostalih fušera,kvazi znalaca :)

samo peri deri i nikad u servis ne dođi :)......
ovo je forum MOTORI :mrgreen:

mislim da ću sebi priuštit jednog
zvuk podsjeća na tranmvaj
 
(y)
empulse mi je odličan http://www.youtube.com/watch?v=hDF2EMjir2k&feature=player_embedded
malo skuplji, 9995 $  :mrgreen: ali svejedno super cijena
 
Meni to liči na neku dječju 125-icu. Nešto bliže skuteru nego motoru. Djeluje mi svileno i prenježno. Osim toga, domet jednog punjenja 100 milja (biti će prvih 10 puta  :mrgreen:), a što nakon 1000 punjenja - domet 27,5 milja ????
Ne sviđa mi se.
 
kalimero said:
Meni to liči na neku dječju 125-icu. Nešto bliže skuteru nego motoru. Djeluje mi svileno i prenježno. Osim toga, domet jednog punjenja 100 milja (biti će prvih 10 puta  :mrgreen:), a što nakon 1000 punjenja - domet 27,5 milja ????
Ne sviđa mi se.
onda generalka  :mrgreen:
 
Ovo triba primjestiti u postojeću  temu  o elektro motorima.
 
zanimljiv projekt,a šta znaš možda čak i uspije  :LOL: :LOL:
 
lili said:
(y)
empulse mi je odličan http://www.youtube.com/watch?v=hDF2EMjir2k&feature=player_embedded
malo skuplji, 9995 $  :mrgreen: ali svejedno super cijena

Da samo što će u Europi biti jefitnij za jedno 300-400,ali će cijena biti u eurićima. :mrgreen:
 
Svidjelo se to nama ili ne, to je budućnost i svi ćemo se morati tome prilagoditi.
A i to će s vremenom napredovat, što se tiče brzine i prijeđenih km...
bolje i ovo nego da se vratimo na konje i magarce   :LOL:
 
pak said:
Revolucija je počela

www.brammo.com

http://www.youtube.com/results?search_query=brammo&aq=f


(ako je već bilo,.... brišite)

radi se o električnim motorima,al to sad stvarno i liči na motore tj izgleda da su čak i bolji od pravih benzinaca :)

što je revolucionarno....pa cijana od ,oko 9 900$.....i domet od 100 milja.....uz brzinu koju razvijaju......s ovime bi se već moglo voziti

dobre strane......nema razrade,ne može se takav motor zaklati,maximalni okretni moment dostupan na minimalnim okretajima,malo iznad nule,....nema se što pokvariti na tom motoru,par ležajeva,malo elektronike i bakrene žice,baterije.....što god da rikne ne bi trebalo bit skupo,a s velikoserijskom proizvodnjom još i jeftnije.....kočnice koje traju 50 000 jer se velikim dijelom koči u reverzibilnom modu kad motor postaje generator i krca strujom baterije....cijena vožnje...zanemariva :)

nema servisa ,generalki,loših ulja,polupanih vantila,antifriza,mjenjača,zdrobljenih zupčanika,posavijanih vilica za odabir brzina,kvačila....neam trokiranja,krivih smijesa,senzora zraka,mušićčavih injektora....krivih sviječica po tpolinskom koeficijentu..nije bitno jel benza čista ili koje je oktanske vrijednosti....nema debilnih meštara u servisu koji ti razjebu pola motora,i ostalih fušera,kvazi znalaca :)

samo peri deri i nikad u servis ne dođi :)......

...nema gushta...
 
loudpipes said:
...nema gushta...

nije to bas tako jednostavan stroj kao sto se cini pa da nema servisa i svega ostalog....takodjer ne stoji to da prakticki nema sta za riknut i da je sve sto moze riknut jeftino.... :misli: :misli:
 
pak said:
Revolucija je počela

www.brammo.com

http://www.youtube.com/results?search_query=brammo&aq=f


(ako je već bilo,.... brišite)

radi se o električnim motorima,al to sad stvarno i liči na motore tj izgleda da su čak i bolji od pravih benzinaca :)

što je revolucionarno....pa cijana od ,oko 9 900$.....i domet od 100 milja.....uz brzinu koju razvijaju......s ovime bi se već moglo voziti

dobre strane......nema razrade,ne može se takav motor zaklati,maximalni okretni moment dostupan na minimalnim okretajima,malo iznad nule,....nema se što pokvariti na tom motoru,par ležajeva,malo elektronike i bakrene žice,baterije.....što god da rikne ne bi trebalo bit skupo,a s velikoserijskom proizvodnjom još i jeftnije.....kočnice koje traju 50 000 jer se velikim dijelom koči u reverzibilnom modu kad motor postaje generator i krca strujom baterije....cijena vožnje...zanemariva :)

nema servisa ,generalki,loših ulja,polupanih vantila,antifriza,mjenjača,zdrobljenih zupčanika,posavijanih vilica za odabir brzina,kvačila....neam trokiranja,krivih smijesa,senzora zraka,mušićčavih injektora....krivih sviječica po tpolinskom koeficijentu..nije bitno jel benza čista ili koje je oktanske vrijednosti....nema debilnih meštara u servisu koji ti razjebu pola motora,i ostalih fušera,kvazi znalaca :)

samo peri deri i nikad u servis ne dođi :)......

A jel' se može pucat' na susretima s njim  :misli:
 
jedimaster said:
I Segway je bio "revolucija" , vidim svi se trgaju za njime  :wink:

Samo zbog cijene  :(

Da se Brammo pojavi kod nas po ovoj cijeni (mogu sanjati) išao bi po njega čim se riješim ovoga iz potpisa.
 
ovo me bude zapravo obišlo, ali to je budućnost, klinci već danas furaju one trokolice na struju, i sad kak rastu nebuju za drugo niti znali.
ovaj uradak izgleda ko motor a tih je ko zmija i ide 180 km/h, solidno, ionako nam ogranićavaju brzinu. :?
sve u svemu budućnost -  8)
 
Gledao sam te elektricne motore na nekom sajmu ovdje u Njemackoj.Problem je sto sam te motore samo-vidio a ne i-cuo.Ne znam,nije moj slucaj...