pak
New member
Revolucija je počela
www.brammo.com
http://www.youtube.com/results?search_query=brammo&aq=f
(ako je već bilo,.... brišite)
radi se o električnim motorima,al to sad stvarno i liči na motore tj izgleda da su čak i bolji od pravih benzinaca
što je revolucionarno....pa cijana od ,oko 9 900$.....i domet od 100 milja.....uz brzinu koju razvijaju......s ovime bi se već moglo voziti
dobre strane......nema razrade,ne može se takav motor zaklati,maximalni okretni moment dostupan na minimalnim okretajima,malo iznad nule,....nema se što pokvariti na tom motoru,par ležajeva,malo elektronike i bakrene žice,baterije.....što god da rikne ne bi trebalo bit skupo,a s velikoserijskom proizvodnjom još i jeftnije.....kočnice koje traju 50 000 jer se velikim dijelom koči u reverzibilnom modu kad motor postaje generator i krca strujom baterije....cijena vožnje...zanemariva
nema servisa ,generalki,loših ulja,polupanih vantila,antifriza,mjenjača,zdrobljenih zupčanika,posavijanih vilica za odabir brzina,kvačila....neam trokiranja,krivih smijesa,senzora zraka,mušićčavih injektora....krivih sviječica po tpolinskom koeficijentu..nije bitno jel benza čista ili koje je oktanske vrijednosti....nema debilnih meštara u servisu koji ti razjebu pola motora,i ostalih fušera,kvazi znalaca
samo peri deri i nikad u servis ne dođi ......
www.brammo.com
http://www.youtube.com/results?search_query=brammo&aq=f
(ako je već bilo,.... brišite)
radi se o električnim motorima,al to sad stvarno i liči na motore tj izgleda da su čak i bolji od pravih benzinaca
što je revolucionarno....pa cijana od ,oko 9 900$.....i domet od 100 milja.....uz brzinu koju razvijaju......s ovime bi se već moglo voziti
dobre strane......nema razrade,ne može se takav motor zaklati,maximalni okretni moment dostupan na minimalnim okretajima,malo iznad nule,....nema se što pokvariti na tom motoru,par ležajeva,malo elektronike i bakrene žice,baterije.....što god da rikne ne bi trebalo bit skupo,a s velikoserijskom proizvodnjom još i jeftnije.....kočnice koje traju 50 000 jer se velikim dijelom koči u reverzibilnom modu kad motor postaje generator i krca strujom baterije....cijena vožnje...zanemariva
nema servisa ,generalki,loših ulja,polupanih vantila,antifriza,mjenjača,zdrobljenih zupčanika,posavijanih vilica za odabir brzina,kvačila....neam trokiranja,krivih smijesa,senzora zraka,mušićčavih injektora....krivih sviječica po tpolinskom koeficijentu..nije bitno jel benza čista ili koje je oktanske vrijednosti....nema debilnih meštara u servisu koji ti razjebu pola motora,i ostalih fušera,kvazi znalaca
samo peri deri i nikad u servis ne dođi ......