DADO+
Well-known member
Elias said:Ovo triba primjestiti u postojeću temu o elektro motorima.
... misliš?
BTW
- ovaj izgleda, (bar što s estetike tiče) kao loš vic
Elias said:Ovo triba primjestiti u postojeću temu o elektro motorima.
angelo.ma said:oteo mi tekst
Malo smijeha prije spavanja uvijek dobro dodje!!!!goodie said:Samo da Eurorent ne dobije zastupništvo - siguno bu nekaj pošlo po zlu 8)
M900 said:A jel' se može pucat' na susretima s njim :misli:
GeM said:Ponekad je korisno pročitati tehničke podatke,
a oni osim što govore da motor ima 40 kW i da može doseći i do 160 km,
jasno pokazuju da ima baterijski kapacitet od svega 10 kWh,
što znači : brzinom od 80 km/h ( potrebno cca 7 KS , odnosno 5kW ) može se voziti cca 2 sata i doseći navedenih 160 km , ili
brzinom od 160 km/h ( potrebno cca 40 KS , odnosno 30kW ) može se voziti cca 20 minuta i doseći cca 50-55 km
Ili u moto-realnosti svih onih koji motor koriste za nešto življu vožnju cestovnu vožnju, vožnju u kojoj im je normalno
korištenje "full gasa" jednog 500-650ccm/50KS motora :
- užitak cca pola sata vožnje ( 15 min za tam' i 15 min za natrag ), odnosno
- užitak da se može otići do 30-50 km udaljenog cilja i vratiti na par-satno punjenje akumulatora.
Kao informacija :
- 10 kWh akumulatorskih baterija za elektromotorni pogoma je elvivalent od cca 3 litre benzina za motore s unutašnjim sagorijevanjem
Da pokušaš i s tvrdnjom kako je 1 kg baterija tri puta lakši od 1 kilogram benzinapak said:krivo ti to računaš,jer benzinski motori imaju iskoristivost oko 33% a elektromotori oko 95% što znači da su 3kw bwnzinskog motora isto što i jedan kw elektromotora...
Nije li Ti palo na pamet da bicikl ima neusporedivo manju težinu i posljedično otpor kotrljanja.pak said:oni koji imaju električne bicikle www.artas.hr piče 60 na sat i više s 1kw motorima...