Brammo

Elias said:
Ovo triba primjestiti u postojeću  temu  o elektro motorima.

... misliš?



 :LOL:

BTW
- ovaj izgleda, (bar što s estetike tiče) kao loš vic  :mrgreen:

 
Fora jesu, sam se meni to nebi dalo punit svaki čas...
 
mislio sam da je naslov brembo,otvorim temu i nista mi jasno,ja trazim kocnice a ono tema o sranju na baterije :mrgreen:
 
Nije sranje, moji nevjerni tome, naši klinci će se vjerovatno voziti samo na struju...!

Osobno bih rado udomio nekog od elektro bikeova, zvuk uopće nije problem čak mi se i sviđa ideja vožnje u totalnoj tišini. (iako se već razmišlja o uvođenju obaveznog zvuka (frekfencije) jer pješaci ne čuju pa se događaju sranja.

Slagali se sa tim ili ne to je tu za 15 godina, biti će potpuno uobičajeni...!
 
ma jebo vas vise struja sad svako tjedan dana mora bit nova tema o nekom novom elektricnom mikseru i revoluciji...

ima tema elektricni motocikli pa se tamo mogu sve te skovace stavljat

kad se ovo pocme vozit ja cu zapalit vozacku
 
angelo.ma said:
:LOL: oteo mi tekst  :mrgreen: (y)

vjerovatno može, samo moraš pazit na baterije i da si poneso punjač sa sobom  :LOL:
 
zivi bili pa vidjeli :yikes:

ako Bog da ja cu i dalje na benzin :misli: :misli: :D
 
goodie said:
Samo da Eurorent ne dobije zastupništvo - siguno bu nekaj pošlo po zlu  8)
Malo smijeha prije spavanja uvijek dobro dodje!!!!
Sto se motora tice, nisam bas simpatizer, ja vise volim miris benzina  (y) (y)
 
Ponekad je korisno pročitati tehničke podatke,
a oni osim što govore da motor ima 40 kW i da može doseći i do 160 km,
jasno pokazuju da ima baterijski kapacitet od svega 10 kWh,

što znači :  brzinom od 80 km/h ( potrebno cca 7 KS , odnosno 5kW ) može se voziti cca 2 sata i doseći navedenih 160 km , ili
               brzinom od 160 km/h ( potrebno cca 40 KS , odnosno 30kW ) može se voziti cca 20 minuta i doseći cca 50-55 km

Ili u moto-realnosti svih onih koji motor koriste za nešto življu vožnju cestovnu vožnju, vožnju u kojoj im je normalno
korištenje "full gasa" jednog 500-650ccm/50KS motora :
- užitak cca pola sata vožnje ( 15 min za tam' i 15 min za natrag ), odnosno
- užitak da se može otići do 30-50 km udaljenog cilja i vratiti na par-satno punjenje akumulatora.

Kao informacija :
- 10 kWh akumulatorskih baterija za elektromotorni pogoma je elvivalent od cca 3 litre benzina za motore s unutašnjim sagorijevanjem
 
Zbog kapaciteta baterije, vremena punjenja i cijene su (nažalost) još uvijek neupotrebljivi osim za gradski/prigradski promet  :(
 
Prvo treba izmisliti baterije, a onda motore..ovo što ih trenutno pokreće ako je po GeM-ovom izračunu točno onda je to veliki drek
 
M900 said:
A jel' se može pucat' na susretima s njim  :misli:


Mislim da možeš ali samo jednom i najpametnije ti je da nisi blizu  :mrgreen:
 
GeM said:
Ponekad je korisno pročitati tehničke podatke,
a oni osim što govore da motor ima 40 kW i da može doseći i do 160 km,
jasno pokazuju da ima baterijski kapacitet od svega 10 kWh,

što znači :  brzinom od 80 km/h ( potrebno cca 7 KS , odnosno 5kW ) može se voziti cca 2 sata i doseći navedenih 160 km , ili
               brzinom od 160 km/h ( potrebno cca 40 KS , odnosno 30kW ) može se voziti cca 20 minuta i doseći cca 50-55 km

Ili u moto-realnosti svih onih koji motor koriste za nešto življu vožnju cestovnu vožnju, vožnju u kojoj im je normalno
korištenje "full gasa" jednog 500-650ccm/50KS motora :
- užitak cca pola sata vožnje ( 15 min za tam' i 15 min za natrag ), odnosno
- užitak da se može otići do 30-50 km udaljenog cilja i vratiti na par-satno punjenje akumulatora.

Kao informacija :
- 10 kWh akumulatorskih baterija za elektromotorni pogoma je elvivalent od cca 3 litre benzina za motore s unutašnjim sagorijevanjem

krivo ti to računaš,jer benzinski motori imaju iskoristivost oko 33% a elektromotori oko 95% što znači da su 3kw bwnzinskog motora isto što i jedan kw elektromotora...tj da bi postigao 70 na sat za benzinca ti treba 3kw a za elektro 1kw možda malo više....

oni koji imaju električne bicikle www.artas.hr piče 60 na sat  i više s 1kw motorima...
 
Krivo zboriš, iskoristivost od 33% znači koliko se energije iskoristi od detonacije za korisnu energiju tj. za pokretanje dok se ostatak gubi na toplinu, svjetlost...
1kW je 1kW, vrijednost jedinice je ista iz kojeg god izvora ta energija dolazi
 
pak said:
krivo ti to računaš,jer benzinski motori imaju iskoristivost oko 33% a elektromotori oko 95% što znači da su 3kw bwnzinskog motora isto što i jedan kw elektromotora...
Da pokušaš i s tvrdnjom kako je 1 kg baterija tri puta lakši od 1 kilogram benzina  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:misli:   Da li uopće imaš pojma zbog čega toplinski strojevi, među koje spadaju i motori s unutračnjim izgaranjem (sagorijevanjem ),
a naravno i "benzinski motori", imaju stupanj korisnosti 25-50%. Da li znaš koji je stupanj korisnost proizvodnje električne energije ???

pak said:
oni koji imaju električne bicikle www.artas.hr piče 60 na sat  i više s 1kw motorima...
Nije li Ti palo na pamet da bicikl ima neusporedivo manju težinu i posljedično otpor kotrljanja.
:misli:  Nameće se pitanje da li si ikada u životu gurao motor i bicikl  :mrgreen: