Broj poginulih ove godine

Status
Not open for further replies.
Tijekom 2004. godine smrtno je stradalo 77 motorista i mopedista, a tijekom 2005. godine ta je brojka dosegla gotovo 100 smrtno stradalih.
 
hm...
ne me krivo shvatiti, al bolje nego proslih godina...

jbg. stalno me muci kako nitko nista ne radi na temelju prevencije...

da je organizirati tecaj voznje ili nesto slicno.. barem klincadiju nauciti pravilnoj voznji ako se neke jarce ne moze...
 
Statistika zna varati - jeste brojcano manje. Ali, ako uzmes u obzir da smo mi sa Foruma sad vec 3x DDK sa prilicnom medijskom kampanjom napravili, a i mnogi drugi klubovi su se trudili raditi na prevenciji, pa je cak i sam MUP po zupanijskim policijskim upravama imao kojekakvih akcija - da bi smatrali sav taj trud pametno ulozenim, broj poginulih bi trebao biti daleko manji.

Takodjer, ponovila se prosla godina da je kolovoz (august za Gashu) bio opet kisovit i hladan. Po meni je ovo losa brojka jer je preblizu prosloj godini, a jos nismo gotovi s vozanjem.

 
demza said:
hm...
ne me krivo shvatiti, al bolje nego proslih godina...

jbg. stalno me muci kako nitko nista ne radi na temelju prevencije...

da je organizirati tecaj voznje ili nesto slicno.. barem klincadiju nauciti pravilnoj voznji ako se neke jarce ne moze...

a gledaj...slazem se s tim,al opet nemozes tim nekim tecajem nekome ulit u glavu da ako sjedne na motor da se ne pokazuje ako je kao neki sminkercic,recimo ja osobno nebum nikad i nikad nisam sjeo na motor barem bez kacige,dok neki moji frendovi koji imaju 125-tke il 600-tke se voze samo u kratkim hlacama i majci(govorim za ljeto),i jednostavno ih ne kuzim,tak da prvenstveno mislim da je vecina krivih za nesrece di su krivi motori(bar u vecini slucaja),neki likovi na R-ovima,koji nemaju ni malo pameti ni pojma o voznji motora a prave se veliki vozaci...
 
  Bojim se da smo prilično i sami krivi u ovo doba godine jer smo još uvijek svi u "ljetnom režimu vožnje", a asfalt i gume su sve hladniji, a da ne spominjem bljeto i šoder na cestama koje su kiše nanijeli u gradovima od prekapanja i radova, a da ne spominjem šta nam od cesta van grada rade traktori i slična mehanizacija !!!  :palacdolje:
 
vlucic said:
Statistika zna varati - jeste brojcano manje. Ali, ako uzmes u obzir da smo mi sa Foruma sad vec 3x DDK sa prilicnom medijskom kampanjom napravili, a i mnogi drugi klubovi su se trudili raditi na prevenciji, pa je cak i sam MUP po zupanijskim policijskim upravama imao kojekakvih akcija - da bi smatrali sav taj trud pametno ulozenim, broj poginulih bi trebao biti daleko manji.

Je Vito, no računaj da je motora sve više i više svake godine, tako
da je i za očekivati veći broj nezgoda i , nažalost, smrtnog stradanja.
 
Opet iz šupljeg u prazno  :?
Kakvi šoderi, mehanizacija, hladan asfalt i slična opravdanja....
Takoreć se ne skidam s motora od 4-11 mjeseca i pošto putujem i na posal s bajkom non stop sam na cesti
Nažalost....kako se vozi malo se i gine

Street - ti si pokrenuo temu pa sam se nečega sjetio
Nisam se vozio s tobom i kažu da ti stvarno dobro voziš, ali sjeti se teme u kojoj si pokazivao koliko si skurio gumu u nešto malo km na cesti. Ne treba bit veliki mudrijaš i povezat trošenje gume i brzinu
Na svakoj cesti isto ima kamiona, auta s traljavim vozačima, ulja, nepredvidivih situacija....
Nije jedini faktor nečija tehnika i kvaliteta brze vožnje
Cesta nije pista, a dok ju veliki postotak vozača tretira upravo tako džaba nam priča i svaljivanje odgovornosti na ''hladan asfalt'' (ovaj hladan asfalt je tu za sve one cake koje vozač mora savladat ako misli dugo, a ne samo brzo vozit)

Pitajte Rivija ili mene za trajnost guma :)
Masu ove  ekipe se sprda s tim i znam da to nije zlonamjerno, ali jednostavno iz toga se da očitat puno stvari

Da se razumijemo - ja isto pretičem masu puta po punoj i vozim uglavnom iznad ograničenja jer je to s motorom jedostavno tako, ali ne jednom mi se desilo da izgleda kao da stojim na cesti kad me preleti drugi motor.

Eto poštujmo streetov potpis - ''pazite jer sve nas je manje''
 
Slazem se sa postom iznad

ali cisto me zanima ako se nekom da napraviti ili malo prouciti statisktiku poginulih na kojim su motorima

vecina ih je na 600 ccm 750 max.....
 
alfred stokes said:
Opet iz šupljeg u prazno  :?
Kakvi šoderi, mehanizacija, hladan asfalt i slična opravdanja....
Takoreć se ne skidam s motora od 4-11 mjeseca i pošto putujem i na posal s bajkom non stop sam na cesti
Nažalost....kako se vozi malo se i gine

Street - ti si pokrenuo temu pa sam se nečega sjetio
Nisam se vozio s tobom i kažu da ti stvarno dobro voziš, ali sjeti se teme u kojoj si pokazivao koliko si skurio gumu u nešto malo km na cesti. Ne treba bit veliki mudrijaš i povezat trošenje gume i brzinu
Na svakoj cesti isto ima kamiona, auta s traljavim vozačima, ulja, nepredvidivih situacija....
Nije jedini faktor nečija tehnika i kvaliteta brze vožnje
Cesta nije pista, a dok ju veliki postotak vozača tretira upravo tako džaba nam priča i svaljivanje odgovornosti na ''hladan asfalt'' (ovaj hladan asfalt je tu za sve one cake koje vozač mora savladat ako misli dugo, a ne samo brzo vozit)

Pitajte Rivija ili mene za trajnost guma :)
Masu ove  ekipe se sprda s tim i znam da to nije zlonamjerno, ali jednostavno iz toga se da očitat puno stvari

Da se razumijemo - ja isto pretičem masu puta po punoj i vozim uglavnom iznad ograničenja jer je to s motorom jedostavno tako, ali ne jednom mi se desilo da izgleda kao da stojim na cesti kad me preleti drugi motor.

Eto poštujmo streetov potpis - ''pazite jer sve nas je manje''

slažem se..
al moram ti reći šta se tiče one gume,cesta je bila karlobag senj,asfalt grub,guma za pistu,max. brzina 140km/h,ja malo više volim zavoje zato guma tako izgleda..
a šta se moje vožnje tiče, mislim da ok vozim, al nisam neki strašno dobar vozač..
jer brzina vožnje nikad neznači kvalitetu vozača. moram još nešto napisat, ja se stvarno ne sjećam kad sam zadnji put imao rizičnu situaciju na cesti, svaki put razmislim prije nego krenem u prestizanje il nešto slično...

svakako treba uvest školu vožnje za početnike...smanjio bi se broj poginulih
primorsko-goranska županija,policijska uprava i loris valjan krenuli su u akciju motociklom u život..bio sam na akciji i uvijek se nešto novo vidi i nauči,bilo bi super kad bi se i druge županije uključile u tu akciju
 
alfred stokes said:
Opet iz šupljeg u prazno  :?
Eto poštujmo streetov potpis - ''pazite jer sve nas je manje''

Stokes, svaka ti je na mjestu  (y)
 
Je sve stoji što ste napisali.Samo uzmite i u obzir koliko na god.dođe novih i neiskusnih mladih vozača , i to pretežno na sportivama ne manjim od 130 konja.
 
fredi said:
Je sve stoji što ste napisali.Samo uzmite i u obzir koliko na god.dođe novih i neiskusnih mladih vozača , i to pretežno na sportivama ne manjim od 130 konja.

pa to i je problem...
ne samo djeca nego i stariji,poloze il imaju polozen vozacki i umjesto da idu polako oni su neznam sto sve ne i odmah na pilu od 600 ccm pa na dalje...
pa i zbok takvih se i dogadaju nesrece...
mislim nemam nist protiv,ak se budale ocu ubit,onda bar nek ubiju sami sebe,a ne da ugrozavaju druge... :?
 
J.U.R.C.A said:
Slazem se sa postom iznad

ali cisto me zanima ako se nekom da napraviti ili malo prouciti statisktiku poginulih na kojim su motorima

vecina ih je na 600 ccm 750 max.....
ljudi uzmu sportive 600ccm(jer kao nisu toliko jake) sa 18god, bez ikakvog iskustva, samo da se mogu folirat, i onda to kobno završi... vjerovatno su se vozili u nekom autu sa 150KS, pa onda kažu da mogu i na malo slabiji motor, a to šta je motor 10-15 puta lakši, to se zaboravlja...
 
thule_5689 said:
ljudi uzmu sportive 600ccm(jer kao nisu toliko jake) sa 18god, bez ikakvog iskustva, samo da se mogu folirat, i onda to kobno završi... vjerovatno su se vozili u nekom autu sa 150KS, pa onda kažu da mogu i na malo slabiji motor, a to šta je motor 10-15 puta lakši, to se zaboravlja...

nemoj generalizirati,sve ovisi o pojedincu.

 
triple_9 said:
nemoj generalizirati,sve ovisi o pojedincu.

Istina, ali je tesko nesto pojasniti klincu od 18 godina o sigurnosti u prometu. Liku od 30 godina ne moras pojasnjavati - ili je dosada i sam shvatio ili nece nikada...

A klinac od 18 godina nece sam shvatiti, previse mu krv radi da bi mozgom razmisljao...

Cast stvarnim izuzecima!
 
vlucic said:
Istina, ali je tesko nesto pojasniti klincu od 18 godina o sigurnosti u prometu. Liku od 30 godina ne moras pojasnjavati - ili je dosada i sam shvatio ili nece nikada...

A klinac od 18 godina nece sam shvatiti, previse mu krv radi da bi mozgom razmisljao...

Cast stvarnim izuzecima!
¸

hvala, imao sam 15 :wink:
 
Znas, na neki nacin smo i mi odgovorni, mi koji smo presli 18...

Zato i imamo ovakve stvari, ali smo trenutno malo pre-sami u cijeloj prici...

:(
 
Status
Not open for further replies.