vlucic said:73 do danas, samo 28.9. dvojica.
demza said:hm...
ne me krivo shvatiti, al bolje nego proslih godina...
jbg. stalno me muci kako nitko nista ne radi na temelju prevencije...
da je organizirati tecaj voznje ili nesto slicno.. barem klincadiju nauciti pravilnoj voznji ako se neke jarce ne moze...
vlucic said:Statistika zna varati - jeste brojcano manje. Ali, ako uzmes u obzir da smo mi sa Foruma sad vec 3x DDK sa prilicnom medijskom kampanjom napravili, a i mnogi drugi klubovi su se trudili raditi na prevenciji, pa je cak i sam MUP po zupanijskim policijskim upravama imao kojekakvih akcija - da bi smatrali sav taj trud pametno ulozenim, broj poginulih bi trebao biti daleko manji.
alfred stokes said:Opet iz šupljeg u prazno :?
Kakvi šoderi, mehanizacija, hladan asfalt i slična opravdanja....
Takoreć se ne skidam s motora od 4-11 mjeseca i pošto putujem i na posal s bajkom non stop sam na cesti
Nažalost....kako se vozi malo se i gine
Street - ti si pokrenuo temu pa sam se nečega sjetio
Nisam se vozio s tobom i kažu da ti stvarno dobro voziš, ali sjeti se teme u kojoj si pokazivao koliko si skurio gumu u nešto malo km na cesti. Ne treba bit veliki mudrijaš i povezat trošenje gume i brzinu
Na svakoj cesti isto ima kamiona, auta s traljavim vozačima, ulja, nepredvidivih situacija....
Nije jedini faktor nečija tehnika i kvaliteta brze vožnje
Cesta nije pista, a dok ju veliki postotak vozača tretira upravo tako džaba nam priča i svaljivanje odgovornosti na ''hladan asfalt'' (ovaj hladan asfalt je tu za sve one cake koje vozač mora savladat ako misli dugo, a ne samo brzo vozit)
Pitajte Rivija ili mene za trajnost guma
Masu ove ekipe se sprda s tim i znam da to nije zlonamjerno, ali jednostavno iz toga se da očitat puno stvari
Da se razumijemo - ja isto pretičem masu puta po punoj i vozim uglavnom iznad ograničenja jer je to s motorom jedostavno tako, ali ne jednom mi se desilo da izgleda kao da stojim na cesti kad me preleti drugi motor.
Eto poštujmo streetov potpis - ''pazite jer sve nas je manje''
alfred stokes said:Opet iz šupljeg u prazno :?
Eto poštujmo streetov potpis - ''pazite jer sve nas je manje''
fredi said:Je sve stoji što ste napisali.Samo uzmite i u obzir koliko na god.dođe novih i neiskusnih mladih vozača , i to pretežno na sportivama ne manjim od 130 konja.
ljudi uzmu sportive 600ccm(jer kao nisu toliko jake) sa 18god, bez ikakvog iskustva, samo da se mogu folirat, i onda to kobno završi... vjerovatno su se vozili u nekom autu sa 150KS, pa onda kažu da mogu i na malo slabiji motor, a to šta je motor 10-15 puta lakši, to se zaboravlja...J.U.R.C.A said:Slazem se sa postom iznad
ali cisto me zanima ako se nekom da napraviti ili malo prouciti statisktiku poginulih na kojim su motorima
vecina ih je na 600 ccm 750 max.....
thule_5689 said:ljudi uzmu sportive 600ccm(jer kao nisu toliko jake) sa 18god, bez ikakvog iskustva, samo da se mogu folirat, i onda to kobno završi... vjerovatno su se vozili u nekom autu sa 150KS, pa onda kažu da mogu i na malo slabiji motor, a to šta je motor 10-15 puta lakši, to se zaboravlja...
triple_9 said:nemoj generalizirati,sve ovisi o pojedincu.
¸vlucic said:Istina, ali je tesko nesto pojasniti klincu od 18 godina o sigurnosti u prometu. Liku od 30 godina ne moras pojasnjavati - ili je dosada i sam shvatio ili nece nikada...
A klinac od 18 godina nece sam shvatiti, previse mu krv radi da bi mozgom razmisljao...
Cast stvarnim izuzecima!