brzopotezno pitanje - FI pumpa goriva

aurellie

Active member
da li pumpa goriva u FI motorima radi non-stop? Pitam jer nešto pripasavam pa ne bi da dotična izgori. Gledao sam malo po motorima i svi imaju povrat goriva pa mi se čini da bi trebala a upravo to meni i treba  :D
 
aurellie said:
Ja znam nešto tek kad to rastavim i vidim svojim očima  :mrgreen:

jel znas kak radi bomba  :mrgreen:
 
aurellie said:
da li pumpa goriva u FI motorima radi non-stop? Pitam jer nešto pripasavam pa ne bi da dotična izgori. Gledao sam malo po motorima i svi imaju povrat goriva pa mi se čini da bi trebala a upravo to meni i treba  :D
Kak se zeme :mrgreen:

Kad daš kontakt, ona bi trebala zazujat i stat, jer je nadrukala pritisak...i onda dolaziš do trenutka kada pališ pilu :mrgreen:
 
Bandit said:
Kak se zeme :mrgreen:

Kad daš kontakt, ona bi trebala zazujat i stat, jer je nadrukala pritisak...i onda dolaziš do trenutka kada pališ pilu :mrgreen:
točno, od trenuntka paljenja do trenutka gašenja pumpa goriva ne stane
 
jolly the roger said:
točno, od trenuntka paljenja do trenutka gašenja pumpa goriva ne stane
Teoretski bi mogla stat na abgasu(to mi je sad palo na pamet :mrgreen: ). No ako u vožnji stane, najčešće nekaj ne štima :mrgreen:
 
Bandit said:
Teoretski bi mogla stat na abgasu(to mi je sad palo na pamet :mrgreen: ). No ako u vožnji stane, najčešće nekaj ne štima :mrgreen:
nepotrebno, stvarala bi gubitke. govorim na pamet, al lakše je složiti nešto tipa wastegate pa da ako tlak goriva u vodu naraste previše, da ga preko nekakvog iberlaufa vraća u rezervar
 
Ide FI pumpa na motor sa karbovima sa povratnom linijom. Meni je trebao samo pdoatak jeli radi non stop da se ista ne bi pregrijala i crkla. Sinoć sam je ostavio 2 sata u teći sa benzinom da radi, i nije se ugrijala tako da sam saznao ono što mi treba  :mrgreen:
 
aurellie said:
Ide FI pumpa na motor sa karbovima sa povratnom linijom. Meni je trebao samo pdoatak jeli radi non stop da se ista ne bi pregrijala i crkla. Sinoć sam je ostavio 2 sata u teći sa benzinom da radi, i nije se ugrijala tako da sam saznao ono što mi treba  :mrgreen:

I šta misliš koliki pritisak druka fi pumpa, a koliki pritisak izdrže swimer nidel u karbošima a da nepreliju i nepodignu nivo previše?
 
jolly the roger said:
nepotrebno, stvarala bi gubitke. govorim na pamet, al lakše je složiti nešto tipa wastegate pa da ako tlak goriva u vodu naraste previše, da ga preko nekakvog iberlaufa vraća u rezervar

to postoji i zove se FPR Fuel pressur regulator i sastavni je dio svakog direktnog ubrizgavanja nalazi se na kraju fuel raila
 
KAMENI DJ said:
I šta misliš koliki pritisak druka fi pumpa, a koliki pritisak izdrže swimer nidel u karbošima a da nepreliju i nepodignu nivo previše?

Kasno, već su eksplodirali karburatori i planulo je a EFI pumpa je nemilosrdno uštrcavala 18 litara goriva u buktinju dok nije izgorilo sve pa i borovina  :mrgreen:
:wink:

pumpa je pripasana danas a stara pumpa od karburatora je finula u smeću jer sam je već 2 puta popravljao i nije mi se dalo zafrkavat više sa njom  :D Nije bio problem, izmjerio sam tlak koji je nabijala stara pumpa te spojio podesivi niskotlačni regulator pritiska (ebay ~180kn) te se višak goriva vraća natrag u rezervar. Nisam htio koristit standardni restriktor da se nova pumpa ne bi pregrijavala, prvi put je imam u rukama ali za pretpostavit je da se hladi cirkuliranjem goriva kroz nju. Osim toga, gorivo stalno cirkulira kroz cijevi i tako karbovi dobivaju hladno gorivo a ne zagrijano što mi daje extra 0.014 konja  (y) (y) (y) (y) (y) (y)  To sam napravio da se riješim stare nepouzdane eksterne pumpe koja mi je bezveze zauzimala prostor, sad je sve integrirano u rezervaru i čisto i uredno  :D
 
aurellie said:
Kasno, već su eksplodirali karburatori i planulo je a EFI pumpa je nemilosrdno uštrcavala 18 litara goriva u buktinju dok nije izgorilo sve pa i borovina  :mrgreen:
:wink:

pumpa je pripasana danas a stara pumpa od karburatora je finula u smeću jer sam je već 2 puta popravljao i nije mi se dalo zafrkavat više sa njom  :D Nije bio problem, izmjerio sam tlak koji je nabijala stara pumpa te spojio podesivi niskotlačni regulator pritiska (ebay ~180kn) te se višak goriva vraća natrag u rezervar. Nisam htio koristit standardni restriktor da se nova pumpa ne bi pregrijavala, prvi put je imam u rukama ali za pretpostavit je da se hladi cirkuliranjem goriva kroz nju. Osim toga, gorivo stalno cirkulira kroz cijevi i tako karbovi dobivaju hladno gorivo a ne zagrijano što mi daje extra 0.014 konja  (y) (y) (y) (y) (y) (y)  To sam napravio da se riješim stare nepouzdane eksterne pumpe koja mi je bezveze zauzimala prostor, sad je sve integrirano u rezervaru i čisto i uredno  :D

A jesi zakomplicirao :wink:  jesi riješio prekidanje rada pumpe kada ti je upaljen kontakt a mašina neradi,ili je to ko ju hebe,nek drlja naprazno :mrgreen:

ajd nek si ti samo zadovoljan (y)

 
Nažalost ne  :? radi čim se kontakt da. Vidjet ću hoće li mi se dat zafrkavat sa tim, ali vjerojatno ću tako ostavit  :D
 
nije bad , ionako se misliš sa njime vozit vecinu vremena zar ne  :mrgreen:
isto jel stajo ili radio pumpa radi svoje , sam kaj ti ovak bude struje trosila kad stojis sa ukljucenim kontaktom
 
a kaj se desi, znači daš kontakt al ga ne kresneš, dođe ovaj-onaj, pa se zapričaš pa okreneš kjluč, pa ode pa ga onda kresneš? mu šteti to kaj? znači daš kontakt, FI zazuji, pa okreneš ključ, pa opet daš kontakt, pa zazuji FI pa onda kresneš?
 
Poh said:
a kaj se desi, znači daš kontakt al ga ne kresneš, dođe ovaj-onaj, pa se zapričaš pa okreneš kjluč, pa ode pa ga onda kresneš? mu šteti to kaj? znači daš kontakt, FI zazuji, pa okreneš ključ, pa opet daš kontakt, pa zazuji FI pa onda kresneš?

Između pumpe i karburatora se nalazi regulator tlaka koji ograničava tlak goriva koje dolazi do karburatora. Kada se postigne taj tlak u regulatoru se otvara drugi kanal koji preusmjerava gorivo natrag u rezervar, što znači da pumpa radi non stop bez ikakvog opterećenja, bez obzira na to radi li motor ili ne. Tako da nema baš nikakvih negativnih utjecaja  :D Nažalost motor pod oterećenjem nisam još probao ali neopterećen radi bez greške i odlično prima gas pa se nadam da neće bit komplikacija kad motor izađe na cestu  :D
 
na koliko si podesio radni tlak goriva u cijevima..?? I cemu sve to...Sta nije bila dovoljna njegova niskotlacna pumpa..Imas li kakav sigurnosni relej...ili prekidac u slucaju pada..???Jer da padnes....i motor nastavi raditi...ode gorivo kroz karbuse po motoru...jer plovci vise nisu u mogucnosti regulirati nivo goriva...Malo je to preopsano... :(