aurellie said:Ja znam nešto tek kad to rastavim i vidim svojim očima
Kak se zemeaurellie said:da li pumpa goriva u FI motorima radi non-stop? Pitam jer nešto pripasavam pa ne bi da dotična izgori. Gledao sam malo po motorima i svi imaju povrat goriva pa mi se čini da bi trebala a upravo to meni i treba
točno, od trenuntka paljenja do trenutka gašenja pumpa goriva ne staneBandit said:Kak se zeme
Kad daš kontakt, ona bi trebala zazujat i stat, jer je nadrukala pritisak...i onda dolaziš do trenutka kada pališ pilu
Teoretski bi mogla stat na abgasu(to mi je sad palo na pamet ). No ako u vožnji stane, najčešće nekaj ne štimajolly the roger said:točno, od trenuntka paljenja do trenutka gašenja pumpa goriva ne stane
nepotrebno, stvarala bi gubitke. govorim na pamet, al lakše je složiti nešto tipa wastegate pa da ako tlak goriva u vodu naraste previše, da ga preko nekakvog iberlaufa vraća u rezervarBandit said:Teoretski bi mogla stat na abgasu(to mi je sad palo na pamet ). No ako u vožnji stane, najčešće nekaj ne štima
aurellie said:Ide FI pumpa na motor sa karbovima sa povratnom linijom. Meni je trebao samo pdoatak jeli radi non stop da se ista ne bi pregrijala i crkla. Sinoć sam je ostavio 2 sata u teći sa benzinom da radi, i nije se ugrijala tako da sam saznao ono što mi treba
jolly the roger said:nepotrebno, stvarala bi gubitke. govorim na pamet, al lakše je složiti nešto tipa wastegate pa da ako tlak goriva u vodu naraste previše, da ga preko nekakvog iberlaufa vraća u rezervar
KAMENI DJ said:I šta misliš koliki pritisak druka fi pumpa, a koliki pritisak izdrže swimer nidel u karbošima a da nepreliju i nepodignu nivo previše?
aurellie said:Kasno, već su eksplodirali karburatori i planulo je a EFI pumpa je nemilosrdno uštrcavala 18 litara goriva u buktinju dok nije izgorilo sve pa i borovina
:wink:
pumpa je pripasana danas a stara pumpa od karburatora je finula u smeću jer sam je već 2 puta popravljao i nije mi se dalo zafrkavat više sa njom Nije bio problem, izmjerio sam tlak koji je nabijala stara pumpa te spojio podesivi niskotlačni regulator pritiska (ebay ~180kn) te se višak goriva vraća natrag u rezervar. Nisam htio koristit standardni restriktor da se nova pumpa ne bi pregrijavala, prvi put je imam u rukama ali za pretpostavit je da se hladi cirkuliranjem goriva kroz nju. Osim toga, gorivo stalno cirkulira kroz cijevi i tako karbovi dobivaju hladno gorivo a ne zagrijano što mi daje extra 0.014 konja To sam napravio da se riješim stare nepouzdane eksterne pumpe koja mi je bezveze zauzimala prostor, sad je sve integrirano u rezervaru i čisto i uredno
Poh said:a kaj se desi, znači daš kontakt al ga ne kresneš, dođe ovaj-onaj, pa se zapričaš pa okreneš kjluč, pa ode pa ga onda kresneš? mu šteti to kaj? znači daš kontakt, FI zazuji, pa okreneš ključ, pa opet daš kontakt, pa zazuji FI pa onda kresneš?