Ta oprema znači da ga je osmislio netko tko se navozio izvan ceste? Princip dodatne opreme je isti kakvog su imali svi žutani dok su se probijali sa svojim autima na tržište... možda i jer jedino opremom mogu privući kupce, kako reče moj frend Nijemac - da nije bilo japanaca, mi bi i danas u Mercedesu doplaćivali centralnu bravu i električne prozore...
Vidim ja da ti kao i obično nisi shvatio...
Zato molim te da ti stručnjak koji se ne proteže samo ovim forumom po apsolutno svim temama, opišeš drukčije to što motor iz tvornice izlazi sa preklopnim polugicama mjenjača i kočnice, preklopnim retrovizorima, žbičanim tubeless kotačima u pravim offroad dimenzijama, abs i tc on/off gumbom, vrlo lako podesivom visinom vjetrobrana (bez demontaže, za razliku od duplo skuplje konkurencije)... I kažeš da li je netko stvarno razmišljao kad ga je osmišljo ili nije?!
O ugrađenim komponentama poput štelajućeg ovjesa, kočnica, displey, over the air ažurirnjima itd itd uopće ne želim jer se ne isplati trošit vrijeme na tebe i prepucavanje u temi o motoru koji te zapravo uopće ne zanima, nego si tu samo tek tolko da iskačeš iz paštete kao i drugdje.
Ne valja ni spominjat spektar opcionalne dodatne opreme koja je već obilno prisutna na tržištu (lista je stvarno poveća).
Nevezano bila ona od tvornice ili drugih proizvođača.
Motorče je na tržištu, testovi su bomba i prodaje se toliko da ih se ne stigne proizvest.
Sledge, budi pozdravljen.