cijena servisa

ja sam ti majstorske struke i dok sam išo na praksu, majstor prodaje polovnu lampu zdnju ljevu ili desnu nebitno vlasništvo firme svom legi vozaču za 220kn, a nova dodje 180kn, lega koji je išo samnom u razred sad kad sam kupio skutera, počeo sam kupovat auto i on je imo neke od svojih nekih uvjerava me čovjek kak je dobar auto a ko laik vidim da je drlog od auta itd. nisam više u tom al sam bio i jako dobro znam da su majstori lopovi, a sad da se nadje neki pošten moguče isto ko i politici svi su oni lopovi al vjerojatno ima jedan pošten sam ne može sam ništ napravit. opčenito govoreći svi  lopovi isto ko i bankari i političari, sam što ovi zadnji zaradjuju malo više
 
Za vas kaj mislite stavljat shacala i sl. na 200 i 250 ccm ne dobite ništa osim zvuka, a možete bit sretni ako ništa ne izgubite, nekima zna past krajnja za cca 15 km/h  :wink:
Recimo za vxr-a je naj auspuh Deak (on sam radi auspuhe iz Makarske je, može napravit i za druge 4t skutere), ali i samo njegovom promjenom nedobiva se ništa osim zvuka, treba još mjenjat neke druge stvari, dabi dobro radio, tako da je bolje držat se serijskog .
 
dani83 said:
ja sam ti majstorske struke i dok sam išo na praksu, majstor prodaje polovnu lampu zdnju ljevu ili desnu nebitno vlasništvo firme svom legi vozaču za 220kn, a nova dodje 180kn, lega koji je išo samnom u razred sad kad sam kupio skutera, počeo sam kupovat auto i on je imo neke od svojih nekih uvjerava me čovjek kak je dobar auto a ko laik vidim da je drlog od auta itd. nisam više u tom al sam bio i jako dobro znam da su majstori lopovi, a sad da se nadje neki pošten moguče isto ko i politici svi su oni lopovi al vjerojatno ima jedan pošten sam ne može sam ništ napravit. opčenito govoreći svi  lopovi isto ko i bankari i političari, sam što ovi zadnji zaradjuju malo više
to se dogadja kod malih privatnika.ali recimo kod sluzbenih servisa eminentnih proizvodjaca, sumnjam da si decki dopustaju ciganjenje. smradove koje te zele odrati nadjes na svakom koraku, zato je najbolje ako nisi sam svoj majstor otici u sluzbeni servis koji radi po normama i imaju stroge kontrole. mozda je samo moj servis takav, ali cisto da se zna, IMA I POSTENIH!

 
ako i stavis to govno od shacala samo je pitanje vremena kad ce ti skurit klip itd..
 
Marin said:
A što je npr s ovim recimo brand name auspusima tipa Leo Vince (za novog Derbija 250) ili Malossijem za Nexusa. Štete oni i služe samo za zvuk ili se s njima nešto i dobije u performansama?
Što ovo nitko nezna? Ako se dobije što u performansama ili se samo gubi kao npr. sa shacalom.
 
karamela said:
to se dogadja kod malih privatnika.ali recimo kod sluzbenih servisa eminentnih proizvodjaca, sumnjam da si decki dopustaju ciganjenje. smradove koje te zele odrati nadjes na svakom koraku, zato je najbolje ako nisi sam svoj majstor otici u sluzbeni servis koji radi po normama i imaju stroge kontrole. mozda je samo moj servis takav, ali cisto da se zna, IMA I POSTENIH!

ko ima stroge kontrole? ovom jednom je auto pao sa dizalice jer dizalica nije valjala, sva sreča pa nije bio ispod. radi se servisu najprodavanije marke vozila kod nas, ustvari ovih što su precjenjeni auti kod nas, to kontrole? neki dan bio kod svog servisera i neki nakon udesa čeko mjesec dana retrovizor ljevi i još nešt, radi se isto o marci skutera, ovlašteni servis i tek nakon što je poslo dopis glavnima u hrvatskoj za te skutere je dobio retrovizor.

meni na skuteru, odem reklamirat trešnju volana, zamjene mi gumu, odem popravit skuter nakon pada kažem im da opet trese, kažu guma je u redu. dolazim nakon dva tjedna opet reklamirat trešnju volana i mjenjaju mi opet gumu. ipak je bilo do gume, znači nisu upče pogledali to. ja bi prije riješio to, koji nemam pojma o skuterima. ko kog tu kontrlira?

stric mi vozi bmw 7 zadnji model, pa su ga zajebali u servisu ne znam za šta, nesječam se više. tolko je zadovoljan servisima u hrvatskoj da je prije dok je vozio 5-icu neko vrijeme vozio auto na servis u austriju.  kaki je bmw proizvodjač? ak to nije ok proizvodjač onda ne znam koji je.
 
dani83 said:
ko ima stroge kontrole? ovom jednom je auto pao sa dizalice jer dizalica nije valjala, sva sreča pa nije bio ispod. radi se servisu najprodavanije marke vozila kod nas, ustvari ovih što su precjenjeni auti kod nas, to kontrole? neki dan bio kod svog servisera i neki nakon udesa čeko mjesec dana retrovizor ljevi i još nešt, radi se isto o marci skutera, ovlašteni servis i tek nakon što je poslo dopis glavnima u hrvatskoj za te skutere je dobio retrovizor.

meni na skuteru, odem reklamirat trešnju volana, zamjene mi gumu, odem popravit skuter nakon pada kažem im da opet trese, kažu guma je u redu. dolazim nakon dva tjedna opet reklamirat trešnju volana i mjenjaju mi opet gumu. ipak je bilo do gume, znači nisu upče pogledali to. ja bi prije riješio to, koji nemam pojma o skuterima. ko kog tu kontrlira?

stric mi vozi bmw 7 zadnji model, pa su ga zajebali u servisu ne znam za šta, nesječam se više. tolko je zadovoljan servisima u hrvatskoj da je prije dok je vozio 5-icu neko vrijeme vozio auto na servis u austriju.  kaki je bmw proizvodjač? ak to nije ok proizvodjač onda ne znam koji je.

...a nis  :(  bas mi je zao sto ti je bilo toliko losih dogadjaja sa servisima..
p.s. i kod nas pala dizalica pred neko vrijeme, nazalost...tu uvijek nastradaju decki u servisu.ne sefovi koji ih podplacuju...
 
Marin said:
Što ovo nitko nezna? Ako se dobije što u performansama ili se samo gubi kao npr. sa shacalom.

Sve je to isto, i 4-road nakon nekog vremena izgori, a u početku je dobar i tih. Problem je u velikim temperaturama i kratkim ispušnim cijevima i to je rješivo samo privremeno, te ispuh treba održavat čestim mjenjanjem vune.
Kod 500-ica je problem riješen na način da je unutar onog velikog lonca jedan lonac manjih dimenzija a između njih je izolacija. Na taj način temperatura se odražava samo na unutarnji lonac i vanka nije primjetna u tolikoj mjeri kao u manjih zapremina.
 
u PRObike-u u stefancu vam je servis 250kn.....zamjena ulja i  svi ostali  "chekovi"
pakne su po 70kn za 50ccm skutere,,,to je sve plus!!!!