cijena servisa

Moj prijatelj dođe sa autom na prvi servis i izvade mu filter ulja ispuste ulje filter operu u benzinu ispred njega te mu ga vrate na auto i uredno naplate. Kada je on prigovorio promjene mu ulje  filter i reču da neka ne dolazi više kod njih na servis.
 
mkt said:
što faz lanac se mjenja na 12,000km??

S obzirom tko i kako vozi skutere, ako je natezač na zadnjem zubu, zašto se nebi mjenjao, zato i košta 200 kn.
 
joke said:
S obzirom tko i kako vozi skutere, ako je natezač na zadnjem zubu, zašto se nebi mjenjao, zato i košta 200 kn.

da imas pravo nije skup. ali opet bih rekao da to jako ovisi o nacinu voznje, netko ga mijenja sa 25 tisuca km netko sa 10. isto kao i disk plocice.

cesto se značuti kad je labav pa malo lupeta kad motor radi u ''leru''..

 
Pitam ja na servisu gdje mogu nabaviti drugi auspuh mislio na sachala ili slično a meni on odgovori ako staviš drugi auspuh izgorit će ti klip ja ostao začuđen. Isti taj serviser prodaje mulcima auspuhe lipnik iz Slovenije mijenja im valjke i slično a meni kaže da će mi izgorit klip kako sada to.
 
zrina said:
Pitam ja na servisu gdje mogu nabaviti drugi auspuh mislio na sachala ili slično a meni on odgovori ako staviš drugi auspuh izgorit će ti klip ja ostao začuđen. Isti taj serviser prodaje mulcima auspuhe lipnik iz Slovenije mijenja im valjke i slično a meni kaže da će mi izgorit klip kako sada to.

Nažalost, serviseri koji rade svoj redoviti posao nisu obvezni znati i za dodatnu opremu. Ali za to imaš nas ovde na forumu pa otvori temu i sve će bit rješeno (Shacal direktan tel.091/509-3898).
Inače Lipnik radi ispuhe za 2T motore, i ako taj serviser poznaje tu problematiku nije obavezno da mora znat problematiku 4T motora. 
 
Kakve veze ima nazovimo to "Lonac" sa klipom. To je kao ako promjeniš auspuh na autu izgorit će ti klipovi. A taj serviser prodaje i 4t i 2t skutere to znači da bi trebao poznavati sve vrste kada ih prodaje i servisira što nije tako.
 
Kod četverotaktnog skutera otvoreni lonac(a to su svi koji nisu originalni) može plamen ispuha povući nazad do cilindra, odnosno ventila, i na taj način ih izgorit (ovo je najbanalniji način na koji ti mogu objasniti). Za razliku od automobila koji ima 5 metara ispušne cijevi prije 2. lonca, skuteri imaju samo jedan lonac i najviše 30-40 cm ispušnog koljena(osim maxi skutera sa neovješenim agregatom)
 
Ma da slažem se sa svim što si napisao ali na taj način koja je mogućnostda izgori klip jako mala. Prije će izgorit klip na 2t nego na 4t motoru što nije tako
 
zrina said:
Ma da slažem se sa svim što si napisao ali na taj način koja je mogućnostda izgori klip jako mala. Prije će izgorit klip na 2t nego na 4t motoru što nije tako

Kod 2T klip, a kod 4T izgori ispušni ventil, razlog je isti, a gore uvijek dijelovi najbliži ispuhu
 
Nije mi jasno zašto su neke radnje u servisima pretjerano normirane?
Nešto što se napravi za 15-20 minuta, normirano je na sat i pol vremena :misli: :misli:
 
zrina said:
Dobro joke ako stavim schakala na beverly sto mu se može dogodit i nakon koliko km.

Ništa, treba samo provjerit motor na analizatoru ispušnih plinova, i možda malo promijeniti omjer zrak/gorivo
Ima tu u Splitu Beverlya koji su na novi motor stavili Shacala i voze već godinama bez problema
 
r.e.! said:
Nije mi jasno zašto su neke radnje u servisima pretjerano normirane?
Nešto što se napravi za 15-20 minuta, normirano je na sat i pol vremena :misli: :misli:

Vidiš, baš zanimljivo, a svi serviseri se tuže da im je norma prekratka. Vjerovatno je vrijeme relativno ovisno sa koje ga strane gledaš :mrgreen:
 
u piaggio servisu na pešći cijena sata je sada 125 kn, mislim da je po zimi nešto manje.. meni je za otvaranje golog bloka i izmjenu ležajeva na radilici naplatio ruke 250 kn znači 2 radna sata.. a trebalo mi je možda 30-45 min maximalno.. :misli:
btw. remen za beverlyja 540kn? :shock:
 
r.e.! said:
Nije mi jasno zašto su neke radnje u servisima pretjerano normirane?
Nešto što se napravi za 15-20 minuta, normirano je na sat i pol vremena :misli: :misli:
Pa nisu oni neka dobrotvorna udruga pa će radit besplatno.
 
joke said:
Kod četverotaktnog skutera otvoreni lonac(a to su svi koji nisu originalni) može plamen ispuha povući nazad do cilindra, odnosno ventila, i na taj način ih izgorit (ovo je najbanalniji način na koji ti mogu objasniti). Za razliku od automobila koji ima 5 metara ispušne cijevi prije 2. lonca, skuteri imaju samo jedan lonac i najviše 30-40 cm ispušnog koljena(osim maxi skutera sa neovješenim agregatom)
A što je npr s ovim recimo brand name auspusima tipa Leo Vince (za novog Derbija 250) ili Malossijem za Nexusa. Štete oni i služe samo za zvuk ili se s njima nešto i dobije u performansama?
 
zrina said:
Moj prijatelj dođe sa autom na prvi servis i izvade mu filter ulja ispuste ulje filter operu u benzinu ispred njega te mu ga vrate na auto i uredno naplate. Kada je on prigovorio promjene mu ulje  filter i reču da neka ne dolazi više kod njih na servis.
pozdrav! to sam i ja mislila, pa sam pocela raditi u servisu. decki za 3 500 kn/mjesecno cine sve sto znaju i mogu, jer od toga zive. nakon posla, sto rade doma u garazama, je druga prica(svatko bi iskoristio znanje da zaradi u fusu). ne znam koji je to servis da peru filtre u benzinu, ali znajte svi da postoje i POSTENI servisi i mehanicari.
 
karamela said:
pozdrav! to sam i ja mislila, pa sam pocela raditi u servisu. decki za 3 500 kn/mjesecno cine sve sto znaju i mogu, jer od toga zive. nakon posla, sto rade doma u garazama, je druga prica(svatko bi iskoristio znanje da zaradi u fusu). ne znam koji je to servis da peru filtre u benzinu, ali znajte svi da postoje i POSTENI servisi i mehanicari.

di to postoje pošteni?