Concept Ninja H2

mario #8 said:
Ne znam zašto si to pretpostavio kada je sasvim jasno da Suberbike klasa od 1000 ccm sigurno neće dobit turbo ili super kompresor.
Sasvim je izvjesno da se radi o ZZR-u za kojeg se to već jako dugo šuška a i sam kažeš da je on u USA nazvan Ninja ZX14.
A i vjerujem da se sa ovim nazivima unaprijed i okreću njihovom tržištu.

Sve stoji. Moja razmišljanja su išla u smjeru sportskog modela od recimo 750-800 ccm, kao druge moguće opcije (osim ZZRa). Diskutiramo  (y)
 
error said:
Sve stoji. Moja razmišljanja su išla u smjeru sportskog modela od recimo 750-800 ccm, kao druge moguće opcije (osim ZZRa). Diskutiramo  (y)
Ma naravno. :)

Uvjeren sam zbog sto tehničkih a kasnije i vozačkih rješenja da turbo nije rezerviran za supersport i superbike klasu.

Prije će to biti neki touring motori.
 
mario #8 said:
Ma naravno. :)

Uvjeren sam zbog sto tehničkih a kasnije i vozačkih rješenja da turbo nije rezerviran za supersport i superbike klasu.

Prije će to biti neki touring motori.

to se "prekonoci" promijeni :mrgreen:..samo ako Hondi bude odgovaralo :mrgreen:..uostalom tako su nekad govorili i za Formulu 1..te nece turbo te hoce pa poslije opet nece pa sad opet hoce :mrgreen:
 
Ovo je agregat koji su pokazali na sajmu u Toyu, bio je supercharged.


kawasaki-supercharged-engine-635x450.jpg


A predstavili su ga ovako:

Not wanting to be left out on the forced-induction warpath, Kawasaki has its own blower for the two-wheeled world. Showcasing a supercharged four-cylinder engine at its booth, Kawasaki says it developed the turbine and motor in-house, and hints that we will see this in a motorcycle model in the near future.
Details beyond that are scarce, with Kawasaki’s official party line being the following:
Kawasaki Heavy Industries, Ltd. also has a long history of developing technologies for turbine engines. The lifeblood of these turbines is their blades, which need to be able to cope with extreme heat and vibration while spinning at high speeds.
Know-how from years of designing turbine engine blades was instilled in the first supercharger developed by a motorcycle manufacturer. And of course, designing a motorcycle-use supercharged engine in-house means that maximum efficiency could be pursued.
Still, it should be interesting to see what Kawasaki cooks up, as forced-induction bikes could pack some good horsepower into some small packages. Lighter, faster, stronger, harder…gentlemen, we have the technology
 
nadam se da ce bit dvije verzije :(..jedna ova, a druga da ima mjesta i za suvozaca..kako su krenuli ovo ce bit nesto samo za odlikase  top motor,top komponente ,top performanse i toptopova cijena :(...za jedno 10g ako se bude zivo mozda ga se i ja docepam,a merlin ce za jedno 25g kad postane uber :mrgreen:
 
Al seru više s tim teaserima i puštanjem slika na kapaljku    :palacdolje:
  Ko da je ne znam šta....a drlog će se svejedno raspadati prve 4 god da ga jebeš... :jesus:
 
BeLa-Vg said:
Vol. 4 video... https://www.youtube.com/watch?v=y8Yw3AedPzY#t=19

Iiiii

Kratki rep...  :palacdolje:
Kakva im je to spika s tim kratkim repovima... Aprilia RSV je izgledala super dok joj nisu skratili rep... Ducati je izgledao super dok nije došao ovaj 1199 s kratkim repom... Yamaha je davno osakatila R6 s kratkim repom al taj motor ionako nikad nije ličio na ništa...
I sad i ninju uništavaju...
:anger:
 
Huh,fora!
Nepostojeca klasa al koga briga,izdvaja se i oces-neces prstat ce od snage a
samim tim i prodavat
Jebes najbrzi krug opet ce bit ko ima veceg :mrgreen:
 
http://www.cycleworld.com/2014/09/09/kawasaki-ninja-h2-supercharged-superbike-technical-analysis-and-insights-by-kevin-cameron/
 
gastajbarter said:
nadam se da ce bit dvije verzije :(..jedna ova, a druga da ima mjesta i za suvozaca..kako su krenuli ovo ce bit nesto samo za odlikase  top motor,top komponente ,top performanse i toptopova cijena :(...za jedno 10g ako se bude zivo mozda ga se i ja docepam,a merlin ce za jedno 25g kad postane uber :mrgreen:
sretan i sa gpz 900 r.om iz jedno 1993 god , sasvim dovoljno , imali naravno i 750 i zzr i tak , kawasaki već dugo nema nešto za moj gušt , nešto kao honda cbr 650 f , bio je predvodnik turera , unitrak turbo , za mene nekaj najljepšeg , ovak sa tiim gradskim grdobama z z50 , er 6n i slično odavno ne pobuđuje moju pažnju ,  :palacdolje: jedino još neka zzr 600 iz 2006 god bude povoljniji i niko sretniji od mene , ove nove zašiljene grdobe me odavno ne zanimaju
 
Rajcanje se nastavlja... Revival starog loga...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Pv1Kf3bYF64
 
BeLa-Vg said:

To se francuzi nagađanjima krpaju medijskoj pomami oko H2...
Iako im koncept izgleda dosta uvjerljivo...
 
ak bu takav ninja sa ovakvim zadnjim krajem gdje nemreš ni gajbu pive prevest a kamoli kofer stavit , dakeko je to od turera i po time meni potpuno nezanimljiv model za sada , kad bi to izgledalo nešto kao cbr 650 f to bi bio pun pogodak ovak imamo već viđeni z 800