Evo da komentiram malo....
Skuter ima sad 500km i ide na 1 servis.
( 0 do 150km) U pocetku je prednji kraj dosta lupao na izbocinama te udubinama u cesti.. sada se stvar smirila i sve je ok.
( 150 do 300km) Poceo sam ga voziti i preko 60km/h te zakljucio da sam zadovoljan sa svime sto se imalo za vidjeti..
(300 do 500km) Stvari stoje ovako... Skuter razvija maksimalnu brzinu od cca 100km/h, zakljucio sam to po pretjecanju 2 slepera na Zagrebackoj obilaznici na ravnici (posto sam i sam vozio, a otac je cijeli radni vijek proveo za takvim strojem mogu sa sigurnoscu reci da svi kamiondjije voze kolko smiju ( 90km/h) gdje got je to moguce) makar je cajger stao na 80.Isprobano je i sa suvozacem od 70 kg i stvar je ista cajger staje na 80, ali scooter ide istom brzinom. ubrzanje je jednako. stoga mi se namece ideja u glavi da mozda postoji neka vrsta blokade makar mi je to jako cudno( ideja mislim
) Sa svojih 115kg reci cu to da skuter ubrzava kao i 2 runerice odm 125ccm koje sam sreo na cesti( u 2 razlicita intervala) zvuk scootera je i vise nego zadoivoljavajuc te se glasa dubljim otvorenijim zvukom. Prednja kocnica koci fenomenalno dok zadnja je dosta labava( servis-zatezanje) ali je savrsena za poicetnike tako da ne legnu svom snagom. Pri vecim nagibanjima u zavoju centralni nogar zeli zastrugat po asfaltu tako da ce ici dole na servisu. bocni nogar je zadovoljavajuc te nema prevelike opasnosti od padanja scootera sa istog. Pohvala na retrovizore nema tresnje nikakve i pri maksimalnoj brzini. i kada prelazite preko rupa vidite upravo onaj dio neba u kojem je retrovizor usmjeren
. Kvaliteta plastika i skripanje istih cu usporediti sa aeroksicom 2005 i reci da je tu negdje. Sto se tice svijetla i zmigavaca. Kratko svijetlo je pre nisko, ali to se da stelat ( ceka servis) dok dugo svijetlo je sve sto mozete zazeliti, dovoljne sirine i jakosti da obasja cca 25m ispred vas a da nije previsoko da smeta drugim vozilima dok ne dodju skroz blizu (5-10m) Zmigavci su isto tako zadovoljavajuci te se glasaju i zvucnim signalom koji podsjeca na viljuskare dok se voze u rikverc. Prelazi preko tramvajskih pruga su uglavnom dobri (uglavnom mislim zato ako nisu prevelike rupe izmedju). Voznja po kisi je mali problem. ne u ponasanju skutera., on je jednako stabilan kao i na suhom i koci isto tako. jedini problem je to sto zadnji kotac baca neogranicene kolicine vode ( blata) na suvozaca.. tj vozaca. (rijesenje je produzenje blatobrana ( servis) )
Sve u svemu jako zadovoljan vidjenim do sada.
Kakva je kvaliteta mashine.. u to necu ulaziti dok ne skupim jos 2-3tkm tako da se javim kroz mjesec dana.