Crkava nakon > 15 km

Status
Not open for further replies.

Brckach

Member
Prije jedno 10 dana motor mi je pocel crkavati u voznji, nakon kaj bi crkel nije opce htel upaliti sve dok se nije malo ohladil i onda sam jedva dosel doma ponavljajuci taj postupak hladenja par puta.

Onda sam promjenil svijecice i sve je normalno radilo samo kaj se ovih tjedan dana nisam vozil na duze relacije od 10 km. Danas opet nakon 15,20 km crkava, isto tak sam jedva dosel doma :(

Jedan mehanicar mi je tu savjetoval da odem do elektricara da bi moglo bit elektronika ili bobina ??
 
Brckach said:
Kolega ide ovaj vikend na nekakav sajam djelova u italiju  :misli: :misli:
Samo ga odvezi do servisa , do nekog tko zna a ne samo naplaćuje masno :wink:....
 
Benzin u ulju -> ulje razrijeđeno -> Čim se zagrije izgubi kompresiju -> motor se gasi

Promijeni ulje i filter  :wink:
 
zaperak said:
Benzin u ulju -> ulje razrijeđeno -> Čim se zagrije izgubi kompresiju -> motor se gasi

Promijeni ulje i filter  :wink:
Ajd mi molim te objasni kakve veze ima razrijedjeno ulje sa kompresijom...a onda cu ti dalje odgovarati
 
ok, nema veze sa kompresijom, pogrešno sam se izrazio, ispričavam se ali eto imao sam potpuno isti problem sa crkavanjem motora nakon 10-tak km ali nakon zamijene ulja i filtra problem je bio riješen.

Ajde sada ti reci u čemu bi mogao biti problem...
 
Promijeni filter goriva,ocisti rezervar od eventualnog smeca i pregledaj crijeva goriva,mozda je koje napuklo pa se uslijed zagrijavanja ono siri i vuce zrak.
 
Radi li se o BMW-u iz profila ili neki drugi motor ?

Na koji način crkava ? ... trokira, gubi snagu, neravnomjerno radi... kako radi na leru ?

ne budi tako škrt na riječima.. ;)
 
strasilo said:
Radi li se o BMW-u iz profila ili neki drugi motor ?

Na koji način crkava ? ... trokira, gubi snagu, neravnomjerno radi... kako radi na leru ?

ne budi tako škrt na riječima.. ;)

Da BMW F 650 '97

Pri normalnoj voznji se osjeti da pocinje gubit snagu i onda ako ga se pokuša sa više gasa održat na životu primi par sekundi gas pa opet hoce crknut pa opet primi gas na par sekundi i tak par put se uspije proc kojih 50 metara da se pronađe prigodno mjesto za zaustavljanje i onda se ugasi skroz. Nakon kaj se ugasi nema šanse da odma upali, nakon 5-10 minut nekad upali odma nekad s malo gasa i onda na leru radi normalno. Za daljnu voznju nema pravila nekad uspijem doc ravno doma 2,3 km, nekad mi se to jos 2 put dogodi.
 
onda je dotok goriva u prekidu ... ili je filter (ako ga imaš) zaštopan, ili je mrežica u rezervaru... ili je sam karburator prljav i začepljen ...  (y)

u svako slučaju se baziraj na dotok goriva..
 
Brckach said:
Da BMW F 650 '97

Pri normalnoj voznji se osjeti da pocinje gubit snagu i onda ako ga se pokuša sa više gasa održat na životu primi par sekundi gas pa opet hoce crknut pa opet primi gas na par sekundi i tak par put se uspije proc kojih 50 metara da se pronađe prigodno mjesto za zaustavljanje i onda se ugasi skroz. Nakon kaj se ugasi nema šanse da odma upali, nakon 5-10 minut nekad upali odma nekad s malo gasa i onda na leru radi normalno.
Kad ti se to desi,kad crkne,probaj otvoriti rezervar i vidi tj.ćuj jeli se stvorio vakum???!!!!

Moguće kalo da je zaštopan odušak kako se navodi par postova prije.....
 
strasilo said:
onda je dotok goriva u prekidu ... ili je filter (ako ga imaš) zaštopan, ili je mrežica u rezervaru... ili je sam karburator prljav i začepljen ...  (y)

u svako slučaju se baziraj na dotok goriva..

a kad se ohladi onda je dotok o.k.  :misli:
 
strasilo said:
nije, ali nakapa goriva u čašicu dok stoji... ;)
cek , znaci casica mu dura 10 km ... dok se motor ne zagrije ...   i onda mu treba 10+ minuta da nakapa u casicu  :shock:

straš ???
 
Status
Not open for further replies.