Crkava nakon > 15 km

Status
Not open for further replies.
strasilo said:
osim ako ti nevaljaju kablovii lulica, onda će se ugasiti i nećeš ga uopćemoći upaliti neko vrijeme dok se sve ne osuši ...  :LOL: :LOL:
znaci, opet bu nekaj saznal  :wink:
 
jedimaster said:
aaaaaa...nema više...takac makac...rekao si dovod goriva  :nono:

:mrgreen:

ovo što sam napisao nema veze sa kvarom, već sa poljevanjem ...  :jesus: :LOL:
 
...na autima sa klasicnim razvodnikom i platinama, ista stvar se desava kad rikne kondenzator  :misli: ....a jel motor ima elektronsko ubrizgavanje goriva ili frgich?
 
Brckach said:
Moze pickup coil imati veze s tim?
Moze imati slicne simptome, ali ne iste: onda ti ne bi dodavanje gasa pomoglo kad se pocne gasiti.






...a da stvarno provjeris filter?  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Brckach said:
Prije jedno 10 dana motor mi je pocel crkavati u voznji, nakon kaj bi crkel nije opce htel upaliti sve dok se nije malo ohladil i onda sam jedva dosel doma ponavljajuci taj postupak hladenja par puta.

Onda sam promjenil svijecice i sve je normalno radilo samo kaj se ovih tjedan dana nisam vozil na duze relacije od 10 km. Danas opet nakon 15,20 km crkava, isto tak sam jedva dosel doma :(

Jedan mehanicar mi je tu savjetoval da odem do elektricara da bi moglo bit elektronika ili bobina ??

nije bio BMW, a još manje motor (gilera runner vxr 200)
doslovce sam imao isti kvar s njim, 10-15 km vozim i nakon toga ''mrtav'', pustim ga 5-10 min da se ohladi, palim i po gasu kao da ništa nije bilo...

kvar je bio u namotajima(stator),kad su se ugrijali probili su i nije bilo više iskre...

možda pomogne, možda ne
 
Evo upravo dosel doma. Motor nisam gasil od pol 5 do sad znaci skoro puna dva sata je radil nit sam ga ja gasil niti se sam ugasil. Vozil sam ga i max brzinom i stajal je i na leru pol sata, pustil sam ga da se tak zgrije da si i ventilator upali ali nije se gasil  :misli:

Filter za gorivo nema, sutra budem si nabavil onaj mali filtercic kaj ubacim na crijevo poslije pipice.

Kad potrosim rezervar onda bum ga skinul dole i ocistil.

Rekel mi je  jedan tu mehanicar doslovno ovo: tebe motor malo je..  :mrgreen: Vjerovatno ti je neka smet dosla u dovod, ocisti si rezervar , sutra ti ja donesem filtercic a dalje bumo vidli  :mrgreen:
 
Najbitnije je da motor vozi. Uživaj :) :)
 
    prije dosta godina sam imao slican problem sa suzukijem endurkom ,
  vozis po gradu sve ok , cim izadjes na otvorenu cestu i drzis gas nakon
  nekoliko km pun gas samo krene pucat i ugasi se sam od sebe
  nakon par minuta odmora pali i pici.....
 
      i cistio sam filter tj  sito u rezervaru , cijeli karburator i opet ista stvar
    sve dok nisam skuzio da kad skines crijevo goriva dotoka na karburator
    postoji jedan mali filtercic , mrezica sto se ubada  ravno
    u pipicu na karbu, ocistio filter jal je bio pun smeca ,i nikad vise problema
 
   
 
lemoo said:
    prije dosta godina sam imao slican problem sa suzukijem endurkom ,
  vozis po gradu sve ok , cim izadjes na otvorenu cestu i drzis gas nakon
  nekoliko km pun gas samo krene pucat i ugasi se sam od sebe
  nakon par minuta odmora pali i pici.....
 
     i cistio sam filter tj  sito u rezervaru , cijeli karburator i opet ista stvar
    sve dok nisam skuzio da kad skines crijevo goriva dotoka na karburator
    postoji jedan mali filtercic , mrezica sto se ubada  ravno
    u pipicu na karbu, ocistio filter jal je bio pun smeca ,i nikad vise problema
 
   

Tocno to, na otvorenoj kad se gas drzi cijelo vrijeme se to dogada.

Evo danas isti problem i odma sam stao, probao upalit,nista. Odma na brzinu izvadio jednu svijecicu, s jednom i drugom lulicom ima iskre znaci bobine nisu.
Onda odem na drugu stranu i odpojim crijevo od goriva kad ono na pipici jedva kap po kap. Pogledam rezervar ono ima vise od pola. Nakon kaj sam provrtil sa OFF na ON i RES i opet na ON pocelo normalno teci. Cim sam dosel doma rastepel sam rezervar. Benzin van , pocistil sito, cak sam i pronasel nutra šeraf koji je nekome valjda davnih dana unutra opal  :LOL: :LOL:

Ako ce i sutra tak bit isti problem onda idem cistit karburator i trazit ovu mrezicu o kojoj pricas  (y)
 
tu mrežicu nemreš promašit, odma na spoju gdje gumena cijev ulazi u karburator, odnosno u plastici na koju tu gumenu cijev navučeš, izvadiš i očistiš. ja sam na pegasu još dodo i obični filter goriva. ak ti je zaprljan, trebo bi i pipicu goriva očistit, jer je i na njoj nekakav filterić.
 
biso1 said:
tu mrežicu nemreš promašit, odma na spoju gdje gumena cijev ulazi u karburator, odnosno u plastici na koju tu gumenu cijev navučeš, izvadiš i očistiš. ja sam na pegasu još dodo i obični filter goriva. ak ti je zaprljan, trebo bi i pipicu goriva očistit, jer je i na njoj nekakav filterić.

Hvala, sutra to odma idem pogledat  (y)

Sutra bi mi trebal doc mali filter isto dodatni da si stavim negdje na crijevo.
 
Status
Not open for further replies.