crni dim???

pa sad potrosnju nisam jos nesto mjerio alio ovako od oka cca 7 litara s time da ga bas i ne tjeram pretjerano.
A oci mi suze kad ga vidim kako dimi :shock:
 
flugo said:
pa sad potrosnju nisam jos nesto mjerio alio ovako od oka cca 7 litara s time da ga bas i ne tjeram pretjerano.
A oci mi suze kad ga vidim kako dimi :shock:

Poslušaj savjet, prvo operi te zračne filtere. Ako se ne izgubi crni dim probaj vijke za doštelavanje smjese otvoriti za 1-2 kruga više nego što je sadašnje stanje. Slijedeće što možeš je da spustiš iglice na karburatorima za jedan zub.
Ako to ništa ne pomogne onda slijedi mijenjanje ili kučišta glavne dizne (ako ima oval) ili svih dizni zajedno sa iglicama u tkz. švicarsko podešenje (u Švicarskoj se zbog prosječne veće nadmorske visine motori šteluju nešto siromašnije).
Ja bih ti preporučio ovo posljednje jer je stvarno kvalitetno rješenje. Kod mene je potrošnja pala sa 10 na 6 l, a apsolutno ništa nisam izgubio na performansama. Svojevremeno je taj kit košta oko 150 DEM. Sada mu neznam cijenu.
Inače to čađenje iz auspuha dovodi do začađenja sviječica pa ih moraš skidati i čistiti a znaš šta to znači na XTZ-u.
 
Evo pronašao sam

http://www.kedo.de/com/ssl/php/function/ShowPDF.php?f_file=%2Fhomepages%2F9%2Fd137491271%2Fhtdocs%2Fcom%2Fssl%2Fgrafic%2Fpdf%2FKatalog%2FSeite%2F061.pdf

košta 60 Eura samo da imaš nekoga da ti to donese.
 
hvala Igor na informaciji..
probat cu nekaj kad uhvatim vremena,pogledat svjecice i ocistit te filtere premda su mi izgledali ok pa ih nisam dirao.Mislim da nisam bas toliko informiran o svemu tome da bi isao petljat po fergicima.
Al dobro mirniji sam,mijenjao sam mu ulje u subotu i nakon 500 km nije potrosio nista ulja tako da izgleda da je sa karikama i ventilima sve ok (y)
toster ha?? :jesus: :mrgreen:
 
Stari netriba briniti jer kad smo ja i prika na Kawu 636 stavili drugi auspuh isto je kad ga prisaltas u malo vecoj turi bacia crni dim. ali s vrimenom ga prode.( dok se ne navikne  :mrgreen:) Nije nista strasno nego samo ti kao ti je neko doli napisa. ......... ..........................Ma znas zabrinija sam se da nisu tebi prodali  Dizela?????????????????? :evil_laugh: :evil_laugh: :evil_laugh: :evil_laugh: :vidiga: :vidiga: :vidiga: :cool: :cool:
 
kawasaki636 said:
Stari netriba briniti jer kad smo ja i prika na Kawu 636 stavili drugi auspuh isto je kad ga prisaltas u malo vecoj turi bacia crni dim. ali s vrimenom ga prode.( dok se ne navikne  :mrgreen:) Nije nista strasno nego samo ti kao ti je neko doli napisa. ......... ..........................Ma znas zabrinija sam se da nisu tebi prodali  Dizela?????????????????? :evil_laugh: :evil_laugh: :evil_laugh: :evil_laugh: :vidiga: :vidiga: :vidiga: :cool: :cool:
možda ti je otišo tps senzor .
 
r1 vtc said:
možda ti je otišo tps senzor .

Stari to mi je od prike 636 moj je na standarnom i radi ka bebica. a to je zato sta ima power comander pa to sad triba stelat. ali to je druga prica.  (y) :D
 
da je dizel bilo bi ok..lozu unutra..nasvirat turbinu i deriiiii :mrgreen: :mrgreen:
a di ima vatre ima i dima :misli:
 
Možda sam zakasnio, imao sam isti problem, na istom motoru, rešio sam ga tako što sam promenio emulzione tube u karbovima, i spustio igle na prvi podeok. u performansama nisam izgubio praktično ništa, a crnog dima nema više, a da ne pričam o potrošnji koja je pala sa 10-12 litara, na neverovatnih 5,5-6,5 litara. Ni sam nisam verovao kada sam proveravao potrošnju, proverio sam sto puta i koliko god ga peglao nikada nije prešao 6,5 litara, prezadovoljan sam. Tube je malo teže nabaviti, firma je factory pro, može se naći na netu, ja sam ih dobio iz NY, ako treba još nešto tu sam...
 
kober said:
Sigurno je to...........
Dobro dok je crno............. (y)
Brini kad pocne bacati plavo......... :mrgreen:
a kad dimi plavo koji je to onda vrag?
zasto dimi plavo??
 
Saki said:
a kad dimi plavo koji je to onda vrag?
zasto dimi plavo??

Ulje !
Uljne karike
gumice ventila
vodilice ventila.
Na nekakav nacin ti motorno ulje dolazi u komoru za sagorijevanje.