Cross motori 2T i 4T

Juggernaut

New member
Pozdrav....

Zanima me kakva je razlika između 2T i 4T cross motora, koji bi bio bolji izbor. Kakva je razlika u snagi, cijeni, održavanju, koji se manje kvari, potrošnji itd...

Zanimaju me 125 i 250 ccm...

 
Juggernaut said:
Pozdrav....

Zanima me kakva je razlika između 2T i 4T cross motora, koji bi bio bolji izbor. Kakva je razlika u snagi, cijeni, održavanju, potrošnji itd...

Zanimaju me 125 i 250 ccm...

Razlika pitaš ?
Pa noć i dan.
Od snage, okretnog momenta, cijene održavanja ......
Uostalom kao što rekoh noć i dan.
125 ccm 2t ( 30 ks. )  = 250 ccm 4t (30 ks. )
 
Kao prvo razlika ti je u vožnji 2t trebaš stalno vrtit da bi se vozio i vuče dobro tek kad ga zavrtiš dok 4t vuče od same nule i punije razvija tu svoju snagu koja je dostupna u svim režimima okretaja,4t motori su ti skuplji nego 2t,održavati moraš oboje ako ćeš se voziti ipak su to motori predviđeni za utrke !
 
Cak mislim da ovi noviji moderni 4T stizu 2takt pomalo...(ne kazem da su jaci al naprema onim starim 4T masinama ove nove su bog...)
 
2T cross mašine - brže se troše nego 4T, moraš je držat u visoke đire jer na male đire je mrtva. Troši više goriva nego 4T i troši ulje. Skuplje održavanje.

4T cross mašine - duže traju jer se manje troše, linearaniji razvoj snage u odnosu na okretaje. Troše manje goriva i ne troše ulje (ono se minja nakon određene kilometraže). Jeftinije održavanje.

Također ti je razlika u zvuku. 2T je visociji metalni zvuk, a 4T je dubok zvuk.
 
Ako želiš agilniju vožnju i puno šaltanja definitivno 2t motor a kao bonus dobiješ i specifičan miris dvotaktola  (y)

Za "mirniju" vožnju, bez pretjeranog odvrtanja gasa i šaltanja 4t.

 
sad 2T mozes vidit u junior klasama i freestyle... rijetko po cross-u  :?
 
Zildjian said:
sad 2T mozes vidit u junior klasama i freestyle... rijetko po cross-u  :?

Ma žalosna su to vremena za 2t motore  :palacdolje:

Siječam se dok sam ko klinjo išao gledati utrke na motocross stazi u Mladini kada je bio start - e to je bio zvuk a bome i dim.
 
markookram said:
a zasto se ogranicavas sa 250ccm ?

Pa mislim vjerojanto zbog financija, jer od 400ccm-a i na dalje su ipak dosta skuplji strojevi... mislim da je to to  8)
 
Pa ograničavam se sa snagom jer mislim da cross od 125 ili 250 ccm je i više nego dovoljno za "početnika" u svijetu crossa...do sad sam vozio samo xl500 i još ju vozim, ali ju koristim najviše za cestu...žal mi je to uništiti po šumama...

Dal bi npr. yamaha yz250f 4T mogla parirati yz 125 2T...dal su tu negdje po snazi i preformansama???
 
sve su ti prije napisali... 2T ima izlijev snage, a u 4T je krivulja
malo ispeglanija.... mislim da je i koje kilo teži, vidi u MP,
mozda bolje 4T ako ne znaš dobro oko 2T mašina....
 
Može mi tko reči kakva je razlika između yamahe yz250f 4T i yamahe wr250f 4T...vidim da su oba dva kod sibega.doo smješteni po cross...

Vidim da wr ima svjetla....a dali se razlikuju još po čemu??
 
Dakle ništa od KTM adv ni od AT, za k.... sam se s svim posvađao na forumu.

To za sad pada u vodu...nemam love trenutno za to :(

Ostavil si budem xl-ku za po cesti i tak....a uzel bi neki polovni cross za po šumam i gorama...
 
Juggernaut said:
Može mi tko reči kakva je razlika između yamahe yz250f 4T i yamahe wr250f 4T...vidim da su oba dva kod sibega.doo smješteni po cross...

Vidim da wr ima svjetla....a dali se razlikuju još po čemu??

YZF 250 F  ima par konja više  i cca 10 kg. lakša od wr250f , ima ti i manji spremnik a i jeftiniji je cca 10.000 kuna.
Dobra strana wr250f je ta šta ga možeš regat zbog posjedovanja rasvjetnih tijela i homologacije.
 
Juggernaut said:
To za sad pada u vodu...nemam love trenutno za to :(

Ostavil si budem xl-ku za po cesti i tak....a uzel bi neki polovni cross za po šumam i gorama...

Ako želiš razmotri cijenu Kawasakijevog modela kx 125. Mislim da je prihvatljiva u odnosu na druge brandove i imaš 40 ks-a i novi motor.
 
Ma ne mislim uzimati novi motor, nemam sad pare za to...ja razmišljam uzeti nekaj polovno, od 2000 god na dalje...

Jel itko imao kakva iskustva s "Moto Šipek" u Zaboku? Čujem da on ima za prodati polovne yamahe yz...
 
Juggernaut said:
Dal bi npr. yamaha yz250f 4T mogla parirati yz 125 2T...dal su tu negdje po snazi i preformansama???

U pravilu ti pariraju:
2T 50cc = 4T 100cc
2T 125cc = 4T 250cc
2T 250cc = 4T 500cc-600cc
2T 500cc = Avion :mrgreen:

Uglavnon 125 2T i 250 4T bi ti bili tu negdi, btw vec je receno ako ne zelis otvarat mašinu i popravljat nešto uzmi 4T + šta ti ne troši ulje...