Cross motori 2T i 4T

taj se ktm pravio i davne 94.
aprilia najbliže od crossa osim RXV-a koje je preskup i četvorotaktni
ima RX125, koji konj slabiji od cross-a ali
najbolji hard enduraš osim TM-a
 
Zildjian said:
taj se ktm pravio i davne 94.
aprilia najbliže od crossa osim RXV-a koje je preskup i četvorotaktni
ima RX125, koji konj slabiji od cross-a ali
najbolji hard enduraš osim TM-a
cr250r je zakon (y)
 
Zildjian said:
taj se ktm pravio i davne 94.
aprilia najbliže od crossa osim RXV-a koje je preskup i četvorotaktni
ima RX125, koji konj slabiji od cross-a ali
najbolji hard enduraš osim TM-a
si to htio reci da je tm dobar enduraš ????    :shock:
 
markookram said:
si to htio reci da je tm dobar enduraš ????    :shock:
od 125cc, pa mislim da je....
on i exc, al nije :misli:
21205_0_1_2_en%20125%20enduro_Image%20credits%20-%20TM%20racing.jpg
 
Zildjian said:
od 125cc, pa mislim da je....
ko uopce ima taj od 125 da bi znali kakva mu je kvaliteta , ako je kao ostatku game onda je uzas
znam da su postizali dobra rezulatate u natjecanjima (cak jako dobre u SM-u i imaju snazne masine) ali ono sto se pokazalo na cesi je jako jako lose
 
naši su ih koristili sad 2005. u motocrossu, valja oni nešto znaju...  :misli:
 
Zildjian said:
naši su ih koristili sad 2005. u motocrossu, valja oni nešto znaju...  :misli:
ako je tako povlacim receno  :mrgreen:
 
uzmi ti nešto npr  cr125 i gazi je dok ne zariba onda je nekom uvali :mrgreen: :mrgreen:

2T meni imaju baš onako bjesni bolesni zvuk i vjerojatno su takvi za vozit, dok 4T je ipak nešto normalniji i manje se umaraš
bar mislim
 
Ja bi ti isto preporucio CR-a, prvi uveo aluminijski okvir, USD
znam da je 2-3 god zaredom dominira i ima najjace agregate,
sta se tice 2T, za 4T ne znam...

imaš u prvim brojevima motopulsa, baš test crossa.
2T 125 i 2T 250....
pa probaj nabavit
 
Malo me to muči, ti učestali popravci na cross motorima, negdje sam prečitao svakih 20 sati otprilike generalka :misli:

Dal to vrijedi i za hard enduro motore ili samo za cross??
 
samo za cross... osim ako i ovom endurcu dusu ne izvadis u 5 sati  :mrgreen:

mislim da je malo vise od 20 sati al dobro...

prije da je samo polugeneralka... znaci brusenje cilindra i klip...

ali ako mislis na timove koji voze cross... oni svaku trku novu mashinu pa si ti razmisli jel bus ti uzel cisti cross  :jesus: :jesus: :jesus:
 
Juggernaut said:
Malo me to muči, ti učestali popravci na cross motorima, negdje sam prečitao svakih 20 sati otprilike generalka :misli:

Dal to vrijedi i za hard enduro motore ili samo za cross??
Ja sam ajmo reči u nabavci cross-a za rekreaciju,uzet ču si 125 ccm tako da mogu i na obližnju stazu kod svog kuma Karasa u Kozarevac jer 250cm mi je prejako na stazi ako je 2t , 125cm sad relativno jeftino kupiš i ajmo reč relativno jeftilen održavaš.
Ako nećeš letet sa njim kao bubba the crnac i klat ga 130 kmh po ravnom non stop , ugradiš si lijepo brojač radnih sati i svakih 25h promjeniš klip pa gas dok se ne počne čuti radilica a kad počne daš 3500kn i napraviš kompletnu generalku.,klip je 550kn i sam ga mjenjaš,lanac , semerinzi,sajle i plastike te ručke su jeftine i tu nemaš beda,la tutto gasssss.
Evo meni dolazi yz 125 iz njemačke 2005 godina za 1200eura,nije nova ali je dobra i ima novi klip te 65 radnih sati , kod nas su osjetno skuplji !!!!!
 
Na 125-icama su malo češća održavanja, ali ako nisi profić onda ga nečeš zatamanit tako jednostavno. Vrlo važno kod 2T mašina je čim kvalitetnije ulje odnosno najkvalitetnije. Za početak obavezno sa sobom nosi rezervnu svječicu jer je vrlo lako zaliješ.
A dok počneš koristit maksimum 2T mašine češ već puno toga naučiti.

Mislim da se na krosu ne brusi cilindar. Od nikasila su. Postoji mogućnost piksanja ali u to nebi ulazio o tome nemam pojma.

Cilindar ti traje poprilično dugo, mijenjaju se klipovi i klipnjače ali to opet ovisi kolko mu masti vadiš.
 
Ivanicak said:
Na 125-icama su malo češća održavanja, ali ako nisi profić onda ga nečeš zatamanit tako jednostavno. Vrlo važno kod 2T mašina je čim kvalitetnije ulje odnosno najkvalitetnije. Za početak obavezno sa sobom nosi rezervnu svječicu jer je vrlo lako zaliješ.
A dok počneš koristit maksimum 2T mašine češ već puno toga naučiti.

Mislim da se na krosu ne brusi cilindar. Od nikasila su. Postoji mogućnost piksanja ali u to nebi ulazio o tome nemam pojma.

Cilindar ti traje poprilično dugo, mijenjaju se klipovi i klipnjače ali to opet ovisi kolko mu masti vadiš.
Točno , ali može se ponovo dati nikasilirati i izbušiti recimo u moto star u trst ili na koje drugo mjesto...
 
Možeš kod Šipeka... (y)