Da li je Baotian skuter???

Status
Not open for further replies.
Enduro fan said:
i još nešto ne znam kak te budale kuopoju te nrg i te usisivače za 20,000 za tu lovu imaš motora svakakvih  8)



bolje polovan motor nego se vuč sda tim 50cc usisavačem po gradu...45kmh  :LOL:


za 50cc 20000kn za kretene to

I meni se čini da je tako. Ne bi za pedesetu nikad da priko 10k kn. Možda bi za tzr 50 ili rs 50, al to su već motori
 
st_driver said:
:misli: :misli: :misli:
Zašto??
Tako sam čuo

Nemoj slušati svakoga, mnogi ne znaju dalje od nosa, pa tvrdoglavo tupe stvari za koje ne znaju niti kako, zašto, gdje i koliko, ali oni i dalje pjevaju svoje pjesmice.

Kada ti netko da neku takvu tvrdnju, što te košta da ga pitaš "a zašto", ili neko drugo protupitanje... pa da vidiš kako "majstori" barataju sa "činjenicama"...  :LOL: :LOL: :LOL:

I zapamti: "Zato" nije odgovor.
 
Naravno da je.
A motori su samo R-ovi,ostalo je fetish na dva kotaca :D

Harley su u svoje vreme bili super sportski motori,pobjedjivali su na utrkama, samo je zalosno sto se nisu unaprijedjivali nego su ostali na tome i dan danas :(
 
To je super za Slavoniju, al mi u Rijeci imamo stvar za koju Baotian nije tvornički predviđen. Uzbrdica.
Ako to zanemarimo,isplati se, za tu cijenu nema poštenog mountain bike-a.
 
R-ovi su najmanje motori u smislu zašto su motori izmišljeni i napravljeni, jer položajem vožnje ne oponašaju prirodan i zdrav položaj jahača na konju, a što je jedino uspravno sjedenje. Sve ostalo je predmet za kiropraktičara i toplice. Svatko tko je na R-u išao do mora, u jednom komadu i bez 79 odmora, ma i samo od Zagreba do Rijeke, zna o čemu govorim. O nekoj funkcionalnosti tu uopće i nema govora.

R-ovi su i najbesmisleniji motori u hrvatskoj prometnoj situaciji, gdje su loše ceste, prometna nekultura i nepostojanje uvjeta za koje su ti motori konstruirani i napravljeni. Kompleksi su kod mnogih, ipak, glavni pokretač i inicijator kupnje R-motora, pa se to i ogleda u crnoj statistici, gdje samozvani Rossiji drže sve neslavne i crne rekorde. Uz vještinu i hladnu glavu, Rossi ima i motor koje je konstrukcijski napravljen za njega i po njegovim mjerama, što mnogi dilberi od skoro 2 metra ne kuže, pa se sprče na malen i nizak motor kojem, osim rastom, ničim drugim nisu dorasli. Drugim riječima, ego im napucava kredite, koje njihovo tijelo i vozačko znanje ne mogu vratiti...

A vozači R-ova su oni koji misle - ali samo misle - da su najbolji vozači, najčešće zato jer najmanje poštuju vožnju i vozače. Znam mnoge kod kojih je samouvjerenost u potpunom raskoraku sa onim što oni mogu i znaju pokazati u praksi, ali ned'o bog da im to kažeš...

Zato bih prije rekao ne da su motori samo R-ovi, a sve drugo fetiši, nego baš obrnuto... Sve drugo su motori, a R-ovi su samo fetiši, spomenici mnogim osobnim kompleksima i precjenjivanju vlastitog znanja i mogućnosti. Uz, naravski, kategorično odbijanje da svoje znanje konačno i pokažu tamo gdje se to jedino i treba raditi sa R-motorom; na pisti... ne na gradskoj prometnici!

Zato cijelo vrijeme čekam kada ću pročitati rezultate racera i trkača sa ovog foruma, kao i redoslijed i postignuta vremena na Grobniku. I ne sumnjam da će mnogi "big muda bajkeri i praaaavi motoristi" markirati tu priliku da pokažu koliko oni stvarno vrijede, i prati li njihovo znanje hvalisanje i nebuloze kojima na s obasipaju cijelu godinu... 

Ninja: "zato" je odgovor dovoljan nekom maloumniku, nakon što ga plasira neznalica. Jer kod neznalice je iza "zato" točka.
 
1. Prouci pazljivije polozaj jokera na galopirajucem konju
2.R-ovi imaju daleko najbolje kocnice,upravljivost i ubrzanje od svih motora te ih stoga smatram i  najsigurnijima
3.Skoro svi vozaci R-ova koje znam voze po grobniku,marofu i inim stazama i ganjaju svoj vreme
4.Oces reci da ogroman,prenatrpan cromom choper upravljiv poput stocnog vagona nije fetish?



Motor je naprava napravljena da bi se negdje stiglo brzo,ako zelim ici polako i komotno onda sjedam u AWD karavan powered by WRX,a i tada sam brzi od vecine satorasa 8)



No svako ima svoje,kak se veli 100 zena 200 sisa...
 
inace kad se baotian kupi  automatski moze na stelanje  frge i ventila  i jos neceg nemogu se sjetit.  ali zanimljiva je cinjenica (na sto sam se ja strgo od smjeha)  kolka je nabavna cijena pevecu za baotian.  60 Eura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :LOL:
 
Ninja said:
1. Prouci pazljivije polozaj jokera na galopirajucem konju
2.R-ovi imaju daleko najbolje kocnice,upravljivost i ubrzanje od svih motora te ih stoga smatram i   najsigurnijima
3.Skoro svi vozaci R-ova koje znam voze po grobniku,marofu i inim stazama i ganjaju svoj vreme
4.Oces reci da ogroman,prenatrpan cromom choper upravljiv poput stocnog vagona nije fetish?



Motor je naprava napravljena da bi se negdje stiglo brzo,ako zelim ici polako i komotno onda sjedam u AWD karavan powered by WRX,a i tada sam brzi od vecine satorasa 8)



No svako ima svoje,kak se veli 100 zena 200 sisa...

Bez uvrede Ninja, ali činjenica je da dosta vozača R-a zaboravi kad siđe sa piste i prelazi na cestu, gdje vrijeme/krug nije jedino pravilo.Čast izuzecima, ali malo ih je.Shvaćam da je moja konačna brzina prosječnom R-u gmizanje, ali i ja mogu potegnut stotku tamo gdje je ograničenje 40. Kako to baš i nemam običaj, ne moram skrivat tablicu ispod repa, niti navlačit tange preko nje. Ajmo probat ne punit RIP rubriku.
U OFF-u sam, al nemojte zamjerit..
 
Moretto said:
Bez uvrede Ninja, ali činjenica je da dosta vozača R-a zaboravi kad siđe sa piste i prelazi na cestu, gdje vrijeme/krug nije jedino pravilo.Čast izuzecima, ali malo ih je.Shvaćam da je moja konačna brzina prosječnom R-u gmizanje, ali i ja mogu potegnut stotku tamo gdje je ograničenje 40. Kako to baš i nemam običaj, ne moram skrivat tablicu ispod repa, niti navlačit tange preko nje. Ajmo probat ne punit RIP rubriku.
U OFF-u sam, al nemojte zamjerit..

Sve to sta si napisao drzi vodu,da ne bude off :Naravno da je Baotian skuter i to best buy skuter pa cjela Kina se vozi na takvim prometalima
 
[quote author=Ninja]
1. Prouci pazljivije polozaj jokera na galopirajucem konju
[/quote]

Konj je u galopu vrlo kratko vrijeme. Nekako obrnutoproporcionalno od vremena koje, u jurnjavi moto "galopom", provodiš na njemu.

[quote author=Ninja]
2.R-ovi imaju daleko najbolje kocnice,upravljivost i ubrzanje od svih motora te ih stoga smatram i najsigurnijima
[/quote]

Oni nisu ništa sigurniji od ostalih, jer svaki motocikl ima kočnice kakve zadovoljavaju njegove potrebe. Znači, ako kočnice mogu sigurno zaustaviti neki motocikl, u određenom vremenu i na određenoj kratkoj dionici, one nisu ništa lošije ili slabije od onih na R-u. Tako i R ima kočnice koje trebaju da ga sigurno zaustave. Kao i ostale konstrukcijske komponente. Ako nešto nije R, ne znači da su se konstruktori prevarili u nekoj komponenti. Ionako se sve debelo i višekratno izračunava i testira.

[quote author=Ninja]
3.Skoro svi vozaci R-ova koje znam voze po grobniku,marofu i inim stazama i ganjaju svoj vreme
[/quote]

Volio bih da je tako, no ja ipak znam brdo njih koji godinama ganjaju R-ove, a piste nisu nikada vidjeli. Kao što bih volio i da to ganjanje i ostane samo na pisti, u ganjanju svojeg vremena...

[quote author=Ninja]
4.Oces reci da ogroman, prenatrpan cromom choper upravljiv poput stocnog vagona nije fetish?
[/quote]

Pričaš uvredljive stvari, nedaš drugima za pravo ono što sam sebi uzimaš zdravo za gotovo. Svaki motor je djelomično odraz i osobnosti njegova vlasnika, koji na taj način iskazuje i ljubav i poštovanje prema tom komadu metala. Ne vidim razliku između lijepo uređenog choppera, prepunog kroma, i nekakvog R-a sa 107 boja, šara itd po sebi. Ustvari, zar rasprava o tablicama na R-ovima, u kojima je nemali zbor složno pjevao kako nosač rege i tablica samo poružnjuju taj motor nije odraz isto egomanije i težnje za ljepotom i uređenjem svojeg motora? Zašto Foggy ima airbrush na svom motoru? Kao i mnogi drugi? Da brže idu???

Ne možeš niti praviti razliku kroz neusporedive stvari. Chopper je upravljiv onoliko koliko to njegovom gazdi treba, i sa čime se pomirio, jer njegov gazda nema interesa brusiti koljena u zavojima, i sa 150 i više km/h prolaziti kroz iste. Njemu to ne treba, stoga mu i ne treba upravljivost jednog R-a. Ali mu treba gušt krajolika, gušt komfora, gušt praktičnosti... svega onoga što jedan R nema. Zato je uspoređivati chopper sa stočnim vagonom isto kao i uspoređivati R sa probušenim kurtonom... nema koristi od njega! I to je, osim uvredljivo, i bezveze i glupo. Kao da uspoređuješ trkaći auto i kombi. Svaki ima svoju svrhu.
[/quote]

[quote author=Ninja]
Motor je naprava napravljena da bi se negdje stiglo brzo,ako zelim ici polako i komotno onda sjedam u AWD karavan powered by WRX,a i tada sam brzi od vecine satorasa 8)
[/quote]

Motor je naprava napravljena da bi se negdje stiglo JEFTINIJE, i BRŽE, i još podosta toga...
A sa čime ti ideš ako želiš sporo i komotno, tvoj je osobni stav i izbor. I na chopperu možeš ići brzo i komotno. Jer i brzina je stvar osobnog shvaćanja. Zaboravio si i glavni argument motocikala, zbog kojega se motocikli i kupuju - gušt!! Ako se voziš autom čim ti se nekuda ne žuri, onda ti i nisi bajker.

Imaš pravo - svatko ima svoje... da si to shvatio, i ti i još neki, na početku pisanja posta, ne bi napisao to što si napisao...
 
Jasno je da se tvoje i moje poimanje bajkera jako razlikuje,nije mi namjera bila nikoga vrijedjati, te se ispricavam ako je moje izjave neko shvatio kao uvrede.

P.S.Od kad sam kupio Neo's-a na R1 nisam sjeo nevjerovatno koliko  sam odusevljen prakticnoscu jednog 50ccm skutera
 
Sledgehammer said:
R-ovi su najmanje motori u smislu zašto su motori izmišljeni i napravljeni, jer položajem vožnje ne oponašaju prirodan i zdrav položaj jahača na konju, a što je jedino uspravno sjedenje. Sve ostalo je predmet za kiropraktičara i toplice. Svatko tko je na R-u išao do mora, u jednom komadu i bez 79 odmora, ma i samo od Zagreba do Rijeke, zna o čemu govorim. O nekoj funkcionalnosti tu uopće i nema govora.

R-ovi su i najbesmisleniji motori u hrvatskoj prometnoj situaciji, gdje su loše ceste, prometna nekultura i nepostojanje uvjeta za koje su ti motori konstruirani i napravljeni. Kompleksi su kod mnogih, ipak, glavni pokretač i inicijator kupnje R-motora, pa se to i ogleda u crnoj statistici, gdje samozvani Rossiji drže sve neslavne i crne rekorde. Uz vještinu i hladnu glavu, Rossi ima i motor koje je konstrukcijski napravljen za njega i po njegovim mjerama, što mnogi dilberi od skoro 2 metra ne kuže, pa se sprče na malen i nizak motor kojem, osim rastom, ničim drugim nisu dorasli. Drugim riječima, ego im napucava kredite, koje njihovo tijelo i vozačko znanje ne mogu vratiti...

A vozači R-ova su oni koji misle - ali samo misle - da su najbolji vozači, najčešće zato jer najmanje poštuju vožnju i vozače. Znam mnoge kod kojih je samouvjerenost u potpunom raskoraku sa onim što oni mogu i znaju pokazati u praksi, ali ned'o bog da im to kažeš...

Zato bih prije rekao ne da su motori samo R-ovi, a sve drugo fetiši, nego baš obrnuto... Sve drugo su motori, a R-ovi su samo fetiši, spomenici mnogim osobnim kompleksima i precjenjivanju vlastitog znanja i mogućnosti. Uz, naravski, kategorično odbijanje da svoje znanje konačno i pokažu tamo gdje se to jedino i treba raditi sa R-motorom; na pisti... ne na gradskoj prometnici!

Zato cijelo vrijeme čekam kada ću pročitati rezultate racera i trkača sa ovog foruma, kao i redoslijed i postignuta vremena na Grobniku. I ne sumnjam da će mnogi "big muda bajkeri i praaaavi motoristi" markirati tu priliku da pokažu koliko oni stvarno vrijede, i prati li njihovo znanje hvalisanje i nebuloze kojima na s obasipaju cijelu godinu... 

Ninja: "zato" je odgovor dovoljan nekom maloumniku, nakon što ga plasira neznalica. Jer kod neznalice je iza "zato" točka.


"i zato, cijenjeni gledatelji, kupite scarabeo, jer to je jedini iskonski state of the art motocikl. po cesti ce se ljudi okretati za vama, cure ce padat u nesvjest od vaseg prizora, svaka punica ce vas se zazeljeti. jos danas u posebnoj ponudi!"
 
Sledgehammer said:
R-ovi su najmanje motori u smislu zašto su motori izmišljeni i napravljeni, jer položajem vožnje ne oponašaju prirodan i zdrav položaj jahača na konju, a što je jedino uspravno sjedenje. Sve ostalo je predmet za kiropraktičara i toplice. Svatko tko je na R-u išao do mora, u jednom komadu i bez 79 odmora, ma i samo od Zagreba do Rijeke, zna o čemu govorim. O nekoj funkcionalnosti tu uopće i nema govora.

R-ovi su i najbesmisleniji motori u hrvatskoj prometnoj situaciji, gdje su loše ceste, prometna nekultura i nepostojanje uvjeta za koje su ti motori konstruirani i napravljeni. Kompleksi su kod mnogih, ipak, glavni pokretač i inicijator kupnje R-motora, pa se to i ogleda u crnoj statistici, gdje samozvani Rossiji drže sve neslavne i crne rekorde. Uz vještinu i hladnu glavu, Rossi ima i motor koje je konstrukcijski napravljen za njega i po njegovim mjerama, što mnogi dilberi od skoro 2 metra ne kuže, pa se sprče na malen i nizak motor kojem, osim rastom, ničim drugim nisu dorasli. Drugim riječima, ego im napucava kredite, koje njihovo tijelo i vozačko znanje ne mogu vratiti...

A vozači R-ova su oni koji misle - ali samo misle - da su najbolji vozači, najčešće zato jer najmanje poštuju vožnju i vozače. Znam mnoge kod kojih je samouvjerenost u potpunom raskoraku sa onim što oni mogu i znaju pokazati u praksi, ali ned'o bog da im to kažeš...

Zato bih prije rekao ne da su motori samo R-ovi, a sve drugo fetiši, nego baš obrnuto... Sve drugo su motori, a R-ovi su samo fetiši, spomenici mnogim osobnim kompleksima i precjenjivanju vlastitog znanja i mogućnosti. Uz, naravski, kategorično odbijanje da svoje znanje konačno i pokažu tamo gdje se to jedino i treba raditi sa R-motorom; na pisti... ne na gradskoj prometnici!

Zato cijelo vrijeme čekam kada ću pročitati rezultate racera i trkača sa ovog foruma, kao i redoslijed i postignuta vremena na Grobniku. I ne sumnjam da će mnogi "big muda bajkeri i praaaavi motoristi" markirati tu priliku da pokažu koliko oni stvarno vrijede, i prati li njihovo znanje hvalisanje i nebuloze kojima na s obasipaju cijelu godinu... 

Ninja: "zato" je odgovor dovoljan nekom maloumniku, nakon što ga plasira neznalica. Jer kod neznalice je iza "zato" točka.
:misli: paa....a što sa SM??? to za mene opće nije motor...to je nešo za grad! bezveze! :shock:i otpadnu ti jaja! Te nemoš vozit,Te nemoš n put,Te je ružan ko pas,Te ti šarafi otpadaju...sve u svemu...Super moto je jedna filozofija meeeni nimalo draga......
a R?*?? to je druga priča..ali de! čemu R ako se nabavim time??? da se kurčim po gradu???
R su predivni motori predivne mašine ali doslovno ih svako danas vozi nije motor kriv!
itd...
Boatian???jel to ono za glača košulje? :shock: :palacdolje:
 
Srećom da ima i ovakvih i onakvih mišljenja, jer inače ja ne bih prodao dvadeset godina staru Vespu za duplu cijenu od novog Baotiana.  :mrgreen:  Da li je skuter ili nije, provjerio sam sestrični u knjižici vozila, piše SKUTER.  (y) Dakle, skuter je.
Meni je u istoj takvoj knjižici za Vespu PX 200 E iz 86. pisalo Otto motor 4 takta.  :misli: I tu rasprave nema, samo ne znam kog sam vraga godinama dvotaktol trošio?!?   :jesus: :jesus:

Al na stranu šala, navedena sestrična ga godinu dana ganja po Rijeci, bez kvarova i problema. Toči, pali , vozi. Istina, ona ima 40-ak kila, pa nema problema ni s uzbrdicama, ali zaboga, 500 eura NOV!!
Jedina objektivna zamjerka možda loša plastika i farba.Al već imamo plan kad se karoserija raspadne, iskoristit "pogonski agregat" za hidrauliku na barki za mreže gonjat  :mrgreen: (y)
 
Faber said:
:misli: paa....a što sa SM??? to za mene opće nije motor...to je nešo za grad! bezveze! :shock:i otpadnu ti jaja! Te nemoš vozit,Te nemoš n put,Te je ružan ko pas,Te ti šarafi otpadaju...sve u svemu...Super moto je jedna filozofija meeeni nimalo draga......
a R?*?? to je druga priča..ali de! čemu R ako se nabavim time??? da se kurčim po gradu???
R su predivni motori predivne mašine ali doslovno ih svako danas vozi nije motor kriv!
itd...
Boatian???jel to ono za glača košulje? :shock: :palacdolje:

koji lik  :LOL:
 
baotian skuter?
naravno da nije,prodaje se u elektromaterijalu,može onda biti samo fen za kosu ili toster.
mixer nije,to je skuter.  8)
 
NEKID said:
baotian skuter?
naravno da nije,prodaje se u elektromaterijalu,može onda biti samo fen za kosu ili toster.
mixer nije,to je skuter.  8)



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
eh faberu pa kud češ u filozofe..ajde za ono za glačalo nisam ni ja siguran....hehe
ali pa kak se ne baviš R motorima pa imaš sR lol :LOL:
 
vuxs said:
eh faberu pa kud češ u filozofe..ajde za ono za glačalo nisam ni ja siguran....hehe
ali pa kak se ne baviš R motorima pa imaš sR lol :LOL:

Pa ima i on R motor!!!
sR :mrgreen: :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.