Dobre prilike u oglasima

Je, a z750 iz 2008 za 5 ide. Neće ispod 6.
Znam,ali ni to nije realna cijena,ustvari treba biti budala(nadam se da se neće netko naljutiti) pa dati tu lovu za tog z. Ali to ne mjenja činjenicu da je ovaj motor preskup za nekih 1000 eura.Pošto je hitno i za više.
I da,cijena na njuškalu za taj z je tolika ali za tu lovu neće otići nikada
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Motor novi košta 10000 eura. Ovaj je star 6 g (još malo pa 7) . Realna cijena 5000 do Max 5500. S obzirom da mu je hitno Max 5000 da to prije ode
Gdje ima MT-09 za 5500€ da znam gdje gledat? :mrgreen:
Ali ozbiljno evo, u potrazi sam za nakedom iz te klase i cijene su takve kakve jesu po njuškalu.. jedina alternativa preskupom plaćanju rabljenog motora koju ja vidim je kupnja novog..
 
Gdje ima MT-09 za 5500€ da znam gdje gledat? :mrgreen:
Ali ozbiljno evo, u potrazi sam za nakedom iz te klase i cijene su takve kakve jesu po njuškalu.. jedina alternativa preskupom plaćanju rabljenog motora koju ja vidim je kupnja novog..
A jbg, znači ako su svi nabili cijene onda su cijene ok?
Ako je nešto preskupo onda je preskupo.
Slažem se s ovim da je onda najbolje kupiti novi. Ako te zanima znam ti za mt09 2014 u savršenom stanju,s akrapovićom,poznata povijest motora za tu lovu(5500 eura)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: MGS and Village
A jbg, znači ako su svi nabili cijene onda su cijene ok?
Ako je nešto preskupo onda je preskupo.
Slažem se s ovim da je onda najbolje kupiti novi. Ako te zanima znam ti za mt09 2014 u savršenom stanju,s akrapovićom,poznata povijest motora za tu lovu(5500 eura)
Naravno da nije ok, ali tržište diktira cijenu i dok ima ljudi koji kupuju po tim cijenama takve će i bit...
Javim se u inbox za mt
 
  • Like
Reactions: Dene
Od kad su slike redovna stvar u oglasima, ne znam kome se još nije iskristaliziralo da su nam oglasi prepuni precijenjenog smeča, zapravo oko pola oglasa bi komotno trebalo pobrisati.

Od kad su na tehničkom ozbiljnije počeli bilježiti kilometre sve je više motora sa realnim kilometrima nisu svi do 30 tkkm.
radnička klasa i ducati..


Ako si se našao isprozivan, tvoja je stvar kaj ti kome prodaješ i citirao si me vjerojatno jel ti je zapelo za oko nešto kaj sam rekao.
Mene baš briga radi ti kaj god hočeš ti i bilo tko drugi.



Da Ducati jel život je jedan i nema reprizu. Tražim povoljan primjerak koji traži da se uloži vrijeme i znanje i nešto dijelova po primjerenoj cijeni.
Prošle zime se jedan ss 1000 žuti prodavao za 16 000 kuna i bio mi je u oku ali su tada bili drugi prioriteti.
 
niti sam se našao isprozivano (nemam ni jednog ducatija i ne bavim se prodajom motora), niti sam te citirao
ako je život jedan, kupi pravog ducatija
 
  • Like
Reactions: leCo
A jbg, znači ako su svi nabili cijene onda su cijene ok?
Ako je nešto preskupo onda je preskupo.

Apsolutno se slažem, tržište nametne bolesne cijene, potpomognute ekipom koja bi u tjedan dana zaradila na nekoj uvoznoj krami par somova eura i onda mlatimudarenje... po navici gledam uglavnom BMW-e i vidim da je to što rekosmo postalo pravilo (iako slične fore prodaju i za mnoge druge motore), hrpa motora starih po 15 godina i nerijetko sa preko 100K km za 6-7-8.000 eura, a i više, uglavnom teško je naći neki ispod 70-80.000 km... za tu lovu koju oni traže kupim u Njemačkoj motor sa do 30.000 sa servisnom i garancijom, dovezem ga, regam i još sam u debelom plusu... uglavnom, prodavatelji se ponašaju kao da unos iz EU ne postoji i to što prodaju je zadnji motor na svijetu, pa tko kupi to je to, inače ćemo ići pješice, sami si budemo krivi ako nismo ulovili takovu "priliku" (za zajeb)...
 
Apsolutno se slažem, tržište nametne bolesne cijene, potpomognute ekipom koja bi u tjedan dana zaradila na nekoj uvoznoj krami par somova eura i onda mlatimudarenje... po navici gledam uglavnom BMW-e i vidim da je to što rekosmo postalo pravilo (iako slične fore prodaju i za mnoge druge motore), hrpa motora starih po 15 godina i nerijetko sa preko 100K km za 6-7-8.000 eura, a i više, uglavnom teško je naći neki ispod 70-80.000 km... za tu lovu koju oni traže kupim u Njemačkoj motor sa do 30.000 sa servisnom i garancijom, dovezem ga, regam i još sam u debelom plusu... uglavnom, prodavatelji se ponašaju kao da unos iz EU ne postoji i to što prodaju je zadnji motor na svijetu, pa tko kupi to je to, inače ćemo ići pješice, sami si budemo krivi ako nismo ulovili takovu "priliku" (za zajeb)...
A jbg kad je BMWju 70/80 000 km problem.:mrgreen: