Kad voziš kao curicaMoje govno ima 75000 km i original diskove koji ce uvatit najmanje 100000 🤷🏻♂️
Moji su na Dukcu na 20tkm još bili živi ali mislim da bi skoro bili za zamjenu. Za ostale mislim da nikad nisam mijenjao diskove. Moguće da ovisi i o načinu vožnje, moji lanac i lančanici su na enduru trajali uredno po 50% manje od svih ostalih u ekipi.Jebeš mi sve ja to stvarno ne kužim. Ima li tko na ovom forumu da je minja diskove prije 30.000 a da nije padan motor ili striktno za stazu složen??? Javite se molim vas ubi me znatiželja
Vidiš, za razliku od velike većine nisam nikad primjećivao posebnu razliku između V2 i rednih 4 po tom pitanju. Ima ekipe koja ne koči nikad i one koja koči stalno. Meni je prst na bremzi stalno.bejzikli... ja ne znam da li na potezu od 50ak km 3-4 puta jače prikočim, sve ostalo sa mašinom, eventualno mrvicu popravim zadnjom... živio V2...
Njuskalo, laži i videovrpce.a da promjenimo naziv u: dobre neprilike u oglasima?
To sam i ja primjetio nakon sto sam vozio apriliu, da je kocenje masinom kod v2 i r4 podjednako.Vidiš, za razliku od velike većine nisam nikad primjećivao posebnu razliku između V2 i rednih 4 po tom pitanju. Ima ekipe koja ne koči nikad i one koja koči stalno. Meni je prst na bremzi stalno.
Aah, da se razumijemo, i moj je za ne daj Bože kod bremze... A kaj se razlike tiče, nije to sad ne znam kakva razlika, ali je ipak ima mrvicu, na mojem motoru je najosjetnija između 4 i 6 tisuća okretaja... najbolja usporedba mi je sa XJ6 (njega sam poslije svojega najviše vozio u zadnjih par godina), na nižim okretajima je bio mekši, ali na visokima je xj jače ili jednako kočio mašinom... ili se barem meni tak činilo... u svakom slučaju, mislim da kočenje motorom prirodno dođe kada se ravnomjernije voziš, bez naglih ubrzavanja i kočenja..Vidiš, za razliku od velike većine nisam nikad primjećivao posebnu razliku između V2 i rednih 4 po tom pitanju. Ima ekipe koja ne koči nikad i one koja koči stalno. Meni je prst na bremzi stalno.
Bojan zbog osobnog guštatravanjka je uvijek prilika, a pogotovo ak je spofarbana i skemijana
Ako je suditi po diskovima mislim da nema sporijeg rvataKad voziš kao curica
😀
Ima ona bajkersku stara:lažu i gume i slajderi ali diskovi nikad neAko je suditi po diskovima mislim da nema sporijeg rvata
ja sam mjenjao na 8000kmJebeš mi sve ja to stvarno ne kužim. Ima li tko na ovom forumu da je minja diskove prije 30.000 a da nije padan motor ili striktno za stazu složen??? Javite se molim vas ubi me znatiželja
Bili su ok.ja imam 25 tisuca i pred malo sam promjenio. dobri su bili ali su plivali naprijed nazad, neki cudan luft su imali. inace mozda ni nebi mijenjao ali sam dobio jako dobru cijenu pa sam ulozio malo
ja imam 25 tisuca i pred malo sam promjenio. dobri su bili ali su plivali naprijed nazad, neki cudan luft su imali. inace mozda ni nebi mijenjao ali sam dobio jako dobru cijenu pa sam ulozio malo
Glasam za kilometre. 😁Izgleda Lemmy da smo nas dva najsporiji vozaci u drzavi ili drugima fali po 30 tkm na satu 🤪
bili su novi ko i motor... al sam htio Braking valovite... i amortizer i vilice su bile nove pa sam stavio Matris, i lajtunzi itd itdPotrošeni ili si stavljao druge?