Dobre prilike u oglasima

Meni osobno se rsv najbolje cuo i najugodnija voznja je bila sa serijskim auspuhom...druge sam stavljao iskljucivo zbog izgleda
 
Sjetimo se ovdje napisanih km/h kad vidimo novu RIP temu.
Da ne bi opet auto bio 100% kriv.
 
Tako je, dok bedaki imaju lovu, i kramari će tržiti... ostaje vječno pitanje - što ne valja sa serijskim auspuhom da bi trebao uložiti toliku lovu?
Kod mene jedino temperatura -grije ko nuklearni reaktor pa zapali torbe i bilo šta blizu njega i lako se opečeš...
 
.. osobno mi zvuk ne predstavlja neki vrlo bitan faktor..
Većini nas bome predstavlja.. :mrgreen:
1694282840452.png
 
Težina, izgled, zvuk....
kod mene isto, samo kontra redoslijed, v2 se mora čuti, ali teško to mogu shvatiti ovi koji voze boxere i mt07

Meni osobno se rsv najbolje cuo i najugodnija voznja je bila sa serijskim auspuhom
ti baš imaš čudan smisao za ukus :mrgreen:
meni taj auspuh čak ni nije ružan, ali i dok se lagano otvori zvuk je užasan, a motor osjetno važe u desno
 
kod mene isto, samo kontra redoslijed, v2 se mora čuti, ali teško to mogu shvatiti ovi koji voze boxere i mt07


ti baš imaš čudan smisao za ukus :mrgreen:
meni taj auspuh čak ni nije ružan, ali i dok se lagano otvori zvuk je užasan, a motor osjetno važe u desno
Neznam kako al motor se cuo jako dobro...na tehnickom su gledali dal je izvađen prigusivac jer im je bilo cudno...onda su skuzili da je sve tvornicki zavareno tj bez mogucnosti vađena...al culo se dobro


Al monster se cuje najbolje, dva gpr-a, fergazeri i k&n 😍
 
  • Like
Reactions: pamzor
kako se 600 kubika L2 može čuti najbolje, daj se uozbilji :mrgreen:
 
ne znam, no poznavajući mnoge bajkere stekoh dojam da je to prije nametnuta spika od stvarne potrebe, osobno mi zvuk ne predstavlja neki vrlo bitan faktor, dapače volim da je motocikl što tiši... mislim da bi mnogima puno bolja investicija bila plaćanje škole sigurne vožnje od bacanja love na nešto što im realno ni ne treba, umjesto da krenu od sebe i shvate da sami ne znaju izvući ni pola potencijala postojećeg motocikla, ali oni bajaju da im treba ne znam što... više snage, bolji zvuk??
Ne, ne treba. Ali realno, nikome ovdje ne treba motor. Motor je luksuz i vozimo ga iz gusta. Meni je gust cuti svoj motor u voznji, i apsolutno utjece na zadovoljstvo voznje.
Nije glasan, ali ima ton koji mi odgovara (V2) i veseli me.
 
Ne, ne treba. Ali realno, nikome ovdje ne treba motor. Motor je luksuz i vozimo ga iz gusta. Meni je gust cuti svoj motor u voznji, i apsolutno utjece na zadovoljstvo voznje.
Nije glasan, ali ima ton koji mi odgovara (V2) i veseli me.
Ne znam kako je kod tebe, ali ja stanujem na Matejušci, u centru Splita..Kad moram pomaknuti auto, dođe mi za povratit..Parking čekam po 45 minuta...Kružim ko morski pas autom i upadam u konflikte s luđacima..
Otac, žena mi i ja imamo svak svoj motor jet nam je nužan za otići na posao, u spizu, bilo gdje..Ne bi mogli normalno funkcionirati bez motora..
 
Nije akrap, a to je ono, svetinja na motorkotaču, ne? 😆


Šalu na stranu, ali ovo je samo top, bez grana 3800€, ofc mora bit pravi katalizator, a ne one sacaste zajebancije ko do sad koje niko nije ni stavljal 😆
sreca u nesreci, samo otvoren top+remap na serijske grane (jer u granama nema kat) cak daje znacajne performanse 😎
Zasto je ovakva cijena nemam blage veze, ali vjerojatno zato jer je to OEM Aprilia dio koji mozes kupiti samo kod Aprilia dealera. Homologiran je (katalizator) pa nabijes cijenu koliko god ide. Tragicno realno.

Full Evolution sustav sa titanskim granama kosta 500€ manje (sa podosta PDV vise u odnosu na De), na papiru. Nehomologirani Slip On je 3,5x jeftiniji. Ali jbg, tehnicki neces proc nakon sto prodju prve dve godine.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Ne kuzim sta je sa tim V2 svi svrsavaju na taj zvuk :rolleyes::p
Pa ne bas svi, rekao bi da je vecina za zvuk redna 4...pogotovo oni koji ne voze motore i ne kuze se u iste...ja sam prije rsv-a imao 900rr sa kratkim SC auspuhom...kupim rsv i kaze mi stari u cudu "kako se to cuje taj motor"
 
Pa ne bas svi, rekao bi da je vecina za zvuk redna 4...pogotovo oni koji ne voze motore i ne kuze se u iste...ja sam prije rsv-a imao 900rr sa kratkim SC auspuhom...kupim rsv i kaze mi stari u cudu "kako se to cuje taj motor"
Ma kuzim ja sve samo sam malo isao ubaciti sarkazma 😁,meni je V2 top zvuk ali pase mi i neki zavijajuci japanac
 
  • Like
Reactions: tegla
Zasto je ovakva cijena nemam blage veze, ali vjerojatno zato jer je to OEM Aprilia dio koji mozes kupiti samo kod Aprilia dealera. Homologiran je (katalizator) pa nabijes cijenu koliko god ide. Tragicno realno.

Full Evolution sustav sa titanskim granama kosta 500€ manje (sa podosta PDV vise u odnosu na De), na papiru. Nehomologirani Slip On je 3,5x jeftiniji. Ali jbg, tehnicki neces proc nakon sto prodju prve dve godine.

Nekidan zeninog fiata 500 odvezem na servis, medu ostalim poceo je prdeckati na auspuhu negdje naprijed.
Ispadne da se iskrivila ispusna malo od vrucine (googlao malo nakon toga, nevjerojatno cest problem na njima, bas cool), a ispusna dolazi s katalizatorom.
Cca 1300 eur origigi, neka zamjenska poljska 600. Fiatov 1.2 prastari motor.

Ovaj Akrap mi sad djeluje skroz povoljno :mrgreen:
 
Ne kuzim sta je sa tim V2 svi svrsavaju na taj zvuk :rolleyes::p
Ne znam oce ovo imati previse smisla, ali V2 mi je draze cuti dok ga vozim, a redna 4 mi je draze za cuti kad prolazi.

Ne znam kako je kod tebe, ali ja stanujem na Matejušci, u centru Splita..Kad moram pomaknuti auto, dođe mi za povratit..Parking čekam po 45 minuta...Kružim ko morski pas autom i upadam u konflikte s luđacima..
Otac, žena mi i ja imamo svak svoj motor jet nam je nužan za otići na posao, u spizu, bilo gdje..Ne bi mogli normalno funkcionirati bez motora..
Okej, nezgodno sam se izrazio mozda. Vecini nas koji vozimo motor isti realno nije nuzan za zivot vec ga vozimo iz gusta.
 
  • Like
Reactions: Bob Rock