diesel power
Well-known member
To su bajkerske pričeJebate, pa to su prave lovačke priče!!
Ali živa istina prva srna me nije čula druga je da ga jebeš. Kod mene je plus jer sam hladan ko špricer i niti ne zakuca jače srce...
To su bajkerske pričeJebate, pa to su prave lovačke priče!!
Kod mene jedino temperatura -grije ko nuklearni reaktor pa zapali torbe i bilo šta blizu njega i lako se opečeš...Tako je, dok bedaki imaju lovu, i kramari će tržiti... ostaje vječno pitanje - što ne valja sa serijskim auspuhom da bi trebao uložiti toliku lovu?
Većini nas bome predstavlja.... osobno mi zvuk ne predstavlja neki vrlo bitan faktor..
kod mene isto, samo kontra redoslijed, v2 se mora čuti, ali teško to mogu shvatiti ovi koji voze boxere i mt07Težina, izgled, zvuk....
ti baš imaš čudan smisao za ukusMeni osobno se rsv najbolje cuo i najugodnija voznja je bila sa serijskim auspuhom
To je istina, samo sam ja skuzio kod mog V2 sa Miller auspuhom i onim „racing“ db killerima koji su unutra samo da ima nesto unutra, da me sa braincap kacigom nakon parsto kilometara sutradan glava boli od buke. Al nista sto par analgina ne moze rjesitiv2 se mora čuti
Neznam kako al motor se cuo jako dobro...na tehnickom su gledali dal je izvađen prigusivac jer im je bilo cudno...onda su skuzili da je sve tvornicki zavareno tj bez mogucnosti vađena...al culo se dobrokod mene isto, samo kontra redoslijed, v2 se mora čuti, ali teško to mogu shvatiti ovi koji voze boxere i mt07
ti baš imaš čudan smisao za ukus
meni taj auspuh čak ni nije ružan, ali i dok se lagano otvori zvuk je užasan, a motor osjetno važe u desno
Ne, ne treba. Ali realno, nikome ovdje ne treba motor. Motor je luksuz i vozimo ga iz gusta. Meni je gust cuti svoj motor u voznji, i apsolutno utjece na zadovoljstvo voznje.ne znam, no poznavajući mnoge bajkere stekoh dojam da je to prije nametnuta spika od stvarne potrebe, osobno mi zvuk ne predstavlja neki vrlo bitan faktor, dapače volim da je motocikl što tiši... mislim da bi mnogima puno bolja investicija bila plaćanje škole sigurne vožnje od bacanja love na nešto što im realno ni ne treba, umjesto da krenu od sebe i shvate da sami ne znaju izvući ni pola potencijala postojećeg motocikla, ali oni bajaju da im treba ne znam što... više snage, bolji zvuk??
Ne znam kako je kod tebe, ali ja stanujem na Matejušci, u centru Splita..Kad moram pomaknuti auto, dođe mi za povratit..Parking čekam po 45 minuta...Kružim ko morski pas autom i upadam u konflikte s luđacima..Ne, ne treba. Ali realno, nikome ovdje ne treba motor. Motor je luksuz i vozimo ga iz gusta. Meni je gust cuti svoj motor u voznji, i apsolutno utjece na zadovoljstvo voznje.
Nije glasan, ali ima ton koji mi odgovara (V2) i veseli me.
Meni je taj zvuk blagi užas...Stvar ukusa..Ne kuzim sta je sa tim V2 svi svrsavaju na taj zvuk
Zasto je ovakva cijena nemam blage veze, ali vjerojatno zato jer je to OEM Aprilia dio koji mozes kupiti samo kod Aprilia dealera. Homologiran je (katalizator) pa nabijes cijenu koliko god ide. Tragicno realno.Nije akrap, a to je ono, svetinja na motorkotaču, ne? 😆
Šalu na stranu, ali ovo je samo top, bez grana 3800€, ofc mora bit pravi katalizator, a ne one sacaste zajebancije ko do sad koje niko nije ni stavljal 😆
sreca u nesreci, samo otvoren top+remap na serijske grane (jer u granama nema kat) cak daje znacajne performanse 😎
Pa ne bas svi, rekao bi da je vecina za zvuk redna 4...pogotovo oni koji ne voze motore i ne kuze se u iste...ja sam prije rsv-a imao 900rr sa kratkim SC auspuhom...kupim rsv i kaze mi stari u cudu "kako se to cuje taj motor"Ne kuzim sta je sa tim V2 svi svrsavaju na taj zvuk
Ma kuzim ja sve samo sam malo isao ubaciti sarkazma 😁,meni je V2 top zvuk ali pase mi i neki zavijajuci japanacPa ne bas svi, rekao bi da je vecina za zvuk redna 4...pogotovo oni koji ne voze motore i ne kuze se u iste...ja sam prije rsv-a imao 900rr sa kratkim SC auspuhom...kupim rsv i kaze mi stari u cudu "kako se to cuje taj motor"
Zasto je ovakva cijena nemam blage veze, ali vjerojatno zato jer je to OEM Aprilia dio koji mozes kupiti samo kod Aprilia dealera. Homologiran je (katalizator) pa nabijes cijenu koliko god ide. Tragicno realno.
Full Evolution sustav sa titanskim granama kosta 500€ manje (sa podosta PDV vise u odnosu na De), na papiru. Nehomologirani Slip On je 3,5x jeftiniji. Ali jbg, tehnicki neces proc nakon sto prodju prve dve godine.
Ne znam oce ovo imati previse smisla, ali V2 mi je draze cuti dok ga vozim, a redna 4 mi je draze za cuti kad prolazi.Ne kuzim sta je sa tim V2 svi svrsavaju na taj zvuk
Okej, nezgodno sam se izrazio mozda. Vecini nas koji vozimo motor isti realno nije nuzan za zivot vec ga vozimo iz gusta.Ne znam kako je kod tebe, ali ja stanujem na Matejušci, u centru Splita..Kad moram pomaknuti auto, dođe mi za povratit..Parking čekam po 45 minuta...Kružim ko morski pas autom i upadam u konflikte s luđacima..
Otac, žena mi i ja imamo svak svoj motor jet nam je nužan za otići na posao, u spizu, bilo gdje..Ne bi mogli normalno funkcionirati bez motora..