Dobre prilike u oglasima

Nemoj tako... ja sam valjda onda imao srece... kod nas u kuci proslo tih Renola i Pezova ko na traci i svi vise manje bili ok.

-Clio 1.2 60 ks (2000god) kupljen nov... nakon 17 godina drljanja i zadnje vrime slabog odrzavanja na 190 tkm otisao dihtung glave

Clio 1.2 75 ks (2008) kupljen nov... prodan 2020 sa 225 tkm nikad nikakvih problema

Clio 1.5 dci 75 ks (2017) uzet sa 24 tkm... vozen 4 godine do 124 tkm... nikakvih problema

Clio 1.5 dci 75 ks ( 2018) preuzet sa 114 tkm... trenutno na 168 tkm... samo toci i vozi... i dalje je doma

Megane 1.5 dci 115 ks ( 2019) - kupljen nov... trenutno na 80 tkm... jos je doma... samo gas

Clio sport 197 ks ( 2008) - kupljen sa 100 tkm, prodan sa 140 tkm, samo redovno odrzavanje bez kvara tih 3 god sto je bio kod mene

Peugeot 106 Rallye 1.6 120 ks ( 2000) ... kupljen sa cca 110 tkm, prodan sa 175 tkm... jedini problemi bili vrhovi ( kape) amortizera. Ne bi izdrzali 15-20 tkm i suvozacev podizac prozora

Peugeot 207 1.4 (95 ks) - taj je malo malo bio u kvaru 😁
Ako sa clio sportom nisi ima problema, onda možeš kupit bilo šta i biti miran, imaš srice u životu oko auta 😂
 
Par stotina eura za korejsku grobinu sa full regom..
Samo ulje,filteri,gorivo i deri peri..Niti jednog jedinog kvara u 4 god,a nema šta nisam s njom prevozio,najčešće teški građevinski materijal..
Priznajem samo auta iz Japana i Koreje,ostalo su sve govna ..:mrgreen:
...a moj je još i R verzija :mrgreen:

1699301684601.png

1699301769342.png
 
Htjedoh nedavno prodati F11 i uzeti P5008 MK2 ili Espace MK5. Valjda neka autodestruktivna epizoda. Srecom trgnuo sam se brzo iz tog stanja i nisam napravio tu fatalnu gresku.
Sto se tice Talijana, vec sam negdje pisao moje dogodovstine sa Alfom 156 na kojoj sam doslovno izmijenjao sve osim straznjih lijevih vrata i opet vozio nepouzdano kvarljivo talijansko smece. Zena i dan danas pljune tri puta i okrene se 3 puta oko sebe kad prodje pored Alfe. Srecom nema ih ovamo puno.
A sto se tice motora, do sada sam samo (ako izuzmemo Tomosa) Japance posjedovao i vozio, ali moram priznati da me svrbi neka Aprilia ili Ducati. Imam prednost sto imam garazu, alat i volim sarafiti.
 
od francuza su samo jače lovačke priče kak nikad s njima nema problema, oni iduuuu iduuu i iduuuu


da ne znam 3 mehaničara koji valjda jedini u Zg puštaju francuske aute u dvorište i ja bi s jednim skoro završil


Srki
 
Ja sam davno skužio da su auti samo hrpa lima i plastike, svaki se pokvari kad-tad, a opet su svi relativno pouzdani danas više nego prije.
Interesantno da sam s "boljim" autima imao više problema nego s "lošijima". Civic 98. japanac, 1.4 "neuništivi", trošio hrpu ulja i riknula 2 ispušna ventila. Platio ga relativno dosta za ondašnje doba (2006.). A moj prvi auto je bio Accord 90. koji je bio u koma stanju, nije se kvario, ali je zato gutao ogromne količine benzina. Ibiza 94. (imali starci), kasnije imao ja 96., stvarno neuništivi 1.9 dizel. Osim redovnih izmjena ulja, nikad ništa. Trošio do litru ulja na 10ak tisuća, za njega normalno. 206cc kupio ženi i očekivao sam hrpu sranja, ali osim anlasera nisam imao ništa, kupio sam ga s 190t km. Mazda 6 2.0D 2004. Super auto, nisam ga imao dugo (spletom okolnosti), imao je problema s SCV (tipično za taj model). Focusa 1.6d 2005. žena kupila novog, bilo je kvarova, ništa previše skupo, ali nakupilo se u tih 13g kolko ga je imala. Na ovjesu sam jedino promijenio komplet amortizera nakon 11g i nekih 160t km. Uglavnom smo bili zadovoljni. Sad imamo Eosa s "problematičnim" 1.4 TSI, u ovih 4g s mašinom nikakvih problema, sad ima 137t km i preventivno smo mijenjali lanac jer se počeo dulje čuti prilikom paljenja ujutro. Ostalih kvarova nije bilo, potrošni materijal tipa manžete i sl. Obiteljski auto je Octavia kupljena nova 2018. 1.8TSI. Zasad auto mrak, žao mi je jedino jer nisam uzeo DSG. Ove godine prvi "kvar" izmjena ležajeva prednjih amortizera, više preventivno jer su se počeli čuti, nije bilo lufta.
Eto mojih iskustva, po meni, najbolje kupnje su bile cca 3000€ 10ak g stari auti za koje očekuješ tu i tam neki kvar, a onda kad ih ne bude, budeš oduševljen.
 
Gledam tako malo cijene motora po faceu, i sad neznam, dali sam ja pogubio kompas, u zadnjih par godina, ili svi ostali. 😁
Uglavnom, kuzim odprilike to oko inflacije, rasta cijena novih motora, euro gubi vrijednost, itd....
Ali, gledajuci cijene, primjecujem ne samo da cijene stagniraju(bez obzira sto su motori stariji), sto je donekle i opravdano, recimo, nego da su i porasle, par tisuca eura cca 😁.
Znaci, primjerci su skuplji sada, nego sto su bili prije 10-ak godina, npr. "ocuvani" k7 1000,sc59,zx10r 08', po cjenama od 8000, 8500 eura.
Svaka cast inflaciji, i svemu, ali nema sanse da se euro srozao bas toliko, ne mogu bas to povjerovati.

Dakle, jesam ja neupucen, ili to zaista netko kupuje po tim cjenama?
Hvala. 😁

Btw. Kupio sam bio nedavno zrx1100 R, 99. godiste, 3500 eura,onako uredan motor, odrzavan, i to sam smatrao, donekle ok kupnjom,malo preplacen mozda.
Stjecajem okolnosti, nemam vise taj motor, i sada opet gledam oglasnike,pa recimo nesto u toj klasi, godista 05-06,a da je motor uredan,cijene budu 6500-7000 eura,previse mi se cini.

Pa eto, kazem ponovo, dali ja u danasnje vrime sve to krivo gledam, ili su se svi prebacili u lovce na jelene. 😁
 
Civic 98. japanac, 1.4 "neuništivi", trošio hrpu ulja i riknula 2 ispušna ventila.
Vidis imam Civic '97 1.4, u zadnjih 50k km samo ulje i mirisni boric. Meni nije jasno kako ta polutrula hrpa lima ima toliko volje, al vozim je kao da sam je ukrao i ne zali se nista.
 

Mali sport.

Ovakovog 172 bi trebalo naći ali to je nemoguća misija...

Šta nije trojka Rs bila oko 147k kuna nova 2007? Kolko se sjecam, zato ih se prodalo dosta i dosta ih je danas na cestama. Poslje četvorka Rs je isla na 180k kuna i nije ih se bas prodalo...
A danas za 20k eura ne kupiš ni polo 1.0tsi s socijalnom opremom:ROFLMAO: Švabci se žale da je skup..
 
Last edited:
Gledam tako malo cijene motora po faceu, i sad neznam, dali sam ja pogubio kompas, u zadnjih par godina, ili svi ostali. 😁
Priča se ponavlja već 10ak godina. Prije krize 2009. motori su se kod nas dosta prodavali, bilo je i jeftinih novih, tako da se rabljeni nisu baš (toliko) prodavali. Onda u krizi kreće strmoglavi pad kupnje novih, i još k tome JPY ode u nebo. Danas su novi motori i po 50% skuplji nego onda. U tom periodu je mlađa ekipa sve manje bila zagrijana za kupnju motora i tako si dobio da je nekih 5-6 godina bila rupa i jako je malo motora tih godišta. Od ulaska u EU situacija se nešto popravila jer je dosta motora iz Njemačke, Italije i sl.
Uglavnom, sve se svodi na ponudu i potražnju. Nažalost, novi su jaaako skupi (i prije su bili, ali ovo sad je sve gore i gore) i ostaje ti rabljeni. A rabljenih je opet sve manje (prirodna selekcija, padovi, kvarovi itd) pa je ponuda vrlo oskudna i zato su cijene nabrijane. Tko hoće npr. R6 morati će dati onoliko koliko traže prodavači istih.
Nije ni situacija kod automobila baš puno bolja, tamo je samo puuuuno veći izbor pa konkurencija odrađuje svoje. No, s druge strane, pogledaj cijenu nekog rjeđeg auta, ili je cijena nabrijana full (ako je auto zanimljiv tržištu), ili je cijena smiješna (jer ga nitko neće).
 
Priča se ponavlja već 10ak godina. Prije krize 2009. motori su se kod nas dosta prodavali, bilo je i jeftinih novih, tako da se rabljeni nisu baš (toliko) prodavali. Onda u krizi kreće strmoglavi pad kupnje novih, i još k tome JPY ode u nebo. Danas su novi motori i po 50% skuplji nego onda. U tom periodu je mlađa ekipa sve manje bila zagrijana za kupnju motora i tako si dobio da je nekih 5-6 godina bila rupa i jako je malo motora tih godišta. Od ulaska u EU situacija se nešto popravila jer je dosta motora iz Njemačke, Italije i sl.
Uglavnom, sve se svodi na ponudu i potražnju. Nažalost, novi su jaaako skupi (i prije su bili, ali ovo sad je sve gore i gore) i ostaje ti rabljeni. A rabljenih je opet sve manje (prirodna selekcija, padovi, kvarovi itd) pa je ponuda vrlo oskudna i zato su cijene nabrijane. Tko hoće npr. R6 morati će dati onoliko koliko traže prodavači istih.
Nije ni situacija kod automobila baš puno bolja, tamo je samo puuuuno veći izbor pa konkurencija odrađuje svoje. No, s druge strane, pogledaj cijenu nekog rjeđeg auta, ili je cijena nabrijana full (ako je auto zanimljiv tržištu), ili je cijena smiješna (jer ga nitko neće).
Da se nadovežem,

gledam oglasnike onako iz dosade i ja ne znam jel ljudi pijani pišu te oglase ili su kod nas kupci stvarno toliko očajni da će za uštedu od 500-1000€ na motoru koji košta nov cca 12000-15000€ kupiti polovnjaka starog 2-3-4 godine.

Ima poprilično oglasa gdje te polovni motor star 1-2 godine izađe sa prijepisom kao novi (tu i tamo čak i više).

Ne shvaćam.
 
Da se nadovežem,

gledam oglasnike onako iz dosade i ja ne znam jel ljudi pijani pišu te oglase ili su kod nas kupci stvarno toliko očajni da će za uštedu od 500-1000€ na motoru koji košta nov cca 12000-15000€ kupiti polovnjaka starog 2-3-4 godine.

Ima poprilično oglasa gdje te polovni motor star 1-2 godine izađe sa prijepisom kao novi (tu i tamo čak i više).

Ne shvaćam.
Motor nije auto., motor od 2-3-4 god., ako je kod pravog vlasnika i sa postavljenom kompletnom opremom i vridi ka skoro novi...O.K.,ne mislim na jurilice i prdce od motora.,vec kruzere,penzione i kong-kong motore...
 
To su umjetno stvorene cijene koje sa istinskom vrijednosti motora nemaju apsolutno nikakve veze.To kaj ljudi u raznoraznim oglasnicima oglašavaju, poput raznih njuškala ,čačkala i marketplacea je teška budalaština i više od toga.Na koncu se sve svede na to da uglavnom sve ostane na željama i umišljenom htijenju ,prodat ću jer to moje vrijedi....
Pričam ti priču o zlatnom mladiću.😂😎😂😎👍
 
  • Like
Reactions: diesel power
lik 2018. platio motor 12 300 € u dućanu, i sad stavi na njušku oglas 12 700 €..😂😂

uz napomenu da je novi u cjeniku za 2024. 13 800 €..
 
Last edited:
Motor nije auto., motor od 2-3-4 god., ako je kod pravog vlasnika i sa postavljenom kompletnom opremom i vridi ka skoro novi...O.K.,ne mislim na jurilice i prdce od motora.,vec kruzere,penzione i kong-kong motore...
Naravno da nije isto kao kod auta, ali zbog 500-1000€ ću rađe voziti novi motor a ne polovni. Ok da pričamo o ciframa od 5-6 tisuća, ali pričamo o 10-15 i tko ima toliko naći će još 500-1000 za novi.
Al OK, to sam možda samo ja.
 
Da, ALI... porast svih cijena rabljenih i novih, inflacija itd itd, tako da koliko je koštao prije 5 godina baš nije neka referenca... i ništa ti ne znači.
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr