Ako sa clio sportom nisi ima problema, onda možeš kupit bilo šta i biti miran, imaš srice u životu oko auta 😂Nemoj tako... ja sam valjda onda imao srece... kod nas u kuci proslo tih Renola i Pezova ko na traci i svi vise manje bili ok.
-Clio 1.2 60 ks (2000god) kupljen nov... nakon 17 godina drljanja i zadnje vrime slabog odrzavanja na 190 tkm otisao dihtung glave
Clio 1.2 75 ks (2008) kupljen nov... prodan 2020 sa 225 tkm nikad nikakvih problema
Clio 1.5 dci 75 ks (2017) uzet sa 24 tkm... vozen 4 godine do 124 tkm... nikakvih problema
Clio 1.5 dci 75 ks ( 2018) preuzet sa 114 tkm... trenutno na 168 tkm... samo toci i vozi... i dalje je doma
Megane 1.5 dci 115 ks ( 2019) - kupljen nov... trenutno na 80 tkm... jos je doma... samo gas
Clio sport 197 ks ( 2008) - kupljen sa 100 tkm, prodan sa 140 tkm, samo redovno odrzavanje bez kvara tih 3 god sto je bio kod mene
Peugeot 106 Rallye 1.6 120 ks ( 2000) ... kupljen sa cca 110 tkm, prodan sa 175 tkm... jedini problemi bili vrhovi ( kape) amortizera. Ne bi izdrzali 15-20 tkm i suvozacev podizac prozora
Peugeot 207 1.4 (95 ks) - taj je malo malo bio u kvaru 😁
Ako sa clio sportom nisi ima problema, onda možeš kupit bilo šta i biti miran, imaš srice u životu oko auta 😂
Vidis imam Civic '97 1.4, u zadnjih 50k km samo ulje i mirisni boric. Meni nije jasno kako ta polutrula hrpa lima ima toliko volje, al vozim je kao da sam je ukrao i ne zali se nista.Civic 98. japanac, 1.4 "neuništivi", trošio hrpu ulja i riknula 2 ispušna ventila.
Priča se ponavlja već 10ak godina. Prije krize 2009. motori su se kod nas dosta prodavali, bilo je i jeftinih novih, tako da se rabljeni nisu baš (toliko) prodavali. Onda u krizi kreće strmoglavi pad kupnje novih, i još k tome JPY ode u nebo. Danas su novi motori i po 50% skuplji nego onda. U tom periodu je mlađa ekipa sve manje bila zagrijana za kupnju motora i tako si dobio da je nekih 5-6 godina bila rupa i jako je malo motora tih godišta. Od ulaska u EU situacija se nešto popravila jer je dosta motora iz Njemačke, Italije i sl.Gledam tako malo cijene motora po faceu, i sad neznam, dali sam ja pogubio kompas, u zadnjih par godina, ili svi ostali. 😁
osim što je ultimativno francusko govno, istrune brže od gnjolfa petice i opel vectreP5008 MK2
Sve znam. Dogodi se meni cesce neka glupa ideja, ali srecom trgnem se na vrijeme. U vecini slucajeva...osim što je ultimativno francusko govno, istrune brže od gnjolfa petice i opel vectre
Da se nadovežem,Priča se ponavlja već 10ak godina. Prije krize 2009. motori su se kod nas dosta prodavali, bilo je i jeftinih novih, tako da se rabljeni nisu baš (toliko) prodavali. Onda u krizi kreće strmoglavi pad kupnje novih, i još k tome JPY ode u nebo. Danas su novi motori i po 50% skuplji nego onda. U tom periodu je mlađa ekipa sve manje bila zagrijana za kupnju motora i tako si dobio da je nekih 5-6 godina bila rupa i jako je malo motora tih godišta. Od ulaska u EU situacija se nešto popravila jer je dosta motora iz Njemačke, Italije i sl.
Uglavnom, sve se svodi na ponudu i potražnju. Nažalost, novi su jaaako skupi (i prije su bili, ali ovo sad je sve gore i gore) i ostaje ti rabljeni. A rabljenih je opet sve manje (prirodna selekcija, padovi, kvarovi itd) pa je ponuda vrlo oskudna i zato su cijene nabrijane. Tko hoće npr. R6 morati će dati onoliko koliko traže prodavači istih.
Nije ni situacija kod automobila baš puno bolja, tamo je samo puuuuno veći izbor pa konkurencija odrađuje svoje. No, s druge strane, pogledaj cijenu nekog rjeđeg auta, ili je cijena nabrijana full (ako je auto zanimljiv tržištu), ili je cijena smiješna (jer ga nitko neće).
Motor nije auto., motor od 2-3-4 god., ako je kod pravog vlasnika i sa postavljenom kompletnom opremom i vridi ka skoro novi...O.K.,ne mislim na jurilice i prdce od motora.,vec kruzere,penzione i kong-kong motore...Da se nadovežem,
gledam oglasnike onako iz dosade i ja ne znam jel ljudi pijani pišu te oglase ili su kod nas kupci stvarno toliko očajni da će za uštedu od 500-1000€ na motoru koji košta nov cca 12000-15000€ kupiti polovnjaka starog 2-3-4 godine.
Ima poprilično oglasa gdje te polovni motor star 1-2 godine izađe sa prijepisom kao novi (tu i tamo čak i više).
Ne shvaćam.
Naravno da nije isto kao kod auta, ali zbog 500-1000€ ću rađe voziti novi motor a ne polovni. Ok da pričamo o ciframa od 5-6 tisuća, ali pričamo o 10-15 i tko ima toliko naći će još 500-1000 za novi.Motor nije auto., motor od 2-3-4 god., ako je kod pravog vlasnika i sa postavljenom kompletnom opremom i vridi ka skoro novi...O.K.,ne mislim na jurilice i prdce od motora.,vec kruzere,penzione i kong-kong motore...