A zasto? Ako im se bas Ducati dopada, sto ne bi vozali Ducatija?napisao sam već i napisat ću ponovo, ducati nije motor za nas sirotinju sa zmijom u džepu, čak ni ti koji se voze s a1, neki to shvati prije, a neki uporno idu glavom kroz zid i pate sebe, svoj novčanik i sve ostalo oko sebe s lovačkim pričama o suvom kumplugu i desmodromici
benefit je u tome da (samo) ti misliš da je fora dok svi oko tebe čuju da ti se motor raspada, a ti si uvjeren da ti se ne raspada, čak ni dok moraš svakih 15 tkm mijenjati kumplug
Bremboi opet ta odvratna željezna yamaha vilica i enkei felge od 20 kila
pametno je kolko i vlasnik koji prica te lovacke price nekim jajanima u birtijiTo sam znao 🤣 ja sam mislio da postoji nesto pametno u toj mitologiji
Vozim SVa i non stop nešto zvoncaSunce ti jebem, necu nikad u zivotu Ducati kupiti! Ja na japancu sa rednim cetvrtakom uvijek cujem neki cudni zvuk pa ga cijeloga raskopam umjesto da se vozim jer jednostavno moram naci uzrok zvuka i rjesiti to. Eno Bandit 1250 je i sada raskopan i cekam dijelove da ga sastavim iako je sve bilo u najboljem redu, ali ja sam cuo "nesto".
Ovaj Ducati bi me u ludnicu spremio.
Jel ima svaki Ducati taj suhi kuplung? Zelja mi je Diavela nekada u buducnosti imati.
Ne znam ima li ovdje itko tko ih je više od mene konstantno vozio i imao kroz duži niz godina, više modela istovremeno a uz njih i japance, i tvrdim da su priče o troškovima za malu djecu. Imao sam jedan problem na novom motoru i to je riješeno odmah. Kod drugog je problem bila centralina od Magneti Marelija. Sve u garanciji. Većinu sam kupio nove, redovno održavao kod Tončija, boljeg majstora još nisam sreo a mislim da ih u HR znam sve. Baš baš nikad nije bilo problema s tim motorima. Nikad ulja jedne kapi nije falilo niti je curilo, Nikad me nije ostavio na cesti. Nikad se nije dogodio neki neplanirani veliki trošak, mijenjan je potrošni materijal. Svi su prodani u savršenom stanju. I to je sve bilo prije Audija, sad je tek dignuto na još viši nivo. Ima opoziva na novima, ništa više od japanaca, sigurno manje od BMW i KTM. Opet kažem, ne brkajte redovno i kvalitetno održavane motore sa jeftinim smećem koje šarafe neznalice u garaži.napisao sam već i napisat ću ponovo, ducati nije motor za nas sirotinju sa zmijom u džepu, čak ni ti koji se voze s a1, neki to shvati prije, a neki uporno idu glavom kroz zid i pate sebe, svoj novčanik i sve ostalo oko sebe s lovačkim pričama o suvom kumplugu i desmodromici
na većini motora prilikom normalne eksploatacije kuplung u ulju nadživi ostatak mašine, ali kod ducatija je zamjena kuplunga svakih 15-20 tkm održavanje, kao i sve ostalo što je na drugim motorima mana, kod ducatija je održavanjeNe znam ima li ovdje itko tko ih je više od mene konstantno vozio i imao kroz duži niz godina, više modela istovremeno a uz njih i japance, i tvrdim da su priče o troškovima za malu djecu. Imao sam jedan problem na novom motoru i to je riješeno odmah. Kod drugog je problem bila centralina od Magneti Marelija. Sve u garanciji. Većinu sam kupio nove, redovno održavao kod Tončija, boljeg majstora još nisam sreo a mislim da ih u HR znam sve. Baš baš nikad nije bilo problema s tim motorima. Nikad ulja jedne kapi nije falilo niti je curilo, Nikad me nije ostavio na cesti. Nikad se nie dogodio neki neplanirani veliki trošak, mjenjan je potrošni materijal. Svi su prodani u savršenom stanju. I to je sve bilo prije Audija, sad je tek dignuto na još viši nivo. Ima opoziva na novima, ništa više od japanaca, sigurno manje od BMW i KTM. Opet kažem, ne brkajte redovno i kvalitetno održavane motore sa jeftinim smećem koje šarafe neznalice u garaži.
Što se tiče suhog kuplunga, ne vidim neku prednost pred uljem, jedino što mi je zvuk neprejebiv i nema ničeg ni blizu tome. Na novim modelima ih nemam jer to je sad dodatna oprema koja košta nekoliko tisuća ojra.