Dobre prilike u oglasima

Sad kad je Mate iznio njegova iskustva s Dukcima ,koji su kako kaže kupljeni novi u njegovoj režiji i adekvatno održavani, ne bi bilo zgorega da čujemo malo I drugu stranu te lijepe priče od onih koji su kupili željenog Dukca u rabljenom stanju ,održavanog kod nekog sveznajućeg doktora, pa kad je trebalo pljunuti paru za servis,kako je to išlo.👍🤣😎
 
na većini motora prilikom normalne eksploatacije kuplung u ulju nadživi ostatak mašine, ali kod ducatija je zamjena kuplunga svakih 15-20 tkm održavanje, kao i sve ostalo što je na drugim motorima mana, kod ducatija je održavanje :mrgreen:

što se boldanog tiče, sjećam se da je nekad davno kružio video naguravanja dukca pred kafanom, možda to nisi bio ti konkretno, ali..

što se tiče tončija, to smo apsolvirali preko nekoliko puta, ti ko frendić i mušterija vjerojatno dobiješ kudikamo bolje cijene i kvalitetniju uslugu, ali 2000 eura za normalni servis i to pred par godina je cifra da ti se sledi krv u žilama ako nisi vozač ducatija ili bmw-a

uz to ti si jedini kojeg sam čuo da hvali njegovu uslugu od ljudi kojima je radio pa ništa čudno da u tebe ulaže dodatni trud :mrgreen:
Dati cca 150-200 EUR svakih 20tkm za nešto što ti se sviđa, makar i nemalo tehničkoh uporišta, ne smatram posebnim troškom.

Pred kafanom sam ja, došao do birtije na teškoj rezervi i dok nisam okrenuo motor gorivo nije dolazilo do pumpe. Čim sam ga okrenuo upalio je, što se vidi na snimci, i normalno sam otišao gored na magistralu do pumpe. Svjedoka je bilo more. Snimao je Nike ili brat Zoka.

Htio bih vidjeti tu ponudu na 2.000 odnosno što točno uključuje. Bez toga je bespredmentno raspravljati. Međutim, radio sam nedavno servis na 30tkm, znači veliki servis s tim da je motor u savršenom stanju, i ispalo me s dijelovima oko 1100 EUR. Bez popusta bi bilo cca 200-300 više. Napomena za onog debila, Tonči ne prodaje dijelove. Za auto prošli tjedan redovni servis i novi amortizeri, isto nije bilo nikakvih problema, iznos 1.200 EUR. Vratimo se na motor, uz taj iznos i još dva ili tri "samo mi pogledaj" za čas dođeš do 2.000.

Ne branim niti hvalim nikoga, pričam o svom iskustvu kroz dugi niz godina servisiranja svega što se kreće i ne kreće.
 
Last edited:
Baš tako. Kad je izašao novi 1098 nije imao suhi kuplung, čim je stigao doma, odmah sam išao kupiti i našao novi od 996. Mogu reći da mi bez toga to nije Ducati.
Mislim da si se zabunio. 1098 ima suhi kuplung samo s zatvorenim coverom. 848 ima mokri
 
Pardon, točno pišeš, radilo se o tome da je stari željezni a novi aluminijski i nije se čulo isto.
 
je točno je isti kurac održavanje za ducati i japanere

zx10r zračni filter 30 eura
999- 100 eura komad... trebaju 2 :)
 
Htio bih vidjeti tu ponudu na 2.000 odnosno što točno uključuje. Bez toga je bespredmentno raspravljati. Međutim, radio sam nedavno servis na 30tkm, znači veliki servis s tim da je motor u savršenom stanju, i ispalo me s dijelovima oko 1100 EUR. Bez popusta bi bilo cca 200-300 više.

Dobro, to jest osjetno skuplje od najgoreg japanca. Veliki servis na 60K, provjera ventila, svječiće, ulje, filter, lanac, lančanici, pločice / tekučina, itd. cca 700+ u ovlaštenom.
 
Niti Ducati, niti Harley,niti Bmw nisu motori za sirotinju,čak niti ulazni modeli.Oni imaju svoju klijentelu.
Ali niti ta klijentela nisu pacijenti za nove Bimote ,za nekoliko godina stare Horexe a niti za uratke tipa Lazareth i kompany.😎👍
 
mene, za razliku od većine siromaha, ni sram priznati da sam siromašan
ali da je bogatuna sram priznati da je bogat, to je fakat čudno
 
  • Like
Reactions: Nino777 and Kawah
To sirotinja sam del onak figurativno ,bez da bilo koga omalovažavam ili podcjenjujem.Nije bogatuna sram priznati ,nego je zabrinjavajuće da je okružen sirotinjom uglavnom.👍🤣😎
 
a vidiš da je ove forumske bogatune sram priznati da su bogati i da voze vozila za odlikaše, nego onako sramežljivo sa strane vele da su zadnjih tjedan dana potrošili 2500 eura na servise i da to ustvari nije ništa
boktejebo pa ja tolko u životu nisam potrošio na sve motore i aute koje sam imao u nešto što nazivamo redovnim održavanje, a radim servise i češće nego treba i tek pred par godina sam si počeo sam raditi više manje sve sam po motorima
 
  • Haha
Reactions: Johnny 11
Naravno da nikome nije zadovoljstvo placati servise pa me zanima kako ti rijesis nove originalne amortizere? Kako rijesis turbinu? Ako reparirana kosta cca 5-6tkn a originalna, u biti identicna, 7-8. Sta ti napravis da prodes jeftinije?

U tri godine s Dukcem nisam imao trosak odrzavanja osim jedne promjene ulja, nakon toga dode vrijeme ovog servisa. Podijelim trosak i po godini i ispadne kao set guma. A jedan mi ode na 5.000 km. Ako je to za bogatase onda ok.
 
Mene ispali dijelovi za servis 107 ojra. Svecke ulje filter ulja,cak sam uzeo jedan brejk kliner i polir pastu...ruke sam odlucio da si necu naplatit da prodjem jeftinije....e sad sta me muci...jesam li ja siromasan ili samo cigan dati drugome lovu da mi profesionalno odradi pa da si ja to mogu pravdati u lajfstajl/zivotni standard ili kako to vec nazvati🤔
 
  • Like
Reactions: Nino777
Ne vjerujem da je ikoga ista sram priznati, ni "sirotinju", ni "bogatune", nego svatko sudi po svojim mogucnostima/novcaniku, i isto tako posjeduje vozila prema mogucnostima.
Npr. Ako pitas kakvog lokalnog tajkuna dali je problem i skupo imati jahtu od 50ak metara, vjerovatno ce reci da nije to bas skupo koliko se prica. 😁

Btw. A sta kazete, ni Harley nije bas za sirotinju,skupi dijelovi itd...? 🤔
Jer, ruku na srce, nemaju bas nesto komplicirane makine za odrzavanje,barem koliko sam citao.

A vezano za cijene po oglasnicima,listam marketplace po faceu, i ne mogu se nacuditi tim cijenama, opet cu reci svaka cast inflaciji, ali ako itko i kupuje po tim cjenama onda je luđi od tih nekih prodavaca. 😁
 
Dobro zar su servisi u ovlaštenim servisima za japance stvarno toliko jeftiniji od servisa u EU kućama?

Ja sam iskreno pozitivno iznenadio cifrom. Očekivao sam duplo više. Praktički svi potrošni materijali su zamijenjeni, a i treba vremena za to raskopat i sastavit.
Pa ako već i vozim Najgoreg Japanca, da barem plaćam Najjeftinij Ovl. Servis. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: El Mravac
Ja lovu koju nekome dam za ruke ne gledam kao trošak lafstajla ili nekog lažnog standarda već kao cijenu nečijeg iskustva koje ja nemam, a koje možda pomogne za prepoznat nesto sto ja neću vidit. A neće odmoći ni ako se jednoga dana nađem u problemu koji ne mogu sam rješiti...
 
Mene ispali dijelovi za servis 107 ojra. Svecke ulje filter ulja,cak sam uzeo jedan brejk kliner i polir pastu...ruke sam odlucio da si necu naplatit da prodjem jeftinije....e sad sta me muci...jesam li ja siromasan ili samo cigan dati drugome lovu da mi profesionalno odradi pa da si ja to mogu pravdati u lajfstajl/zivotni standard ili kako to vec nazvati🤔
Normalno je da si stvari koje znas, odradis sam, ono sta neznas ces platiti nekome tko zna, ako se zelis voziti.

Ok, ako si kakav poduzetnik, i imas love malo vise od prosjeka, neces vjerovatno imati ni volje ni vremena cackati oko motora, pa ces ga dati u servis iz cisto prakticnih razloga.
Jer za to vrijeme dok je motor u servisu, ti ces njima platiti 500 eura npr.,za radne sate, a sa svojim poslom ces zaraditi isto toliko, mozda i vise, pase onda gubi smisao da sam servisiras.
Jedino ako je bas iz gusta.
 
  • Like
Reactions: thule_5689