pamzor
Well-known member
Nisu baš svi crveni...Meni vi obožavatelji tih crvenih talijanskih krševa nikad nećete biti jasni
Nisu baš svi crveni...Meni vi obožavatelji tih crvenih talijanskih krševa nikad nećete biti jasni
Ne bi imao Duleta kao jedini motor, ne bi ga imao mozda uopce jer mi je stresno toliko brinuti o motoru, ali da mi se dize kurac na 916, dize.Meni vi obožavatelji tih crvenih talijanskih krševa nikad nećete biti jasni
ha, čuj... znaš kako ide, ako neće Muhamed brdu... xDZnaci da se ja ipak pomalo na Ducatija spremam?
E upravo to. Meni to glancanje motora stvara nepotrebni stres, a da imam Ducatija, glancao bi ga. Jos jedan minus je to sto nemam garazu, vec mi motor stoji u prolazu kdo haustora, pod krovom i ceradom ali vani.Meni su simpatični uvijek bili. Nažalost nisu kompatibilni s mojom osobnošću. To su motori za ljude kao što je bio pokojni frend, nakon svake vožnje krpica, pranje, glancanje, dotezanje. 70+ K km na talijanu, a izgledao kao iz salona. Do njega moja teška industrija, s hrđavim lancem i slojem mušica na oklopu 5 mm debelim - da štiti origi boju.
A nije bas isto. Blizi primjer je neki NSX nego Dacia. A osobno bi radije vozao NSX-a.I ferarri sto kroz servise sto kroz pouzdanost je daleko gori od dacie.
Al opet jedno od to dvoje ce uvijek bit pojava i bez obzira na cijenu odzavanja i samozapaljenja i ostale kvarove, a drugi ce biti smece pa makar te 10 god sluzi bez problema za svakodnevnu voznju...sumnjam da ce itko reci da je dacia sa 100K km bez kvarova bolje auto od ferarrija koji je na 10K ko metla od Triggera. Ista je to metla, samo je zamjenio 34 cetke i 21 drsku.
a dobro, al za R1, zx10r, gsxr 1000 i cbr 1000 se nikako ne moze rec da su dacia/smece i da nisu pojava.I ferarri sto kroz servise sto kroz pouzdanost je daleko gori od dacie.
Al opet jedno od to dvoje ce uvijek bit pojava i bez obzira na cijenu odzavanja i samozapaljenja i ostale kvarove, a drugi ce biti smece pa makar te 10 god sluzi bez problema za svakodnevnu voznju...sumnjam da ce itko reci da je dacia sa 100K km bez kvarova bolje auto od ferarrija koji je na 10K ko metla od Triggera. Ista je to metla, samo je zamjenio 34 cetke i 21 drsku.
Ok. Opet kad stanete na semaforu ili na parkingu, ti si u jadnijem autu.A nije bas isto. Blizi primjer je neki NSX nego Dacia. A osobno bi radije vozao NSX-a.
Ne kuzim zasto ciscenje i urednost, uvjetno glancanje, vezete uz Ducati? Meni je svaki motor uvijek bio i sad je cist. Eventualno odskace Bev kad me ulovi kisa. To je stvar glave, ako si uredan doma i u zivotu, takvi su ti i motori. I obrnuto.E upravo to. Meni to glancanje motora stvara nepotrebni stres, a da imam Ducatija, glancao bi ga. Jos jedan minus je to sto nemam garazu, vec mi motor stoji u prolazu kdo haustora, pod krovom i ceradom ali vani.
Vrijeme i zasicenost radi svoje, meni trenutno vode R1M i ZX u ZXR bojama. Ducati SBK ako nije u limitiranim verzijama ni ne gledam.a dobro, al za R1, zx10r, gsxr 1000 i cbr 1000 se nikako ne moze rec da su dacia/smece i da nisu pojava.
mozda nisu pojava kao bljestavo crveni panigale v4, ali nisu predaleko. osim financijski za nas sirotinju, ali kao sto smo konstatirali mi u startu treba da odjebemo od ducatija 😄
Mislis na ovakveVrijeme i zasicenost radi svoje, meni trenutno vode R1M i ZX u ZXR bojama. Ducati SBK ako nije u limitiranim verzijama ni ne gledam.
Ne kuzim zasto ciscenje i urednost, uvjetno glancanje, vezete uz Ducati? Meni je svaki motor uvijek bio i sad je cist. Eventualno odskace Bev kad me ulovi kisa. To je stvar glave, ako si uredan doma i u zivotu, takvi su ti i motori. I obrnuto.
Pa kad ponosni vlasnici znaju da bi nakon toga upalio...ono... nikadNe znam nikoga da će ducatija baš ostaviti 20 dana na kiši ..
Subjektivno. Jadnijem iz cije perspektive?Ok. Opet kad stanete na semaforu ili na parkingu, ti si u jadnijem autu.
Kuzis kuzis, samo se pravis da ne.Ne kuzim zasto ciscenje i urednost, uvjetno glancanje, vezete uz Ducati?