Dobre prilike u oglasima

FB_IMG_1702718703020.jpg
 
Meni su simpatični uvijek bili. Nažalost nisu kompatibilni s mojom osobnošću. To su motori za ljude kao što je bio pokojni frend, nakon svake vožnje krpica, pranje, glancanje, dotezanje. 70+ K km na talijanu, a izgledao kao iz salona. Do njega moja teška industrija, s hrđavim lancem i slojem mušica na oklopu 5 mm debelim - da štiti origi boju.
 
Meni su simpatični uvijek bili. Nažalost nisu kompatibilni s mojom osobnošću. To su motori za ljude kao što je bio pokojni frend, nakon svake vožnje krpica, pranje, glancanje, dotezanje. 70+ K km na talijanu, a izgledao kao iz salona. Do njega moja teška industrija, s hrđavim lancem i slojem mušica na oklopu 5 mm debelim - da štiti origi boju.
E upravo to. Meni to glancanje motora stvara nepotrebni stres, a da imam Ducatija, glancao bi ga. Jos jedan minus je to sto nemam garazu, vec mi motor stoji u prolazu kdo haustora, pod krovom i ceradom ali vani.
 
I ferarri sto kroz servise sto kroz pouzdanost je daleko gori od dacie.
Al opet jedno od to dvoje ce uvijek bit pojava i bez obzira na cijenu odzavanja i samozapaljenja i ostale kvarove, a drugi ce biti smece pa makar te 10 god sluzi bez problema za svakodnevnu voznju...sumnjam da ce itko reci da je dacia sa 100K km bez kvarova bolje auto od ferarrija koji je na 10K ko metla od Triggera. Ista je to metla, samo je zamjenio 34 cetke i 21 drsku.
 
I ferarri sto kroz servise sto kroz pouzdanost je daleko gori od dacie.
Al opet jedno od to dvoje ce uvijek bit pojava i bez obzira na cijenu odzavanja i samozapaljenja i ostale kvarove, a drugi ce biti smece pa makar te 10 god sluzi bez problema za svakodnevnu voznju...sumnjam da ce itko reci da je dacia sa 100K km bez kvarova bolje auto od ferarrija koji je na 10K ko metla od Triggera. Ista je to metla, samo je zamjenio 34 cetke i 21 drsku.
A nije bas isto. Blizi primjer je neki NSX nego Dacia. A osobno bi radije vozao NSX-a.
 
I ferarri sto kroz servise sto kroz pouzdanost je daleko gori od dacie.
Al opet jedno od to dvoje ce uvijek bit pojava i bez obzira na cijenu odzavanja i samozapaljenja i ostale kvarove, a drugi ce biti smece pa makar te 10 god sluzi bez problema za svakodnevnu voznju...sumnjam da ce itko reci da je dacia sa 100K km bez kvarova bolje auto od ferarrija koji je na 10K ko metla od Triggera. Ista je to metla, samo je zamjenio 34 cetke i 21 drsku.
a dobro, al za R1, zx10r, gsxr 1000 i cbr 1000 se nikako ne moze rec da su dacia/smece i da nisu pojava.
mozda nisu pojava kao bljestavo crveni panigale v4, ali nisu predaleko. osim financijski za nas sirotinju, ali kao sto smo konstatirali mi u startu treba da odjebemo od ducatija 😄
 
E upravo to. Meni to glancanje motora stvara nepotrebni stres, a da imam Ducatija, glancao bi ga. Jos jedan minus je to sto nemam garazu, vec mi motor stoji u prolazu kdo haustora, pod krovom i ceradom ali vani.
Ne kuzim zasto ciscenje i urednost, uvjetno glancanje, vezete uz Ducati? Meni je svaki motor uvijek bio i sad je cist. Eventualno odskace Bev kad me ulovi kisa. To je stvar glave, ako si uredan doma i u zivotu, takvi su ti i motori. I obrnuto.
 
a dobro, al za R1, zx10r, gsxr 1000 i cbr 1000 se nikako ne moze rec da su dacia/smece i da nisu pojava.
mozda nisu pojava kao bljestavo crveni panigale v4, ali nisu predaleko. osim financijski za nas sirotinju, ali kao sto smo konstatirali mi u startu treba da odjebemo od ducatija 😄
Vrijeme i zasicenost radi svoje, meni trenutno vode R1M i ZX u ZXR bojama. Ducati SBK ako nije u limitiranim verzijama ni ne gledam.
 
  • Like
Reactions: s2r and t0malito
Ne kuzim zasto ciscenje i urednost, uvjetno glancanje, vezete uz Ducati? Meni je svaki motor uvijek bio i sad je cist. Eventualno odskace Bev kad me ulovi kisa. To je stvar glave, ako si uredan doma i u zivotu, takvi su ti i motori. I obrnuto.

Stvar je percepije motora, ja mog gledam kao radni stroj, traktor, i tako se odnosim prema njemu. Ne znam nikoga da će ducatija baš ostaviti 20 dana na kiši, dok takav odnos prema japancu nije neobičan.