Motor je bio super ! I da, mislim da je boxer idealan za Alpe ! Puno momenta u niskim obrtajima, idealno za ispucavanje iz serpentina, kojih je u Alpama koliko hoces. Na vrucinama i vecim nadmorskim visinama nisam primjetio da se ponasa drugacije nego inace. Radio je stvarno k'o sat, a prosjecna potrosnja nije prelazila 5,2 L/100km.
Sto se tice ponasanja pod teretom, prilicno je neutralan i stabilan. Nema uvijanja i slicnih simptoma, sto je karakteristicna pojava kada motor bas natovaris. Mislim da tu dosta pomaze i D-ESA.
Suvozacica isto zadovoljna, sjedista za oboje su stvarno udobna i prostrana. Prilikom kupovine sam jos doplatio za komforno sjediste suvozaca (jos deblja podstava) pa je njoj bas super.
Sta mi fali na motoru ? Definitivno zastita od vjetra na autoputevima. Podnosljivo je do 120 km/h, ali preko toga pocinje biti naporno, posebno kada to traje vise sati. Imam manji vizir, skida pritisak vjetra sa prsa, ali ne i sa glave.
Volio bi i malo uspravniji polozaj sjedenja, ali to trenutno rjesavam sa riserima upravljaca koje montiram samo kada idem na duze ture.
I fali mi karaktera motora u visim obrtajima. Mozda je do cinjenice da dolazim sa rednih cetverocilindrasa, ali to mi kod boxera stvarno nedostaje. Boxer je vise kao diesel kod automobila - obilje snage i obrtnog momenta u niskim obrtajima, ali kada obrtaji porastu, postaje ravan, dosadan, vibrira, tacno ti govori da ne voli da ga se tako vozi i trazi vracanje u "zonu komfora", a to je ispod 5000 rpm.
Naravno, sve je do ukusa i karaktera vozaca. Ako volis dosta momenta u niskim opbrtajima, ispucavanje iz sporih serpentina, smirenost, opusteno gutanje kilometara uz malu potrosnju, ne obaras brzinske rekorde, hoces jednostavno odrzavanje, boxer je idealan izbor.
Ako volis da se ponekad prepadnes motora i da ti skoci adrenalin kada opalis po gasu, da od zavoja do zavoja razvijas jako velike brzine, volis vrisku motora u obrtajima i generalno sportski karakter, onda boxer definitivno nije opcija
Sljedeci motor ce mi vjerovatno biti S1000XR, i mislim da ce on rijesiti sve sto mi nedostaje na R-u. Jedino me brine smjestaj suvozaca, jer XR po tom pitanju djeluje dosta neudobnije, bar kad ga gledas onako u salonu...
Gume ? Vozim na Metzeler Roadtec 01. Pokazale se odlicne ! Zadnja je izdrzala oko 12.000 km, prednja moze preci jos nekih 3000km. Mislim da bi i zadnja izdrzala kao i prednja da nije bilo ubijanja pod teretom po Alpama i dosta voznje na autoputevima. Jedina zamjerka - bucne su i bruje, posebno pri manjim brzinama. I zadnja se hoce malo uvijati kada se jace ispucavas iz zavoja dok si jos u jakom nagibu
Ma ova klima danas je postala iz krajnosti u krajnost. Nama je bilo OK u Dolomitima i generalno dok smo bili na vecim visinama. Temperature na prijevojima su bile u prosjeku oko 22-25 stepena.
Problem je bio silazak u doline, dole je stvarno bilo pakleno, posebno ravnice oko Bolzanea, Merana. Definitivno najgore nam je bilo na autoputu prema Trstu. Tu mi se i telefon ugasio (na njemu mi je navigacija) zbog pregrijavanja. Morao stajati u hladovini i cekati da se ohladi kako bi osposobio navigaciju i nastavio dalje...