Dolomiti, Stelvio, malo do Istre pa na more

Korčula za kraj  je ka šlag na torti...


Poslano sa Crkvenog Zvonika
 
odlican putopis,steta sta niste spojili Plominku sa Karlobagom,top dvije ceste u RH... Ali vjerujem da ce biti prilike... (y)
 
RRi said:
odlican putopis,steta sta niste spojili Plominku sa Karlobagom,top dvije ceste u RH... Ali vjerujem da ce biti prilike... (y)

Sve znam... Plominku ne mogu prežaliti, ali je stvarno bilo nemoguće voziti po onakvim vrućinama. Doći ćemo mi opet (y)

Elias said:
Korčula za kraj  je ka šlag na torti...

Šlag na torti i idealan odmor poslije svih kilometara koje smo nakupili ranije (y)
 
Super Jura said:
Put, putopis, slike, vrhunski odrađeno (y)

Sjedi, pet plus :)

E kada pohvala dođe od iskusnog putnika poput tebe, onda to stvarno nešto znači ! Hvala ! (y)
 
Odlićan putopis  (y) Super fotke  (y)
Daj molim te ako ti se da , napiši par rečenica o samom motoru, kako se ponašao na putu na tim vrućinama, što se tiče ležanja, ovjesa, komfora, snage kad je full opterećen, dal je taj boxer idealan za alpe ?, što kaže suvozačica ? da li si mu našo neku manu ? što ti je falilo na njemu ?
možeš koje slovo i o gumama...
 
Mi smo bili u Dolomitima samo tjedan dana ispred vas i temperatura je bila max 21 a min samo 3 stupnjeva.
I dobro da su imali u hotelu grijanje upaljeno.  :misli:
 
roby5 said:
Odlićan putopis  (y) Super fotke  (y)
Daj molim te ako ti se da , napiši par rečenica o samom motoru, kako se ponašao na putu na tim vrućinama, što se tiče ležanja, ovjesa, komfora, snage kad je full opterećen, dal je taj boxer idealan za alpe ?, što kaže suvozačica ? da li si mu našo neku manu ? što ti je falilo na njemu ?
možeš koje slovo i o gumama...

Motor je bio super ! I da, mislim da je boxer idealan za Alpe ! Puno momenta u niskim obrtajima, idealno za ispucavanje iz serpentina, kojih je u Alpama koliko hoces. Na vrucinama i vecim nadmorskim visinama nisam primjetio da se ponasa drugacije nego inace. Radio je stvarno k'o sat, a prosjecna potrosnja nije prelazila 5,2 L/100km.
Sto se tice ponasanja pod teretom, prilicno je neutralan i stabilan. Nema uvijanja i slicnih simptoma, sto je karakteristicna pojava kada motor bas natovaris. Mislim da tu dosta pomaze i D-ESA.
Suvozacica isto zadovoljna, sjedista za oboje su stvarno udobna i prostrana. Prilikom kupovine sam jos doplatio za komforno sjediste suvozaca (jos deblja podstava) pa je njoj bas super.

Sta mi fali na motoru ? Definitivno zastita od vjetra na autoputevima. Podnosljivo je do 120 km/h, ali preko toga pocinje biti naporno, posebno kada to traje vise sati. Imam manji vizir, skida pritisak vjetra sa prsa, ali ne i sa glave.
Volio bi i malo uspravniji polozaj sjedenja, ali to trenutno rjesavam sa riserima upravljaca koje montiram samo kada idem na duze ture.
I fali mi karaktera motora u visim obrtajima. Mozda je do cinjenice da dolazim sa rednih cetverocilindrasa, ali to mi kod boxera stvarno nedostaje. Boxer je vise kao diesel kod automobila - obilje snage i obrtnog momenta u niskim obrtajima, ali kada obrtaji porastu, postaje ravan, dosadan, vibrira, tacno ti govori da ne voli da ga se tako vozi i trazi vracanje u "zonu komfora", a to je ispod 5000 rpm.
Naravno, sve je do ukusa i karaktera vozaca. Ako volis dosta momenta u niskim opbrtajima, ispucavanje iz sporih serpentina, smirenost, opusteno gutanje kilometara uz malu potrosnju, ne obaras brzinske rekorde, hoces jednostavno odrzavanje, boxer je idealan izbor.
Ako volis da se ponekad prepadnes motora i da ti skoci adrenalin kada opalis po gasu, da od zavoja do zavoja razvijas jako velike brzine, volis vrisku motora u obrtajima i generalno sportski karakter, onda boxer definitivno nije opcija (y)

Sljedeci motor ce mi vjerovatno biti S1000XR, i mislim da ce on rijesiti sve sto mi nedostaje na R-u. Jedino me brine smjestaj suvozaca, jer XR po tom pitanju djeluje dosta neudobnije, bar kad ga gledas onako u salonu...

Gume ? Vozim na Metzeler Roadtec 01. Pokazale se odlicne ! Zadnja je izdrzala oko 12.000 km, prednja moze preci jos nekih 3000km. Mislim da bi i zadnja izdrzala kao i prednja da nije bilo ubijanja pod teretom po Alpama i dosta voznje na autoputevima. Jedina zamjerka - bucne su i bruje, posebno pri manjim brzinama. I zadnja se hoce malo uvijati kada se jace ispucavas iz zavoja dok si jos u jakom nagibu


ptf said:
Mi smo bili u Dolomitima samo tjedan dana ispred vas i temperatura je bila max 21 a min samo 3 stupnjeva.
I dobro da su imali u hotelu grijanje upaljeno.  :misli:

Ma ova klima danas je postala iz krajnosti u krajnost. Nama je bilo OK u Dolomitima i generalno dok smo bili na vecim visinama. Temperature na prijevojima su bile u prosjeku oko 22-25 stepena.
Problem je bio silazak u doline, dole je stvarno bilo pakleno, posebno ravnice oko Bolzanea, Merana. Definitivno najgore nam je bilo na autoputu prema Trstu. Tu mi se i telefon ugasio (na njemu mi je navigacija) zbog pregrijavanja. Morao stajati u hladovini i cekati da se ohladi kako bi osposobio navigaciju i nastavio dalje...

 
esso_sa said:
Motor je bio super ! I da, mislim da je boxer idealan za Alpe ! Puno momenta u niskim obrtajima, idealno za ispucavanje iz serpentina, kojih je u Alpama koliko hoces. Na vrucinama i vecim nadmorskim visinama nisam primjetio da se ponasa drugacije nego inace. Radio je stvarno k'o sat, a prosjecna potrosnja nije prelazila 5,2 L/100km.
Sto se tice ponasanja pod teretom, prilicno je neutralan i stabilan. Nema uvijanja i slicnih simptoma, sto je karakteristicna pojava kada motor bas natovaris. Mislim da tu dosta pomaze i D-ESA.
Suvozacica isto zadovoljna, sjedista za oboje su stvarno udobna i prostrana. Prilikom kupovine sam jos doplatio za komforno sjediste suvozaca (jos deblja podstava) pa je njoj bas super.

Sta mi fali na motoru ? Definitivno zastita od vjetra na autoputevima. Podnosljivo je do 120 km/h, ali preko toga pocinje biti naporno, posebno kada to traje vise sati. Imam manji vizir, skida pritisak vjetra sa prsa, ali ne i sa glave.
Volio bi i malo uspravniji polozaj sjedenja, ali to trenutno rjesavam sa riserima upravljaca koje montiram samo kada idem na duze ture.
I fali mi karaktera motora u visim obrtajima. Mozda je do cinjenice da dolazim sa rednih cetverocilindrasa, ali to mi kod boxera stvarno nedostaje. Boxer je vise kao diesel kod automobila - obilje snage i obrtnog momenta u niskim obrtajima, ali kada obrtaji porastu, postaje ravan, dosadan, vibrira, tacno ti govori da ne voli da ga se tako vozi i trazi vracanje u "zonu komfora", a to je ispod 5000 rpm.
Naravno, sve je do ukusa i karaktera vozaca. Ako volis dosta momenta u niskim opbrtajima, ispucavanje iz sporih serpentina, smirenost, opusteno gutanje kilometara uz malu potrosnju, ne obaras brzinske rekorde, hoces jednostavno odrzavanje, boxer je idealan izbor.
Ako volis da se ponekad prepadnes motora i da ti skoci adrenalin kada opalis po gasu, da od zavoja do zavoja razvijas jako velike brzine, volis vrisku motora u obrtajima i generalno sportski karakter, onda boxer definitivno nije opcija (y)

Sljedeci motor ce mi vjerovatno biti S1000XR, i mislim da ce on rijesiti sve sto mi nedostaje na R-u. Jedino me brine smjestaj suvozaca, jer XR po tom pitanju djeluje dosta neudobnije, bar kad ga gledas onako u salonu...

Gume ? Vozim na Metzeler Roadtec 01. Pokazale se odlicne ! Zadnja je izdrzala oko 12.000 km, prednja moze preci jos nekih 3000km. Mislim da bi i zadnja izdrzala kao i prednja da nije bilo ubijanja pod teretom po Alpama i dosta voznje na autoputevima. Jedina zamjerka - bucne su i bruje, posebno pri manjim brzinama. I zadnja se hoce malo uvijati kada se jace ispucavas iz zavoja dok si jos u jakom nagibu


Ma ova klima danas je postala iz krajnosti u krajnost. Nama je bilo OK u Dolomitima i generalno dok smo bili na vecim visinama. Temperature na prijevojima su bile u prosjeku oko 22-25 stepena.
Problem je bio silazak u doline, dole je stvarno bilo pakleno, posebno ravnice oko Bolzanea, Merana. Definitivno najgore nam je bilo na autoputu prema Trstu. Tu mi se i telefon ugasio (na njemu mi je navigacija) zbog pregrijavanja. Morao stajati u hladovini i cekati da se ohladi kako bi osposobio navigaciju i nastavio dalje...

Složio bi se sa gotovo svim.  (y)
Malo me čudi ono o 5000 okretaja, obzirom da je moj GSA sa istom mašinom ispod 5000 skoro mrtav. Mome je najdraže između 5000 i 7000. Vrti on bez problema još ali nije to motor za to.
Mi smo planirali slijedeći tjedan Dolomite, ali je po prognozi kiša cijeli tjedan, tako da privremeno odgađamo  :palacdolje:
 
esso_sa said:
Ne rauzmijem. Šta je šega ?

Ma zajebavam se...to što ti svi lajkaju put, putopis i slike...a bio je i neki smajli na kraju rečenice, pa ispod još dva ovakva  (y)

Uglavnom, da nebi krivo shvatio...odlično (y) (y)
 
zokx said:
Složio bi se sa gotovo svim.  (y)
Malo me čudi ono o 5000 okretaja, obzirom da je moj GSA sa istom mašinom ispod 5000 skoro mrtav. Mome je najdraže između 5000 i 7000. Vrti on bez problema još ali nije to motor za to.
Mi smo planirali slijedeći tjedan Dolomite, ali je po prognozi kiša cijeli tjedan, tako da privremeno odgađamo  :palacdolje:

R ima kraci zavrsni prijenos i vise momenta u nizim obrtajima (drugaciji airbox) u odnosu na GS/GSA, a sigurno doprinosi i manja tezina.  Vjerovatno je zbog toga zivlji ispod 5000 obrtaja u odnosu na GS.
Zavidim vam za Dolomite ! Tek sam se vratio, a vec hocu nazad  :mrgreen: Nadam se da ce se popraviti prognoza i da cete otici (y)

thule_5689 said:
Ma zajebavam se...to što ti svi lajkaju put, putopis i slike...a bio je i neki smajli na kraju rečenice, pa ispod još dva ovakva  (y)

Uglavnom, da nebi krivo shvatio...odlično (y) (y)

Ma nisi shvacen pogresno nego si me zbunio  :mrgreen: (y)
 
Lijepo si nam to sve prenio na forumu.
Lijep putopis lijepa turneja....
 
Odličan putopis !!
Mi smo dobar dio vaše ture po Dolomitima odradili početkom 06-og mjeseca i potrefili smo savršeno vrijeme i temperaturu (na vrhu Stelvia sunčano i ugodnih 18-19 C).
U Dolomite se stvarno vrijedi ponovno vratiti....pa tako svake godine....ha,ha...
 
Easy rider said:
Odličan putopis !!
Mi smo dobar dio vaše ture po Dolomitima odradili početkom 06-og mjeseca i potrefili smo savršeno vrijeme i temperaturu (na vrhu Stelvia sunčano i ugodnih 18-19 C).
U Dolomite se stvarno vrijedi ponovno vratiti....pa tako svake godine....ha,ha...

Hvala !  (y)
I mi cemo ubuduce raditi Alpe tako negdje, oko 6. mjeseca, a 8. mjesec ostaviti za klasicni, morski odmor i ljencarenje na plazi.. :D
Samo, u 6. mjesecu je jos relativno proljetno, nestabilno vrijeme, pa treba pogoditi dobru prognozu. Vjerujem da je to jos izrazenije na prijevojima. 08. mjesec je takodjer OK. Nama su temperature bile sasvim prihvatljive, dok nije stigao toplinski val koji je skuhao kompletnu regiju. I za vrijeme trajanja vala se moglo voziti bez znojenja dok si na visini, ali cim sidjes ispod 1000m/nv, pakao

Elias said:
Mašala!!


Poslano sa Crkvenog Zvonika

(y)