Ducati Diavel

...
 
Posebno mi se sviđaju zadnja svjetla. Zbog toga mislim da bi mu straga bolje legao simetrični dizajn - auspusi s obje strane.

Da podsjeća na V-Maxa - itekako.
 
Koju cijenu predviđate s obzirom da je Ducati i u klasi je V-Maxa, to bi značilo oko 18-22000 eura? :misli:
 
          Eh da konačno i ja budem prvi u nečemu,iako bi trebalo predstavljanje na njihovoj službenoj stranici biti tek sutra kad se otvara milanski sajam,ipak su već sada svi podaci i fotografije dostupne,šta reći osim prekrasan je iako bi zlobnici mogli reći prvi kraj previše na monstera sliči.
        Ali ima 162 KS i 127.5 Nm te zadnja guma neobične dimenzije gotovo automobilske mjere tj. po prvi puta ta širina na 17 colnatu felgu točnije 240/45-17,rezervar 17L,suha težina običan 210 kg,Carbon verzija 207 kg,što obzirom da mu se konkurenti V-max i Harley V-rod Muscle vrte oko 310 kg nije loše samo što su oni deklarirani s punim rezervarom,no svejedno će ostati nekih barem 80 kg razlike.
        Isto tako motor je uzet iz novoga Multija koji ima novu 11 stupnjeva testastreta mašinu gdje se ventili provjeravaju svakih 24000 km a ne svakih 12000 kao kod recimo 1198.
        Onda imamo i tri mape motora (Urban,Sport,Touring) i naravno DTC i ABS.Dostupna su dva modela običan i Carbon i to u bojama bijeli za standard i crni za Carbon verziju uz naravno crvenu za obje.

          Sve ostalo osim cijene se može ovdje pogledati :

                           http://www.diavel.ducati.com/jsp/en/index/index.jsp?lang=en

         Evo i par slika.
 
I ovde pogledajte koju sliku. :wink: www.cro-moto.com/motori/2796-ducati-diavel-je-tu.html
 
Malo previše plastike naprijed, ali zato im je rješenje za fuziće suvozača  (y)
Ipak, malo sam previše očekivao i nije ispunio očekivanja, možda s vremenom "sjedne"
 
prednje svjetlo  :palacdolje:
 
Lemmy said:
Malo previše plastike naprijed, ali zato im je rješenje za fuziće suvozača  (y)

Rješenje fuzića ok, ali...gdje je sjedalo za suvozača?  :misli:
Možda je to stajaće mjesto  :mrgreen:
 
Dawg said:
Rješenje fuzića ok, ali...gdje je sjedalo za suvozača?  :misli:
Možda je to stajaće mjesto  :mrgreen:

pa vidis na slici di zenska sjedi :misli:
 
loudpipes said:
pa vidis na slici di zenska sjedi :misli:

Vidim da sjedi, ali ne i na čemu sjedi. Ni na jednoj drugoj slici ne vidim sjedalo suvozača.
 
neobičan je i baš mi je fin  :mrgreen: puno je sportskiji od v-maxa ili v roda
 
Dawg said:
Vidim da sjedi, ali ne i na čemu sjedi. Ni na jednoj drugoj slici ne vidim sjedalo suvozača.
ista stvar,predpostavljam,poklopac na sicu suvozaca  :wink:

 
mv_agusta said:
ma jel neki ovdje stvarno misle da je onako nizak :LOL: :LOL: :LOL:

pa vidite da je privezan za prikolicu :wink: :mrgreen:

inače ne sviđa mi se :palacdolje:

Bez obzira na sliku prerade sto je privezana za prikolicu, motor je dosta nizak.
Pogledaj sliku sa prve strane i u glavi povuci paralelu s najvise tocke tanka do vozaca. Sad razmisli koliko bi mogao biti visok taj talijanski test vozac.

Usporedbe radi, visina sjedala je 770mm, dok na 1198-ci je 820mm, MTS 1200 880mm.


Sta se tice cijene, moja pretpostavka je da ce bit oko 16k. Nekako mi se cini da ga je najbolje usporedit sa MTS-om sta se tice komponenti, pa cu je koristit kao referencu za cijenu.

Multistrada (S):                                  Diavel:
Ohlins amortizeri                  Marzocchi sprijeda / Sachs straga
Elektronski podesivi                                 NA
4 moda                                                  3
1200cc, 150BHP                             1200cc, 164BHP
Ili hrpa karbona ili 3 kufera                        NA
i grijane rucke

I Diavel ima karbon verziju, ali mislim da prevenstveno zbog kvalitete amortizera i nemogucnosti njihovog elektronskog podesavanja ce cijena bit osjetno manja od Multistrade. (iako i dalje paprena)

Vizualno, sta ga vise gledam, sve mi je drazi  :)
 
Malo mi vuce na onu lijepu Hondu DN-01  :mrgreen:
V-Max je dobila pravu konkurenciju  :LOL:

Ne smijem vise obrista ce me moderator  8)
 
        Cijena bi trebala biti iznad Multija jer se radi o malo ekskluzivnijem modelu kojem je konkurencija V-max i V-Rod muscle,a oni koštaju oko 23 kod nas,tako da cijena Diavela sigurno neće biti kod nas ispod 20 za običnoga i 22 za Carbon verziju,btw V-Rod mi je od naprijed i sa strane malo ljepši,samo gotovo 100 kg više od Dukca mi je neprihvatljivo.