mv_agusta said:
ma jel neki ovdje stvarno misle da je onako nizak
pa vidite da je privezan za prikolicu :wink:
inače ne sviđa mi se
alacdolje:
Bez obzira na sliku prerade sto je privezana za prikolicu, motor je dosta nizak.
Pogledaj sliku sa prve strane i u glavi povuci paralelu s najvise tocke tanka do vozaca. Sad razmisli koliko bi mogao biti visok taj talijanski test vozac.
Usporedbe radi, visina sjedala je 770mm, dok na 1198-ci je 820mm, MTS 1200 880mm.
Sta se tice cijene, moja pretpostavka je da ce bit oko 16k. Nekako mi se cini da ga je najbolje usporedit sa MTS-om sta se tice komponenti, pa cu je koristit kao referencu za cijenu.
Multistrada (S): Diavel:
Ohlins amortizeri Marzocchi sprijeda / Sachs straga
Elektronski podesivi NA
4 moda 3
1200cc, 150BHP 1200cc, 164BHP
Ili hrpa karbona ili 3 kufera NA
i grijane rucke
I Diavel ima karbon verziju, ali mislim da prevenstveno zbog kvalitete amortizera i nemogucnosti njihovog elektronskog podesavanja ce cijena bit osjetno manja od Multistrade. (iako i dalje paprena)
Vizualno, sta ga vise gledam, sve mi je drazi