Ducati Monster 821

BeLa-Vg

Well-known member
Mali brat od 1200...

DUCATI has just released the first official pictures and details of the new Monster 821.

The new model uses the same steel trellis chassis as the Monster 1200 but with the 821cc 11° V-twin Testastretta engine from the Hypermotard, tuned for 112hp and 65.9lbft of torque.

It also shares similar styling with the Monster 1200 and weighs 179.5kg dry.

It comes with traction control, ABS and an adjustable seat.

Ducati's release on the new model said: 'High-spec brakes, excellent suspension and stylish componentry merge with Ducati’s best-yet ergonomics to offer the Italian manufacturer’s most attractive mid-range Monster ever. Super comfortable and with an innovative adjustable seat height, the model also combines 8-level traction control, 3-level ABS and 3-level Ride-by-Wire into Ducati’s user-friendly, press-button Riding Modes.'

The new Monster 821 is due to go on sale from July in black, red or white, with price to be confirmed.

 
još da su stavili jednostruku vilicu, inače sve 5
 
Isto kao i Panigale, veliki jednostruka, mali dvostruka. :mrgreen: Nije to loše, ljudi znaju da svi motori danas imaju previše snage pa onda moraju postojati estetski razlozi da se navuče razlika. :mrgreen:
 
mate said:
Isto kao i Panigale, veliki jednostruka, mali dvostruka. :mrgreen: Nije to loše, ljudi znaju da svi motori danas imaju previše snage pa onda moraju postojati estetski razlozi da se navuče razlika. :mrgreen:

Doci ce vrijeme kroz koju godinu da ce 500ccm vrh...
 
hypermotard ima jednostruku, što bi reklo da bi trebalo biti donekle jednostavno staviti jednostruku iza 8)
 
Do u deljalj ispeglan motor i nesto veci od predhodnih mi se cini
Vec ga vidim sa spustenim ruckama:)
Nije to nit slabo vise!
 
a i ne kužim što ljude maltretiraju s tim dvostrukim vilicama kad bi svi radje jednostruku....  :mrgreen:
 
predivan je jel se zna mozda cijena
Eh da je imat novca za ducatia  :embarassed: :embarassed: :021: :021:
 
84.990,00 Dark verzija, 88.990,00 klasična verzija s tim da ima crvena i bijela boja.
 
Ovisi di ga servisiras :mrgreen:


Alpa46
 
miro said:
motor ružan do bola, užas za oko.  :palacdolje:
Uzivo nije ruzan, nego je "mlak" ajmo rec, pogotovo prema svim proslim modelima monstera, vidi se jasno na njemu da su isli u kompromis nudeci udoban polozaj sjedenja i smjestaja nogu, veci kapacitet rezervara i ostale motorad baljezgarije na ustrb dizajna.
Radje bi uzeo brutale 800 nego m821, radje bi uzeo Brutale 1090 corsa nego m1200S bez stotinke predomisljanja!

Pantagana said:
Ovisi di ga servisiras :mrgreen:


Alpa46

Ma jok, meni je jos jaci odgovor = Najskuplji je za odrzavanje i najvise se kvari onima koji ga nemaju  (y)
 
i 1200 je, kao i ovo, čisti promašaj

jako su stiskali, htjeli silom napravit kakav takav motor nakon dugogodišnje Monster katastrofe, i ispalo je kaj je ispalo

ma kolko kvazi novinarčići tvrdili drugačije



Srki
 
Monster 1200 je izvrstan bez obzira što dežurni jadnici tvrdili, pogotovo oni koji ga nisu ni vozili.  :jesus:
 
konju, cijeli dan sam ga ganjal i sve kaj si za njega reko je glupost, razumiješ se u motore ko Mara u krivi kuac.

iako, istina je da je taj Monster jeeeebeni motor za onu kištu kvazi RR kaj držiš u garaži :mrgreen:

al kaj očekivat od nekog kom je Alfa auto :LOL: :jesus:



Srki
 
Bitno da si ti znalac koji u životu nije vozio normalan motor. Od krave od pola tone do dječje Homde. Taj Monster je mrak, samo ga treba znati voizit, probaj jednom dati gasa i zalegni. :jesus:
 
mate said:
Bitno da si ti znalac koji u životu nije vozio normalan motor. Od krave od pola tone do dječje Homde. Taj Monster je mrak, samo ga treba znati voizit, probaj jednom dati gasa i zalegni. :jesus:


tak i Grčić priča o ekonomiji kak ti o motorima :LOL: :LOL: :LOL:


:jesus:




Srki