Ducati Monster 821

Ljepota ovdje uopće nije predmet rasprave, meni osobno se i ne sviđa previše kao niti jedan Monster do sada, ali prvi puta je ergonomski pogođen, ide odlično i stvarno je vozan. I onda ga neka seljačina koja kurca ne zna o motorima ide pljuvat. :mrgreen: Zaptravo to nije n ičudno, on pljuje sve a vozi Škodu. Mislim da ću ga banirat jer zasmrdi forum. :mrgreen:
 
mate said:
Ljepota ovdje uopće nije predmet rasprave, meni osobno se i ne sviđa previše kao niti jedan Monster do sada, ali prvi puta je ergonomski pogođen, ide odlično i stvarno je vozan. I onda ga neka seljačina koja kurca ne zna o motorima ide pljuvat. :mrgreen: Zaptravo to nije n ičudno, on pljuje sve a vozi Škodu. Mislim da ću ga banirat jer zasmrdi forum. :mrgreen:

hvala Bogu imam Zero Tolerance za bullshit i kad neš kažem to je isključivo moje mišljenje


to kaj se nalaziš osobno pogođen, to je zato kaj moraš bit pristran

ja ne, hebe mi se, nemam interesa  :jesus:



kavu moš platit sutra, pa porazgovaramo o Monsteru. a moš i Škodu zakaparit :mrgreen:



Srki
 
Bili smo jučer malo kasnije, danas sam prošao, opet malo kasnije. :mrgreen: Može sutra ranije, u 10.30 imam betoniranje.

A ovo sve da si neznalica i dalje stoji, to da kao nemaš interesa je priglupa izvlakuša...  :mrgreen:
 
ajde, na stranu zajebanciju i Škodu :mrgreen:

očekivao sam puno od motora, veselil se ko cucak za tu probu, a vratil sam se nesretan jer ono kaj sam očekival nije ni približno ispunjeno

puno subjektivnih nedostataka, ali bogme i nekoliko objektivnih nedostataka za koje mi nije jasno koji debil je pustio da ide takav u prodaju

pogledao sam na stranim forumima gdje dosta ljudi ima iskustva s motorom, sve kaj je meni upalo u oko se tamo detaljno opisuje

ljudi nisu baš tak velki bedaci, a i lova odavno više ne pada s neba, a marketing Ducatija je u velikom nesrazmjeru sa njihovim proizvodom


ima ljudi koji takve motore vole, al da su japanci u toj klasi rade bolje motore, rade



Srki


 
Ma kuzim, to je kad seljo sjedne prvi put na Dukca i od uzbudenja ocekuje cuda a to je isto samo motor kao i drugi.  :mrgreen: Jedina ozbiljna zamjerka je mali kut upravljaca.
 
A fuzici :mrgreen:


Alpa46
 
Dobro ajde, ali to je manja stvar kad Ducati Perfomance nudi bolje. :mrgreen: Probaj ih na Agusti, e to je već problem.
 
žale se tam neki da ne stane noga na fuzić i da peta otraga zapinje

to je za ove rudimentarne rvate problem, jer imaju Shrek stopala da ne potonu kad hodaju po blatu

a nama koji smo navikli jahat na magarcima i divljim svinjama, Ducati fuzić nije problem



Srki
 
Moj punac je davno rekao da su ovi današnji motori rađeni za dimenzije prosječnog Japanca ili omanjeg Talijana. Budite tolerantni. :mrgreen:
 
JosipSt said:
nije ni skup do prvog servisa onda te oderu  :jesus: :jesus:
kao pocetnik, vjerojatno si profesionalno upoznat sa cijenom odzavanja na bazi km u odnosu na neke druge motore  :misli: daj nas prosvijetli ....  :shock:
 
JosipSt said:
nije ni skup do prvog servisa onda te oderu  :jesus: :jesus:

Stvarno te oderu  :LOL: Pogotovo kad odeš u RS moto u Trstu .
Recimo Đamaha servisi u Rvata te još pitaju koliko su oni tebi dužni :mrgreen:
Mmdaaa
 
DiAbLeRo said:
84.990,00 Dark verzija, 88.990,00 klasična verzija s tim da ima crvena i bijela boja.
zašto je Dark verzija 4 tisuće kuna jeftinija?  :misli: ne vidim razliku osim boje i što klasični imaju poklopac zadnjeg sjedala u boji karoserije.
 
Vrlo vjerojatno prednji ovjes,ne stelaju se vileri
Znali su tak dark modele oznacit
 
Mora se priznat da je crvena boja hebeno dobra, a i izgleda dosta kvalitetno

Tak da valjda zato i je cijena takva u odnosu na Dark Poliflor Prijedor varijantu



Srki
 
sasvim solidan motor, nadam se da je bar malo veći od 796 il je dojam takav zbog rezervara

inače  (y)